- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"Ráno, když se stala ta dopravní nehoda, byla tma, mlha," zamyslel se Jan Šrutka, dopravní inženýr policie."
Pan Šrutka by se měl asi přestat zamýšlet nebo lhát. Mlha tam nebyla ani náhodou, mě to přijde velice nespravedlivé,aby se to nějak tutlalo lživými informacemi. Ani to tam neklouzalo. Jel prostě jak prase a ta druhá dáma co do nich poté narazila jakbysmet.
které se nedá napravit. Chci ale upozornit na přechody,které jsou vyznačeny slinou vrstvou bílého materiálu.Na takových přechodech to klouže i když je sucho a za deště tam padají chodci.Při odbočování přes takto vyznačený přechod není problém se dostat mimo vozovku na chodník.
avsak, kdyz je na nem chodec a Vy zastavite pred nim, pak nemate sanci uklouznout
tak potrestáme přechod, že! Všichni jsou z obliga a ten přechod, holomek jeden, všechno zavinil. Doufám, že ho zavřou, nebo ještě lépe, zastřelí.
... ta holčina vstoupila do vozovky ještě, když bylo auto za zatáčkou ...
... auto jelo vyšší než povolenou rychlostí a bylo u ní během okamžiku. Pokud jelo 70, pak za dvě sekundy. To se akorát blížila ke středu vozovky a už se dívala na druhou stranu. Řidič měl co dělat, aby se udržel na své půlce, takže se jí nedokázal vyhnout a u středu vozovky ji trefil a odhodil do protisměru. Zastavil asi 20 metrů za přechodem, brzdná dráha ze 70 km/h je cca 25 metrů. Ležícího těla a klečícího řidiče si nevšimla na rovném a přehledném úseku protijedoucí dáma ...
Nevidím v tom žádný problém. Přechod ja daný a je nutno to RESPEKTOVAT řidiči.
Ten dopravní inženýr -jeho názor je k . Kolik se jezdí přes obec? A tím je to dané.
Když je tma a mlha = přizpůsobit rychost auta( zbraně) tak abych stačil v každém případě ZASTAVIT. § jsou jasné i když život tomu děvčeti už to nevrátí a řidič a i ta
řidička si také "přijdou u soudu na své". Tam se s nimi nikdo nebude bavit stran umístnění přechodu. Upřímnou soustrast všem. Chodci by měli létat vzduchem a
nechodit přes přechody.To podle některých zde diskutérů.
bohuzel se k Vasemu nazoru pridavam ....
absolutní přednost...
Předpokládám, že na rozdíl od neosvětleného přechodu a chodce, ten řidič svítil a jestli jel jako blázen, tak řev motoru a kužel světla je při rozhlédnutí vidět a slyšet i za roh.
Upřímnou soustrast a mnoho sil pro přeživší.
Vratte papiry a nechte se lecit, pokud mate takovyto pristup k priblizovani se vozidlem k prechodu. Zrejme budete jednim z tech, co me mijeji zleva, kdyz davam na prechodu prednost chodcum .... pokud to nevite, tak tam ten prechod k onomu ucelu je, tj. k PRECHAZENI. Samozrejme, ze nema chodec tzv. otrepanou absolutni prednost, ale zrovna tak Vam nedal nikdo pravo prijet k prechodu jako kanec a predpokladat, ze jej prejedete za kazdou cenu, tj. ze Vy mate absolutni prednost, dej se co dej
ta holčena letěla 15 m vzduchem, nevím nevím, ale myslím, že pokud by
jel pomale, že by ji to hodilo tak daleko? Také by měl začít brzdit snad
před přechodem, pokud by ji viděl - takže byl buď slepý, nebo se díval
jinam nebo prostě jel velice rychle a nestačil nic udělat. Z té druhé
strany to je minimálně 80 metrů.
u naprosté většiny úmrtí na přechodu je špatný odhad chodce při přecházení před jedoucím autem ( asi jsou to sebevrazi ) jinak není možno bezpečně vstoupit na přechod před vozidlem, na namrzlé vozovce ,potmě , bez výstražné vesty , a čekat že mě nikdo nesrazí . Rodinu velmi lituji a řidiče také. Vinu ovšem nese zákon o přednosti chodců na přechodu
Jak je možné že se stále čeká až se někde něco stane až je někdo mrtvý a tak je to fakt nepochopitelné