- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
perlí. Přestal jsem to studovat v okamžiku, když jsem zjistil, že iDnes vyvěsil starou mapu. nebo se jim snad nedoneslo, že už v září 2010 byla otevřena jižní část okruhu? No, vaše mapa, milé Hele, však tuto informaci nepřináší. Jak pak mám věřit tomu, že vaše ostatní informace jsou pravdivé?
Tady jsou příklady výstupů z těch kamer (co nejsou radary)
http://unicam.camea.cz/Discoverer/TravelTime
doporučuji i link "mapa"
tady si dát Praha okres a zaškrtnout mj. stupně provozu
No dost o ničem, jednoduše, je tam cedule "měření rychlosti" měří se, není tam - neměří se:)
Navíc třeba ten úsek u Kačerova je blbě vyznačený, kamery jsou před a za autobusovou zastávkou ve směru do Michle a ne až za podjezdem magistrály!
Velmi se mylite - ono se totiz meri a fotografuje vzdycky. Pokud je usek vybaven ceduli, tak se navic jeste rejzuje. To je jediny rozdil. (A kdyz budete pozorny, vsimnete si, ze nektere systemy na kontrolu prujezdu krizovatkou take fotografuji kazde auto, nejen ta, ktera projedou na cervenou...)
Protoze s temi kamerami je tam vzdy namontovan i radar?
"Podívejte se, kde jsou v Praze radary, které neměří rychlost"
"Také mohou změřit a zaznamenat průměrnou rychlost, kterou řidiči daný úsek projíždějí."
Autori by meli uvazit, zda by se v zajmu verejnosti nemeli prestat zivit novinarinou. ;o)
35 milionu jako odmeny pro management a uplatky?
nebo co proboha na 23 radarech stoji 45 milionu?
Každý ten "radar" není radar, je zařízení, které současně na dvou místech má dvě až tři (tedy celkem čtyři až pět kamer s vysokým rozlišením. K nim nutné noční přisvícení. Kamery umí počítat vozidla, zjistit jejich průměrnou rychlost, rozlišit přesně skladbu, tedy, která vozidla projela (náklaďák, osobák, bus apod.), také umí spočítat dojezdovou dobu od jiného podobného portálu, umí detekovat kolony a v budoucnu se dle toho bude automaticky upravovat režim na křižovatkách. Nevím, zda je zapojeno, ale rozpoznají i ukradené vozidlo. Za ty necelé 2 miliony na jedno stanoviště se pořídí ty kamery a hlavně inženýring celého projektu. Musí se vybrat místo, najít připojovací bod, dotáhnout tam šťávu. Je to zařízení s nutnou certifikací, musí se to propojit do zařízení hlavní ústředny a odladit, aby to fungovalo. Dneska tahle zařízení nejsou levná. Dát semafory na jednu křižovatku je třeba záležitost okolo 4-5 milionů. A většinu peněz stojí spíš se tam prokopat s elektřinou a postavit to.
Vypadá to na pomtu autora předchozího článku. V něm nejprve napsal, že Praha koupila něco, co mělo měřit rychlost, ale neměří jí to a stálo to půl miliardy. Pak se zjistilo, že to rychlost měřit nemělo a stálo to 45 milionů. Čímž předchozí článek ztratil smysl. Ano, bylo by fajn, kdyby řidiči jezdili s rozumem i v těchto úsecích, ale právo novináře prostě je psát články tohoto typu a sdělovat, tady předpisy dodržovat nemusíte... Nicméně dodám, že i tyto úseky jsou součástí lokalit s v týdnu několikerým měřením rychlosti mobilními prostředky Městské policie, takže i u těchto míst bývají značky s měřením a často se tam také měří.
za to teď to budo uzas závody...achjo.....média, média......