Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vyskočil z auta a řval, že mě zabije, tvrdí napadený o incidentu s Dudou

Hokejista Radek Duda podle svědků napadl na přechodu v Karlových Varech muže. "Vyskočil z auta a řval, že mě zabije, že jsem hajzl a kretén. Pak mi dal několikrát pěstí do hlavy," popisuje incident napadený Josef H. Právník klubového hráče KLH Chomutov se v pondělí sám spojil s policií.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

NavyVanS

dědek na přechodu

O tom, že je Duda bezmozek a už několikrát to prokázal, asi není sporu. Nicméně také jsem zůstal jednou stát na přechodu, když auto přede mnou náhle zastavilo a pak jsem tam logicky vadil v přecházení. Po chvíli se tudy začal sunout důchodce a když mu mé auto vadilo v cestě, tak na něj "poklepal" holí. Když jsem vystoupil, ještě přidal pár urážek. No neměl jsem tenkrát k Radkově reakci daleko, byť bych mu asi maximálně tu hůl někam zahodil!

0/0
4.2.2011 10:16

baron2010

Re: dědek na přechodu

 Ty si asi jeste nepochopil, jak se ma chovat ridic na prechodu pro chodce. Doporucuji prostudovat pravidla silnicniho provozu.Ridic pred prechodem je povinen zastavit i kdyz je chodec teprve na krajnici. Absolutni prednost ma chodec. Zkus si na pr. v Nemecku ohrozovat chodce na prechodu a nedat mu prednost. Tak Te privedou rychle k rozumu. Jsem take ridic a na prechodu pro chodce mam jasno !!! Zda se, ze cesky ridic to jeste nepochopil a proto je potreba uplatnit zakon !!  Duda je jednoznacne agresivni, spolecensky nebezpecny clovek a pro takove lidi by mel byt zakon obzvlaste dusledny. Preji hezky vikend, hokeji zdar, ale bez Dudy !!![>-]EU ;-O

0/0
4.2.2011 19:45

Jonáš2

Re: dědek na přechodu

R^

0/0
4.2.2011 22:52

prokyn

to je

ono...borec hraje naši slavnou extraligu na kterou chodí 2,2člověka a myslí si co není...pak zjistí že jakysi duchodce kterého malem srazí na přechodu si to nenechachá a ani nějakého dudu nezná a už to je...já se musím smát i řepkům apodobnym jak si myslí že je zná celá republika a co nejsou za celebrity...;-D;-D;-D

0/0
4.2.2011 7:22

janvanek

Měl by se léčit,

psychotik.

0/0
3.2.2011 20:53

FLOGYN

Měl by dosta topolánkovu plaketu

Myslím, že by Duda měl  za svůj statečný a neohrožený útok na důchodce obdržet

topolánkovu plaketku + pochopitelně na pár let odebrat  řidičský průkaz.

0/0
3.2.2011 20:48

gavial.cz

Je mi z toho na blití

Pochopte to, on je výbušná povaha. -> Ten důchodce mu přeci neměl ošklivě kopnout do jeho autíčka na hraní. To auto se po tom nakopnutí málem už nerozjelo, a i tak si odneslo následky navěky! Přece byste si necenili nějakého důchodce nad hrobem víc, než jednoho z autíček našeho "mistra rozpatlánka". - Ten otec by taky zasloužil po držce. Holt jaká výchova, takový výsledek. :-/

0/0
3.2.2011 17:32

lucky_24

Re: Je mi z toho na blití

Nikdo neviděl jak to bylo, ale je spousta agresivních důchodců a spousta lidí, co si myslí, že má na přechodě absolutní přednost a jsou nedotknutelní. Až pak důchodce chytne obvinění z poškozování cizí věci, třeba zjistí, že se tak moc nestalo.

0/0
3.2.2011 19:26

Benito Juarez

Ono to bylo asi takhle:

třeba to vůbec nebyl Duda, ale někdo kdo vypadá jako on a má stejné auto a podobné číslo auta. Důchodce mu navíc na přechodu vběhl do cesty, přestože jel 30 km v hodině, nestihl zabrzdit a důchodce mu kolenem promáčknul baltník. Když pak šel důchodci na pomoc, důchodce mu místo omluvy jednu vrazil, a závistiví, nepřejícní kolemjdoucí se přidali na důchodcovu stranu.

Tak by to být nemohlo?

0/0
3.2.2011 19:34

arogancemoci4

Re: Je mi z toho na blití

Nevím, zda nikdo neviděl jak to bylo, ale mnoho lidí vidělo Dudovy agresivní "zkraty" a slyšelo neskutečné výhrůžky během zápasů a po zápasech. Duda prostě JE psychor.

0/0
3.2.2011 21:18

jarwampaa

hokejka

Další vylízaná hokejka... zrušte to, stejně už to se sportem nemá nic společného

0/0
3.2.2011 17:06

A.Svoboda

Co to je?

Pochybuju, že by sebevýbušnější povaha útočila jen tak. zdá se mi že IDNES.cz se čím dál začíná přibližovat občas téměř bulvárním novinky.cz . Pokud například Duda prudce zastavil před přechodem a důchodce mu kopl do nárazníku, už je tu důvod. Jinak se Dudy nezastávám, ale přijde mi to celé chaotické.

0/0
3.2.2011 16:26

A.Svoboda

Re: Co to je?

Takhle si ten článek někdo ani celý nepřečte a už je Duda na vině

0/0
3.2.2011 16:34

Dvořák pravdu nesnáší

Kolik myslíte že dostane?

No, já myslím, že ten důchodce z basy už nevyleze. :-/

0/0
3.2.2011 15:23

smajlicek

Duda versus tatínek

1. znám moc dobře, jak to od malička chodí mezi "zlatou a nadějnou mládeží". Měla jsem synovce několik let v hokejové škole, patřil mezi velice dobré hráče a s tím se vezlo naprosto všechno. Prosazování vždy a všude, přimhuřování očí při všem, privilegia... Z hodného a šikovného kluka s velkým talentem, varostl rozmazlený, zhýčkaný spratek a rváč. Když pak ve 13 letech onemocněl a s hokejem musel skončit, byl pro něj svět najednou velkým šokem. Žádné ústupky, žádné přimhuřování... Těžce se s tím srovnával několik let.

Takže "hokejový hoši" jsou povětšinou vtaženi do rolí "neohrožených, nejdokonalejších a nedotknutelných" bytostí a je jim to (pokud něco umí a jsou přínosem) od mala vtloukáno do hlavy...

2. znám chodce, jsem řidič. Vím co dokáží, převážně důchodci, kteří neohroženě skáčou pod auto a holí Vám tlučou do kapoty.

0/0
3.2.2011 14:40

smajlicek

Re: Duda versus tatínek/pokračování

Nebo "maminy", které strčí kočárek do silnice ( ???), páč mají absolutní přednost.

3. když spojím obojí dohromady a byť si jen imaginárně nastíním danou situaci, uvědomím si, jakým je Duda hrdinou  ( zmlátil důchodce, šestnáctiletého kluka, Růžičku mladšího). Není on tak trochu zakomplexovaný kluk jeden?

4. tatínek by si měl uvědomit, že syn je už dospělý a tudíž svéprávný. Věčně ho omlouvat? Proč???

5. kam se to řítíme, že 63 letého důchodce, který nám vleze do přechodu vylítne 32 letý chlap, jako hora a zbije ho pěstí...???

0/0
3.2.2011 14:41

davidh2002@volny.cz

NÁVRH

Za vše může, dle otce, Dudova výbušná povaha.

Navrhují, že by se sešlo pár výbušných povah, zmlátili Dudu jak psa. Přece jenom, Dudův otec pochopí, že na vině byla výbušná povaha, těch mlátiček... I Duda to pochopí... :-)

0/0
3.2.2011 13:29

Howard

Re: NÁVRH

Naprosty souhlas ;o)))

0/0
3.2.2011 16:03

Blackhawks

Re: NÁVRH

;-D

0/0
4.2.2011 10:37

velrybka

běžná situace

Je to jedno, jestli to byl Duda, nebo někdo jiný. Někteří řidiči chodce na přechodu prostě nevidí. Chodci tam asi podle nich nemají co dělat. A jejich auto je pro ně důležitější než člověk.

Jsem chodec i řidič. Takže vyhlášku znám a respektuji.

V Praze na I.P. Pavlova - kde jsou křižovatky a přechody řízené semafory, auta mají červenou, chodci zeleného panáčka a i přesto běžně řidiči najíždějí do chodců. Stalo se mi to už několikrát, a tak reaguju také podrážděně. Přejeté nohy není nic příjemného, špinavý kabát od auta také ne a leknutí, že někdo nerespektuje pravidla a ohrožuje mě na životě mě pak vytočí, že do kapoty takového piráta mlátím taky. Občas nějaký grázl začne nadávat, ale na víc nemá naštěstí pro mě čas a prostor, je tam dost frmol.

Jen nevím, k čemu jsou tam namontované kamery, a proč ti řidiči nejsou pokutovaní.

Asi je jednodušší odtahovat auta a dávat pokuty za parkování za modrou čárou apod.

0/0
2.2.2011 22:34

Kubrt - milovník nálevu 2

Re: běžná situace

Jsem taky chodec i řidič, tak jako dávám za pravdu Vám, tak jedním dechem říkám, že někteří chodci by měli odevzdat občanku ..... Případ od případu. Mně se víckrát stalo, že mi vlezl magor na přechod, když jsem odbočoval na křižovatce,já měl zelenou, chodec červenou, kterou jsem viděl i před zatáčkou - a on po mně vyjel, že je přece na přechodu ..... To jsem startoval celkem fest a jsme se málem drželi u krku ..... Případ od případu. Ale že přejít pustí při hustém provozu tak jeden z dvaceti řidičů, to jako chodec souhlasím ...

0/0
3.2.2011 6:18

grey100

Re: běžná situace

Kdo neudrží svoje nervy na uzdě nepatří na silnici. A i když se mi stane nějaká křivda, tak má řidič i chodec zachovat chladnou hlavu. Lepší je obcházet magory, piráty a vzteklý velryby velkým obloukem. Agresivita ničemu nepomůže a násilí používat jen k nutné sebeobraně. !!

0/0
3.2.2011 13:08

mattoni_uz_neni

Re: běžná situace

A co chodci, kteří přecházejí na červenou tam, kde je poptávkový semafor a kde jim zelený panáček naskočí během asi půl minuty?

0/0
3.2.2011 13:34

Gift

Kdepak výbušná povaha

Kdepak tatínku, žádná výbušná povaha. :-) Je to normální náslinický zbabělec, to je přece nad slunce jasná věc. Kdyby mu do cesty vlezl Daniel Landa nebo Rudolf Kraj, tak by si nedovolil ani zatroubit, natož vylézt z auta. Důchodce, šestnáctiletý kluk, Růžička mladší, to všechno byli slabší soupeři. Když se tvůj synáček měl dát do pranice se stejně silným soupeřem na ledě, tak zdrhnul.

Takže ne bouřlivák, ne vůbušná povaha, ale zakomplexovaný zbabělý násilník. To je přesné označení tvého synka. :-)

0/0
2.2.2011 18:36

grey100

Re: Kdepak výbušná povaha

Přesně tak. Mám stejný názor R^

0/0
3.2.2011 13:10

Dvořák pravdu nesnáší

Re: Kdepak výbušná povaha

R^R^R^;-)

0/0
3.2.2011 15:25

Kubrt - milovník nálevu 2

Nic z toho nebude,

děda ho trochu povláčí v očekávání peněz a až mu Duda nabídne finanční odškodnění, tak to utichne a soud nebude .... Z tohohle těžko říct, jak to bylo. Mohl jet Duda jak magor, ale taky děda mu mohl vlézt pár metrů před autem na přechod - jak si spousta lidí vykládá přednost na přechodu ví snad každý řidič. A jestli mu bouchl rukou do karoserie, tak já bych se taky lekl, že jsem ho nabral. To pak v člověku po úleku buchnou saze hned, když vidí po vylezení z auta držkujícího seniora, který žije v bludu absolutní přednosti na přechodu a dle toho se chová. Těžko z medií říct, jak to bylo. Každopádně pokud ho až tak výrazně napadl, tak holt bude cálovat ....

0/0
2.2.2011 16:29

Předseda vlády 2014

Re: Nic z toho nebude,

 

Tipuji to na přerušení tresního stíhání ve fázi předání k soudnímu řízení z důvodu mimosoudní dohody v řádu 3 mezd R.D.

0/0
2.2.2011 17:02

lolek77

Re: Nic z toho nebude,

Současná právní úprava stojí na straně chodce. Znáte to, neomezit, neohrozit, předvídat. Jezdím jako rys Ostrovid a tak jsem v pohodě. Jen když mě bába nebo mladý hnědočech na přechodu míjí rychlostí šneka mám chuť "Zdudovatět". ;-)

0/0
2.2.2011 18:22

Kubrt - milovník nálevu 2

Re: Nic z toho nebude,

Právní úprava říká, že chodec nesmí vstupovat do silnice na přechodu, pokud by jedoucí auto nemohlo bezpečně zastavit a nechat ho bezpečně přejít ......Vše další je jen dokazování, kličky, tvrzení proti tvrzení.... Když mi prochází bloumající chodec či dvojice, která by si to snad na přechodu i rozdala, rovněž nadskakuji. Přičemž nejsou zjevně handicapovaní, že by museli přecházet šnečím tempem .... Báby kecající u Lidlu přímo u přechodu (které v domnění přejití pouštím a ony mávají, že nejdou ...) raději nekomentuji.....

0/0
3.2.2011 6:11

Antonín, topič

Re: Nic z toho nebude,

To jste na omylu pane. Řidič se musí přibližovat k přechodu takovou rychlostí, aby byl schopen před přechodem bezpečně zastavit a zastavit, je-li to nutné. Chodec pouze nesmí vstoupit na přechod bezprostředně před přijíždějící vůz.

To fakticky znamená, že se smíte přibližovat pouze takovou rychlostí, kdy lze auto na fleku zadupnout.

Takže na vině je vždy řidič. Pouze pokud mu tam chodec vlítne, tak je na vině i on.

0/0
3.2.2011 16:10

davidh2002@volny.cz

Re: Nic z toho nebude,

;-D

0/0
3.2.2011 13:34

velrybka

Re: Nic z toho nebude,

Ano, souhlasím, že někteří chodci si přednost na přechodu vykládají velmi svérázně. Avšak podobné incidenty se většinou stávají řidičům silnějších aut. Jejich ego jim nějaké respektování předpisů nedovoluje. Ať už je to chodec na přechodu, červená na semaforu, dodržování rychlosti ve městě apod. Jejich auto všechno zvládne. A to je i případ Dudy, výbušná povaha je možná dobrá ve sportu (i když i tam si myslím, že je dobré se ovládat), avšak za volant nepatří. Zajímalo by mě, jak by podobnou situaci zvládl jeho otec, když syna tak omlouvá. Jak asi reaguje coby chodec. Ale on asi nechodí pěšky.

A jen poznámka, šedesátiletý pán nemusí být žádný držkující stařík.

0/0
2.2.2011 22:56

Kubrt - milovník nálevu 2

Re: Nic z toho nebude,

To nemusí, pravda, ale na auto mu vyjel, to patrně ano, jinak by Duda nelezl ven, tomu nevěřím. Dudu rád moc nemám, ale tady není vůbec zřejmé, jak to proběhlo. Jako řidič jsem schopen to i pochopit, pokud by tam chlapík vlezl bez rozmyslu. Ale to právě nikdo neví. Nemyslím, že toto bývá až tak výraznou výsadou řidičů silnějších aut. Přechody ne ......

0/0
3.2.2011 6:04

Antonín, topič

Z očí mých

kanou slzy jako hrách, srdce se svírá bolestí, že nejhodnější hoch na planetě, Rudy Dudy, je vláčen a ostrakizován a tak příslovečně odeslán pro dobrotu na žebrotu. Viděl, že stařec nad hrobem motá se silnicí, proto neváhal, a nastavil mu odvážně své auto, aby stařec neupad. Poté se ho šel zeptat, jestli nepotřebuje s něčím pomoci, třeba odnést nákup, ale stařec nečekaně zavrávoral, takže se ho Rudy Dudy snažil zachytit. Krutý osud ovšem tomu chtěl, že když už si Rudy Dudy myslel, že má vetché tělo pořádně v ruce, stiskl do prázdna a nebohý muž mu poté několikrát upadl ústy na marně sevřenou pěst.

Jest tedy mimo jakoukoliv pochybnost, že Rudyho úmysly byly křišťálově čisté, a jeho otec, který médiím sdělil, že je to prudká povaha, mluví z hladu, neboť drží již desátým rokem hladovku na prostest proti testování toušů na testosteron.

0/0
2.2.2011 15:27

H8USuckers Reloaded

Re: Z očí mých

Jak to bylo doopravdy:

Duda jel v klídku 40Km/h, a když viděl, že se na přechodu pro chodce pohybuje starší spoluobčan zastavil, aby ho nechal přejít. Důchodce však začal kopat a mlátit do jeho vozu, tak vystoupil, vyděšen aby si důchodce neublížil, (přeci jen zlomeniny se v tomto věku hojí hůře.) a vyzval důchodce ať toho nechá. Avšak důchodce nebyl obyčejný důchodce. Byl to důchodce typu Silvestr Stalone, a navíc zřejmě předávkován sedativy, byl zcela posednut amokem a začal obličejem útočit na nebohé pěsti hokejistovi. Dudovi proběhlo hlavou: "to bude epický souboj, konečně jsem narazil na sobě rovného soupeře!", pak si ale uvědomil: "co klub kterému mám pomoct v postupu do extraligy? co fanoušci, kteří na mne spoléhají? co sponzoři? Nemůžu se přeci zranit! ne! to nemohu dopustit!"  Naskočil tedy zpět do svého vozu a raději ujel.

 

takže prosím nechte pana Dudu napokoji ;-)

0/0
2.2.2011 16:08

grey100

Re: Z očí mých

;-DR^Takto bude znít konečný verdikt.

0/0
3.2.2011 13:16

JanSlanina

Re: Z očí mých

;-D;-(

0/0
3.2.2011 16:52

kat-ano

nechte Radka už na pokoji

tomu chodci nevěřím ani desetinu z toho co vypustil z pusy. X

0/0
2.2.2011 13:35

briza

Re: nechte Radka už na pokoji

To je celkem jedno cemu veris. Policie ma svedky.

0/0
2.2.2011 14:09

373

Re: nechte Radka už na pokoji

Když on nechá na pokoji jiné, tak ho necháme být.

0/0
2.2.2011 22:07

cibich

Stará známá písnička.

 "Ty seš celej táta,kluku pitomá! Až ty povyrosteš,tak budeme dva !"

0/0
2.2.2011 13:09

Ewerell64

Fuj závist...

No to je takový český sport - vinit ze závisti kohokoli kdo se mnu nesouhlasí. Zkusím popsat mechanismus jak to vzniká:

1. Češi obecně jsou závistivý národ, to je fakt.

2. Rádi si sebemrskačsky stěžují na své špatné vlastnosti, tedy i závist.

3. a z 1. a 2. pak plyne že vidí závist i tam kde není např. když někdo něco kritizuje.

Jsme fakt zajímavý národ, čímž splňuji 1. a 2. ;-D

0/0
2.2.2011 13:04

.;palič

Re: Fuj závist...

Já si nemyslím, že Češi jsou závistivý národ. ROzhodně nejsou horší než jiné národy světa.

0/0
2.2.2011 13:09

net.Xtreme bojuje s eXtrémismem

Re: Fuj závist...

ani ne tak závist jako nepřejícnost, mi nechceme mít auto jako soused, ale chceme, aby ho neměl:-) Jinak mámedost negativních vlastností jako národ, ale ne všichni a stejně tak ne všichni v jiných národech mají pro ně typicé vlastnosti...nemá smysl generalizovat.

0/0
2.2.2011 13:18

net.Xtreme bojuje s eXtrémismem

Re: Fuj závist...

my, samozřejmě;-D

0/0
2.2.2011 13:18

Poslední____Mohykán

Re: Fuj závist...

Vy to možná nechcete. Nám je to šumák. Ať si každej pořídí, na co má.

0/0
2.2.2011 13:21

briza

Re: Fuj závist...

Ja myslim, ze je to mnohem jednodussi. Ti co tak radi obvinuji druhe ze zavisti, jen proto, ze  s nimi nesouhlasi proste soudi podle sebe. :-/

0/0
2.2.2011 14:11

Hrustic

Re: Fuj závist...

To je tedy analyza ;-D

0/0
3.2.2011 0:29

JanSlanina

Re: Fuj závist...

A co tím chtěl básník říci???????

0/0
3.2.2011 16:54





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.