Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Do Bílého domu z Kmotrovy pizzerie? Těžké váhy s kandidaturou otálejí

Do prezidentských voleb v USA zbývá 643 dní a zatímco Barack Obama začíná skládat volební tým, republikáni otálejí. Kandidaturu dosud neohlásil jediný těžký kalibr konzervativců. Objevilo se sice mnoho jmen, zatím se o nich ale jen spekuluje. Bude to spíše sprint než maraton, říká expert o boji o Bílý dům.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Semper..

Hlasoval bych pro R.Paula, jenže jeho zvolení by židovská..

lobby asi nevydýchala. Takže..s Pánem Bohem Ameriko....

0/0
2.2.2011 14:56

greybeard-

Bude i v příštím volebním období úřadovat Obama?

Enough!!

0/0
2.2.2011 0:43

Swarog

Ron Paul ma jednu chybu a to, ze neni proIsrael

Paul je strictly proAmerican, proto za nim nestoji big money.Jinak je velmi sympaticky a mily starsi pan a pokud nekdy zvysi hlas, tak jenom proto, ze mu neni osud Ameriky lhostejny.Huckabee je jenom dalsi aipac loutka.

0/0
1.2.2011 21:13

Ulrich

Re: Ron Paul ma jednu chybu a to, ze neni proIsrael

tenhle pohled ( pro USA versus židovští spoklenci ) nesdílím. Antisemitské spiklenecké teorie jsou hloupé. Huckabee je proizraelský, ale nikoli proto, že by byl ve vleku nějakých zákulisních lobystů. Je to nábožensky ( biblicky ) motivovaný postoj patřící k základní ideové výbavě venkovských evangelikálních konzervativců, kteří tvoří základnu Republikánské strany.

0/0
1.2.2011 21:28

talmudský vypravěč

Ron Paul for president 2012

Nevidím jiného logického kandidáta než Rona Paula. Tento člověk je snad ze současné americké politické scény jako jediný schopen pojmenovat zásadní problémy tak skvělé země jako je Amerika a zároveň je schopen předložit adekvátní řešení.

Pro mnohé je to řešení radikální, pro informované je to jedna z mála alternativ jak se vyhnout totální destrukci demokratického, politického, ekonomického a společenského života v USA.

Pokud se američané nevzbouří proti neomarxistické globalistické chobotnici, která uzurpovala jejich peníze, politiku i samotné životy a systematicky likviduje jejich Ústavu, pak nechť si projdou destrukcí až do konce.

Proto, Ron Paul for president 2012.VR^

0/0
1.2.2011 20:34

Ulrich

Re: Ron Paul for president 2012

Já vím, že to je tady v čechách trošku módní, podporovat Rona Paula. Ale je to názor mimo realitu. Paul má skutečně zcela svébytnou, absolutně nelevicovou ideovou pozici. Dá se říci, že nejvíce vyjadřuje i moje osobní postoje. Ale je to marné. Tento pán je schopen získat radikální libertariánské a některé konstitucionalisticky orientované konzervativní voliče, ale nedá nikdy dohromady více než 10 - 15% všech republikánů. Hlasují pro něj přenmýsliví, mladí lidé pravicové orientace. Ale absolutně mu chybí podpora prostých venkovanů z republikánské základny na Jihu a Středozápadě. Je tomu tak zřejmě proto, že Paul neumí promluvit jejich jazykem, být lidsky sympatický, osobní. V projevech bývá kousavý, agresivní, a to sympatie nezískává. Také mu chybí mu peníze a vliv v médiích. V neposlední řadě už překročil sedmdesátku a na funkci prezidenta je tedy přecejen poněkud starý. Proto asi ani už nebude kandidovat.

0/0
1.2.2011 20:47

Swarog

Re: Ron Paul for president 2012

Ze pry "V projevech bývá kousavý, agresivní", to bude asi jinny Paul, ktereho myslis.Jinak je v kongresu za Texas, takze minimalne za svuj obvod tu podporu Jihu ma.

0/0
1.2.2011 20:53

talmudský vypravěč

Re: Ron Paul for president 2012

Ale ano, Ron je velmi kousavý a agresivní, ale to je to, čeho si na něm cením. Nebojí se totiž říkat pravdu.:-)

Bohužel Ulrich má pravdu, Ron Paul je dnes pro běžného američana příliš složitý. Dnes letí populismus, mediální show za miliardy, uhlazené korektní chování a iluze dokonalosti. Pravda, rozum a svědomí jsou dnes zapovězené hodnoty.:-/

0/0
1.2.2011 20:58

Ulrich

Re: Ron Paul for president 2012

Ne, je to pravda. Jeho skřípavý, vysoko položený hlas v kombinaci s pochopitelnou naléhavostí a radikalismem působí prostě agresivně. Však si ho poslechni v tom klipu z kandidátské debaty. Je to do očí bijící.Já Paula chápu, v mnohém s ním souhlasím a do určité míry s ním sympatizuji. Ale nemůže vyhrát. Z těch důvodů, o kterých píši. Pokud jde o jeho úspěch ve volbách do Sněmovny reprezentantů, zřejmě si pečlivě vybral volební obvod. Jeho 22 district se rozkládá na předměstích velkoměsta Houstonu. Voliči tam jistě nejsou venkované tvořící republikánskou základnu.

0/0
1.2.2011 21:03

talmudský vypravěč

Re: Ron Paul for president 2012

Bohužel máte pravdu, jsem si toho velmi dobře vědom a jsem rád, že jsou zde na diskuzi stále velmi inteligentní lidé.:-)

Je fakt, že Ron Paul si asi sympatie většiny američanů nezíská. Jak jste trefně napsal, nemá potřebné finance, media na své straně a hlavně pro většinu dnešních obyčejných američanů je příliš radikální a příliš náročný.

Je to škoda, jeho program je totiž postaven na kruté realitě, která američany může brzy potkat.

Jenže jak to tak bývá, většina lidí své sny chce prožít až do konce a až se jednou probudí do skutečného světa, možná už bude pozdě.:-)

0/0
1.2.2011 20:55

Generál Ugarte - vivido

Re: Ron Paul for president 2012

Pánové, nezbývá mi než R^.

0/0
1.2.2011 21:34

Generál Ugarte - vivido

Re: Ron Paul for president 2012

Nicméně ty libertariánské vlaštovky v posledních volbách mi udělaly velikou radost. R^

0/0
1.2.2011 21:36

Ulrich

Re: Ron Paul for president 2012

Mně také.

0/0
1.2.2011 21:37

Ulrich

Re: Ron Paul for president 2012

Tea party !!!

0/0
1.2.2011 21:37

Ulrich

Mike Huckabee - nejlepší volba

Republikán, který často a rád proklamuje klasické konzervativní pravdy o nízkých daních, kapitalismu, svobodě a víře, ale ve skutečnosti je umírněný  - v projevech, navrzích, praktické politice. Jeho základní charakteristikou je schopnost získávat si srdce lidí. Je prostě milý. I jeho odpůrci o něm říkají, že i když s ním nesouhlasí, je to prima chlap. taky má velké charisma a je vynikající řečník a debatér. Když mluví, přiměje posluchače, aby pozorně poslouchali, chechtali se jeho vtipům, dojali se k slzám, křičeli nadšením a bouřlivě tleskali. To vše bez teleprompteru, spatra. Není pochyb o tom, že z republikánského tábora by měl největší šance porazit Obamu. Také proto, že by pro něj kvůli osobním sympatitím a nefanatickému, věcnému přístupu hlasovalo mnoho demokratických voličů. Jeho pojetí politiky vyjadřuje skvěle heslo, které bylo napsáno na cedulkách ( bumperstickerech ) jeho příznivců: "I like Mike".

0/0
1.2.2011 20:11

Ulrich

Re: Mike Huckabee - nejlepší volba

http://www.youtube.com/watch?v=hwfzk5RSQy4

0/0
1.2.2011 20:11

talmudský vypravěč

Re: Mike Huckabee - nejlepší volba

A kdo ho financuje?:-) Snad ne Goldman Sachs jako Obamu.

0/0
1.2.2011 20:36

Ulrich

Re: Mike Huckabee - nejlepší volba

V tom je velký problém. Kdyby měl Huckabee majetek alespoň jako Mitt Romney, převálcoval by Obamu už minule. Ale postrádá podproru republikánského establishmentu. Pro ty pány z byznysu je moc lidový. To je jeho zásadní nevýhoda, ale i malá přednost - není zaplaten s žádnými zbrojaři, bankéři ani naftaři. Tím je důvěryhodný. A pokud jde o peníze, nezbývá mu než spolehat na příspěvky řadových příznivců a doufat, že když si povede dobře, někdo ho přecejen podrží.

0/0
1.2.2011 20:52

Swarog

Re: Mike Huckabee - lunetic

http://www.youtube.com/watch?v=herUw6FX4MI

0/0
1.2.2011 20:43

Swarog

Prvni koment pod videem

f/u/ c k you huckabee. i WAS in iraq. there is no honor in "staying the course" in this war! you do not honor me!

0/0
1.2.2011 20:55

Ulrich

Re: Prvni koment pod videem

No může být. Ale není pochyb, že Huckabee vyjadřuje názor většiny Američanů. Nepromyšlený, ale přirozený a v principu správný. Husajn byl zlo, proti zlu se má bojovat a když Amerika bojuje, má tak činit heroicky a zvitězit.

0/0
1.2.2011 21:07

Swarog

Re: Prvni koment pod videem

Nemluv za vetsinu Americanu.Mugabe je taky zlo a neocons to nechava chladne.

0/0
1.2.2011 21:16

Ulrich

Re: Prvni koment pod videem

Já říkám ,co je pravda - že většina Američanů poctově tíhne k tomu, co říká Huckabee. A tak to je. Pokud jde o válku v Iráku, ta samozřejmě neměla barvotiskově ušlechtilé motivy. Důvody byly jiné a Mugabeho se netýkají. Ale to je na delší debatu. V každém případě Huckabee není Bush.

0/0
1.2.2011 21:22

pes Muki

republikan versus demokrat

Konzervativec, který nemá rád zbraně, si je nekoupí. Liberální demokrat, který nemá rád zbraně, bude usilovat o prosazení jejich zákazu.Konzervativec vegetarián nejí maso. Liberální demokrat vegetarián se bude snažit, aby prosadil takový zákaz pro každého.

Konzervatice homosexuál si klidně žije po svém. Homosexuání liberální demokrat se domáhá prosazení zákona zaručujícího respekt pro homosexuály.

Když se konzervativec dostane do obtížné situace, tak přemýšlí, jak se z ní dostat. V takovém případě liberální demokrat přemýšlí, kdo by ho z toho měl dostat.

Když konzervativci není po chuti ten který televizní moderátor, tak přepne na jiný kanál. Liberální demokrat se bude domáhat zrušení jeho programů.

Nevěrec konzervativec do kostela nechodí. Nevěrec liberální demokrat se domáhá zákazu zmínky o Bohu a umlčení náboženství.

0/0
1.2.2011 18:43

pes Muki

Re: republikan versus demokrat

Když konzervativec ve svých kruzích tohle vyřčené přečte, dotyční z toho

budou mít legraci. Liberální demokrat se se bude cítit uražen a bude

trvat na smazání jemu nepříjemného textu..

0/0
1.2.2011 18:44

duhacenzor

Re: republikan versus demokrat

R^

0/0
1.2.2011 19:09

greenalien

Re: republikan versus demokrat

Pamatuji si jak Jerry Falwell a polští katolíci volali po zákazu Teletubbies, protože se prý jistá fiktivní postavička chová příliš homosexuálně, a to nám ničí děti. Proč si ty lidi prostě nepřepli kanál?

Nebo si pamatuju tu obrovskou snahu dokázat u Kalifornského soudu že homosexuálové prostě nemají právo se brát jako ostatní lidi. Nestačilo by, kdyby si konzervativci prostě žili po svém?

0/0
1.2.2011 18:56

pes Muki

Re: republikan versus demokrat

Homosexualove maji prava jako ostatni lide dost dlouho . jenze slo o to, ze se tomu rikalo legalisovane partnerstvi a oni chteli, aby se tomu rikali snatek Marriage. Delal jsem dost dlouho v show podniku, abych vedel, ze homosexualum nejde o rovnopravnoost, ale o privilegia. a ze kdyz bych neco rek proti, ze by mi to stalo misto. Homosexualeove jsou proste jako kazda jina skupina lidi, kdyz maji navrch, tak jsou take nesnasenlivi a prosazuji svou a diskriminuji. Jinak dokud naseho bosse nezabil jeho milenec, tak to byl docela dobry podnik.Moje manzelka delala v kreslenem filmu a take s lesbickama nemela celkem problemy i kdyz to nekdy byla vetsina. Jinak ti preji uspech v kampani pro Obamu.

0/0
1.2.2011 19:12

pes Muki

ale

No v Cechach by to vyhral jednoznacne Obama, ted jeste jak budou volit americane.

0/0
1.2.2011 18:39

Swarog

Tohle je jediny normalni kandidat.

http://www.ronpaul.com/2011-01-31/ron-paul-cut-off-all-foreign-aid-to-egypt-saudi-arabia-and-all-the-rest/

0/0
1.2.2011 18:31

Mandelův_očař

Re: Tohle je jediny normalni kandidat.

Plánuje zrušení IRS (něco jako u nás finančák), to určitě normální není.

0/0
1.2.2011 18:36

Swarog

Re: Tohle je jediny normalni kandidat.

Prvni si o tom neco zjisti, nez placnes.

0/0
1.2.2011 19:03

Mandelův_očař

Re: Tohle je jediny normalni kandidat.

No já právě o tom něco vím.

0/0
2.2.2011 1:35

duhacenzor

Re: Tohle je jediny normalni kandidat.

Pro vás, nacisty, možná, vím jak jste si ho na zvedavec pochvalovali, zejména Paulův plán na zničení US měny si Stwora velice pochvaloval.

0/0
1.2.2011 19:11

Swarog

Re: Tohle je jediny normalni kandidat.

Ty radeji mlc, ty krestane jeden nepodareny.Rv

0/0
1.2.2011 19:55

Swarog

Re: Tohle je jediny normalni kandidat.

Pauluv plan na zniceni dolaru?Paul ho chce zachranit, znicit ho chce obrezanec Bernake.Prvni si o Paulovi neco zjisti, nez zacnes zase placat.A nacek nejsem, pouze antisemita :-P

0/0
1.2.2011 19:57

talmudský vypravěč

Re: Tohle je jediny normalni kandidat.

Jsi nevědomý hlupák a to jsem si dal podmínku, že tu nechci nikoho urážet.:-)

0/0
1.2.2011 20:37

Mandelův_očař

Co to...

Huckabee, Romney, Palinová, Gingrich...možnost jejich případné kandidatury ve mne probouzí jakousi morbidní zvědavost.

http://www.youtube.com/watch?v=FNUfDYGUueE

0/0
1.2.2011 18:20





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.