Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Na velké části požadavků se odbory s ministrem shodují, rozhodnou detaily

Redakce iDNES.cz srovnala odborářskou Dohodu o úpravě poměrů ve zdravotnictví a Návrh ministerstva zdravotnictví k řešení krizové situace. Obě strany se na důležitých reformních krocích shodují. Odboráři však chtějí jasnější formulace a záruky dané zákonem. S ministrem dnes opět jednají.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

55108311ver3

petice

http://www.reflex.cz/clanek/dokument/40330/petice-protest-proti-kapitulantstvi-pred-neprijatelnym-natlakem-lekarskych-odboru.html

0/0
3.2.2011 15:12

milusenka

učení lidé?

Poslouchám teď zprávy v televizi, doktoři se nám zase nedohodli! Proč si říkám , dostanou přidáno a ještě remcejí. Kdo v dnešní době dostal přidáno? Jen nám vzali! Je hospodářská krize, peníze nejsou a pánům doktorům se nelíbí 8000ticíc navíc-v dnešní době a ještě ze zárukou, že v roce 2012 bude zvyšování platů pokračovat. To neumí pochopit, že ministr jim udělal už tolik nabídek, vždyť neměli přidáno delší dobu a teď to musí mít všechno najednou.Tak myslí učený člověk? Obyčejní lidé za to navýšení 8000 pracují poctivě celý měsíc a kdyby remcali jak pání doktoři , tak už práci nemají. !!Nikdo se s nima nebude bavit. Dej te si ruku na srdce, chcete odejílt!!!vždyť tady máte rodiny bydlení a všechno, co člověk může chtít a práci doktora jste si vybrali?!8-o

0/0
3.2.2011 12:59

aadler

Podivne....

Pan minstr nejdriv tvrdil, ze finance dostanou nemocnice a ty si samy musi rozhodnout, komu zvysi mzdu. Ted to nemocnice najednou dostanou nalajnovane, ctvrtinu sem, tri ctvrtiny tam.

Take se mi libi (no...libi) formulace "získané finanční prostředky do mezd dosud cíleně znevýhodňovaných zdravotnických pracovníků". To znamena, ze nekteri zdravotnicti pracovnici (z kontextu je zrejmo, ze to byli lekari) dostavali zamerne, vedome a umyslne nizsi plat, nez jim nalezi?

0/0
3.2.2011 10:32

jajabar

Re: Podivne....

Blábol ;-O

0/0
3.2.2011 15:45

Chytrakz hospody

Totální porušování zákonů

Revoltující lapiduši porušují zákony. Pokud jednou je uzákoněna úhradová politika zdravotních pojišťoven, nemůže ji ministerstvo měnit, porušilo by tím zákon. Nikdo nemůže nařidit řediteli nemocnice, aby vzal někoho, kdo dal výpověď, zpátky. Ředitel je zodpovědný nikoliv ministrovi nebo předsedovi vlády, ale orgánu, který je určen v zákoně. Např. u a.s. je to představenstvo nebo VH,  a tak bych mohl pokračovat. Pokud se lapiduchům nelíbí organizace zdravotnictví, tak po tom jim nic není, protože jsou pouho pouzí zaměstanaci, pokud se jim nelíbí financování, tak jim po tom opět nic není, protože zdravotnictví financujeme my, zdravotní pojištěnci.  Neříkám, že zdravotnictbví je u nás ideální, ale pokud ho chtěj lapiduši měnit, tak se musí postupovat, jak je v právním státě zvykem. Lepší podmínky než jaké jsou teď, už žádný ministr pro reformu zdravotního systému mít nebude 

0/0
3.2.2011 10:11

spolíčko

víte co doktoři

nechte těch blivajzů a běžte konečně dělat něco pořádného, je tady tak akorát plno zbytečných keců, z vás co podali výpovědi bych udělal doktorské legie a poslal bych je do afghanistánu, pak by jsi začali vážit toho, že tady mohou v klidu dělat

0/0
3.2.2011 9:52

millo11

já si myslím

že tahle šaškárna ze strany doktorů je nedomyšlená. A navíc jsou to zbabělci. Udělají bu bu bu a nakonec jsou spokojení, že jim někdo přidá 100Kč na hodinu. Dali jste výpověď??? Tak si následky neste sami. A pokud jim někdo v tomto vyjde vstříc, tak pak musí mít stejné podmínky i občané.

0/0
3.2.2011 9:46

noether

Je úplně jedno, jestli doktory přechtračíte nebo nachytáte

na nějakém tom logickém "lapsu", že je utlučete těmi vašimi argumenty! Ano jste logičtí vítězové a já Vám tu všem připíjím. ;-D;-D;-D Fakticky jde ale o to, zda 1.3. nastoupí do špitálů nebo ne, zda ministr přistoupí na jejich požadavky, včetně těch nesmyslných, či nikoliv. Všechno jsou to jenom kecy: Buďto to doktoři ustojí a pak dostanou, co budou chtít, anebo se zase podělají a pak si ty svoje almužny zaslouží ...

0/0
3.2.2011 9:28

Lionel I.

Re: Je úplně jedno, jestli doktory přechtračíte nebo nachytáte

Doktoři to ustojí a půjdou na pracák.;-D

0/0
3.2.2011 9:34

noether

Logika ...

Lékaře nevemou zpět do špitálu, protože podepsal akci DO. Z pracáku ho pošlou do té samé nemocnice, která má podstav. Ta ho sice opravdu nemusí vzít, ale pak si pan doktor jenom prodlouží dovolenou na účet ČSSZ ... ;-D;-D;-D Ale na to fakt nedojde, odbory si na úrovni jednotlivých nemocnic pohlídají, aby špitály vzaly všechny zpět! POstačí nesloužit přesčasy: http://aktualne.centrum.cz/domaci/spolecnost/clanek.phtml?id=689805

0/0
3.2.2011 9:39

Lionel I.

Re: Logika ...

Při sníženém počtu akutních lůžek ubyde potřeba přesčasů.

0/0
3.2.2011 9:42

papullus

Re: Logika ...

Blbost,pokud jsou na oddlení nemocní,musí tam být noční a víkendová služba.Ta se odvíjí n od tabulkového počtu lůžek,ale od toho,že tam někdo leží. Celá slavná optimalizace lůžek je nesmysl,nedovedu si představit,že někdo kdo má zdravý rozum bude mít na oddělení jenom akutní lůžka a ne doléčovací.To potom ty pacienty budou převážet sanitkami z jednoho typu nemocnice do druhého ? A to jako bude zadarmo ?

0/0
3.2.2011 10:01

Nannius

A co budou lekari delat,

az nebudou muset (tedy moct) slouzit prescasy a sluzby. Budou totiz dostavat svou vyssi, nicmene pouze tarifni mzdu. Zadne priplatky. Prijem jim totiz klesne. Uvedomuji si to? Nebo spolehaji na to, ze jich je malo a tak prescasy a sluzby budou slouzit porad? Takze budou dal unaveni a pretizeni, ale za vetsi penize, tak uz to nebude vadit?

0/0
3.2.2011 9:18

Duch veřejný, Zlý Lumpacivagabus

Pět let Zdrav.Reforem pod heslem "Od 10 k 5"

bože oni tomu udělat jakýs takýs pořádek a jasný lad a sklad ve výdajích říkají reformy.

O reformách kecá vždy tern kdo neumí pořádně makat a řídit.

0/0
3.2.2011 9:11

Nannius

Re: Pět let Zdrav.Reforem pod heslem "Od 10 k 5"

celkem trefna charakteristika odborarskych funkcionaru :-P

0/0
3.2.2011 9:13

Lionel I.

Re: Pět let Zdrav.Reforem pod heslem "Od 10 k 5"

R^:-)

0/0
3.2.2011 9:46

derik

Chteji zaruky protoze je v Nemecku nechteji

Kdiby taky stal o vyderacske odborare, kteri jsou schopni kdykoliv odejit z nemocnice a nechat pacienty na pospas osudu jen aby meli trikrat vetsi prijem. Ted kdyz je to jasne, tak blada nema co ustupovat. Platy ma zvysit jen a pouze tem kteri nedali vypovet.a projevili ohled a solidaritu s lidmi v case krize.

0/0
3.2.2011 9:05

noether

nechtějí žádné záruky, z toho požadavku ustoupí ...

Tím požadavkem si jen vytvořili prostor, aby měli kam ustoupit! ;-D;-D;-D http://aktualne.centrum.cz/domaci/spolecnost/clanek.phtml?id=689805

0/0
3.2.2011 9:07

Nannius

Re: nechtějí žádné záruky, z toho požadavku ustoupí ...

hlavne ta fotka Engela s komentarem "Tento lekar je pretizen..." Ta je vyborna. :-P

0/0
3.2.2011 9:11

Lionel I.

Re: nechtějí žádné záruky, z toho požadavku ustoupí ...

Já netušil, že centrum patří Rudému právu.;-( (nebo Dikobrazu?;-D)

0/0
3.2.2011 9:40

noether

V čem je ted ten spor?

Doktoři už čekali 20 let a další reformu ze svého už platit nechtějí! ;-D;-D;-D

0/0
3.2.2011 8:59

Jakub76

Re: V čem je ted ten spor?

oni už nějakou reformu ze svého platili? vždyť ti ještě žádná nebyla :-/

0/0
3.2.2011 9:00

noether

Víš co štve doktory nejvíc?

Ty neustálé lži o jejich příjmech a že jim nikdo nevěří ... ;-D;-D;-D

0/0
3.2.2011 9:03

Jakub76

Re: Víš co štve doktory nejvíc?

tak kterou reformu už platili ze svého? proč uhýbáte? Já doktorům zapojeným do "protestu" už taky nevěřím...ale dle diskuzí na netu je to stejně ve velké většině naprosto nezajímá - tolik arogance a přezíravosti z jejich strany jsem tu nikdy předtím nezaznamenal

0/0
3.2.2011 9:11

noether

Neuhýbám, ta poslední byla ta Julínkova!

Ale doktoři tu dotují ze svého zdravotnictví už 20 let! ;-D;-D;-D Možná tomu nevěříte, ale oni to tak vidí ...

0/0
3.2.2011 9:16

noether

Kdybyste nevěděl, o čem ta Julínkova reforma byla

Pod heslem "nebudeme platit za aspirin" otevřel dveře vysávání českého zdravotnictví zdravotnickými firmami za takzvané moderní léky a výdaje na léky za minulý rok se tak zvedly o 10 (!!!) % ...  ;-D;-D;-D

0/0
3.2.2011 9:19

Nannius

Re: Neuhýbám, ta poslední byla ta Julínkova!

pouziju vasi logiku: mozna to tak vidi, ale neni to pravda :-P

0/0
3.2.2011 9:20

noether

Jenom filipika. Fakticky jde o to, zda tu "pravdu" ustojíte

... vy nebo oni! ;-D;-D;-D

0/0
3.2.2011 9:21

Jakub76

Re: Neuhýbám, ta poslední byla ta Julínkova!

to že to tak vidí ještě neznamená že tomu tak je. Jediné v čem se liší od většiny ostatních profesí je jejich vydírací potenciál

0/0
3.2.2011 9:22

pakostič

Re: V čem je ted ten spor?

a kdo ji má platit? Snad ti, kteří zdravotnictví do tohoto stavu přivedli ne? Ti především. Ale nebudou to platit ani oni ani doktoři, jak je zvykem v této zemi zaplatí to ti, kteří se nemohou bránit, pacienti.

0/0
3.2.2011 9:45

noether

Nechci vám kazit radost, mmodráci, ale máme o 1/4 lékařů míň

...lékařů v nemocnicích, než v Německu, jen se o tom nesmí mluvit. ;-D;-D;-D

http://aktualne.centrum.cz/domaci/spolecnost/clanek.phtml?id=689805

0/0
3.2.2011 8:47

noether

Takže vlastně neodchází 1/4 nebo 1/5 ale 1/2!

;-D;-D;-D Vy totiž pořád počítáte úvazky, ne lidi...

0/0
3.2.2011 8:49

al.mucha

Lékaři pouze dělají to, co bychom měli udělat

všichni. Ve zdravotnictví se minimálně 20% finančních prostředků rozkrade, resp. vynaloží neúčelně. Pokud se toto omezí, zůstane i na vyšší platy.

V ekonomice státu bude toto procento stejné, ne-li větší. A co s tím děláme - tlacháme v internetových diskuzích.

0/0
3.2.2011 8:46

Nannius

Re: Lékaři pouze dělají to, co bychom měli udělat

takze bychom vsichni meli zacit vyhrozovat zpusobenim kolapsu? 8-o8-o8-o

0/0
3.2.2011 9:00

noether

Dokud se tak nestane, budou Vondrové vyhazovat miliardy,

... které Kalousek ušetří na obyčejných lidech! ;-D;-D;-D

0/0
3.2.2011 9:05

al.mucha

Re: Lékaři pouze dělají to, co bychom měli udělat

Možná ano. V době krize jistě bude méně času na organizování státních rozkrádaček :-)

0/0
3.2.2011 9:07

Nannius

Re: Lékaři pouze dělají to, co bychom měli udělat

chtel jste jiste napsat "presunovani" misto organizovani, ze? Protoze nemejte pochyby o tom, ze je to o prilezitosti a vetsina rve, protoze nemaji sanci se dostat "k lizu". Kdyby ji meli, pekne v klidu a potichu si ji uzivaji v koutku....

0/0
3.2.2011 9:13

igamenir

Re: Lékaři pouze dělají to, co bychom měli udělat

Právě naopak - době krize se všichni soustředí na krizi a ne na to, jak někde někdo krade. Proč myslíte, že při katastrofě se vždy objeví rabování?

0/0
3.2.2011 10:55

Maary

Můj názor...

Zvýšení platů - ano, zdravotní reforma - ano, většina požadavků - ano....

Co ale zásadně NE je garance návratu na svoje místa !!! A jestli má na tomto bodě dohoda zkrachovat, tak ať zkrachuje ... Prosím ministra Hegera, prvního kompetentního ministra po x letech, aby v tomto bodě neustupoval!!!

0/0
3.2.2011 8:46

Jake

Re: Můj názor...

100% souhlas ... nikdo je nenutil výpověď podávat, nikdo teď nemůže nemocnice nutit vzít je zpátky ...

0/0
3.2.2011 8:50

noether

Fakt se nebojím, že by si místo nanašli

;-D;-D;-Dhttp://aktualne.centrum.cz/domaci/spolecnost/clanek.phtml?id=689805

0/0
3.2.2011 8:51

noether

Jasně, to je zbytečný požadavek, ale doktoři aspoň ...

budou mít kam ustoupit! ;-D;-D;-D

0/0
3.2.2011 8:50

StanleyP

Re: Můj názor...

Když dávám výpověď, tak asi chci odejít. Jestli se budu chtít vrátit, musím počítat s tím, že mi to nebude umožněno, nebo bude, ale za horších podmínek než jsem odcházel.

0/0
3.2.2011 8:53

ládik

Možná

budu trochu jedovatý (přestože souhlasím s doktory, že jejich hodinová mzda nižší než u topenáře či zedníka je ostudou), ale proč nyní chtějí zpět, když na ně čekají v Německu, Rakousku, UK nebo USA?

0/0
3.2.2011 8:37

derik

Re: Možná

Jakykoliv zednik nebo topenar je na na vyssi moralni a eticke urovni nez ted cessti lekari. Nikdy totiz jako organizovana skupina nevydirali smrti, ze kdyz nebudou mit trojnasobek prumerneho platu, tak je jim jedno ze nedokonci stavby domu, ty se zriti a zabijou lidi. Nebo ze klidne nechaji zmrznout kojence v inkubatorech, nebo se spatnou instalaci otravi deti ve skolach. Takovy zrudny vyderacsky postup, vyhrozovat smrti lidem (kteri jim navic pripsivali na vzdelani) vymysleli jen cesti odborarsti lekari.

0/0
3.2.2011 8:58

ládik

Re: Možná

Přesto zůstává ostudou, že mizerný řemeslník bez vzdělání má hodinovou mzdu vyšší, než lékař.

0/0
3.2.2011 9:02

Nannius

Re: Možná

mizerny remeslnik bez vzdelani nema mzdu zadnou, protoze nema zakazky :-P

0/0
3.2.2011 9:10

AntonínP

Re: Možná

Mohu se zeptat, jakáje ta hodinová mzda topenáře či zedníka? Ne tržba, ne, to co zaplatíne za poskytnutou službu, ale skutečně mzda v hrubém?

0/0
3.2.2011 9:31

Indi.HK

Re: Možná

nic moc.

0/0
3.2.2011 10:23

derik

Vydiraji cesti odborarsti lekari vic nez somalsti pirati?

Jiste, pravo na protest a na stavku je garantovane zakonem. Ale mam dojem ze cesti lekari predvedli vydirani, ktere snad nema obdobu v civilizovanych zemich. Kdyz stavkuji delnici v automobilce, tak jsou tim poskozeni majitele. Nikde jsem necetl, ze by vyhrozovali ze nenastavi poradne brzdy, a ze je jim jedno kdyz se nevinni ridici pozabijeji. O stupen dal jdou zeleznicari. Kdyz stavkuji, tak jsou poskozeni nevinni cestujici. Ale komplikaci v doprave a casovymi ztratami, Nikde jsem necetl, ze by vyhrozovali ze nebudou spoustet zavory a je jim jedno zda to nekdo neprezije. Dal jdou somalssti pirati, ti uz primo vyhrozuji smrti. Ale jsou chudi a penize chteji od bohatych cizincu, kteri jim nikdy nic nedali. Kam zaradit ceske odborarske lekare? Pry jim jde o reformu, ale penize chteji jen pro sebe. Vydiraji smrti a penize chteji od chudsich, kteri jim navic prispivali na vzdelani a provoz nemocnic. A chteji trestat sestry za to, ze se k nim nepridaly prozote se jim to nezdalo eticke.

0/0
3.2.2011 8:36





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.