- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V článku (resp. šedém rámečku) je zmínka také o garážích "Jiřího z Poděbrad". Kde to má jako přesně být? V Praze znám akorát náměstí Jiřího z Poděbrad, ale nevím o tom, že by měl tunel Blanka vést až tam...
Stavbu mam přímo pod oknama, tak bych si dovolil vyjádřit: Na dokončení se těšíme jak malé děti, protože nám pomůže. Kdo znal Milady Horákové předtím, ví o čem je řeč, kdo ne, ať nepřispívá. Blanka je velmi důležitý a skvělý projekt. Pokud jde o garáže, pro nás asi moc nebudou, protože jsou oboje opravdu dost daleko. Ale snad y mohly pobrat auta lufťáků, kteří přijedou ráno a ucpou Dejvice, tady se ve všední dni parkuje ve 2-3 řadách a je to dokonalé peklo. A jakmile skončí nával těch, co si tu jen nechali autíčko, aby mohli d kanclu nebo něco vyřídit, padne to na třetinu. Tak jsem pro zavedení zón ve vnitřních Dejvicích a tyhle garáže nechat pro ně, jako sběrné.Jestli se to ujme, bude to super.
tohle je inženýrství jak v 70.letech za socíku. Na západě i malé děcko ví, že každá podobná stavba generuje další množství aut, se kterými se budeme muset potýkat. Čím víc vyhovíme řidičům, čím to budou mít jednodušší, čím více parkovacích míst a kapacitnějších komunikací, tím víc jich bude tvrdnout v zácpách, protože zdroje počtů aut nejsou nikdy vyčerpané. Celé je to nesmyslné, kolik bilionů už se investovalo do automobilové dopravy, když vezmu výstavbu silniční sítě, dálnic, úpravy celých měst, spousty opatření proti negativním vlivům automobilové dopravy (hluk, smrad, prašnost, nebezpečnost pro chodce, nebezpečnost pro posádku), náklady na pořízení auta, jeho provoz, opravy, pohonné hmoty, likvidaci... Opravdu se to vyplatí??? Jsem přesvědčený, že za ty prachy, které už byly investovány do automobilové dopravy, a které se zatím neodrazily v nějakém uspokojivém výsledku (problémy s dopravou narůstají větší rychlostí než jejich řešení), jsme už mohli mít tak dokonalou....
...síť veřejné dopravy, že by nám ji záviděl celý svět a ve městech bychom žili jako lidi a ne jako čuňata
nemohu se dockat blanky a stejne tak severniho okruhu, ale k tomu jsme o sakra vetsi kus dale....
tak tak ... garáže chválím, těch není nikdy dost ... a Severní okruh bude teprve pecka. Ted furt jezdím přes centrum a až to bude hotové, tak tam budu jezdit je na demonstrace :)
nápad hned kydat podezření z dalšího tunelování. Vždyť je to rozumné využít těch dír po průserech , které vznikly při řažení
tunelu. Nebo v Praze je dost míst k zaparkování aut , které budou přibývat ? A kdo to bude provozovat ? Jistě ten kdo do toho vložil kapitál. Tak proč ta závist? Chce se to jen zbavit té čecháčkovské nedůvěry a závisti. Jinak se tu nedá nic dělat.
Nebuďte naivní. Povíme si v r. 2012. Uvidíme. Už vidím, jak město provozuje podzemní garáže.
ale co bude v těch tunelech co tady zůstanou
který kamarád bude garáže provozovat.
to je stejne jako by napsali podzimni garaze to jsou garaze vyuzivane jen na podzim ale podzemni garaze by mely byt pod zemi proto se prece jmenujou podzemni ale ve skutecnosti nejsou pod zemi ale jen pod urovni povrchu protoze kdyby byly pod zemi tak se tam musi vjizdet nebo lezt nejakym tunelem a muselo by to byt skutecne pod zemi ale to ono neni
KRYTON: (Tlumeně) To byla důležitá informace a bylo nutné ji sdělit, avšak navrhuji, aby od této chvíle byla další jednání vedena těmi, co mají mozek větší než angrešt.
které vznikly propadem při těžbě? Masové hroby?