Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vím, kde je Anička. Senzibilové zdrželi policii tisícovkou podnětů

Už více než tři měsíce kriminalisté pátrají po devítileté Aničce Janatkové. Za tu dobu už vyhodnotili na dva tisíce poznatků, které se během vyšetřování nashromáždily. Velká část z nich ale přišla od senzibilů a psychotroniků, kteří kriminalisty většinou jen zdržují.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

evoska

Anicka

muj nazor a moje zjisteni o Anicce...tolik vzkazu jsem jiz poslala policii i rodicum Anicky...zabyvam se komunikaci s dusemi...vukladem tarotu a pracuji s kyvadlem...Ota.T.je za vsim...ale policie se mam pocit nezaobira prispevky,ktere nejdou prokazat...na Anicku jsem byla napojena jiz v den zmizeni,hodne mi jeji duse rekla...tady nechci komentovat..ale policiie by mela vice zatlacit na Otu.T!!

0/0
16.2.2011 18:13

susta

Re: Anicka

bla bla bla bla bla bla bla bla;-€

0/0
28.2.2011 11:28

Šerlok Homeless

Já bych to řešil takto:

Ty jsi zdržel nás, tato parta ne příliš vlídných hochů zdrží tebe.

0/0
24.1.2011 21:27

FairfaxBoy

cywe

já vobčas tak nějak kacířsky přemejšlím, za co že jako tihlecti fízlové berou platy, no a teď sem se konečně dozvěděl, že za prověřování blábolů kdejakýho pomatenýho senzibila, to je fajn, konečně můžu v klidu spát.

0/0
19.1.2011 15:58

advokat2010

Re: cywe

kdyby jen platy.. co teprve ty výsluhy... bez ohledu na další příjmy.. důchod atd.. absurdní.. stejně jako u vojáků.. výsluhy jsou absurdní celkově.. nehoráznost

0/0
19.1.2011 19:07

Novotnak

To máte jak se vším ostatním,

když je to skutečně potřeba, tak to nefunguje.

0/0
19.1.2011 14:54

advokat2010

Re: To máte jak se vším ostatním,

jak kdy.. ono je vidět že policie je zcela bezradná, když plošně zkoumá všechny tyto podněty se znalostí zdroje.. ale já bych si myslel, že to zase není taková práce.. vždy´t mají tolik služeben.. včem je problém zavolat do nejbližší služebny ať se jsou projít tam a tam.. jak to polcii zatíží ? že místo sezení na zadku v kanclu se někam projde pár hošanů ?.. a co jako... Nejlepší by bylo zveřejnit jméno a  příjmení toho senzibila a místo a datum kde určil údajnou.. tím by se úspěšný business 1000 těch co to fakt neumí mohl zhroutit jako domeček z karet a každý by si to příště rozmyslel... Mně by zajímalo zdůvodnění toho senzibila.. proč to tedy nevyšlo..

0/0
19.1.2011 19:10

luban12

Vzpomínám na případ,

který se odehrál asi před 30 roky v Příbrami.Jednalo se o vojáka základní služby,který podle vyjádření očitých svědků tyto schopnosti měl.Testovali ho esnbáci a prý z toho byli dost nesví.V té době uprchl z Bytýzu nebezpečný zločinec a tak za ním šli,aby jim pomohl.On se dlouho zdráhal a to z důvodu,že nesmí nikomu ublížit,ani tomu zločinci.Nakonec jim řekl,kde v tu chvíli je a oni jej skutečně chytili v kavárně u stolu.Vojáka okamžitě odvezli a nikdo o něm víc neslyšel.To jsem slyšel nezávisle na sobě od třech osob,které s ním přišli do styku.

0/0
19.1.2011 12:58

Poslední___Mohykán

Re: Vzpomínám na případ,

Zajímalo by mě, kde je mlíkař.

0/0
19.1.2011 13:01

skrbling

Re: Vzpomínám na případ,

Pěkná městská legenda

0/0
19.1.2011 13:17

opportunity

Re: Vzpomínám na případ,

R^

0/0
19.1.2011 16:17

Mirco1

Re: Vzpomínám na případ,

:D Oni teda s ním nepřišli do styku přímo, ale přes bratra, pratety, spolupracovnice manžela, milenky, spolubydlící z kolejí :D

0/0
19.1.2011 13:28

jarno3

Konečně víme, kdo za to může!

Senzibilové. Jejich největším přínosem je, že policajti kvůli nim musí do terénu. Dneska- v době, kdy se vše "řeší"  v teplíčku kanceláří  u kafíčka. Takové provinění se neodpouští. Tak se na ně svede aspoň to, jak " zahlcují" naše ochránce a pomahače. Ale hlavně, že policie bdí.

0/0
19.1.2011 12:16

Si0 po třetím zákazu

Cenzore, tady je odkaz, neprozrazuji nic tajného:

http://aktualne.centrum.cz/domaci/kauzy/clanek.phtml?id=687914

"... mají před sebou pachatele, obviněného Otakara T. ..."

.

Takže opakuji, obviněn byl Otakar T. Za to "T." ať si každý dosadí, co chce.

0/0
19.1.2011 12:12

Propuštěný cenzor z ldnes.cz

Se zapojením senzibilů má nejlepší zkušenostu Íčko

Tento náš výjimečný bývalý ministr vnitra se radíval o bezpečnostních otázkách letiště Ruzyně s vědmou. Byl to čas Topolánkových a křišťálových koulí.

0/0
19.1.2011 11:55

pravicovyruger

Zkušený lékař ví, že většina "Senzibilů"

jsou nešťastníci s psychiatrickými problémy. To v lepším případě. Zbytek jsou podvodníci.

0/0
19.1.2011 11:26

Si0 po třetím zákazu

Re: Zkušený lékař ví, že většina "Senzibilů"

Lékař to ví a vědí to i řada policistů. Jenže oni musí pracovat se všemi podněty, ať přijdou od kohokoliv a nemůžou se vymlouvat, že ten informátor si zrovna říká senzibil.

0/0
19.1.2011 12:15

advokat2010

Re: Zkušený lékař ví, že většina "Senzibilů"

Když tak koukám na poslední akce lékařů, tak je otázka kolik lékařů má velké problémy s hlavou. Tj na jejich úsudek bych až tak nespoléhal.

0/0
19.1.2011 19:14

Vinca Ll

..

Tak ať se policie nebojí a jdou do toho ...tuším , že všichni tušíme něco , co je temná historie milionů v rodině .

0/0
19.1.2011 11:06

pravicovyruger

řečičky, temno mají pouze někteří závistivci v hlavě

0/0
19.1.2011 11:29

Vinca Ll

Re: řečičky, temno mají pouze někteří závistivci v hlavě

Věř si čemu chceš!!

0/0
19.1.2011 14:17

Vinca Ll

To je otázka .

Přiznali by , kdyby ji nějaký člověk uměl najít ?Jednou si vyprávěli psychiatři o případu , kdy jeden pacient dal sestrám tip na čísla ve sportce . Vsadily je a NIC -Celá garnitura určených čísel vyšla o týden později .;-DR^

0/0
19.1.2011 10:51

net.Xtreme V.

Re: To je otázka .

Statistika, jednou někdo bude mít pravdu...

0/0
19.1.2011 10:54

Mirco1

Re: To je otázka .

Náhoda o které neměl dotyčný ani tušení a nemá jakoukoli příčinností souvislost. To, že něco vypadá "zvláštně" žádnou příčinnou souvislost nezakládá.

0/0
19.1.2011 10:55

Si0 po třetím zákazu

Re: To je otázka .

A teď si představte, že existují lidi, kteří si skutečně vsadili a fakt jim všechna čísla do puntíku vyšla.;-D

0/0
19.1.2011 10:58

Vinca Ll

Re: To je otázka .

Znám ;-D;-D;-D;-D;-DR^

0/0
19.1.2011 11:02

f0rr35t

Re: To je otázka .

Sousedovi se to stalo. Kdyby to nevyhrál, nikdy bych tomu nevěřil, protože pravděpodobnost je opravu strašně malá... to si takhle člověk ze srandy vsadí jeden sloupeček a potom nevěři vlastním očí, zatímco jinej sází plnou celej život a nic ;-D

0/0
19.1.2011 11:49

Si0 po třetím zákazu

Re: To je otázka .

Já být vaším sousedem, tak se to ode mne nikdy nedozvíte.:-)

0/0
19.1.2011 12:18

Vinca Ll

Re: To je otázka .

;-D

0/0
19.1.2011 14:16

Juras

Re: To je otázka .

Doživotní abstinence? Nebo jak problém mlčenlivosti  řešit? ;-)

0/0
19.1.2011 15:47

Juras

Re: To je otázka .

Což je principiálně úplně jiný problém, že? :-)

Při hledání osob by mohla hrát roli možná telepatie nebo jiný způsob vnímání doposud neznámých smyslů, zatímco vy tady mluvíte o cestování v čase nebo jasnovidectví.

0/0
19.1.2011 15:18

Mirco1

Jakmile by někdo ohlásil "stopu" na základě ....

... jakékoli paranormální schopnosti, okamžitě by měl mít na krku paragraf 181 Poškození cizích práv a paragraf 346 odstavec 2 Křivá výpověď a nepravdivý znalecký posudek a případně dle charakteru "odhalení" i paragraf 345 Křivé obvinění.

0/0
19.1.2011 10:38

advokat2010

Re: Jakmile by někdo ohlásil "stopu" na základě ....

haha.. to musíte nejen umět číst... ale i chápat obsah... nic z toho nehrozí... jste mimo mísu... chybí totiž úmysl... "domnívat se" může kdokoliv cokoliv...

0/0
19.1.2011 10:41

Lobo - obchodník s mozky

Re: Jakmile by někdo ohlásil "stopu" na základě ....

Tohle je mi jasný, ale nevymlouvají se takhle občas i normální podvodníci?

0/0
19.1.2011 10:51

Mirco1

Re: Jakmile by někdo ohlásil "stopu" na základě ....

Paragraf 15 odstavec 1 písmeno b a odstavec 2 - úmysl zde je ZJEVNÝ díky deklarovanému způsobu nabytí informace. Věřit si může kdo chce čemu chce (včetně existence hejkala nebo "sociální spravedlnosti"), ale nesmí svůj pohled na realitu aplikovat na chod státních orgánů.

0/0
19.1.2011 10:53

Poslední___Mohykán

Re: Jakmile by někdo ohlásil "stopu" na základě ....

Nesouhlasím. Úmysl musí směřovat k následku chráněnému trestním zákoníkem a to v tomto případě není ani diskutabilní.

0/0
19.1.2011 10:58

Juras

Re: Jakmile by někdo ohlásil "stopu" na základě ....

Ptákovina. Pokud nezatajil původ svých informací, má problém jenom ten, kdo takové hlášení vyhodnocuje a posuzuje jeho věrohodnost.

0/0
19.1.2011 11:49

Poslední___Mohykán

Re: Jakmile by někdo ohlásil "stopu" na základě ....

Ještě bych tak nějak čekal rozbor přítomnosti úmyslu.

0/0
19.1.2011 10:41

TI59

Dříve akce Kryštof, dnes Anička

Teď bude policie dělat Šťáry v rámci akce "Anička". (... kéž by to vedlo k vypátrání, čemuž moc nevěřím.)

0/0
19.1.2011 10:37

jarno3

Re: Dříve akce Kryštof, dnes Anička

Ale nebude. Stejně to jejich "vyhodnocení" je jako obvykle od stolu a na předtištěném formuláři, že nic nezjistili. Celý ten humbuk je jen nasypání písku do očí veřejnosti, která oprávněně kritizuje policejní práci.

0/0
19.1.2011 12:32

Tokamak

Senzibilové, astrologové, věštkyně, léčitelé, homeopat .....

Pěkná to banda podvodníků, pokud vím, tak jediné co jakž takž funguje, tak jsou někteří bylinkáři, kteří se v tom však dobře vyznají a pak možná proutkaři přes vodu.

0/0
19.1.2011 10:35

qwenda

Re: Senzibilové, astrologové, věštkyně, léčitelé, homeopat .....

Neberte spoustě lidí jejich iluze a víru...:-)

0/0
19.1.2011 10:37

TI59

Re: Senzibilové, astrologové, věštkyně, léčitelé, homeopat .....

on jim chce ušetřit zbytečně vyhozené peníze ....

0/0
19.1.2011 10:39

Tokamak

Re: Senzibilové, astrologové, věštkyně, léčitelé, homeopat .....

Máte pravdu, brát jim iluze je nebezpečné pro mě a brát jim víru zase pro ně, protože věř a víra tvá Tě uzdraví, neplatí jen v křesťanství

0/0
19.1.2011 10:41

picoda

Re: Senzibilové, astrologové, věštkyně, léčitelé, homeopat .....

R^R^R^R^R^

0/0
19.1.2011 11:08

Cocotus_________Interruptus

Re: Senzibilové, astrologové, věštkyně, léčitelé, homeopat .....

R^R^R^

0/0
19.1.2011 10:39

certik.malicky

Re: Senzibilové, astrologové, věštkyně, léčitelé, homeopat .....

Přesně tak souhlasím s vaším názorem.Senzibilové a jiní šamani jsou jenom podvodníci kteří si o sobě myslí že vědí vše.

0/0
19.1.2011 10:42

Ptheodorou

Re: Senzibilové, astrologové, věštkyně, léčitelé, homeopat .....

Sarlatani... ale kdyz jsou lidi blbi a na to leti, tak proc na lidskou blbost nevydelavat?

Paradni video:

http://www.youtube.com/watch?v=2GWDCtcwiBU&feature=player_embedded#!

0/0
19.1.2011 10:48

toulic

Re: Senzibilové, astrologové, věštkyně, léčitelé, homeopat .....

Tak to je hodne dobry !!!   ;-D;-D;-D 

0/0
19.1.2011 10:59

Lobo - obchodník s mozky

Re: Senzibilové, astrologové, věštkyně, léčitelé, homeopat .....

;-D;-DR^

0/0
19.1.2011 11:07





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.