- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Každý měsíc cca 150 válečných zajatců, převážně ze SSSR bylo přiváženo na nádraží. Tj. v podzemí se pravděpodobně nachází přes 3.000 zabitých.
Dále lokalita mohla být uvažována jako velitelství armády ČSSR, případně našeho státu či NATO.
Podle informací které jednoduše dohledáte, tak se kolem toho motaly naše tajné služby a především vojenská kontrarozvědka.
Německo se snaží pátrání v této lokalitě zastavit také, že se zde mohou nacházet archivy, a dobře víme, jak nebezpečné je i 65 let po válce říci, že ten a ten byl člen NSDAP nebo SS, případně konfident gestapa.
Uvidíme, čí zájem převáží a jestli se ta oblast vůbec prozkoumá. Některé informace praví, že na německé straně hranic se pokouší někdo otevřít staré štoly.
No oni Ti z NSDAP po válce vyndali hakenkreiz z klopy a dali si tam srp a kladivo.
,že by to komouši nejdřív neprozkoumali a hned jen tak vyhodili do luftu...
Držím palce ať tu továrnu objeví. Obnovíme výrobu Me 262 a vypovíme pronájem Gripenů.
Knížka k tématu: http://www.astromat.cz/Tajemstvi_Frantiskova.pdf
Motory nebo části stíhaček? O tom dost pochybuju. Snad nějaké papíry. Možná tam nebude nic, ani ty chodby ...
... Otto Skorzeny. Zvláště vzhledem k původu svého zaměstnavatele byste byste mohli mít lepší povědomí o tom, kdo to Otto Skorzeny byl, páni redaktoři.
pak je docela riziko se tam takto amatérsky pohybovat, jak kvůli riziku závalu, tak podminování.
Dovedete si představit logistické problémy kolem provozu fabriky na výrobu proudových motorů na Šumavě v okolí Kvildy ve čtyřicátých letech za válečné situace ?