Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Podívejte se na důkazy o sledování, o nichž mlčí ministr Bárta

Ministr dopravy Vít Bárta na tiskové konferenci odmítl komentovat důkazy o sledování politiků, které prováděla agentura ABL. Místo toho vyzval MF DNES, ať veškeré materiály zveřejní. Podívejte se, o čem se ministru Bártovi nechce mluvit. Zveřejnit vše ale není možné s ohledem na ochranu osobních údajů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

zeleny.ropak

Dojímá mně,

že detektivní agentura je vláčena bulvárem proto, že dělá na zakázku svoji práci, ale rádoby novinář, který by měl objektivně informovat nejširší veřejnost se hrabe v "hnoji" , aby vyšťáral právě ty citlivé a chráněné údaje a v podstatě ukázal světu, že ta agentura pracuje přesně podle požadavků zákazníka. Zatím nám nesdělil, kdo si to objednal u něho. Nebylo by lepší, kdyby se vykašlal na novinařinu a požádal o práci právě v ABL? Třeba tam by našel uplatnění, když se tak rád hrabe v soukromí.

0/0
16.3.2011 5:42

Asmar

Nerozumém tomu

může mi někdo vysvětlit, co je nezákonného na tom, že agentura zřízená ke sledování někoho sleduje ?

0/0
22.1.2011 16:18

petr_kkk

Re: Nerozumém tomu

Nic, ale odvádí to pozornost od jiných problémů.

0/0
22.1.2011 19:14

truepapas123

Re: Nerozumém tomu

R^

0/0
23.1.2011 17:53

barbu do

Re: Nerozumém tomu

... to, že sledování povolené nemá ...

... ani odposlechy, ani natáčení ...

... prosté ...

0/0
23.1.2011 17:55

cibich

Zhrzená Petrlíčková se mstí ? Za prachy?

0/0
22.1.2011 15:40

tlusťoch

hloupé

dost hloupě se snažíte dostat k tomu co ABL skutečně má na mafiány ovlivňující politiku. Použijte vlastní rozum anebo jednáte pod nátlakem a vydíráním?

0/0
22.1.2011 12:56

velkamadam

hm

Jednoznačně by měl odstoupit jedině Bublan. To je fakt objektiví. MF si jede to svoje :-/

0/0
22.1.2011 11:56

ydrhsamot

To je trošku

minela, pane Kmento... pěkně ste se ztrapnil...Rv

0/0
22.1.2011 11:37

velkamadam

Re: To je trošku

Rv

0/0
22.1.2011 11:47

velkamadam

Re: To je trošku

máš pravdu, Kmenta je odepsanej.

0/0
22.1.2011 11:48

dr.Dvojka

trapné a neseriózní PR, navíc hloupé

méně kamarádšoftů s Nečasem prosím

0/0
22.1.2011 11:29

navsteva rozslapne socialistu

Takze Kmenta lze, jak kdyz iDNES tiskne

bude to chtit nejakou novou vykonstruovanou kauzicku.

0/0
22.1.2011 11:14

mira.x

kdyby

někdo denně sledoval naše politiky a okamžitě jednal, nebyla by možná tato země v takovém srabu v jakém je dnes.

0/0
22.1.2011 11:03

Tresto

ABL a p.Bárta

Předně napíšu, že jsem tento deník vč. internet.portálu považoval dlouho za seriózní a objektivní. Avšak v souvislosti s tím, co vytváří okolo kauzy fy. ABL a ministra Bárty, se můj názor radikálně mění! Tuto kauzu, vyprodukovanou Dnes, sleduji a nelze z toho mít jiný závěr než tento: stručně - pan ministr Bárta asi před 10 dny se zavázal, že podá trestní oznámení na ŘSD Ústeckého kraje, v jejímž pozadí hrál mj. i roli jmenovaný P.Oulický. Ale stalo se něco, co jsem přesně předpovídal, jakmile s tímto p.Bárta vyrukoval a to: že, do té doby, než podá ono trestní oznámení, se na něj začne vyhledávat "špína". Přesně tak se druhým dnem stalo, avšak od Dnes, od kterých bych to doposud nečekal! To jak jednáte, se dá přirovnat k mafiánským a vyděračským metodám; z vašich zpráv o této kauze nevyplývá vůbec nic konkrétního, jeví se to jako zmanipulované, účelové atd.; ničíte tím dobrou vůli něco změnit v této zemi; podporujete a jste součástí bůhví jaké zvrácené komunity (třeba P.Oulického?!).

0/0
22.1.2011 10:24

jeronym

Re: ABL a p.Bárta

Sohlasím. Tato je umělá kauza, která má za úkol překrýt špinavosti ODS.

0/0
22.1.2011 10:26

godays

Re: ABL a p.Bárta

R^    jo a Bárta a John jako děti trhali mouchám nožičky...tedy by měli odstoupit...!;-D

0/0
22.1.2011 10:28

velkamadam

Re: ABL a p.Bárta

proč by měli odstupovat to už nenapíšeš?k tomu asi nemá ždáný konstruktivní důvod

0/0
22.1.2011 10:39

jarcia

Re: ABL a p.Bárta

Naprosto souhlasím a též jsem napjatě čekala, kdy to, že p.Bárta odhaluje jemně řečeno "rošťárny" ve financích de fakto všude, začne některým vadit - a ejhle, je to tady, moc dlouho to netrvalo. Fandím panu Bártovi a MF Dnes může být vůbec ráda, že ji ještě někdo čte - mám pocit, že to dlouho nebude trvat. Očerňovat a upravovat něco na někoho, kdo se nehodí do krámu a nebo jenom proto, že aspoň jako noviny budu mít  nějakou kauzu, to dokáže i bulvár - a donedávna jsem myslela, že MF se k němu nepočítá.....

0/0
23.1.2011 17:50

Commentator

Opravdu věříte tomu,

že každý elektronický dokument (jak tvrdí novinář iDnes) v sobě skrývá PRAVDIVÉ údaje o tom, kdy byl vytvořen, kdy byl vytištěn, jak dlouho byl upravován apod.?  Zeptejte se někoho, kdo rozumí IT :)    Problém je v tom, že novináři píší o všem, ale nerozumí skoro ničemu. "Obyčejný člověk" většinou také nerozumí ničemu...

0/0
22.1.2011 10:06

cernaslunecnice

Re: Opravdu věříte tomu,

R^

0/0
22.1.2011 10:11

trojuhelník

Re: Opravdu věříte tomu,

R^

0/0
22.1.2011 12:47

tekax

Re: Opravdu věříte tomu,

R^

0/0
22.1.2011 12:49

mamánek2

za hodinu

by měl Bárta podat demisi, tedy jestli to myslí s očistou politiky vážně........Rv

0/0
22.1.2011 9:58

cernaslunecnice

Re: za hodinu

jestli to s tím myslí vážně, tak by neměl  kmotrům ustupovat, to by se jim líbilo a kvůli tomu tu aférku taky tak nafoukli...

0/0
22.1.2011 10:01

mv02

Re: za hodinu

"Můj bývalý manžel sledoval pro pana Bártu spoustu lidí. Říkal mi, že sleduje lidi pro pana Bártu, aby na ně něco měl. Říkal, že má za každou cenu na někoho něco najít. Něco, co by se pak Bártovi hodilo. O jaké osoby se jednalo, nevím. Exmanžel vždycky po každé akci přijel, zavřel se do své pracovny, stříhal tam záznamy, přehrával si tam nějaké odposlechy. Tam jsme nesměli chodit," řekla Pertlíčková MF DNES. Deník má její výpověď na audionahrávce.

Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/podivejte-se-na-dukazy-o-sledovani-o-nichz-mlci-ministr-barta-p5l-/domaci.asp?c=A110121_161804_domaci_jw

0/0
22.1.2011 15:07

byvalyvoliccssd2

Tohle jsou důkazy??

Za pár tisícovek vám vyrobím podstatně kvalitnější.

0/0
22.1.2011 9:40

cernaslunecnice

Re: Tohle jsou důkazy??

R^možná i za pár stovek, že jsme kámoši ;-D

0/0
22.1.2011 9:44

obcasny_prispevovatel

Re: Tohle jsou důkazy??

pokud bysme byli i kamosi, tak klidne i zadarmo R^[>-];-D

0/0
22.1.2011 9:46

Fikus 1

Re: Tohle jsou důkazy??

R^

0/0
22.1.2011 9:48

tekax

Re: Tohle jsou důkazy??

R^

0/0
22.1.2011 12:50

mynyeta

HA!

A k čemu má jako fejzbůk? Kam se hrabe nějaký IDNES na FB. Tam ať vše zveřejní, pokud se nebojí.

0/0
22.1.2011 9:19

Fikus 1

Re: HA!

a proč by se měl bát?

0/0
22.1.2011 9:21

mynyeta

Re: HA!

Že by, jak již bylo řečeno - zneužití osobních údajů a zodpovědnost nechává na IDNES?

0/0
22.1.2011 9:28

Fikus 1

Re: HA!

no a?

0/0
22.1.2011 9:43

mynyeta

Re: HA!

I imunita jde odvolat, pokud je eminentní zájem.

0/0
22.1.2011 10:16

cernaslunecnice

Re: HA!

no ať to MF zveřejní, ale stejně jim to nikdo nebude věřit, když to drží pod pokličkou...stejně mají ty informace někde nešmelený.

0/0
22.1.2011 9:26

mynyeta

Re: HA!

Vy jste četla ten článek? Mně připadá moc dlouhej... :D

0/0
22.1.2011 9:30

krvelacnysamuraj

Re: HA!

je to dlouhý jak tejden a nic pořádnýho tam neni...už mě MF začíná nudit, ale ona jistě ještě přijde s nějakou "zaručenou" informací :-/

0/0
22.1.2011 9:34

obcasny_prispevovatel

Digitalni stopy, haha

Redaktori iDnes by se nejdrive meli zamyslet, zda je mozne "digitalni stopu dokumentu zmenit". Jde to udelat behem nekolika minut. Staci vytvorit profil uzivatele pocitace, popr. zmenit ho ve vlastnostech Wordu, nastavit jinak systemovy cas pocitace a pak uz jen menit dokument. Takze tohle se vubec neda brat jako dukaz. Zadny jedinecny identifikator, jak zminil p. Kmenta, to teda neni.

0/0
22.1.2011 9:12

cernaslunecnice

Re: Digitalni stopy, haha

Kmenta je v tom topí a to dost, včera dostal hroznou od Bárty na tiskovce...je jak redaktor Blesku - za každou cenu nějaká senzace.

0/0
22.1.2011 9:19

Inkabaca

Re: Digitalni stopy, haha

Pan Kmenta by tohle nikdy neudělal...Nepleťte si novináře s politiky!!!!!!

0/0
22.1.2011 10:45

mynyeta

Re: Digitalni stopy, haha

Vše jde změnit či modifikovat. To ale nutně neznamená, že se musí jednat o podvrh. :)

0/0
22.1.2011 9:20

obcasny_prispevovatel

Re: Digitalni stopy, haha

To mate pravdu, ale v tomto pripade mi to prijde jako vytvoreni senzace. Pokud si prectete knihu Kmotr od p. Kmenty, tak podle ni politici se nechavali sledovat pomoci policie, ci si obstaravali pomoci policie dukazy. Takze pokud bysme to brali vse vazne, vsichni politici se sleduji a spehuji. Proc je tedy kauza nastavena jen na Bartu? A vubec, co je na tom spatneho, ze bezp. agentura nekoho sledovala? Proste si za to nikdo zaplatil, tak proc by to jako podnikatel nedelal? Kdybych byl majitel bezp. agentury, taky bych kseft neodmitl a bylo by mi uplne putno, zda sleduju Vondrackovou, kdyz jde na plastiku, nebo starostku, kdyz jde k ocari. Je to moje prace a pokud to zakon umoznuje, proc to nedelat.

0/0
22.1.2011 9:31

mynyeta

Re: Digitalni stopy, haha

Všichni politici se jistě špehovat nemohou. Logicky vzato, policie špehuje ty, na popud těch, kteří mají nad ní moc. Nejen proto se tak bojuje v policejní sféře o zástupce.

Co je na tom špatného? Snaha o odstranění konkurence? A zabraní většího rybníku k nekalým hrátkám? Krom toho zákon umožňuje lecos, to neznamená, že se jedná o dobrý zákon. Dejme tomu exekutor: necháte u sebe přespat dlužníka a exouš Vám příjde vyrabovat byt, nehledě na Vaše protesty a doklady o vlastnictví.

0/0
22.1.2011 9:38

obcasny_prispevovatel

Re: Digitalni stopy, haha

Ano, na popud tech, kteri nad ni maji moc, to je sice pravda, ale pak se ta informace rozsiri dal; alespon podle kmentovy knihy. Ohledne toho zakonu, ano mate pravdu, nektere zakony nejsou dokonale, ale kdybyste vy vlastnil bezp. agenturu, vzal byste tenhle kseft?Ja ano. V mnoha firmach se deje vse na hranici zakona, napr. zamestnavani na DPC/DPP, vsichni to vedi, stat prichazi o prachy, ale nikomu to nevadi. Tak proc je zrovna u tohoto takovy humbuk? Protoze Idnes/kmenta a jeho senzace.

0/0
22.1.2011 9:54

mynyeta

Re: Digitalni stopy, haha

Tady jde o vyšší princip. Politika ovlivňuje globální životní stav obyvatel. Takže cokoliv se v ní odehrává, ovlivní téměř všechny. Nejde o zisk nějaké agentury.

0/0
22.1.2011 10:12

obcasny_prispevovatel

Re: Digitalni stopy, haha

Pokud je o vyssi princip, proc se resi bezpecnostni agentura a neresi se objednavatel? S nejvetsi pravdepodobnosti mistr Mlejnsky z P11 a clen ODS... Mozna se to dozvime dnes v 11...

0/0
22.1.2011 10:22

tekax

Re: Digitalni stopy, haha

přeněR^

0/0
22.1.2011 12:52

dustinh

Re: Digitalni stopy, haha

Souhlasím, jejich znalosti z IT jsou opravdu velmi slabé. Člověk ani nemusí být odborník, stačí se jen zeptat strejdy Googla a za cca 1 minutu mám třeba takovýto výsledek:

http://www.findapp.com/ms-worddocument-file-properties-changer-d47632.html

Možná kdybych tomu věnoval více než 1 minutu, tak bych asi našel i něco free.:-)

0/0
24.1.2011 7:09





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.