Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Náhradu za odcházející gynekology už nemocnice má, teď hledá „ušaře“

V liberecké nemocnici skončila lhůta, kterou management poskytl protestující lékařům, aby mohli bez komplikací stáhnout výpovědi podané v rámci odborářské kampaně Děkujeme, odcházíme. Z 51 výpovědí, které lékaři původně podali, zůstalo v platnosti 44.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

martin_simek

Ja nevim, gynekolog nebo usar ...

mne to prijde stejny ;-D;-D;-D

0/0
21.1.2011 15:45

silný kuřák

Vzkaz do Liberce.

Tak na té gynekologii bych eventuelně mohl zaskočit. V tom oboru jsem dlouholetý kutil. Ale s těma ušima nevím. To spíš asi ne. Tak se mnou nepočítejte.

0/0
18.1.2011 19:55

martin_simek

Re: Vzkaz do Liberce.

tam uz prave maji plno ;-D

0/0
21.1.2011 15:44

xxxiksiksiks

Proc radeji nenapisi o reseni kolapsu?

Vzdyt stezejni obory nemocnic kolabuji nekolik let. Dale pisi o ORL, tj malych oborech. Kde je vezme, kdyz jim zrusil atestace a dozivaji "stari"? To vezme nekdo z privatu za tezke penize par hodin v tydnu a jeste pumpne spital na drahych vysetrenich pro soukr.klientelu. Totez je s por-gyn. Opravdu skvele reseni pocesky

0/0
17.1.2011 23:33

ProsteJenda

Tak to má být

Místo jednání se domluvím s jiným a ze své děravé kapsy mu zaplatím ještě víc

0/0
17.1.2011 23:30

shane

to nás užije

na pičoviny to jsme kabrňáci, ale poslouchat na to už nejsme tak dobří

0/0
17.1.2011 22:32

MDP

Re: to nás užije

R^R^R^:-):-):-);-D;-D;-D

0/0
21.1.2011 15:01

mikilukas

zpráva z vysočiny:

Souhlasím s názorem ostatních hejtmanů, že má-li dojít k pozitivnímu zvratu, musí se tak stát nejpozději do konce ledna. Poté, už musíme v nemocnicích prakticky řešit dopady této rozvinuté krize," dodává Jiří Běhounek.

-ale strejda Heger říkal,že péče bude zajištěná8-o!!

0/0
17.1.2011 22:16

xxxiksiksiks

Re: zpráva z vysočiny:

No to urcite. Pantata tak neco vyresi :-(

0/0
17.1.2011 23:26

JP007

Re: zpráva z vysočiny:

A Tobě připadá, že se to vylučuje? Prozradím Ti tajemství, opak je pravdou. Řešit dopady krize = definitivně nalézt náhradu za odcházející kusy a tedy případné zpětvzetí výpovědí již nepřijímat.

0/0
18.1.2011 17:23

vsetin

Ester říkala!

...Díra nedíra, hlavně že se vydírá..!

0/0
17.1.2011 21:21

Zblabunka

Hmmm, vskutku zvláštní!

"Oslovili jsme soukromé specialisty, aby je nahradili. Budeme jim platit péči nad limity, které hradí pojišťovna," poznamenal Zítek.

........................

A pro tentýž přístup nemohl pan náměstek použít také i v případě původních kmenových lékařů?8-o

0/0
17.1.2011 21:21

syringa88

Re: Hmmm, vskutku zvláštní!

R^

0/0
17.1.2011 23:11

JP007

Re: Hmmm, vskutku zvláštní!

...Ti snad podali výpověď a odcházejí, ne?

0/0
18.1.2011 17:20

magelan

Re: Hmmm, vskutku zvláštní!

No jasně že ne. Jde o to těm lékařům nevyhovět, ať to stojí co to stojí. Ale v případě soukromých specialistů to jinak nejde. Ti jsou už dávno zvyklí na výrazně vyšší příjmy a odejít ze své ambulance, přijít o několik pacientů a ještě pracovat za míň. Nejsou blbí. Kolegni taky lámal ředitel jedné větší nemocnice. Nabízel jí "nechutnou sumu peněz". Ale svým by nepřidal ani floka, radši nechá ta oddělení padnout. Na tunely musí být, to je jednou jasné. ;-D

 

Můžete předpokládat tak asi trojnásobek toho, co by je stáli ti, co odejdou. Ale to nevadí, peníze na to mají. 8-o

0/0
18.1.2011 19:48

Big.M

Dle

titulku soudě, gynekology nahradí ušaři, inu díra jako díra;-D;-D

0/0
17.1.2011 21:06

mirekzelen

Re: Dle

R^R^R^;-D!

0/0
17.1.2011 21:10

mikilukas

no to bude mít ten"prázdninovej" provoz

jak říká strejda Heger ale úroveň ! A hlavně jak dlouho vydrží- odhaduju 3-4- dny!!

0/0
17.1.2011 20:45

xxxiksiksiks

Nahradili vsech 6 gynekologu?

To je mi uspech :-P

0/0
17.1.2011 20:08

1907 (FK Opava)

Re: Nahradili vsech 6 gynekologu?

No podle věšteb felčarů tady na netu to mělo být asi tak nula a ne všech šest :-P

Mimochodem, doufám, že aspoň dva z těch šesti původních, co tak pěkně rozehráli tu partičku pokeru má ten flek v rajchu, jak o tom pořád básnili. Jinak bude Kubkovi a Engelemu republika malá ;-D

0/0
17.1.2011 21:16

Zblabunka

Re: Nahradili vsech 6 gynekologu?

Sehnali felčary....ale fakt by mě zajímalo jaké, jakou mají kvalifikaci.... zda jsou to skuteční poctiví lékaři vystudovaní na uznávaných univerzitách a v Česku se složenými potřebnými atestacemi, nebo zda jsou to "dochtoří" s uznanými diplomy z jakýchsi postsovětských univerzit o jejichž názvu nikdo nikdy neslyšel a s atestacemi uznanými podobnou cestou....:-P

0/0
17.1.2011 21:24

fichifi

Re: Nahradili vsech 6 gynekologu?

...možná gynekologové amatéři? Těch je všude plno;-)

0/0
17.1.2011 21:28

1907 (FK Opava)

Re: Nahradili vsech 6 gynekologu?

Hm, vidím, že tě taky jebne, jestli ti sehnaní doktoři budou plnohodnotnou náhradou ;-D

Mimochodem, pokud máš oprávněnou pochybnost, že náhrada není dostatečně kvalifikovaná, není nic jednoduššího než podat trestní oznámení. Nejspíš by se jednalo o obecné ohrožení, možná i další trestné činy. Stačí zajít na nejbližší oddělení Policie ČR, aby to bylo patřičně prošetřeno. ;-)

0/0
17.1.2011 21:30

Zblabunka

Re: Nahradili vsech 6 gynekologu?

Koukám, že jsi nějaký přeafektovaný a taky ani nejspíš moc neumíš číst.

Proč bych měl na někoho podávat trestní oznámení? A navíc, já nemám "oprávněnou pochybnost", já se pouze ptám. Věřím, že až vyhraje ta tvá politická strana, tak budou některé dotazy zakázané, ale do té doby se holt musíš nějak smířit s tím, že dotazy je možné pokládat - i takové, které ti zjevně nevoní.:-)

0/0
17.1.2011 21:56

1907 (FK Opava)

Re: Nahradili vsech 6 gynekologu?

Necítím se být přeafektovaný. Pouze jsem popsal, že pokud by na místě lékaře byla zaměstána nedostatečně kvalifikovaná osoba, jedná se dle mě o trestný čin a pak je v zájmu pacientů nechat tyto pochybnosti úřední cestou potvrdit (a patřičně odměnit osobu zodpovědnou za tento stav) nebo vyvrátit. Nic víc, nic míň.

Mimochodem, než moje politická strana (= ty co jsem volil v několika posledních volbách) vyhraje volby a bude moci něco zakazovat, to se ještě načekáme... Kromě toho, v jejich volebním programu nebylo o zakazování jakýchkoliv dotazů nic. Další dotaz? :-)

0/0
17.1.2011 22:04

JP007

Re: Nahradili vsech 6 gynekologu?

Náhrada za odcházející gynekology jistě nebude horší. Stávající osazenstvo je kromě primáře a jeho zástupce banda nezkušených amatérů, kteří pos...rou, co můžou a Ti dva skuteční doktoři to pak pouze napravují. Čerstvá osobní zkušenost.

0/0
18.1.2011 17:06

aadler

Muze mi nekdo vysvetlit,

proc je moje reakce na prispevek pod nickem ayahuaska (k schvalne misto c) smazana bez ohledu na to, co pisi?

0/0
17.1.2011 19:50

Poslední___Mohykán

No jo, gynekologové se shánějí snadno. Sám bych šel.

0/0
17.1.2011 19:27

singlemalt

Re: No jo, gynekologové se shánějí snadno. Sám bych šel.

Na vyšetření?

0/0
17.1.2011 19:42

xxxiksiksiks

Re: No jo, gynekologové se shánějí snadno. Sám bych šel.

:-D:-D

0/0
17.1.2011 20:00

vsetin

Nechat je vydusit

Já bych ty, kdo dali výpověď,  nechal vydusit i za cenu komplikací pro pacienty. Konec konců, i nyní známe případy, kdy lidé trpí a umírají zbytečně, protože lékaři selžou i bez výpovědí. Ale 75 tis. základ  + za přesčasy pro všechny bez rozdílu odvedené práce, na to ať zapomenou. 8-o Jedině v komunismu;-D

0/0
17.1.2011 18:30

sedmik

Re: Nechat je vydusit

konkrétně v KNL mají platy kolem 60 tis. anesteziologové. nechápu je. Rv minulej rok KNL na premiích rozdala 20 mil.

0/0
17.1.2011 19:04

vsetin

Re: Nechat je vydusit

taky jsem se díval, oni si ti lékaři snad myslí, že zbohatnou prací ? Jsou najivní a po včerejšku/ pořad V. Moravce/  snad nebudou už argumentovat zdravotnictvím v USA. Tam jsou někteří lékaři v balíku - to byl jejich vzor ?[>-]

0/0
17.1.2011 19:23

aadler

Re: Nebojte. Dusit se bude,

ale duseneho anestesiologa jsme jeste nevideli, a hned tak neuvidime.

0/0
17.1.2011 20:00

xxxiksiksiks

Re: Nebojte. Dusit se bude,

To je elita, ti se nedaji :-)

0/0
17.1.2011 20:04

Braniik

Re: Nechat je vydusit

Tak dnes už hovoríte o 75 tis. základného platu, zajtra budete spomínať viac? :-) Odkiaľ tie čísla beriete?

0/0
17.1.2011 20:39

vsetin

Re: Nechat je vydusit

To nemyslíte vážně, že ani nevíte, kolik peněz požadujete - pro začínající 1,5 násobek a hotové lékaře 3,5 násobek  průměrné mzdy v ČR 23 tis. tz  zákl. mzdy:

-35000,-Kč

-75000,-Kč   a samozřejmě proplacené služby a přesčasy !:-(

0/0
17.1.2011 21:04

ayahuasca

rozparane kalhoty se jen zaplatuji

je videt, ze vubec nejde o systemove reseni, nedokazu si predstavit, jak dlouhodobe udrzitelne je, ze by ambulantni specialiste dokazali nahradit praci celych nemocnicnich tymu - i pri ucte k takovym ambulantnim specialistum, rada z nich pracuje v ambulancich leta, a prece - problematika nemocnicni, zejmena operacni technika apod. je neco, na cem musi mit lekar ruce trvale od doby promoce, jinak proste ztraci rutinu a zkusenost. I kdyby vsak dnesni ambulantni lekari presli ''trvale'' do nemocnic'', zase neni kapacity, ktera by nahradila jejich praci v ambulancich, cili zase to nijak neresi kapacitu ceskeho zdravotnictvi, nehlede na to, ze zase to ani neresi, jak ( lepe? nebo jinak?) odmenovat ambulantni specialisty pracujici takto v nemocnicich...jednoznacne, jen dalsi zaplatovani uz dost rozparanych kalhot, a zatim je videt, ze ceska vlada proste nema zajem ''obleci ceske pacienty do slusnych kalhot bez zaplatovani''

0/0
17.1.2011 18:00

Žokej Balabán

Soukromníky zaplatit výborně,

ale nemocniční lékaře vyhodit, než něco přidat!!!   R^

0/0
17.1.2011 17:42

sir Humprey V.

Re: Soukromníky zaplatit výborně,

voni nešli sami? 8-O

0/0
17.1.2011 17:49

fichifi

Re: Soukromníky zaplatit výborně,

Jako máte na mysli lépe zaplatit zubaře, plastické chirurgy a ambulantní lékaře? O ty se přece vůbec nejedná.;-)

0/0
17.1.2011 18:14

aadler

Skoro nikdo si tady neuvedomuje,

ze vubec nejde o otazku ekonomickou (tech par kacek se ve statnim rozpoctu ztrati) ale politickou. Je to zazita potreba lekare nejak deklasovat, a kdyz to nejde jinak, tak aspon financne.

Ostudnou mzdovou politikou jste tisice z nas dohnali k emigraci. Kdo chce kam, at se leci jitrocelem.

Smutne je jen to, ze to neodnesou ti, kteri o tom rozhoduji, ale ti, kteri tu pilne plivou na lekarsky stav a nebudou mit na vybranou.

0/0
17.1.2011 17:01

Apodemus

Re: Skoro nikdo si tady neuvedomuje,

bezpravni Klausistan, kde pile, schopnosti a odpovednost jsou po zasluze trestany

0/0
17.1.2011 17:03

JP007

Re: Skoro nikdo si tady neuvedomuje,

Chudinko, nejhorší ze všech je stejně ten zlý pán, který Ti to povolání vybral. Fuj na něj. Člověk by málem kroupu uronil...

0/0
18.1.2011 17:11

Psychorův klon

Re: Skoro nikdo si tady neuvedomuje,

bohužel musím souhlasit

0/0
17.1.2011 17:04

Verbascum thapsitorme

Re: Skoro nikdo si tady neuvedomuje,

Na lékařský stav tu plivou jenom tupci, kteří v jiných akcích potupně přemlouvali bábu, aby volila jak chtějí, protože stejně bude brzy v hrobě, nebo házeli vajíčka na Paroubka. Mrzí mě, že to nechceš rozlišit. :-/

0/0
17.1.2011 17:09

Žokej Balabán

Re: Skoro nikdo si tady neuvedomuje,

celkem výstižné s českou vrchností!

0/0
17.1.2011 17:43

ayahuasca

Re: Skoro nikdo si tady neuvedomuje,

R^R^R^  souhlas, i kdyz se slzama v ocich proto, ze to tak proste je

0/0
17.1.2011 18:04

xxxiksiksiks

Re: Skoro nikdo si tady neuvedomuje,

Uplny, naprosto absolutni a smutny souhlas

0/0
17.1.2011 23:52

localhero

Re: Skoro nikdo si tady neuvedomuje,

Je smutné jak je jednoduché zmanipulovat lidi i ty studované k tomu aby si žádali o zvýšení svých platů v době kdy všechny resorty šetří, a většina lidí dostane méně než dřív, ale pánové lékaři si najmou agenturu na podávání výpovědí za 5milionů a jdou radostně vydírat prosté lidi kteří už tak přijdou o peníze.

Další smutná věc které lékaři poslouží je čistý politický boj mezi ODS a ČSSD, lékařská komora která je vice méně dítkem pana Ratha jistým směrem tíhne doleva, a v dnešní době pravicové vlády je dobré zázemí pro dělání nesmyslných požadavků. Které bohužel odnesou jak lékaři kteří přijdou o práci tak obyčejní lidé na péči ale to pohlaváry nikdy nezajímalo, jejich partie je rozehrána. Lékař už po podání výpovědi nemá ve svých rukou zda jej zaměstnavatel přijme zpět či nikoli, a stejně jak naše lékaře to táhne na západ stejnou silou to potáhne východní lékaře k nám a problém bude vyřešen, platové podmínky se zlepší pro východní lékaře a ti s úsměvem zamávají českým kolegům

0/0
18.1.2011 1:34





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.