- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Termostat se tomu už víc než sto let říká...
Fuj, to by byla nějaká nechutná levná tramvaj. Když neumíme vymyslet nic nového, tak uděláme reklamu. A běžte pryč s těmi nechutnými čísly vy techniku jeden, vystuduje radši Vysoké Učení Evropské pro titul RSDr.
Ale lide uz nemeli naladu na filosofii a uslapali ho.
Jak mohla zpusobit tak najednou pozdvizeni tramvaj, ktera v Praze bez cestujicich jezdi uz urcite dele nez rok a s cestujicimi jezdila zkusebne nekdy od podzima?
vyrobit tramvaj s natáčecím podvozkem...
Ale další neduh (samonosná skříň s z taženého hliníkového profilu) stále převládá. No co, když úplatek za vítězství Plzně v této zakázce byl 100 melounů, tak proč by nová tramvaj neměla být paskvil,že.
A co by sis predstavoval? Dlabanej ingot jako rusky vagony metra?
Tramvaj pekna, coz o to, uz se tesim, az budu v lete v CR na svezeni. Ale mam jinou otazku - mluvi uz alespon tahle tramvaj anglicky? Prijde mi nejvetsi ostuda, ze MHD v Praze, meste, ktere rocne navstivi mraky turistu, je jen v CZ. I v Brne maji anglicky popsany system MHD....
Třeba všichni cestující neměli příležitost během dne ( ... týdne, ... měsíce) se vysprchovat.
Tunel Blanka se prodraží na 35 000 000 000, protože u větracích průduchů budou nainstalované sprchové kouty, vyhřívané zbytkovým teplem z podzemního vzduchu.
Tak potom by se situace s hygienou měla vylepšit, pokud bude stačit rostoucímu počtu zájemců. O čtyřech zájemcích bych věděl, mají byteček pod okny naší policejní stanice, co nám pomáhá a zároveň nás chrání.
než MHD na Manhattanu... tam jezdí 30 let staré metro 10 metrů pod zemí, když nemáte štěstí a sednete do neklimatizovaného vozu, tak je tam tak 40°C autobusy radši ani nemluvím... a my tu pomlouváme tramvaj, kvůli tomu, že je ošklivá... prostě čech se může mít jako prase v žitě a pořád si bude stěžovat
Co třeba inekon, jaký máte pánové názor na ni? INEKON 01 TRIO, popř. INEKON 04 SUPERIOR? Jezdí u nás v Ostravě.
Inekon - jasně lepší. Plzeň dodává tramvaje Praze, Inekon do USA.
Výhody "Inekoňáckých" tramvají - zásadně natáčecí podvozek a ŽÁDNÁ samonosná skříň.
Docela se na nové tramvaje těším, konečně se nebudu v létě pařit při 50° C.
JAKA klimatizace?Je tam jenom moderni regulator topeni