Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

V boji o policejního prezidenta stojí Klaus na straně Nečase

Silného spojence v boji o pozici policejního prezidenta získal premiér Petr Nečas. Prezident Václav Klaus totiž prohlásil, že policejního prezidenta musí schválit předseda vlády. Nečas přitom způsob, jakým byl vybrán budoucí policejní prezident Petr Lessy, ostře kritizuje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Brůžek

Jak by mohl stát Klaus při Johnovi,

když ten k němu přece jednou přišel na audienci bez kravaty !? 8-o :-P

0/0
22.1.2011 10:33

Brůžek

Jenom bojujte o policejního prezidenta,

nakonec možná kvůli tomu kočkování položíte vládu a pustíte k lizu socany. :-/ Rv

0/0
22.1.2011 10:32

Lex Barker

hm

Papa tunel se opet vyvedl !!

0/0
21.1.2011 12:19

Tony I.

Vládní panpoptikum,

kde premiéra vlády jako loutku vodí prezident. Sám Nečas se se svým křečovitým úsměvem  potom uchyluje ke svým oblíbeným, ale nic neříkajícím frázím, pokud není včas instruován z hradních komnat. A s ostatními členy vlády je to stejné i když  VV se tomu naoko brání.

0/0
21.1.2011 12:06

Wandys1

Pan prezident, spolu s ÚV ODS

Záruka bídy,nezaměstnanosti, hladu, kriminality,násilí,drog,prostituce,gemblerství,rozvoje mafií..................Hlavně ať nám pupky rostou.

0/0
21.1.2011 10:52

proost

Kandidáti

Podle mně zde je jediný problém.

Kandidát, který byl protlačován panem Langrem - totiž pan Bílek byl komisí odmítnut. Jakákaliv jiná volba je pro šizuňky z ODS nebezpečná, tudíž nepřijatelná. Proto je nutno kritizovat, komplikovat, odmítat, strašit - prostě nepřipustit, aby prošel někdo, kdo není modře prověřený (nebo snad i placený?).

0/0
21.1.2011 10:46

Sawy

Klaus se postavil za Nečase?

Tak tomu říkám překvapení.

0/0
21.1.2011 9:48

Babul

Re: Klaus se postavil za Nečase?

Co je nejhorší pro chlapa při sexu zezadu?

Když je vepředu.

0/0
21.1.2011 10:26

emmman

zprofanovaný tuneldědek

živoucí symbol klientelismu a korupce v naší zemi, který se nechal prapodivně zvoli prezidentem...bodejť by nestál na straně svého lokaje...už aby tu byl rok 2013 a konec tohodle pantáty;-€

0/0
21.1.2011 9:21

emil2

Re: zprofanovaný tuneldědek

Kéž by z jakéhokoliv důvodu skončil dřív, každého měsíce je škoda.

0/0
21.1.2011 9:44

Johnny Ferpo

Re: zprofanovaný tuneldědek

Abych pravdu řekl, tak z hlediska reprezentace je Klaus poměrně významná osoba. Nicméně nevidím důvod, proč by se měl stát na straně Nečase. Jedině, že by se bál, že mu nový policejní prezident nějak zatopí, pokud si tam nedosadí svého...

0/0
21.1.2011 9:45

shady6666

Re: zprofanovaný tuneldědek

nevidíš důvod? A co takhle domluva mezi Nečasem a Johnem o jmenování nového policejního presidenta,podmíněné souhlasem premiéra.Prostě politická dohoda,slib,závazek.Je ti to málo k prozření?

0/0
22.1.2011 0:38

mirekrt

Jaký boj ? Chceme přece apolitickou a nestrannou Policii !

Když jsem si přečetl Klausovo vyjádření, vyrozuměl jsem z toho, že Klaus podporuje znění koaliční dohody, tzn. že na schválení osoby policejního prezidenta do funkce se podílí premiér koaliční vlády.

Jinou věcí pak je přímo navrhovaný kandidát, tam Klaus přece jasně říká, že Lessyho nezná.

Takže je jednou věcí schválit do funkce a druhou výběr, případně diskvalifikující záležitosti.

A tady má Nečas zásadní problém - kromě nevěrohodných vyjádření ( protože to nikdy do vyhlášení výsledku výběru komise takhle nikdo neřekl ) o hypoteticky připraveném kandidátovi nemá Nečas jedinou věc, zpochybňující kvality Lessyho.

A co tady vlastně jde ? Jde o stranický vliv na vnitro, jak jej doposud uplatňovaly ve stejném duchu ODS a ČSSD ? Nebo má jít o nestrannou, apolitickou Policii, vykonávající svou práci bez ohledu na stranické triko premiéra ??!! Pokud totiž VV usilují o variantu apolitické, nestranné POlicie, je v zájmu všech volčů, aby uspěli.

0/0
21.1.2011 8:53

silný kuřák

Re: Jaký boj ? Chceme přece apolitickou a nestrannou Policii !

Nečas ten postup jasně řekl na ČT 24 ještě před volbou, pouze se kroutil, když se ho redaktor několikrát ptal, jestli navrženého kandidáta podepíše. Ale postup byl od Nečase řečen s dostatečným předstihem.

0/0
21.1.2011 9:35

Si0 po třetím zákazu

VV podrážejí nohy vládě.

Stranička se současnou podporu na hranici volitelnosti si vyskakuje na faktického vítěze voleb.

0/0
21.1.2011 8:25

levicak

Re: VV podrážejí nohy vládě.

ODS vyhrála volby?8-o

0/0
21.1.2011 8:46

Sawy

Re: VV podrážejí nohy vládě.

Nemůžeš po něm chtít aby si pamatoval události 1/2 roku staré.:-)

0/0
21.1.2011 9:51

levicak

Otázka

Může president udělit milost sám sobě?

0/0
21.1.2011 8:24

Si0 po třetím zákazu

Re: Otázka

Nemůže, protože má imunitu.

0/0
21.1.2011 8:26

levicak

schválit

Jmenujte koho chcete ale já ho musím schválit.Máte 10 000 000 pokusů.;-D

0/0
21.1.2011 8:08

silný kuřák

Re: schválit

Tak si to VV měly dohodnout jinak. Stejně si myslím, že John chtěl to MV jenom kvůli tomu, aby vyštípal Martinů. Jinak mu nešlo o nic jiného.

0/0
21.1.2011 9:37

k o z a k 5 2

můj názor je takový , jestliže byla dohoda

a to konkrétně u jmenování policejního šéfa , schválením premiéra a po oboustrané dohodě s ministrem , tak nevím proč se nerozčilujete na nedodržování dohodnutého ze strany ministra a vůbec vzniku nějaké komise , kde se John evidentně vyhnul zodpovědnosti , protože v momentě nějakého průšvihu bude říkat , to já né  ,to komise ;-);-D

0/0
21.1.2011 7:39

martinuhlir.blog.idnes.cz

Je nemravný prezident V.Klaus hrozbou pro CZ demokracii?

Václav Klaus před lety prohlásil: "O výrazu etika neumím

hluboce filozofovat a filozofování o tomto slově ani moc

nevěřím" Já se domnívám, že jen málo z nás by panu Klausovi

vytýkalo absenci morálních apelů v jeho projevech, kdyby ovšem alespoň

eticky jednal....

0/0
21.1.2011 7:29

martinuhlir.blog.idnes.cz

Re: Je nemravný prezident V.Klaus hrozbou pro CZ demokracii?

... Poslední kroky Hradu však naznačují i něco víc, je

prezident Václav Klaus sociopat a tedy hrozba pro demokracii v naší

zemi? více zde http://martinuhlir.blog.idnes.cz/c/173198/Je-nemravny-prezident-Vaclav-Klaus-hrozbou-pro-ceskou-demokracii.html

0/0
21.1.2011 7:30

Genix

Skromný názor

V poslední době mívám z vystupování některých politků ODS často pocit, že si tato strana nárokuje patent na všechno, hlavně na zdravý rozum. Jako by jen jimi vybraní lidé a jimi navrhovaná řešení byla nejlepší a o ostatních něchtějí snad ani diskutovat.

A jen tak pod čarou.

Slova předsedy ODS Nečase už nemůžu ani slyšet, pořád dokola omílané slova o vládě rozpočtové odpovědnosti, boje proti korupci a bla bla bla...přitom jsem snad nezaregistroval jediný krok, který by se těmto slovům blížil.

0/0
21.1.2011 7:15

levicak

Re: Skromný názor

No,jo no když politická strana potřebuje prachy a to tak aby moc lidí nešlo bručet to máte těžký.;-D

0/0
21.1.2011 8:13

košťálka

Nečas

je totálně paranoidní. A být členy komise, podám na něj žalobu na nactiutrhání, protože je VŠECHNY považuje za zkorumpované a zmanipulovatelné. Je to hajzlíkRvHoďte na něj deku.....Rv

0/0
21.1.2011 7:11

dogi1

Já myslím,

že největším problémem asi bude to, že u pol. prezidenta, který nejde těm dvěma mafiánům pod fousy, nemají jistotu, že jim bude donášet, jako to dělal ten předchozí. A to si neumím představit, jak by mohl Slota ustát u svých soukmenovců, že nemá informace z první ruky, ale až propasírované přes stranický sekretariát pana Bárty. To by bylo samozřejmě ponižující, to musí pochopit i prostý občan.

0/0
21.1.2011 4:57

silný kuřák

Re: Já myslím,

Je příznačné, že premiéra nazýváte Slotou, kdežto křiváka z VV panem Bártou. To o lecčems vypovídá.

0/0
21.1.2011 9:41

dogi1

Re: Já myslím,

Máte pravdu, je to příznačné. Označení "pan Bárta" považuji s ohledem na nejznámějšího nositele za nadávku už samo o sobě. A nečas alias slota? To jsou  jen synonyma, i když je dobře, že si pod Slotou slušný člověk vzpomene na jednoho slovenského politika, kterého jim tedy asi moc nezávidíme, že?

0/0
21.1.2011 23:43

bože

!!!

....není Nečas nějaký levoboček Klause, že se o něj Klaus tak pěkně stará!!;-D

0/0
21.1.2011 4:56

levicak

Re: !!!

Se stará o sebe a svou rodnou stranu.Jak říkal Ivan- moc lidí by šlo bručet.:-/

0/0
21.1.2011 8:15

franta100

nechápu ten humbuk

pokud vím, rozhodovala komise a ne ministr!

z celého tohoto humbuku mám pocit, že správně to bude jen tehdy, když si tam dosadí svého člověka ODS

0/0
21.1.2011 2:29

dogi1

Re: nechápu ten humbuk

Je jasné, proč nechápete. Komise nerozhodovala, ta jen provedla výběr a dala své doporučení. Více udělat nemůže, neb jmenování pol. prezidenta je podle zákona na ministru vnitra. Nikdo, opakuji nikdo, mu do toho nemá co kecat, a to ani premiér, ani stařeček z Hradu. O nich v zákoně není nikde zmínka. To, že rajon dopustil, že mu do toho bude kecat kdejaký čmunda, hovoří jasně o jeho nekompetentnosti. A že snad bylo "domluveno" v nějakých koaličních táčkách, že premiér musí dát k jmenování policejního prezidenta svůj souhlas? No, to už je tedy konec demokracie v Čechách, když nějaká koaliční smlouva, která stejně není plněna, má vyšší moc, než zákon!

0/0
21.1.2011 4:35

joscer

Re: nechápu ten humbuk

"... jmenování pol. prezidenta je podle zákona na ministru vnitra.".

Ano, v tom máte pravdu. Ale pak už plácáte nesmysly. Co není zakázané, je dovolené. Nebo ne? A je ve služebním zákoně zakázáno, aby se v rámci koaličních dohod domluvilo, že navrženého policejního prezidenta bude ministr vnitra předkládat ke schválení premiérovi? Tohle vůbec neubírá nic na liteře zákona, že posledním krokem je jmenování policejního prezidenta a to udělá ministr vnitra.

Který paragraf služebního zákona bude porušen?

0/0
21.1.2011 6:27

dogi1

Re: nechápu ten humbuk

Kdybyste pořádně četl to, co jsem napsal, tak byste pochopil, že jsem nic o tom, že je něco zakázáno, nepsal. V kostce jen konstatuji, že jmenování ředitele bezpečnostního sboru, v tomto případě policejního prezidenta, je podle zákona plně v kompetenci příslušného ministra, v tomto případě ministra vnitra. Pokud do toho chce zasahovat někdo jiný, v tomto případě podle jakýchsi dohod premiér, jde o kádrovou práci, nic jiného. K jmenování mnoha služebních funkcionářů u dřívější SNB bylo třeba předchozího souhlasu příslušného stranického orgánu (tím stranickým orgánem mám na mysli příslušný výbor KSČ (OV, KV, ÚV), ač to také nebylo v zákoně. Takže se vracíme k dřívější praxi? Tehdy to také nebylo zakázané, tudíž to bylo povolené. To, že taková praxe po převratu byla  a je kritizována a odsuzována jako totalitní, zřejmě nic nemění na tom, že se bude používat i nyní, že? 

0/0
22.1.2011 0:05

joscer

Re: nechápu ten humbuk

Ale já nikde nenapsal, že vy jste napsal, že je něco zakázané. Obecně používaným souslovím "Co není zakázané je dovolené" jsem reagoval na vaše "Nikdo, opakuji nikdo, mu do toho nemá co kecat, a to ani premiér, ani stařeček z Hradu. O nich v zákoně není nikde zmínka."

Moc to prožíváte. Hlavně to přirovnání k tomu, jak to bylo u bývalé SNB je skvělé. Bravo!!!

0/0
22.1.2011 10:23

levicak

Re: nechápu ten humbuk

BingoR^

0/0
21.1.2011 8:17

kajak v zakoně

to teda Nečasovi nezávidim..

8-o

0/0
21.1.2011 1:51

derik

Vypada to ze John kasle na dohody

a sluzebni rad. Holt je to novinar bez vedemosti a zkusenosti, ktery se stal sefem velmi duleziteho ministerstva.

0/0
21.1.2011 1:38

kladivo a srp, naroste ti hrb

Re: Vypada to ze John kasle na dohody

Vy máte s Johnem nějakou dohodu?

0/0
21.1.2011 1:42

derik

Re: Vypada to ze John kasle na dohody

Pokud ovsem ministrem byl i pastevec (Ruml), strojvudce (Gross), farar Bublan), doktor (Langr), tak je mozne vsechno. I to ze se dari nejruznejsim podvodnikum, tunelarum a mafianum.

0/0
21.1.2011 1:45

kladivo a srp, naroste ti hrb

Re: Vypada to ze John kasle na dohody

Langer není pouze doktor, je i právník.

Ale k mafii má blízko.:-/

0/0
21.1.2011 1:55

dogi1

Re: Vypada to ze John kasle na dohody

Velmi blízko!

0/0
21.1.2011 4:36

dogi1

Re: Vypada to ze John kasle na dohody

Nemám Rajona rád, ale můžete mi říci, v jakém směru v této věci kašle na "služební řád"?

0/0
21.1.2011 4:37

tlachal

kdo teda má kompetenci vybrat

John nebo Nečas? Pokud Nečas, pak si ale musí taky řídit ministerstvo vnitra a to by byl konec koalice. Pokud John, pak to nečas může komentovat (ale jen natolik aby se mu nerozpadla vláda) a to je tak si všechno. Tak kde je problém ?

0/0
21.1.2011 0:11

Trepifajksl ,Peklič Veřejný

Re: kdo teda má kompetenci vybrat

no jo ale najít policejního presidenta , u kterého bude zaručeno souznění duše s ministrem Johnem není jen tak.Na takovou blbost co John požaduje je fakt potřeba dohlédnout.

John bypak mohl chtít aby mu policejní ředitel dělal psychotronickou vědmu co měl ukrytou Langer mezi uklízečkama na MV. A odborářští policajti by si proto mohli dělat opičky za zády Johna a to by  znemožnilo slavnou Koaliční vládu šašků.

0/0
21.1.2011 0:38

petrucciani

Re: kdo teda má kompetenci vybrat

Kdo ma kompetenci vyberu? To je spravna otazka a nani je jedna jedina odpoved, takovou kompetenci na vyber policejniho prezidenta ma mafie. Takze si pockame, koho vybrala. ;-)

0/0
21.1.2011 0:54

dogi1

Re: kdo teda má kompetenci vybrat

No, pokud není právě problém v tom, že Rajon tímto svým tahem odstavil od rozhodování mafiány, což se nelíbí ani Slotovi, tím méně pak hradnímu pánovi. V tom by mohl být zakopaný pes. Mafie nedala souhlas, tudíž nemůže dát souhlas ani Slota.

0/0
21.1.2011 4:41

kladivo a srp, naroste ti hrb

Re: kdo teda má kompetenci vybrat

Víš kde je problém?Rv

Hradní žába na prameni a jeho chráněnci, mafiánská gruppa v terénu.

0/0
21.1.2011 1:45





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.