Diskuze

Pilot usnul v kabině letadla, zatímco si jeho kolega odskočil na toaletu

Boeing 737 řídil několik minut pouze autopilot, když jeden z pilotů usnul, zatímco byl jeho kolega na toaletě. Po návratu se ale nemohl na spícího kolegu dozvonit. Dřímající pilot tvrdí, že byl unavený a spal jen čtyři hodiny. Ten den už řídil čtvrtý let.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

komplikator

4. 2. 2011 13:21
ilustrační foto

škoda e článek mluví o boeingu a il. foto ukazuje airbus... hcybí mi tam staré dobré ovládací kniply, yoystiky které používá airbus nejsou to pravé ořechové

0 0
možnosti

sirinx

4. 2. 2011 13:36
Re: ilustrační foto

joystick + yoke = yoystik :-)

0 0
možnosti

sirinx

4. 2. 2011 12:42
normy

Pokud novinari neodhalili zadna vyznamna pochybeni v planovani sluzeb posadek a z toho plynouci ohrozeni bezpecnosti, nevim, proc tento clanek vubec vznikl.

Druhej pilot se jiste umi do kokpitu z dostat i tehdy, kdy ten druhej chrape.

V normalnich zemich to, nez odstartuje hotovost, trva dobrejch par minut, takze je rovnez nepravedpodobne, ze by si v tom case kapca nestihl odskocit.

Proste se prd stalo. Priste napisou, jak letusky CSA zapomnely doma bagetky pro cestaky...

0 0
možnosti

modrá straka kradačka

4. 2. 2011 10:00
Autopilotů tam mohou mít hafo,

když nekomunikují s "Řízením letového provozu", příp. se nehlásí na vstupních bodech. Ostatně svého času i na jednoho našeho renomovaného pilota  charterové společnosti startova ve Švajcu hotovost. Také chrápal a nekomunikoval s ŘLP.

0 0
možnosti

Antikodex

4. 2. 2011 9:24
To mají pěkný průšvih, protože

černá skříňka zaznamenala v kabině silné chrápání8-o

0 0
možnosti

rafol

4. 2. 2011 9:20
autopilot

Mam dojem, ze autopilot ridi letadlo po vetsinu letu v cestovni vysce.

0 0
možnosti

T vůj_stín opět opět zpět

4. 2. 2011 9:31
Re: autopilot

....většinou i při stoupání do letové hladiny, při klesání i závěrečném přiblížení na přistání a většinou i při autolandu.

0 0
možnosti

MaléPivo

4. 2. 2011 9:10
nemelte blbosti

Proč tohle proč tamto.... Jediná správná otázka je, jak je možné, že pilot ten den letěl 4 lety a mezi tím naspal 4 hodiny!!!! to by asi složilo každého a navíc v takhle náročném zaměstnání na soustředění. Uvědomte si, že i kamioňák má po 8 hodinách povinou přestávku.

0 0
možnosti

radio_svobodna_evropa

4. 2. 2011 9:41
Re: nemelte blbosti

pisou, ze rika, ze spal jen 4 hodiny, ale to mohlo byt v noci pred nastupem do sluzby, a ty 4 lety mohli byt 4x1 hodina s hodinovou prestavkou, to zase tak strasna namaha za 100koliku mesicne neni, takze ty lidi zase tolik blbosti nemelou, jen vy mate pocit, ze prace pilota je narocnejsi nez pobyt v pracovnim tabore ...

0 0
možnosti

dracekvo

4. 2. 2011 8:51
aetr

Oni nemají něco, jako aetr?

0 0
možnosti

Antikodex

4. 2. 2011 9:21
Re: aetr

Jako myslíte "živák" Hm, a k čemu by byl v letadle dobrý? Na lokomotivě po nezmáčknutí zastaví vlak, ale jak chcete zastavovat letadlo ve vzduchu?;-D

0 0
možnosti

Juras

4. 2. 2011 8:49
Jel jsem na autopilota jednou

Jel jsem na autopilota jednou v oplu. Podcenění únavy  a škoda za 360 tisíc. Našřtěstí se nikomu nic nestalo.

0 0
možnosti

nejdůvěryhodnější diskutér

4. 2. 2011 8:49
spal jen čtyři hodiny

"Dřímající pilot tvrdí, že byl unavený a spal jen čtyři hodiny" - co ten druhý dělal čtyři hodiny na hajzlíku?

0 0
možnosti

dracekvo

4. 2. 2011 8:52
Re: spal jen čtyři hodiny

;-D

0 0
možnosti

eSATA

4. 2. 2011 7:46
Proč jim tam nedají takové to tlačítko

co se musí pořád mačkat jako mají strojvedoucí ve vlacích?

0 0
možnosti

bloud-velbloud

4. 2. 2011 7:53
Re: Proč jim tam nedají takové to tlačítko

tlačítko mrtvého muže!

0 0
možnosti