Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Odpůrci potratů se vrátili před školu v Liberci. Otec jedné studentky je napadl

Sdružení Stop genocidě se po více než měsíci vrátilo před liberecké Gymnázium F. X. Šaldy s provokativními billboardy srovnávajícími krvavé vyvražďování v Kambodži či ve Rwandě s potraty. Otce jedné studentky aktivisté rozlítili natolik, že je napadl.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

xchickox007

jak vypadá pánbíčkář

Freund Freud:

ty seš jasnej příklad.... hele když nedokážeš rozeznat od toho co zabrání např. týrání nechtěnýho dítěte, nebo zmírní psychické následky po znásilnění, nebo zabrání aby dítě vyrůstalo a trpělo hladem v asociální rodině považovat za činnost rovnocenou vraždě seš mimo....stejně jako ty 4% fanatiků a pár tisíc aktivistů pomatenejech hnutí.... ste horší než fašisti a komunisti dohromady...

Hlavně že na kraviny typu otravování před školou hnutí peníze má.... ale na skutečnou pomoct např. znásilněným ženám ne.

FANATICKÝ PÁNBÍČKÁŘ - je neskutečně hloupý a pokrytecký jedinec, který většinu svého života věnuje otravování slušných lidí aniž by sám slušnej byl. Vidí chyby hlavně u jiných a jiné by chtěl ovlivňovat. Aby se nepoznala jeho blbost sdružuje se do křesťanských společenství a sdružení pomlouvá, sepisuje nesmyslné petice a navrhuje nemyslné zákony.

0/0
18.2.2011 19:42

Freund Freud

A jak homosexuál z povolání (?)

Však ty jsi taky "sdružený" v homosexuálním klubu, že Rv;-D

0/0
19.2.2011 1:45

captain cook

Re: A jak homosexuál z povolání (?)

no jasne, kdyz tomuhle pambickari dojdou argumenty, zacne si vymyslet broskvoviny a nadavat. Jak typicke a ubohe.

0/0
19.2.2011 2:09

xchickox007

Re: A jak homosexuál z povolání (?)

NO v klubu nejsem. Ale homosexuálů, kteří v životě něco dokázali si vážím.....

Fanatickýma katolíkama, co zneužívaj děti neuměj pochopit takovou jednoduchou věc jako je homosexualita nebo antikoncepce,naopak pohrdám.

0/0
19.2.2011 8:48

Freund Freud

držím p. Vránovi palce ! Nenechte se zastrašit systémem

potrat je vražda , sice tak trochu v pominutí smyslů , ale pořád vražda !R^R^R^

0/0
15.2.2011 17:18

StanleyP

Re: držím p. Vránovi palce ! Nenechte se zastrašit systémem

Ty jsi posedlý pánbíčkář a každý kdo ti nesedí je u tebe bolševik! Nech se vyšetřit!

0/0
15.2.2011 17:44

captain cook

panu Vranovi tak leda nakopat

do zadele za otravovani deti skolou povinnych svym pambickarstvim.. At si jde demonstrovat jinam. Tuhle jsem doprovazel nevlastni matku na msi (sam nejsem katolik) a zjistil, ze mistni velebnicek si opatril "kulturni vlozku" a pozval si hostujiciho recnika, jak to cas od casu dela. Tentokrat se z recnika vyklubal predstavitel mistni pobocky anti-potratistu "Right to Life". Jak se predstavil a obratil ke shromazdeni sve plakaty, zvedl jsem se z lavice a demonstrativne z kostela odesel. Nebyl jsem sam. Po msi ten posuk stal venku pred kostelem se svymi asistentkami a nabizel vericim k podpisu petici k zastavni fundovani potratu v ramci narodniho zdravotniho pojisteni. Na petici ma pravo, ale ze pri tom povykoval "podepiste a dostanete se do nebe!" to me, vericiho, nesmirne nastvalo. Nebyt toho, ze jsme nechtel z ohledu k nevlastni matce zpusobit verejny skandal, byl bych se mu postavil a verejne ho obvinil z urazeni Boha tim, ze si osobuje rozhodnuti kdo a proc se ma dostat do nebe.

0/0
15.2.2011 18:55

Astaroth

Re: panu Vranovi tak leda nakopat

Ono nejake nebe je 8-o

0/0
18.2.2011 16:37

Freund Freud

Re: panu Vranovi tak leda nakopat

tak ty jsi věříci ? Asi "věřící bolševik" ne , nebo možná satanista , čí zednář soudě podle tvých názorů...

0/0
19.2.2011 1:47

captain cook

Re: panu Vranovi tak leda nakopat

jsem verici krestan, ale extremisticky posuk jako ty to v zadnem pripade nebude schopny pochopit. Ty se svym blaznivym postojem vyrazujes ze slusne lidske spolecnosti.

0/0
19.2.2011 2:11

xchickox007

Re: panu Vranovi tak leda nakopat

on pan Freund Freud má hodně malej mozek, aby pochopil, že jsou normální slušní věřící lidé ne ovce nebo pomatenci z prolifu...

ale Hitler si taky nechtěl připustit, že není normální to je u nemocnejch a lidí postiženejch nějakou psychickou poruchou úplně normální

0/0
19.2.2011 8:52

godays

pro začátek by stačilo jen pochopit, že potrat není forma

antikoncepce...to si myslím že by pro začátek stačilo....potraty tady budou vždy, ale je nutné připomínat, že jít na potrat není to samé, jako jít do Lídlu pro mlíko....

0/0
12.2.2011 17:26

captain cook

Re: pro začátek by stačilo jen pochopit, že potrat není forma

kazdy normalni clovek chape, ze potrat neni bezna forma antikoncepce a ze to je jen nejkrajnejsi reseni v extremni situaci. Jenze tihle panbickari anti-koncepci take neuznavaji. Ta je u nich hrich stejne jako vydavani informaci pro mlade lidi seznamujici je s metodami antikoncepce.

0/0
15.2.2011 19:00

xchickox007

Srovnávat potrat s Genocidou je ujetý...

Ano všichni se shodnou na tom, že potrat je špatná věc.. ale žádná církev, žádná sekta by neměla mlvit do rozhodování rodičů.. popř. matky o tom jestli bude nebo nebude 9 měsíců těhotná nebo ne... To je totalita a systém horší než komunismus a nacismus dohromady... A sme ve 21. století...máme svobodu... ne ve středověku, kdy měla církev prim a určovala co pustí běžnému lidu a co ne....

0/0
2.2.2011 1:02

Astaroth

Re: Srovnávat potrat s Genocidou je ujetý...

No rozhodnout o 9 mesicich diskomfortu je horsi, nez nacismus, ktery rozhodoval o vyvrazdovani celych narodu v nelidskych podminkach? Zajimave...

0/0
11.2.2011 14:15

xchickox007

Re: Srovnávat potrat s Genocidou je ujetý...

Tady jde o to 9 měsíců někoho k něčemu přinutit proti jeho vůli a to fanatici uměli vždycky ( a nejenom pokud jde o potraty )

Proto je asi zbytečné mluvit jestli má pár magorů právo stát před školou... od toho je placená policie aby podobné magory vyhnala...

0/0
12.2.2011 17:20

Astaroth

Re: Srovnávat potrat s Genocidou je ujetý...

Ale jinak jsi hezky zminil, ze je to rozhodnuti RODICU. Spravne at tedy zadost o potrat podepisou OBA RODICE ;-DR^

0/0
11.2.2011 14:16

xchickox007

Re: Srovnávat potrat s Genocidou je ujetý...

Ale Poslední slovo má mít dycky matka !!!

0/0
12.2.2011 17:18

captain cook

Re: Srovnávat potrat s Genocidou je ujetý...

v normalni spolecnosti, kde se o zodpovednost deli obarodice stejnou merou, je podpis jednoho/kterehokoliv z nich pravne naprosto dostacujici.

0/0
19.2.2011 2:13

Táňa Marie

Člověče vzpamatuj se! Potrat je vražda

To je zvláštní,někdo se dokáže rozčilovat nad skutečnými bilbordy vraždy nenarozeného dítěte,ale nechá děcko dívat se na horor.Je třeba v dnešní době lidem ukazovat realitu. Potrat je vražda a vraždou zůstane.Víte,že lékaři berou  peníze na víc,za provedený potrat,jako vynahrazení psychické zátěže?To je jasným důkazem, že i medicína ví,co to potrat znamená a ikdyž je dítě ještě nepatrné,není to žádný shluk buněk,ale člověk.Kolik žen je nešťastných kvůli tomu,že na potrat šly. Ale o tom se mlčí.Tato veřejná "demonstrace" ukazuje skutečnou realitu jaká se při potratu děje,aby si lidé uvědomili,co to je a varovali se k něčemu takovému dát souhlas,vždyť potrat vede k lidskému neštěstí.Udělějte si čas zajímejte se, podívejte se na bilbordy občanského sdružení Stop genocidě kolik je paradoxů?Najdete třeba, že dítě ve stejném měsíci je usmrceno,protože jej rodiče nechtějí,zatímco jindy je ve stejném měsíci zachráněno,protože rodiče o něj stojí v obou případech je to dítě,žádný krokodýl.

0/0
1.2.2011 22:14

xchickox007

Re: Jedna demogožka povídala

Noo tak další fanatický příspěvek jen to z něj čiší: Fakta paní fanatičko:

1)FAKT To čemu říkáte člověk do jisté fáze těhotenství samostatně bez těla matky nepřežije.. takže to samostatný člověk NENí, a pokud Matce chcete nařizovat...aby něco udělala proti její vůli zákonem ste srovnatelná s fašisty jedině VY

2)FAKT Skutečná realita je taková, že psychická zátěž 9 měsíčního těhotenství např. po znásilnění je daleko větší než potrat a toto sdružení už účelově zamlčuje...

3)FAKT Drtivá většina vyspělých zemí potraty povoluje...proč? protože tam kde je liberální legislativa, potraty nerostou, navíc k poklesu potratů nikdy nevedl jejich zákaz ani nějaká pánbíčkářská kampaň, ale kvalitní osvěta a dostupnost antokoncepce, a o tomhle naše milé hloupé sdružení taky mlčí, že

0/0
2.2.2011 1:10

blondie76

Re: Člověče vzpamatuj se! Potrat je vražda

Ono ale jde taky tak trochu o formu, jakou jsou informace podávány. Když si budete s jedenáctilým děckem povídat o sexu, taky zřejmě zvolíte jinou formu, než abyste mu pustila tvrdé porno. Jak už jsem tady psala, vždycky bude určité procento žen, kterým je lhostejné, zda v případě otěhotnění půjdou na potrat. V jejich případě je to snad i to lepší ze dvou špatných řešení, protože osud nechtěných dětí je nezáviděníhodný. Takovým ženám jsou beztoho šumafuk i nějaké bilboardy. Pak jsou ty, kterým připadá, že interrupce je jediným možným východiskem v jejich situaci, a pro které je to velmi těžké rozhodnutí. Neodvažovala bych se je ale soudit. Proto říkám: prevence ano, ale dívat se při tom, jakou formou to té které cílové skupině předkládám

0/0
2.2.2011 9:54

xchickox007

Re: Člověče vzpamatuj se! Potrat je vražda

Jasně s tím můžu jen souhlasit. Jasně že je třeba mluvit o tom adekvátně k věku (jinak u dětí, jinak u puberťáků a jinak u dospělých) Převládat by měla ale forma nenásilné osvěty...: Tzn. buďte zodpovědní ve svém chování...používejte antikoncepci, a potrat jen jako krajní řešení...

Ale jako zcela dobrovolné řešení... Tzn. vždy je na prvním místě právo matky rozhodnout se o tom jestli půjde nebo nepůjde na potrat. O možnostech kdy je žena znásilněna, nebo těhotenství ohrožuje plod nebo jsou jiné velmi závažné důvody, tak bych byl i pro hrazení z veřejného zdravotního pojištění... to je bez diskuzí.

Ale zároveň by měla být osvěta o tom, že potrat není to samé jako si jít koupit v obchodě rohlík nebo zabít králíka k obědu...Vše musí být vyváženo....

0/0
3.2.2011 11:36

Freund Freud

Re: Člověče vzpamatuj se! Potrat je vražda

opravdu nevím, kdo je tady fanatikRv

0/0
19.2.2011 1:48

captain cook

Re: Člověče vzpamatuj se! Potrat je vražda

napovim ti: podivej se do zrcadla!

0/0
19.2.2011 2:14

perpetua

my jsme lide....?!

Pokud nekomu vadi ty desive obrazky ale nevadi mu pritom, ze toto je dennodenni realita, myslim, ze mu schazi lidskost a zdravy rozum.Ani zvirata navrazdi sve mladata a my jsme lide...Nasili plodi nasili a proto roste mezi lidmi agresivita, nenavist a my se tomu divime.Ak zabijime vlastne deti bez mihnuti oka a stavime na prvni misto vlastni pohodli a sve "prava", pak jsme civilizaci bez budoucnosti.A nepomuze nam zadny pokrok ve vede, technice a medicine.

0/0
1.2.2011 0:40

blondie76

Re: my jsme lide....?!

Vaše argumenty nesedí: když už chcete lidi srovnávat se zvířaty (koneckonců proč se vyvyšovat, když lidská morálka má často tak vratké základy že), pak byste měla vědět, že zvířata své potomky zabíjí. Třeba když vycítí, že mládě není zcela zdravé a životaschopné.

Bez mrknutí oka chodí na potrat jenom ženy, kterým by byl lhostejný osud jejich dítěte, i kdyby se narodilo - zrovna teď se řeší případ týraného dítěte, o kterém se ví, že je nechtěné. Pro ostatní ženy je to zcela určitě dost těžké životní rozhodnutí. To, že jste se do podobné situace nedostala, Vás ještě nestaví do role morální autority.

Na závěr a pro přesnost: taky se mi příčí interrupce v případě zdravých plodů, přesto jsem pro to, aby tato možnost zůstala zachována. Nejdůležitější je koneckonců prevence, aby lidi převzali zodpovědnost za své životy a podobným situacím předcházeli raději antikoncepcí, než aby je řešili interrupcí. Jenže i osvěta se dá dělat jinak, než ukazovat dětem podobné obrázky.

0/0
1.2.2011 8:42

Antonín, topič

Re: my jsme lide....?!

Zvířata svá mláďata zabíjejí zcela běžně, jen obvykle až po porodu.

0/0
1.2.2011 10:05

xchickox007

HPŽ, Halík, Stop Genocidě a podbné otrapové...

ny se měli odsoudit veřejně... akorát otravujou slušný lidi a jdou "přes mrtvoly" Tohle už není o demokracii... to už je o tom, že Vaše manželka pude rodit a nějaký pomatenec si stoupne třeba před nemocnici... Ano demokracii, ale ne takový... Problém je že se jim dává moc prostoru...Zakázat u škol,nemocnic úřádů bez vyjímky... za veřejné pohoršení tvrdou pokutu... ne 10 ale 100tis a víc... a hlavně je veřejně odsoudit.... Je tu spousta jiných organizací a sdružení,které dětem i nenarozeným a hlavně matkám pomáhají

0/0
31.1.2011 19:45

holkazdaleka5

co se da ocekavat od AKTIVISTU?

to jsou lidi, kteri za kazdou cenu chteji prosadit svoji myslenku pres mrtvoly.

0/0
31.1.2011 15:42

Pes na koze jel

Mě překvapuje hlavně to, že

nějaký úředník z libereckého magistrátu akci opět povolil, ikdyž po prvvní akci byla na ni reakce veskrze negativní ;-€

0/0
31.1.2011 13:24

POVOLLDI

Re: Mě překvapuje hlavně to, že

aha, takže když má tady Pán negativní názor na demonstrace proti vraždě tak je nebudeme konat, tamhle zase pan Paroubek má negativní názor na demonstrace proti krádežím, takže je taky nebudeme dělat, ...

takže si každý něco najde, co zrovna on nechce dodržovat a nebudeme protestovat proti ničemu ...

0/0
31.1.2011 15:32

holkazdaleka5

Re: Mě překvapuje hlavně to, že

pletes paty pres devaty... mne se takova demonstrace hnusi.... obesenci, mrtvi z KZ....

demonstrovat jo, ale rozumne a vecne.

0/0
31.1.2011 15:36

Pes na koze jel

Re: Mě překvapuje hlavně to, že

no asi jste nepochopil co jsem psal.

tedy ještě jednou. po PRVNÍM protestu byly stížnosti zejména ze strany školy a rodičů. tudíž ne stížnost jedince, ale skupiny a to skupiny, která má nárok do toho mluvit Rv 

0/0
31.1.2011 15:37

m...a-medialni

proč se homosexuálové snaží prosadit něco, co se jich netýká

:-(

0/0
31.1.2011 13:04

El Carlos

Vetšina diskutujících nemá o tématu páru...

Jenom by mě zajímalo proč vaše matky také nešly na potrat? Bylo by tu lépe...

No snad se prosadí ta Eutanázie, potřebovalo by to tu trochu vyčistit....

0/0
30.1.2011 22:16

skolnik

Zásah policie

15.12.2010 zasáhla na Gymnáziu F.X.Š.  proti panu Vránovi a jeho sdružení  Policie ČR. Pan Vrána je dotčený, že on byl v právu a že právě jeho měla policie chránit. Bohužel, pane Vráno, policie v danou chvíli bránila po právu někoho jiného. Naše nezletilé dvanáctileté děti. Tak se s tím prosím smiřte a neblokujte zbytečně naše soudy.  Vše by řešil zákaz všech shromáždění v blízkosti škol.  Potrat je jistě špatná věc, ale nic se nemá přehánět.

P.S. Ve čtvrtek otec studentky nikoho nenapadl a billboardy pouze povalil a nijak nepoškodil. Aktivisté je po odjezdu policie zase postavili a prudili dál..

(říkám, co jsem viděl a ne jako někteří diskutující z druhého konce republiky, co jen někde něco slyšeli...)

0/0
29.1.2011 8:36

xchickox007

Re: Zásah policie

R^R^R^ Přesně tak jenomže vysvětlete tohle zfanatizovanému hnutí... nepochopí tohle nemaj na to mozek... Jinak s Váma souhlasím v tom, že by tohle vyřešil zákon nebo vyhlaška na zákaz demonstrací u škol, nemocnic a jiných zařízení kde chcou lidi hlavně klid...Pan Vrána je hlavně magor, co nemá soudnoust stejně jako Halík v Brně a jiným podobní..Jenomže stav společnosti a zaneprázdněnost policie, bere tyto sdružení a lidi jako magory..

Jinak k potratům, ano není to nic dobrýho, ale sme dospělí lidé, a máme právo se rozhodovat. Nejsme v Iránu, aby nám nějaké náboženství určovalo co máme a nemáme dělat..

0/0
31.1.2011 8:26

askja

Re:Dobrá zpráva je...

Ten tatínek, který to takto řešil, má mé pochopení a sympatie.

Dcera je studentkou uvedeného gymnázia a celou situaci jsme řešili doma poměrně dlouhým rozhovorem.

Dcera si posteskla, že jsou fotografie brutální a že se necítila vůbec dobře.Je jí třináct let a nechápu, proč by měla tyto fotky vůbec vidět!Domnívám se, že tato kampaň před školu vůbec nepatří.

Nejsem matka, která by se s dětmi o antikoncepci nehovořila.O to více mě pobuřuje způsob, jakým se tito aktivisté prezentují.

0/0
29.1.2011 8:04

holkazdaleka5

Re: Re:Dobrá zpráva je...

R^

0/0
31.1.2011 15:38

xchickox007

Tamde o to že lidé už ty fanatiky berou jako nutné zlo

A nikdo se snima nechce otravovat, Tatínkovi fandím, je to frajer..., i když víc by pomohla vyhláška od města,která by je od tý školy vypakovala... protože takhle zneužívaj veřejnýho prostranství k propagaci vlastní demagogie.

Asi by se mělo proti nim ozvat víc lidí... a otravovat jim život, spálit jim to... /náhodou mi spadla letlampa/ Navíc je jich málo tak na sebe chcou upozornit - prostě v mládí je beztak šikanovali nebo zneužívali, tak si hold musej dokázat jaký jsou frajeři a jít si stoupnout před školu a otravovat život slušnejm lidem....

(ale tak měli sme tu sládkovce,hare kršnu, sektu zlatýho dyndy... tohle je jen další vtip..., )

0/0
29.1.2011 7:14

pickup

Dívím se,

že je ten pán napadal. Stačilo jim zapálit plakáty ;-)

0/0
28.1.2011 21:25

Freund Freud

Re: Dívím se,

na podněcování k násilí myslí i trestní řád, tak pozor soudruhuRv

0/0
28.1.2011 23:12

Falewick

Re: Dívím se,

Na výtržnictví v podobě úchylů radujících se z obtěžování dětí také, bratře..

0/0
28.1.2011 23:38

zorro_rojo

Re: Dívím se,

Jo, zrovna jsem si rikal.. misto napadani se jen probehnout okolo s letlampou.. je zima, jen jsem si ohrival ruce.. :)

0/0
29.1.2011 0:34

honzahoff

Držím palce!

Autoři výstavy to myslí dobře. Hodnoty pro-life je lepší prosazovat pozitivním způsobem, nikoliv takto, ale máme svobodu projevu a ta záležitost takto opravdu vypadá. Takže nechápu ten povyk, který je proti nim vyvíjen, byť to není úplně můj styl.

Na druhou stranu, dnešní mladí potřebují často vizuální vjem, aby o věcech začali přemýšlet. Koneckonců, ti aktivisté jsou většinou také mladí lidé.

0/0
28.1.2011 21:15

holkazdaleka5

Re: Držím palce!

oni jsou ti mladi aktiviste 10ti leti? podle me jsou na palici.... :-/ at si jdou s temi obesenci a mrtvimi zidy umucenymi v KZ demonstrovat pred budovou neonacistu, a ne pred skolou, kterou navstevuji 10ti-lete deti. :-/

0/0
28.1.2011 21:22

Medvědice se vrací

Re: Držím palce!

zajímavé, že v rámci hodin dějepisu ty obrázky umučených židů nikomu nevadí

0/0
28.1.2011 21:30

holkazdaleka5

Re: Držím palce!

a to ma co spolecneho s potraty? nauka o holokaustu a potraty v cesku jsou dve rozdilne veci.

0/0
28.1.2011 21:37

Medvědice se vrací

Re: Držím palce!

je to zžabíjení. Rozdíl je v tom, že potraty stále pokračují.

Ale lidé se obávají o duševní zdraví dětí, vadí jim drsné obrázky. proč se tedy o duševní zdraví dětí neobávají při hodinách dějepisu?

0/0
28.1.2011 21:46





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.