Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ústecký soud zamítl žalobu úřednice, která odmítla stavět věž z kelímků

Okresní soud v Ústí nad Labem zamítl žalobu bývalé úřednice Venuše Kindlové, která chce od krajského úřadu vrátit osobní příplatky 55 tisíc korun. Uznávaná odbornice na krizové řízení si stěžovala, že jí kancléř Aleš Konopásek peníze odebral kvůli malichernostem, šikanoval ji a nakonec i vyhodil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

sametovymuky

Vše dle zákona?

Vážení,

slušný člověk musí být zdrcen, když je svědkem toho, jaké to shnilé ovoce sklízíme po dvaceti letech "plyšové" revoluce. Bude to trvat ještě dlouho a dlouho, než se změní myšlení lidí. Protože se žádnému příslušníkovi STB a KSČ nic nestalo, kromě toho, že na základě dobrých informací sehnal lukrativní místo a privatizoval lukrativní zakázky.... slušnost je v této společnosti neznámý pojem. Bohužel, mocní se stali ještě mocnějšími a nic nedělají v rozporu se zákony. Vždyť o tom čteme každý den, vše je křišťálově čisté ... ;-)

0/0
4.2.2011 8:48

stefi_ul

Soudce ....

...evidentne slouzil ve stejne bunce StB jako pan Konopasek, jinak si ten rozsudek nedokazu vysvetlit. Je to pane soudce jasny dukaz toho, ze StB ma stale stejnou moc. Az mi naskakuje husak za krkem...

0/0
2.2.2011 7:31

korado

Soud dal všem zaměstnancům jasnou zprávu

Soud dal všem  zaměstnancům jasnou zprávu. Pokud vás bude nadřízený ponižovat a šikanovat, raději odejděte a nesuďte se s ním nemá to cenu. Stejně  soud  prohrajete, protože ten vám věřit nebude, i když na to budete mít svědky. Soud je prohlásí za nevěrohodné a věrohodní svědci jsou ti, co vypovídají ve prospěch zaměstnavatele Zaplatíte poplatky za advokáta, za soud a stejně nic nezmůžete a můžete k  tomu  mít svědků kolik chcete. Ta paní je naivní, přeci si nemyslí, že může vyhrát, pokud by vyhrála, tak by si pak stěžoval každý a to v našem státě  nejde.

0/0
1.2.2011 21:25

Gmur

Re: Soud dal všem zaměstnancům jasnou zprávu

R^

Je to tak.

0/0
2.2.2011 11:51

tajemník ministerstva zvěrstva

Hry na stmelování kolektivu

... jsou vážně de_ment-ní. Praxe ukazuje, že nulové výsledky, akorát za to firmy vyhazují peníze a de facto ponižují své zaměstnance. Když za to ovšem vyhazuje peníze stát či samospráva z našich daní...

0/0
1.2.2011 12:02

Eric_Best

Re: Hry na stmelování kolektivu

dopovím:  ...měla by být taková "samospráva" daňovými poplatníky rozehnána bičem.

0/0
1.2.2011 13:49

nonnea

Re: Hry na stmelování kolektivu

R^R^

0/0
1.2.2011 23:34

Jandik73

Možná by se paní

mohla zmínit, jak po svém podřízeném hodila šanon.

0/0
1.2.2011 11:12

3x a dost

Re: Možná by se paní

Dle toho fota a článku který vyšel dnes,tak po něm něl letět předmět ostřejší.Nutit někoho tancovat na narozeninách starosty vkrepových sukinkách,může chtít jen duševně narušený člověk.

0/0
1.2.2011 11:44

Jandik73

Re: Možná by se paní

Děkujeme za příspěvek rádiu Jerevan. Ona to hodila po svém podřízeném. Nebyl to starosta, ale hejtman. A nebyly to sukinky, ale sukýnky.

0/0
1.2.2011 11:46

korado

Re: Možná by se paní

Hele Jandíku, jaké si za to dostal osobní ohodnocení. Nejsi náhodou ten, kdo dnes sedí na židli té paní a který ji mazal schody jenom proto, aby si mohl sednout na její židli ? Teď máš strach, aby se ta paní nevrátila zpátky a ty poletíš ? Jak se říká, čí chleba papáš toho píseň  zpívej.

0/0
1.2.2011 21:30

Jandik73

Re: Možná by se paní

Těžko. Já na kraji nepracuji nerozdíl od Tebe, že?

0/0
2.2.2011 9:26

Ewabi

Re: Možná by se paní

Jo ? A odkud vy to víte Jandíku? Když už se do někoho kope, tak si leckdo přisadí - to je ta "zlatá česká povaha". Podřízený si může přihrát polívčičku, proč by to neudělal, vždyť ostatní taky donášeli - a to se to přibarvuje, že? Taky jste psal hlášeníčko pro pana StB?

0/0
1.2.2011 11:58

Jandik73

Re: Možná by se paní

Od koho? Od jejího podřízeného a je to záležitost stará pár let. Narozdíl od Vás nemám zapotřebí cintat o věcech, o kterých nic nevím.

0/0
1.2.2011 14:10

Pro patria VI.

Tohle měl dostat jakýkoliv soud jen né ten ústecký.

Tohle měl dostat jakýkoliv soud jen né ten ústecký.

0/0
1.2.2011 8:20

majkl1

Nechoď Vašku s pány na led.

On ten pánko velkomožný měl těch incidentů více, ale jak vidno, pán sudca je loajální.

0/0
1.2.2011 5:33

3x a dost

Muset houpat varlatama

svému nadřízenému,je také loajalita?Jestli ano,žřejmě budu bez osobního hodnocení,nebo na dlažbě.

0/0
31.1.2011 23:37

Qíteček

???

OrpheusF1 = Konopásek???

0/0
31.1.2011 22:33

nonnea

Re: ???

8-o

0/0
1.2.2011 23:35

korado

Já tu paní obdivuji

Já tu paní obdivuji. Jít do sporu se zaměstnavatelem to fakt chce odvahu. Při představě, že i když   jsem byl vynikající pracovník, tak zaměstnavatel za to, že jsem jej dal k soudu ze mě po několika let práce udělá chronické netáhlo a invidium práce se štítící.  Moji spolupracovnicí z obavy o místo budou u soudu lhát, až se budou hory zelenat a já tam budu sedět a poslouchat,  jak o mně mluví jako o největším lemplu a o vedoucím, jako o rozeném lidumilu, který se k podřízeným chová jako vlastní otec. Pak ta vyhlídka, že budu bez práce po dobu, než bude soud a na  Úřadu práce budu jenom evidován bez nároku na podporu a  když soud prohraji, tak zaplatím všechno. Tak to  na to bych odvahu neměl i kdybych měl stokrát pravdu.   Srazil bych kufry šel bych. Mám dojem, že té paní asi také dochází, že věřit ve spravedlnost je pěkná blbost a nevyplácí se to.

0/0
31.1.2011 22:15

India

Re: Já tu paní obdivuji

Jelikož mám tu samou zkušenost a vše jsem prohrála (i víru v přátelství), udělala bych to samé. Jen škoda, že si ti nahoře pak mohou beztrestně dělat co chtějí. Taky škoda, že všichni spolupracovníci musí žít s vědomím, že někoho zničili a neuvědomují si, že se to za měsíc může stát i jim.:-(

0/0
1.2.2011 8:53

medvěd brtník

škoda že stavěné věže z kelímků nelze uložit tomu soudci

soudce který takto by si  sám měl zkusit jak smyslplnou činností je  stavět věže z kelímků.- loajalita k nadřízenému je zajisté je vždy nutná ALE POUZE VE VĚCECH PRACOVNÍCH.  TO BY TAKÉ MOHL CHTÍT NADŘÍZENÝ ABY S NÍM PODŘÍZENÁ UTUŽOVALA  KOLEKTIV  HRÁTKAMI V POSTELI, protože by si řekl , že  v posteli to by se utužovalo  nejlépe  .  Urážet lidskou důstojnost stupiditami které nemají s prací nic společného a vynucovat si je pracovním postihem  je svinstvo a každý soudce kteý chce být hoden  této funkce by to měl vědět a neví-li měl vrátit talár  a jít dělat něco co zvládne .

0/0
31.1.2011 21:58

strejda Brutek

Re: škoda že stavěné věže z kelímků nelze uložit tomu soudci

R^

0/0
31.1.2011 22:15

Dony

Re: škoda že stavěné věže z kelímků nelze uložit tomu soudci

Pravdu máte pane. Jako výraz nejvyšší loajality bych pro příště navrhoval sozutěž, kdo zarazí tu pyramidu z kelímků dom řiti svého nadřízeného hlouběji, ten vyhrává osobní ohodnocení....

0/0
31.1.2011 22:59

temi

Re: škoda že stavěné věže z kelímků nelze uložit tomu soudci

R^;-D

0/0
2.2.2011 11:09

India

Re: škoda že stavěné věže z kelímků nelze uložit tomu soudci

R^

0/0
1.2.2011 8:54

Psychorův klon

Re: škoda že stavěné věže z kelímků nelze uložit tomu soudci

R^

0/0
1.2.2011 11:38

korado

Loajální donašeci

Když psali  sekretářky a pan Severa udavačské zprávy jestlipak na vyžádání pana estébáka napíšou něco loajálního do této diskuze. Ani bych se tomu nedivil.

0/0
31.1.2011 21:48

JaJaMilan

Už jste pochopili.

Soudit se proti vrchnosti je zbytečné. To už tu bylo a zůstalo, spíš se to ještě upevňuje.

0/0
31.1.2011 21:32

OrpheusF1

Re: Už jste pochopili.

Lidi co to vsichni melete? Tady nikdo nehodnoti moralni kvality toho jejiho sefa, at jsou zjevne jakkoliv pochybne (ono asi ani ta pani nebude zadny zazrak), ale proste zakonnost ci nezakonnost takoveho jednani. a tam je zakon logicky na strane sefa, protoze je proste sef, takze pokud se rozhodne nekoho osobne ohodnotit nulou, tak na to ma narok.

0/0
31.1.2011 21:44

JaJaMilan

Re: Už jste pochopili.

Jasně není nad tmelení kolektivu. Šéf má právo vlastně na vše. Děkuji, že jste mne poučil.

0/0
31.1.2011 22:30

Jandik73

Re: Už jste pochopili.

Ne. Ale má právo dát/nedat osobní příplatek. Jak již napovídá sám název, jedná se o nenárokovou složku mzdy.

0/0
1.2.2011 11:15

stefi_ul

Re: Už jste pochopili.

Jenze ta vrchnost je StB a jeji prisluhovaci... to je na tom to nejhorsi. I 20 let po padu rezimu maji lidi od nich takovou moc a stale stejne praktiky. Navic jim to jeste soudy potvrzuji.

Pani, co byla ocenena radou odborniku je prezentovana ja neloialni jen proto, ze nechtela delat divadylko pro papalase. Blici smajlik pres celou stranku.

0/0
2.2.2011 7:35

bacil123

teambuilding

u nas teambuilding prebiehal tak ze vsetci zaliezli do jednej peknej hospody - majitel firmy samozreme meskal hodinu- ale nakoniec to o pol 3 rano cele zaplatil( doporucujem opakovat aspon 1x mesacne -  doma mozete povedat ze je to povinna firemna akcia :-)

0/0
31.1.2011 21:30

Eric_Best

Re: teambuilding

Ano, tak se tmelí kolektiv a ne stavěním věže z kelímků ;-)

0/0
1.2.2011 13:58

0xFF

Odbornice na krizové řízení,

to je zase zaměření.

0/0
31.1.2011 21:22

i-zajic

Re: Odbornice na krizové řízení,

no to mě přesně napadlo..... Neposuzuji teď ten konflikt, ale to, že existují takového bizarní státní / obecní funkce.....

0/0
31.1.2011 21:27

korado

Re: Odbornice na krizové řízení,

To je velmi důležití funkce na území kraje. Pokud dojde k jakékoliv katastrofě na území kraje, od podvodní, vlakových havárií, hromadných dopravních  nehod je to právě toto oddělení, které to řídí.  To je jenom drobný výsek toho, co dělá. Pokud by se mělo napsat vše co zařizuje nestačí na to určený obsah.

0/0
31.1.2011 21:43

0xFF

Re: Odbornice na krizové řízení,

Co musím vystudovat, abych se také mohl stát odborníkem na krizové řízení?

0/0
31.1.2011 22:11

0xFF

Re: Odbornice na krizové řízení,

Také neposuzuji ten konflikt. Popravdě jsem článek ani nečetl. Ta hláška mi pro pobavení bohatě postačila. :-)

0/0
31.1.2011 22:13

Ewabi

Re: Odbornice na krizové řízení,

- co se vám nezdá? 

Odborník na krizové řízení není funkce - to je zdůraznění toho, že ta paní dovedla výborně koordinovat jednotlivé složky pomoci - a to není žádná legrace a chce to opravdu erudovaného člověka. Ovšem těžko se to vysvětluje joudům, kteří nemají ponětí, co to obnáší....

0/0
1.2.2011 11:52

Lanolin

a nechtěli by soudci konečně dát výpověď a vyhrožovat,

že odejdou?

Pan soudce si plete loajalitu s firmou s rektálním alpinismem panu vedoucímu.

0/0
31.1.2011 21:07

OrpheusF1

Re: a nechtěli by soudci konečně dát výpověď a vyhrožovat,

a jeje, pan je zjevne zamestnanec.. Sorry, ale pokud je neco osobni hodnoceni vedouciho, tak je zavisle na tom, jak vedouci osobne hodnoti.  Pokud je vedouci idiot, tak pak holt pro nej bud nepracuj, nebo necekej vysoke osobni hodnoceni, kdyz s nim nevychazis.

Jedna vec je hodnoceni za vykon a druha je osobko.

0/0
31.1.2011 21:41

Eric_Best

Re: a nechtěli by soudci konečně dát výpověď a vyhrožovat,

Aha, takže STÁTNÍ zaměstnanec soudruh vedoucí bývalý estébák Konopásek uděluje (ze státních peněz) své osobní ohodnocení svým podřízeným podle toho jak jsou k němu loajální? Je to tak správně?

Osobní ohodnocení zaměstnance je složka mzdy, která má být vždy ZA VÝKON v zaměstnání a za NIC JINÉHO, žádné "hodnocení za výkon" neexistuje.

0/0
1.2.2011 14:09

Verum vir honestus

Zastání u soudu? To přece nemyslíte vážně?!

Proč mi to jen připomíná dobu před rokem 1989 ? Asi proto že nám vládnou ti stejní grázlové akorát pod jinou značkou.

0/0
31.1.2011 21:00

OrpheusF1

Re: Zastání u soudu? To přece nemyslíte vážně?!

a co mel podle Vas soudce rict? pani si nesedla se sefem, neodvadela praci jak on by chtel a kdyz ji dal vypoved, tak ho da k soudu, ze chce premie? To je podle vas v poradku? Soudce tu neni od toho, aby posuzoval, ze sef je idiot, to je problem nadrizenych toho sefa, soudce je od toho, aby posoudil, jestli ma pani narok dostat osobni hodnoceni, kdyz osoba, ktera hodnoti ji ho dat nechce. a na to pani samozrejme zadny pravni narok nema. to je naprosto jasne.

0/0
31.1.2011 21:42

lofy

Paní by měla zkusit jiný soud.

Tyhle kolektivní , nedůstojné a ponižující šaškárny po vzoru USA nemají ve státní sféře co dělat. Normálního čecha taková věc musí urážet.    A Konopásek Rv

0/0
31.1.2011 20:35

OrpheusF1

Re: Paní by měla zkusit jiný soud.

vy jste tam byl, ze vite, jak to probihalo?

0/0
31.1.2011 21:44

DeliriumTremens

Konopásek a soudce Vaške jsou staří známí

Konopásek a soudce Vaške jsou staří známí z doby, kdy konopásek dělal vytěžovacího důstojníka na STB a Vaške k němu chodil donášet.

0/0
31.1.2011 20:34

gmajlman

Jo teambuildingove aktivity

Toho se vzdycky se sklopenyma usima zucastnuji ty nejvetsi trotlici ... Ja chodim do prace a s vetsinou kolegu vychazim a jsme bych rekl pratele a rozhodne k tomu nepotrebuji trotla z HR ktery si pres firmu XY objedna "ujetej zabavni den". Tohle vzdycky s chuti odignoruju ..

0/0
31.1.2011 20:32





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.