Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Lékaři souhlasí s nabídkou dvou miliard, chtějí ale podržet svá místa

Zástupci nespokojených lékařů kývli na nabídku ministra zdravotnictví Leoše Hegera, že jim přidá dvě miliardy. Chtějí mít ale záruku, že peníze půjdou výhradně na jejich platy. Zároveň žádají garanci toho, že se budou moci vrátit na místa, odkud podali výpověď. Řekli to po několikahodinovém jednání s ministrem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Helen_Prag

výpověď

Pokud se někdo rozhodne podat výpověď, tak nemůže čekat, že mu bude zaměstnavatel držet místo.

0/0
2.2.2011 10:09

jarda

Re: výpověď

Mimo Engela, Kupka (a těch čtyřech vyznamenaných lékařů LOKem za agitaci tříměsíčního objíždění lékařů v nemocnicích,kdy neléčili,ale brali platy) to pochopil každý. Dám výpověď zaměstnavateli a odejdu a ne že si budu klást podmínku,že mne musí vzít zpátky. Neměli se nechat zblbnout "chytráci"! :-P

Vaše vysvětlení,pane Helen_Prag = R^

0/0
2.2.2011 14:40

Glumik2

Proč nejdou do toho zahraničí?

0/0
31.1.2011 10:19

romsky aktivista

Re: Proč nejdou do toho zahraničí?

mluvi se tam cizi reci

0/0
31.1.2011 10:22

Poslední____Mohykán

Re: Proč nejdou do toho zahraničí?

A platí se tam za práci.

0/0
31.1.2011 10:23

pospajip

Re: Proč nejdou do toho zahraničí?

Ono to není jenom tak. To znamená rozbít si osobní vazby, ubytování či bydlení není zadarmo, ten nárůst platů z velké části zhltnou. A co rodina - půjde se mnou? A děti - co škola? A manželka - ta tam práci najde? Nebo budu jednou za měsíc dojíždět domů, pobudu dva tři dny a pak zase zpátky? To není jako doma skončit práci, a za dvacet minut či půl hodiny si užívat pohodu domova. Ať se zeptají těch, co venku pracují, že to není žádný med. Možná pro svobodného, mladého doktora. A co ve čtyřiceti či padesáti, když je už člověk zvyklý na určitý styl života.

Taky jsem měl možnost jít pracovat ven, ale když se budou snižovat stavy, kdo půjde první - domácí nebo cizinec? To páni lékaři nezvážili.

0/0
31.1.2011 10:32

jarda

Re: Proč nejdou do toho zahraničí?

Doufám,že to alespoň 3/4 lékařů chápe,ale nechtějí si přiznat porážku,do které je dovedli páni LOKU. :-P Děkuji vám,pane "pospajip" za jasný článek. R^

0/0
2.2.2011 14:53

jarda

Re: Proč nejdou do toho zahraničí?

Nechali si vymílat mozky odborářskými bosy. Německo má 300 volných míst (ale jen za předpokladu znalostu jazyka), Rakousko nabízí 200 volných míst také se znalostí jazyka. Na soukromé ordinace nebude VZP uzavírat pro nadbytečnost ordinací v ČR uzavírat smlouvy. Nakonec přece ti "chudí" lékaři nemají finanční prostředky na zřizování soukromých ordinací. A co těch zbývajících 3300 lékařů? Pracovní úřad? Nebo je zaměstná LOK ? :-P

0/0
2.2.2011 14:48

StSe

Re: Proč nejdou do toho zahraničí?

Plně souhlasím. Když chtějí odejít, tak ať odejdou. S vyděrači se nevyjednává. Teď by chtěli "výkupné" (2 mld.) i ponechat si zároveň oběť (stejná pracovní místa jako měli před podáním výpovědi). Myslím si, že páni doktoři na tom zase až tak špatně nejsou. Stačí se podívat čím jezdí a jak bydlí. A že namají takové platy jako na západě? Kdo je v této republice má ???

0/0
2.2.2011 19:19

Glumik2

Podobnost čistě náhodná

Přehazovačka, knírek a demagogie o nadřazenosti.

Koho mi to jen připomíná...

0/0
31.1.2011 10:17

jarda

Re: Podobnost čistě náhodná

Koho vám,pane Glumik2 připomíná neřeknu ,protože to oba víme! R^

0/0
2.2.2011 14:55

maryfox

Jenom na okraj :

všiml si někdo, že rozruch ve společnosti potichu organizuje ČSSD ? Záhadný svaz pacientů, který tak přizvukuje mladým chamtivcům, vedou socanky Šojdrová a Emmerová ? Je tu, mimo jiné, staré komunistické heslo - čím hůře, tím lépe. Už  starý Kléma toho uměl skvěle využít.  !!

0/0
31.1.2011 10:07

vskiper

Re: Jenom na okraj :

no je fajn ze si toho lidi vsimnou, ale novinka to neni

LOK a prezidium CLK to vsechno jsou jenom affiliate CSSD

0/0
31.1.2011 10:14

pospajip

Re: Jenom na okraj :

R^R^R^R^R^!!

0/0
31.1.2011 10:22

west

Re: Jenom na okraj :

Nutno vzpomenout i s. Olejára, který když nepacientuje tak velí odborům u pražských ševců (tramvajáků)

0/0
31.1.2011 17:31

jarda

Re: Jenom na okraj :

Souhlasně se připojuji k vašemu názoru,pane "maryfox". R^

0/0
2.2.2011 14:58

pospajip

Větší drzost už asi není

Pokud dám výpověď a pak ji chci vzít zpátky, tak musím počítat s tím, že to bude vyhovovat i zaměstnavateli a že s tím bude souhlasit. On totiž mezitím na moje uvolněné místo mohl najít nového pracovníka, ochotného pracovat za pdmínek, které mi nevyhovovali. Nikdo není nenahraditelný. A jestli tu výpověď v dnešní době dám, tak už musím mít něco nového dojednaného. A jestli nemám a nakonec se zjistí, že na můj flek byl v podstatě nadbytečný, tak mám smůlu. To asi LOK zapomněl lékařům vysvětlit, že jsou to dvě strany mince. Ředitelům to umožní vzít zpátky opravdové odborníky a Cvachy poslat do kytek (a že jich vnašich nemocnicích je). Protože kdo chtěl, již si dávno mohl zřídit soukromou praxi. A protože jsem v poslední době nějaké lékařské výkony potřeboval, zjistil jsem si i tyto soukromé praxe. A oproti nemocnicím je to většinou jako nebe a dudy. Takže - kdo seje vítr, sklízí bouři, soudruzi odboráři (apropó - kolik lékařu z vedení LOK dalo výpověď - to radši nikde neuvádějí .

0/0
31.1.2011 10:02

pospajip

Re: Větší drzost už asi není

Ještě dodatek - když v roce 2009 přišla krize i na naši firmu, tak jsme dostali na výběr - buď přistoupíme na zkrácení pracovní doby na cca 85% (samozřejmě i s důsledkem na plat) nebo odchod s odstupným. Reakce byla bouřlivá, remcali všichni, ale nakonec to většina podepsala. Ti, co odešli, a nechytli se nikde, byli nakonec rádi, když je po zvýšení odbytu firma vzala nakonec zpátky. A vytřidilo se to pěkně. Podotýkam, že jsme velmi významná firma s cca 3500 zaměstnanci a v našem regionu snad nejvýznamnější zaměstnavatel.

0/0
31.1.2011 10:21

Poslední____Mohykán

Po zpětvzetí výpovědí se prý vrátí buď všichni, nebo nikdo.

Takže vydírání pokračuje.

0/0
31.1.2011 9:27

Kilián Nedory asi po třinácté

Re: Po zpětvzetí výpovědí se prý vrátí buď všichni, nebo nikdo.

No aspoň už není na pochybách vůbec nikdo R^

0/0
31.1.2011 9:32

maryfox

Engel = chamtivý sup

Když toho člověka vidím, dělá se mi nevolno. Ubohý obraz českého lékaře.

0/0
31.1.2011 9:22

4x zabanovany Pusher

Lekari si ve spolecnosti opravdu vylepsili renome. Fuj!!!

0/0
31.1.2011 8:54

Kresinka

lékaři dali výpovědi.

aby zoufalým gestem upozornili na zoufalou situaci ve zdravotnictví, myslím, že čekali na vyřešení a nikam odcházet v podstatě nechtěli. Situaci vyřešil ministr a VZP dobře: nabídl jim 2 mil. , cenou bude snížení akutních lůžek a podle mého i počet lékařů, protože jich u lůžek následné péče nebude třeba tolik, Některé nemocnice vezmou doktory zpátky všechny, takže asi všude jich není tolik, jak se pořád píše. Pan Engel by ale měl vyjednávat s hejtmany a ne atakovat ministra . Naopal celkem chápu jeho snahu přidat v první vlně jen doktorům, ty 2 mil., by měly být směrovány účelově a vázaně. Jinak se pod záminkou, že se přidá i sestrám peníze opět rozfrcají a zůstanou za nehty kdovíkomu. sestry dostanou dvě stovky, doktoři tisícku a fertig. Tak to v české krajině chodí, bohužel. Stejně budou doktoři odcházet, tady v pohraničí se nábory pořád opakují, některé bavorské nemocnice i inzerují v českém tisku, když hledají lékaře. a že se tam budou mít lépe, o tom žádná

0/0
31.1.2011 8:07

Kilián Nedory asi po třinácté

Re: lékaři dali výpovědi.

nazval bych to vydírání spíš vydíráním než zoufalým gestem, jinak je normální, že v pohraničí jsou i inzeráty lákající za hranice, máme totiž volný pohyb pracovních síl, víme soudruhu ?

0/0
31.1.2011 9:14

romsky aktivista

Re: lékaři dali výpovědi.

tak at se ty sily pohnou do pryc, vzdyt jim prece nikdo nebraniR^

0/0
31.1.2011 10:28

vskiper

Re: lékaři dali výpovědi.

No zatim se hejtmani na jednani s LOKem moc netvari. Myslim, ze cely napad povazuji za neocekavany darecek, protoze se jim ted podari o co se zrizovatele snazili poslednich 20 let. Vzdycky to zhaslo na doktorech.

0/0
31.1.2011 10:11

RAA

a co takhle na facebook

Děkujeme, že neschopní odešli. Bude méně mrtvých.... Váš odchod, naše záchrana od Cvachů či něco v tom stylu?

0/0
31.1.2011 7:33

RAA

neustupovat

Lékaři studovali nejdýl ze všech. Mají být tedy vzdělaní. Jestliže podepíšu výpověď nemohu čekat, že se klidně vrátím  ----- tady je vidět, jak máme inteligentní doktory, je to vyděračská pakáž - tedy ti, co podepsali. Zpátky opravdu jen ti dobří a na nižší posty. Co si to odboráři vymýšlejí o nějaké solidaritě a že musí je vzít zpět. 26. leden byl posledním dnem, nevrátili výpovědi? Holt mají smůlu. Holubník ať si dělají ve své organizaci.RvRv

0/0
31.1.2011 7:28

maryfox

Re: neustupovat

Rozhodně neustupovat ! A lékaři by se měli svými tričky stále hlásit ke své iniciativě, aby pacienti ihned věděli s kým mají tu čest a kdo je rád hodí přes palubu za jidášský groš.;-€

0/0
31.1.2011 9:28

StSe

Re: neustupovat

Plně souhlasím.

0/0
2.2.2011 19:25

jarda

Re: neustupovat

Přesně tak,pane RAA. R^

0/0
2.2.2011 15:05

novak40

A

2 miliardy nic nevyresi a cestou k doktorum vysublimuji .  Bylo by naivni se nechat opit rohlikem .

0/0
31.1.2011 6:23

k o z a k 5 2

Re: A

pane novák , k tomu dochází již nyní a bylo to doktorům jedno , zdravotnictví je zatím černá díra a největší ja asi zrovna tam na těch místech kde je nejvíc výpovědí , je to nepořádek ve zdravotnictví řízených krajem, podle všeho:-)

0/0
31.1.2011 7:37

vokroj

Podržet by doktorům mohly sestry

ale to se už dělá ....

0/0
30.1.2011 20:32

kostej_

Re: Podržet by doktorům mohly sestry

Už nebude...

0/0
30.1.2011 23:23

Jst1951

Re: Podržet by doktorům mohly sestry

moc se osestry neotírejte, aby Vám měl jednou kdo utřít zadek;-);-D

0/0
31.1.2011 6:18

vokroj

Re: Podržet by doktorům mohly sestry

:-)

0/0
31.1.2011 12:06

Muf Puf

A proč?

Teda dávali ty výpovjedi, gdyš teďkonc nechtějí odejít???8-o8-o8-o Já tomu teda vůbec nerozumím!8-o8-o8-o

0/0
30.1.2011 18:03

kvetla

Re: A proč?...Aby totéž zopakovali v prosinci.

Varuj ducha na dolině, tahle šaráda zdaleka nekončí. S jídlem roste chuť.;-€

0/0
30.1.2011 22:59

golem3

a co takhle hodinky s vodotryskem

8-o

0/0
30.1.2011 17:59

energetik22

A moje boty by nechtěli ???

Nehoráznost !!!;-O

0/0
30.1.2011 13:46

zijutady

Re: A moje boty by nechtěli ???

Bacha abyste nebyl bez bos. Žijete v ČR "inspektore" :-(.

0/0
30.1.2011 14:18

zijutady

Re: A moje boty by nechtěli ???

OPRAVA: Bacha abyste nebyl bez bos. Žijete v ČR "inspektore" :-(

0/0
30.1.2011 14:19

zijutady

Re: A moje boty by nechtěli ???

OPRAVA: Bacha abyste nebyl bos. Žijete v ČR "inspektore" :-(.

0/0
30.1.2011 14:20

Muf Puf

Re: A moje boty by nechtěli ???

8-o8-o8-oCožééé???8-o8-o8-o

0/0
30.1.2011 17:59

nednes

Lékařům bych doporučil kosmodisk !!

Ten je také k ničemu a neprotestujíí proti němu !!!!!!!!!!!!

0/0
30.1.2011 12:55

Jiricek 1

Re: Lékařům bych doporučil kosmodisk !!

Všichni žijeme a pracujeme v tvrdém kapitalizmu ;-D, jen bossové lékařských odborů žijí ještě v totalitním komunizmu;-D Až se soudruzi "probudí" ;-D-to bude pecka;-D

0/0
30.1.2011 21:24

Sarka-3

Re: Lékařům bych doporučil kosmodisk !!

Ale jdi, proč by se budili ? Teď si v praxi ověřili, že jejich vydírání funguje, tak proč měnit metody ?

0/0
31.1.2011 7:07

jarda

Re: Lékařům bych doporučil kosmodisk !!

Je to fakt. Máte naprostou pravdu,pane"Jiricek 1". R^R^R^

0/0
2.2.2011 15:04

steve007

Co doktoři nedomysleli...

Za lékaři stojím v tom, že mají dostat přidáno. Za problematický ale považuji způsob, jakým lékaři svou nespokojenost realizují v souvislosti s nynějším požadavkem garance návratu lékařů na své místo. Když jim bylo vytýkáno, že vydírají, správně se lékaři bránili zákoníkem práce zaručujícím jim možnost dát výpověď. Stejně tak ale nyní musejí lékaři respektovat rozhodnutí těch ředitelů nemocnic, kteří v souladu se zákoníkem práce hledají cestu, jak některé lékaře nepřijmout zpět. Celý problém tedy spočívá v tom, že lékaři namísto výpovědí měli stávkovat. Pak by měli jistotu, že je nikdo kvůli stávce nesmí vyhodit.

0/0
30.1.2011 12:26





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.