- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
škoda e článek mluví o boeingu a il. foto ukazuje airbus... hcybí mi tam staré dobré ovládací kniply, yoystiky které používá airbus nejsou to pravé ořechové
Pokud novinari neodhalili zadna vyznamna pochybeni v planovani sluzeb posadek a z toho plynouci ohrozeni bezpecnosti, nevim, proc tento clanek vubec vznikl.
Druhej pilot se jiste umi do kokpitu z dostat i tehdy, kdy ten druhej chrape.
V normalnich zemich to, nez odstartuje hotovost, trva dobrejch par minut, takze je rovnez nepravedpodobne, ze by si v tom case kapca nestihl odskocit.
Proste se prd stalo. Priste napisou, jak letusky CSA zapomnely doma bagetky pro cestaky...
když nekomunikují s "Řízením letového provozu", příp. se nehlásí na vstupních bodech. Ostatně svého času i na jednoho našeho renomovaného pilota charterové společnosti startova ve Švajcu hotovost. Také chrápal a nekomunikoval s ŘLP.
černá skříňka zaznamenala v kabině silné chrápání
Mam dojem, ze autopilot ridi letadlo po vetsinu letu v cestovni vysce.
....většinou i při stoupání do letové hladiny, při klesání i závěrečném přiblížení na přistání a většinou i při autolandu.
Proč tohle proč tamto.... Jediná správná otázka je, jak je možné, že pilot ten den letěl 4 lety a mezi tím naspal 4 hodiny!!!! to by asi složilo každého a navíc v takhle náročném zaměstnání na soustředění. Uvědomte si, že i kamioňák má po 8 hodinách povinou přestávku.
pisou, ze rika, ze spal jen 4 hodiny, ale to mohlo byt v noci pred nastupem do sluzby, a ty 4 lety mohli byt 4x1 hodina s hodinovou prestavkou, to zase tak strasna namaha za 100koliku mesicne neni, takze ty lidi zase tolik blbosti nemelou, jen vy mate pocit, ze prace pilota je narocnejsi nez pobyt v pracovnim tabore ...
Jako myslíte "živák" Hm, a k čemu by byl v letadle dobrý? Na lokomotivě po nezmáčknutí zastaví vlak, ale jak chcete zastavovat letadlo ve vzduchu?
Jel jsem na autopilota jednou v oplu. Podcenění únavy a škoda za 360 tisíc. Našřtěstí se nikomu nic nestalo.
"Dřímající pilot tvrdí, že byl unavený a spal jen čtyři hodiny" - co ten druhý dělal čtyři hodiny na hajzlíku?
co se musí pořád mačkat jako mají strojvedoucí ve vlacích?
tlačítko mrtvého muže!