Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: Ze „Stehlíkovy“ Poldovky jsou ruiny. Mohly by tu vzniknout byty

Bývalý šéf kladenské Poldovky Vladimír Stehlík se rozhodl, že bude kandidovat do Senátu. Hlavním tématem, na které chce nalákat voliče, je obnova Poldovky. Jenže město chystá změnu územního plánu a rovněž studii rizik areálu. Obnovit komplex v podobě, jak vypadal před dvaceti lety, se proto zdá spíš utopií.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

PODIVIN

konec poldi

To dokázali klausovcia spol ,zničit světovou firmu aq změnit ji v ruinu,tak to dopadne s celou republikou jenom ruiny a chudáci.

0/0
7.2.2011 18:59

ippokorny

Proto chtěl někma kandidovat,

protože tady již není co ruinovat. P.P:

0/0
7.2.2011 16:58

nezavislypolitologamater

Stehlík bude kandidovat, Dan Jiránek bude kandidovat

Kladno má samé významné osobnosti i když Stehlík už kandidaturu zrušil a Jiránek když napadl sníh tak přes ty závěje co zůstávaly ve městě neodklizeny nebyl vidět, takže kdož ví  .......

0/0
5.2.2011 14:38

Bijec modrých zlodějů II

Nejvíc tady řvou své bláboly modří svazáci,

kteří mají velmi dobře naučené své poučky....  Zeptejte se děti, báby s dědkem, jak to bylo s Poldovkou a dejte si to do souvislostí, než budete teoretizovat na netu ....

0/0
4.2.2011 9:38

beachside

to bude

výborný senátorR^

0/0
1.2.2011 18:40

martin_simek

Anketa:

Predpokladam, ze tam za nas Kladenaky hlasuji zejmena nekladenaci .... ta posledni otazka je "vyborna" > zakazkova napln nas nezajima, ale hlavne kdyz se bude kourit z komina > neco mi to pripomina :-/

0/0
28.1.2011 17:39

chmurný žnec

Stehlík

Mr. Stehlík dočista zešílel. Jinak to klasifikovat nelze.

0/0
28.1.2011 15:18

martin_simek

Re: Stehlík

Hlavu vzhuru > Mr.Stehlik se vyhyba nastoupeni vykonu trestu ze zdravotnich duvodu. Pokud bude kandidovat na praci, pro kterou musi byt zdrav, aby ji vykonaval, jiste bude ceska Policie konat !!!!!!

0/0
28.1.2011 17:40

chrtil

hmmmm

taková mansarda ve vysoké peci by nebyla k zahození ;-D

0/0
28.1.2011 14:27

Josef.K

je to škoda

Po revoluci se velká část českého průmyslu zlikvidovala, bylo by fajn kdyby se tento záměr povedl. Bohužel dnešní doba průmyslu nepřeje - dráhá energie, nesmyslné ekologické požadavky, atd.. a to vše podpořeno EU. Možná se budeme za pár desítek let divit kam jsme to dotáhli... Nejen my ale celá Evropa

0/0
28.1.2011 14:23

korsár

Pane Stehlík,

co se dá dělat. Takových ziskových podniků, jako byla Poldi se po divoké privatizaci(nejdelší tunel na světě) zruinovalo v nové kapitalistické době více. Je třeba všechno dovážet a ne vyvážet. Přece nechceme mít zisky z vlastních továren, ale musíme naopak platit zahraničním korporacím (různýma výhodama), aby mohly platit daně doma. My máme peněz dost, nás žádné šetření a škrty nečekají, jako v jiných zemích.:-)

0/0
28.1.2011 14:02

ngenn

Re: Pane Stehlík,

Průměrná rychlost zadlužování České republiky  je 4 839,- Kč za 1 sekundu.

0/0
5.2.2011 14:09

trodas1

Na osobu páně Stehlíkově ...

... by se hodil text písničky Pražského výběru. Cituji"

"...a ještě jednu vlastnost měl, že byl splachovací. Jedněmi dveřmi ho vykážou, už druhými se vrací.....".

0/0
28.1.2011 12:33

korsár

Re: Na osobu páně Stehlíkově ...

Tak to je přesně text na Kalouska.R^

0/0
28.1.2011 13:57

136N

Re: Na osobu páně Stehlíkově ...

R^

0/0
28.1.2011 14:12

24569

Kam jsme došli, kdo to ví?

;-D Kupónovka v praxi - stejný obrázek jako v jiných městech v ČR!

0/0
28.1.2011 12:01

BMG

Re: Kam jsme došli, kdo to ví?

Nebýt znárodnění, nebyla kupónovka. Každý malér má svou idealistickou příčinu. A to pomíjím fakt, že jediná forma privatizace která dávala aspoň nějakou naději na výsledek, tj. přímý prodej zahraničnímu kapitálu, byla politicky obtížně průchodná. Na ten křik o rozprodávání rodinného stříbra si vzpomínám dodnes. Mělo to malý problém, většina toho "rodinného stříbra" byl spíš rodinný šrot.

0/0
28.1.2011 12:17

pettyo

Re: Kam jsme došli, kdo to ví?

Je to tak. Největší řev byl ohledně prodeje Škody-auto německému VW. Kdyby se to tak udělalo se všemi fabrikami tak stát vydělá a ještě by většina těch fabrik dnes fungovala.

0/0
28.1.2011 12:50

trodas1

Re: Kam jsme došli, kdo to ví?

Až na jednu maličkost. Poldovka předmětem malé privatizace nebyla. Zase jeden českej "myslitel". 

0/0
28.1.2011 12:30

medocuc

NE

milé děti,to nebylo bombardování,to je památník Velké privtizace.

0/0
28.1.2011 12:01

xaeris

POLDI živila i tenhle stát

Naivní představa Čechů, že likvidace firem jako byla POLDI,ČKD a další, které byly úmyslně zruinovány jako přímý následek textilní "revoluce" v 89, aby uvolnily prostor na trhu pro západní nadnárodní obry, neponese pro nás žádné následky jen proto, že za to nebyl NIKDO potrestán, je kardinální OMYL.Finanční přínos těchto gigantů bude v příjmech státního rozpočtu čím dál víc nenahraditelně chybět a asi dobře nám tak, až tu pak budeme za nějaký jen žrát trávu.

0/0
28.1.2011 11:57

BMG

Re: POLDI živila i tenhle stát

Tak povyprávějte, popřehánějte třeba o finančním přínosu gigantu ČKD. Mým velkým koníčkem je železnice a tak celkem vím, jak to bylo s ČKD Lokomotivka. Tato fabrika se prakticky úplně orientovala na sovětský trh, kam dodala mezi lety 1960-90 přes 7 000 lokomotiv, což tvorilo naprostou většinu produkce. Takováto závislost na jediném odběrateli je nesmírně riziková a také se po ekonomickém kolapsu SSSR naplno projevila. Obvykle se blábolí něco o vyklizení východních trhů, jenže ty trhy přestaly prakticky existovat (dodávky z ČKD nebyly nahrazeny nějakými lokomotivami ze západu, nástupnické země SSSR prostě v první polovině devadesátých let nekoupily ze zahraničí ani kolo, natož celou lokomotivu). Měli jsme (myšleno my jako stát) utápět obrovské peníze ve fabrice, která přišla ze dne na den o 90% svého trhu a čekat až bude líp? (když jsme mimochodem ty peníze ani neměli)

0/0
28.1.2011 12:12

xaeris

Re: POLDI živila i tenhle stát

Milý Grossův pohůnku, milý železničáři, tak já Vám něco povyprávím, troubo naivní.To se prostě vyrobí lokomotivy a pak se zajede do zemí bývalého SSSR, které je po celé desetiletí odebíraly a nabídne se předsedovi vlády ( nebo ministrovi nebo kdoví komu), třetina ceny jako úplatek.To je prostě zahraniční obchod.Ale pokud se nevyrobí NIC, nelze ani NIC nabídnout, což se vám, klukům mašínfírským zřejmě líbí.Ani se nedivím, co jiného od Grossových budižknočemů také čekat, že.......... 

0/0
28.1.2011 15:28

dogi1

Re: POLDI živila i tenhle stát

No, to je pro mě docela nová informace. Nevěděl jsem totiž až do přečtení vašeho příspěvku, že Gross pracoval v ČKD Lokomotivka a že vyráběl lokomotivy. Vždy jsem četl jen to, že byl chvíli mašinfírou. No, možná si to pletu, možná to jedno jest. Hodinky nebo holinky, obojí se natahuje, že?

0/0
29.1.2011 5:09

majky.d

Re: POLDI živila i tenhle stát

R^

0/0
28.1.2011 14:02

Homer.Simpson.

Ze „Stehlíkovy“ Poldovky jsou ruiny

hlavně, že se podařila ta naša slavná česká privatizácijá!;-D;-D

0/0
28.1.2011 11:46

XMARTASX

Prej bude

Polévka za korunu a další sociální pozitiva. A gauner Stehlík do trafiky s názvem senát.

0/0
28.1.2011 11:16

Dabi

Poldi přežila válku,komouše a zlikvidovali ji modří soudruzi

1960 Žáruvzdorné oceli POLDI se uplatnili na čs. letounech L-29 Delfín a jejich pokračovatelích L-39 Albatros. 1969 Z korozivzdorných ocelí POLDI se začaly vyrábět první chirurgické soupravy a později i implantáty pro osteosyntézu. 1980 Titanové slitiny POLDI byly použity na čs. akrobatické letouny Zlín Z-50, na nichž čs. letci Tuček a Jirmus získali tituly mistrů světa v letecké akrobacii. 1985 Dodávky výkovků POLDI pro kamiony Liaz a Tatra, vítěze řady ročníků Rallye Paris-Dakar. 1986 Dokončena a spuštěna středojemná válcovna, poslední část nového závodu POLDI - Dříň. 1990 Zlatá medaile Brussels Euréka za ocel POLDI ATABOR, sloužící k ukládání jaderných odpadů. 1993 Certifikát TUV dle normy ISO 9002 pro POLDI OCEL na válcované a kované produkty celého sortimentu ušlechtilých ocelí POLDI. 1994 Na základě kupní smlouvy se BOHEMI ART stala reálným vlastníkem hutních aktivit, zahrnutých ve společnosti POLDI OCEL

0/0
28.1.2011 11:15

PLSFS

Re: Poldi přežila válku,komouše a zlikvidovali ji modří soudruzi

Nebyt povalecneho vyvoje u nas, nemuselo to takhle dopadnout. A to mam na mysli predevsim ty "komouse".

0/0
28.1.2011 11:17

Dabi

Re: Poldi přežila válku,komouše a zlikvidovali ji modří soudruzi

komoušovská totalita byla důsledkem 2. sv. války, přesto nebylo nezbytné zhasnout a utíkat před právem. Stačilo držet princip z 1. republiky, když sedlák prodal stodolu, tak dokud nedostal peníze na dřevo , byla stodola jeho, no tu dostali vyvolení připsány celé fabriky aniž by zaplatili korunu a měli je zcela k dispozici k tunelování přes banky a fiktivní prodeje

0/0
28.1.2011 11:24

PLSFS

Re: Poldi přežila válku,komouše a zlikvidovali ji modří soudruzi

S tim souhlasim..

0/0
28.1.2011 11:32

pettyo

Re: Poldi přežila válku,komouše a zlikvidovali ji modří soudruzi

Jenomže Češi peníze neměli a pro prodej do zahraničí nebyla ve společnosti nálada.

0/0
28.1.2011 12:53

Barbucha_the_bearspook

Re: Poldi přežila válku,komouše a zlikvidovali ji modří soudruzi

Nikoliv modří. Poldovku zprivatizoval komunista Stehlík, který neměl ani páru o tom, co se tam vyrábí.

To co jmenujete bylo pár drobných provozů v jinak nefunkčním kolosu. Tyto měly být prodány v aukci a z části zisku měl být zbytek srovnán se zemí. Tehdy by to stálo "pár" kaček.

0/0
28.1.2011 11:21

Dabi

Re: Poldi přežila válku,komouše a zlikvidovali ji modří soudruzi

a kdo mu to umožnil, bylo to za vlády Klause

0/0
28.1.2011 11:25

Barbucha_the_bearspook

Re: Poldi přežila válku,komouše a zlikvidovali ji modří soudruzi

Klausova vláda v roce 1992? Vy jste snad zralej na psychiatrii. Nejste náhodou obyčejný člověk, co prd ví, ale do všeho žvaní?

0/0
28.1.2011 11:30

Dabi

Re: Poldi přežila válku,komouše a zlikvidovali ji modří soudruzi

a nvládl snad Klaus od roku 1992. jistě že jo

0/0
28.1.2011 19:30

Pohodomil

Re: Poldi přežila válku,komouše a zlikvidovali ji modří soudruzi

Ano, pěkný přehled... jen kdyby to dokázali vyrábět ve velkém a ne v "laboratorním" množství, což byl problém všeho pokrokového za socialistického budování ráje.:-/

0/0
28.1.2011 11:28

ngenn

Re: Poldi přežila válku,komouše a zlikvidovali ji modří soudruzi

ODA  v letech 1992 - 1997 měla v rukou privatizaci veškerého národního majetku ve výsi bilionů korun. Celková hodnota jmení podniků privatizovaných kupónovou metodou cinila 679 miliard korun

v cenové hladine ke dni zahájení první vlny. V ČSFR bylo celkem zrízeno 437 IPF - investicní privatizacní fondy. Nejvíce miliard z privatizace nahrabali v Čechách: Viktor Kožený , Michael D. Dingman , Petr Kellner , Andrej Babiš , Antonín Koláček , Viktor Koláček , Karel Komárek junior , Pavel Tykač , Marek Dospiva , Petr Otava a Ladislav Adamec junior. Vsichni nabyli majetku trestuhodným způsobem. Zbývá to jen odsoudit a jejich majetek znova zestátnit.

0/0
5.2.2011 14:27

jahodove_ticho

škoda

že Klaus, Dlouhý a spol. po revoluci nepochopili, že okamžitá reforma podniků s luxusní pověstí ve světě (Poldi, Škoda, Zetor, Tatra, atd....) by z nás skutečně udělala ekonomickýho tygra v Evropě. Místo toho se nechávaly podniky krachnout, rozkrást a pochybně privatizovat snílkům co si hráli na socialismus. ;-€

0/0
28.1.2011 11:12

PLSFS

Re: škoda

Jak by jsi si tu reformu predstavoval? Po revoluci byla vetsina naroda uplne mimo, zblbla komunistickou buzeraci, bez penez, jazykovych znalosti atd.

0/0
28.1.2011 11:14

Dabi

Re: škoda

tak jak to provedl Grégr se Škodou v Mladé Boleslavi

0/0
28.1.2011 11:16

Barbucha_the_bearspook

Re: škoda

Pithart, nikoliv Grégr. Pak přišly pindy Grégra, Komárka, Zemana a jiných socialistických blouznivců o rozprodávání rodinného stříbra a jak to dopadlo?

0/0
28.1.2011 11:22

Dabi

Re: škoda

Pithart byl ministrem průmyslu, prober se

0/0
28.1.2011 11:26

PLSFS

Re: škoda

No rozhodne s tim v te dobe nemel Gregr nic spolecneho ;-D

0/0
28.1.2011 11:32

Barbucha_the_bearspook

Re: škoda

Nevím, proč mě tykáte, primitive. Pithart byl premiér české vlády a vždycky o takových věcech rozhodovala vláda. Víte kulový, kdo kdy byl ve vládě a jen machrujete. Federální vládu bych do toho nepletl, ta se do toho začala montovat potom.

0/0
28.1.2011 11:53

PLSFS

Re: škoda

Co s tim ma spolecneho Gregr?

"Po roce 1989 bylo rozhodnuto o vstupu silného zahraničního partnera, v roce1990  se jím stala automobilka Volkswagen. Vláda o tom rozhodla 9. prosince 1990[2] a spojení se uskutečnilo 16. dubna 1991, čímž se Škoda stala čtvrtou značkou koncernu (vedle značek VW, Audi a Seat)."

0/0
28.1.2011 11:23

běžný ovčan

Re: škoda

já myslím, že to pochopili, ale že jim šlo o něco jiného, možná o to, aby se napakovali jednotlivci

0/0
28.1.2011 11:24

jahodove_ticho

Re: škoda

jako u 95% české privatizace...

0/0
28.1.2011 11:25

chmurný žnec

Re: škoda

Např. Škoda je teď těžkým srabu. Sice se prodává po celým světě, ale kdyby bylo komoušů... Franta Blábol zasahuje.

0/0
28.1.2011 15:19

Martin_Happy

kdyby obnovil i team na Dakar rally

s tatrovkama a tereňákama, tak bych mu fandil. Ale jinak je mi to nějak jedno

0/0
28.1.2011 11:06





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.