Diskuze

Bárta chce dostat ČSSD z izolace. Nemocniční lůžka by bez ní nerušil

Ministr dopravy a klíčový muž Věcí veřejných Vít Bárta chce, aby se ČSSD dostala po sjezdu z politické izolace. Až po dohodě s ní je podle něj například možná dohoda o rušení lůžek v nemocnicích. Bárta také vůbec poprvé řekl, že do konce volebního období bude rozšířena a opravena dálnice D1 jako první společný veřejný a soukromý projekt.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Marsmeloun

28. 1. 2011 21:44
A kde MF dnes píš o vondrově tunelu

Takovou kravinu jako sledování regionálních politiků z ODS tady rozmazáváte až je to trapný, ale o tunelu p. Vondry se nezmíníte. To jsou MF Dnes zpravodajský deník nebo jen parta agitátorů ODS? Takže místo faktů píšete co si myslíte?

Já si myslím svoje - MF dnes je objektivně hromada sra...Rv

0 0
možnosti

Sider

28. 1. 2011 23:43
Re: A kde MF dnes píš o vondrově tunelu

Hnedle je vidět za koho pan Kmenta kope. Tohle je podvod jak hovado a ani slovo. A nějakou kravinu, která nás nestála ani korunu se tu řeší.

0 0
možnosti

Fandač

28. 1. 2011 16:26
Leč

To ekrasit: Nebyl o vás náhodou tenhle blog? http://victorin.blog.idnes.cz/c/172216/Ze-stavarova-pamatniku-I-Dlouhe-Bidlo.html

Být vámi bych tedy spíše mlčel!

0 0
možnosti

ekrasit pátý

28. 1. 2011 17:15
Re: Leč

Nebyl. Autorem je duševně nemocný člověk, jak lze snadno zjistit byť letmým prozkoumáním jeho výtvorů.

0 0
možnosti

ekrasit pátý

28. 1. 2011 15:00
Kmotr bárta by se měl věnovat především svému

resortu! Předložená "superkoncepce" je snůškou blábolů, kterou by každý kvalifikovaný ministr dopravy omlátil autorovi o hlavu. Jenže kmotr bárta na studium předložených dokumentů asi nemá čas, když musí řídit vnitro a zdravotnictví.

0 0
možnosti

logar

28. 1. 2011 15:02
Re: Kmotr bárta by se měl věnovat především svému

přestaň papouškovat a zkus napsat něco z vlastí hlavy!!

0 0
možnosti

Dobrý den my k vám taky nelezem

28. 1. 2011 14:48
HAŠEK

Dovedu si představit, že pokud vyhraje volbu Hašek, bude to výhoda pro celé politické klima. Zejména pokud se jedná o definitivní zdravotnickou, penzijní a sociální reformu, je potřeba značné shody a Hašek, ačkoliv socany moc nemusím, je relativně vstřícný politik a minimálně ne arogantní dogmatik jako byl Jyrka. Jsem rád že Bárta usiluje o politicky uvolněnější atmosféru. Opak nás nikam neposune[>-][>-][>-]

0 0
možnosti

logar

28. 1. 2011 15:01
Re: HAŠEK

souhlasím, ač jsem antioranžový. Konfrontační politici typu Paroubek "mistr NĚT" nás stojí velké nervy, obrovské peníze a mnoho času, který může vláda použít k vládnutí.

0 0
možnosti

Šulivajda

28. 1. 2011 14:45
Bárta chce ČSSD

Je to rozumné protože nemá smysl zavádět něco co po příštích volbách bude zrušeno!!

0 0
možnosti

shady6666

28. 1. 2011 13:47
destruktivní politika ČSSD je problém

permanentní volební kampaň,coby každodení politika ČSSD, ani konstruktivní spolupráci na čemkoli neumožňuje.Možné výtězství Haška a jeho prozření něco málo změní a ČSSD se stane standardní politickou opozicí.

0 0
možnosti

Bobrufka

28. 1. 2011 13:10
Po tý ČSSD tedy zrovna netoužím,

ale zdá se mi, že Bárta je rozumnej.

0 0
možnosti

Leonard Vystrčil

28. 1. 2011 13:14
Re: Po tý ČSSD tedy zrovna netoužím,

Je to rozhodně jeden z politiků současné vlády, za kterým je vidět fakticky nějaká práce.

0 0
možnosti

24569

28. 1. 2011 12:06
LIDI POZOR - CO SE ZAS CHYSTÁ !!!

TO JE ZAS DÍLKO!!! Pravice, která změny připravuje, chce, aby v okresních městech

místo ˇUřadů práce fungovaly pouze kanceláře, které budou řešit peněžní dávky. Ostatní

činnosti včetně zprostředkovávání zaměstnání, poradenství, školení či

rekvalifikace mají mít na starosti úředníci v krajských městech - NESKUTEČNÉ!!!!!

0 0
možnosti

Hudson1111

28. 1. 2011 11:32
Komáři

Bezvadný, komouši nám budou opravovat D1. Mao Tse-tungu ochraňuj násj. S čínskou firmou se sem sveze pár ilegálních přistěhovalců a my zas budem platit jak mourovatý.;-ORv

0 0
možnosti

Leonard Vystrčil

28. 1. 2011 11:55
Re: Komáři

No tak když se podívá, jak se staví dálnice u nás dnes, tak je to daleko horší. Stavby jsou naprosto nepochopitelně prodlužovány, dále ty stavby jsou předražené a nakonec, když taedy se po nich může začít jezdit, tak se co měsíc na nich něco opravuje. Tomu já tedy neříkám efektvní stavba dálnic. Pokud tedy někdo zaručí, že stavba bude levnější a efektivnější, NENÍ CO ŘEŠIT.

0 0
možnosti