Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

V Brně hořela tržnice, sedm hal lehlo popelem. Hasiči je nechali dohořet

Oheň z obří asijské tržnice na Olomoucké ulici byl vidět z různých koutů Brna. Sedm z jedenácti hal lehlo popelem. S požárem se utkalo dvanáct hasičských i několik policejních jednotek. Není jasné, zda někdo nebyl uvnitř, haly už nebyli hasiči schopni hasit. Trhovci se snažili zachraňovat zboží.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Zas ten Qíteček, cenzore

..

Tak nevím, proč je tady dneska tak in nadávat na vietnamce??? Je tak velkej problém u nich nenakupovat?

0/0
16.1.2011 23:57

rasta_vesta

Re: ..

co si zase proved ?;-D

0/0
17.1.2011 0:02

suty

chci se zeptat

chtel bych se zeptat vyhorelo to ta spodni nebo ta vrchni vrchni je tam jak bylo znackove zbozi a dole jen to obycejne,,8-o8-o

0/0
16.1.2011 8:50

sámvelkýmao

no

hóóóří,hóóóóří,hoóóóóří,hóóóóóóří..................dohořelo !....................vynikající kapela kuličky

0/0
14.1.2011 17:29

martin1234

Re: no

jojo, tu si ještě pamatuju, takový chlapský sbor to byl

0/0
16.1.2011 22:06

holes3

zevlouni

dopoledne jsem jel okolo. ty davy lidí, co tam čuměli v noci, tam snad stojí doteď. může mně někdo z nich vysvětlit, co je na ohořelé střeše tak zajímavého? :-/

0/0
14.1.2011 12:36

katana.

škoda

v sobotu sme si tam chtěli koupit novej friťák a zimní pneumatiky na Octávii [>-]

0/0
14.1.2011 12:11

Mitchell

Re: škoda

Blbý vtipy. ;-D

0/0
14.1.2011 21:18

A_K_I

je mi z toho zle

Neverim vlastnim ocim jak jsou Cesi neuveritelne zly lidi. Chtela bych videt, kdo z Vas, kteri Vietnamce jen urazite, by  byli schopni stat od rana do vecera u stanku ci v obchode, od pondeli do nedele, bez dovolene?Jsou to neuveritelne pracoviti, pokorni a vdecni lide.Nemluve o jejich intelektu a intelektu jejich deti. Zeptejte se jakehokoliv ucitele jak na zakladni ci stredni skole. Vietnamci jsou nejpilnejsi zaci. A ke zminovane kvalite zbozi.... jeden nejmenovany znackovy obchod v Brne nakupuje u Vietnamcu" znackove" zbozi a pak jej prodava za nehorazne ceny. takze asi tak. Ceci mohli take uspokojit poptavku na nasem trhu,ale bohuzel na to nemaji. Vietnamci presne dokazou uspokojit poptavku po zbozi. Od prvotniho siti obleceni, pres prodej textilu,elektroniky, fast foody, nehtova studia. Nejsou to lidi, na ktery by jste meli hazet spinu to spis romove, kteri zijou z penez  danovych poplatniku, maji kupu deti, ktere kolikrat neabsolvujou ani zakladni skolu.

0/0
14.1.2011 11:47

zdeseny obcan

Re: je mi z toho zle

Pasovani, falsovani, nezdaneny alkohol a cigarety ve velkem, drogy, vydirani, to vsechno stoji tenhle stat desitky miliard kazdy rok. Vdecni opravdu jsou, za to ze nasli zemi ktera je tak neuveritelne blba.

0/0
14.1.2011 11:52

Cavaliere

Re: je mi z toho zle

A s tou vděčností bych to taky neviděl tak horký.

0/0
14.1.2011 12:04

izak__

Re: je mi z toho zle

No tak nedelaji to vsichni ze, mimochodem sami VN by uvitali, kdyby tento stat pozaviral VN mafii, ktera vydira vyhradne Vietnamce.

V kazdem narode jsou lide dobri a spatni, u VN je tech dobrych mnohem vetsi procento, nez treba v cechach, lepsi je to na morave a slezsku.

Zase mnoho VN ma zkreslene predstavy o nas ;-)) ... ono nelze vsechny soudit podle imigrancnich uredniku, celniku a police ... mimochodem celnice pracuje na popud Cinske mafie, ktera sem vozi ty "znackove" veci, sranda je, ze velke mnozstvi techto veci pochazi z originalnich fabrik, dnes uz ani nestavi jinou, proste udelaji vice zbozi, nekdy dokonce osidi original, aby je to stalo stejne ... ale to jsou Cinani, ti jsou jeste vetsi podvodnici nez Cesi , tam kdo nekontroluje pravidelne vyrobu dojede na zmetky a sizeni materialu.

0/0
16.1.2011 22:04

Cavaliere

Re: je mi z toho zle

Mám jen takový tecnický dotaz. Kdyź jsou Vitnamské děti takový pilní studenti, jak se o nich pořád tvrdí, proč jsem ješ tě nepotkal , třeba žádného Vitnamského doktora, učitele, právníka atd.? To mně nějak vrtá hlavou. A když se jim nechce makat ve fabrice, tak holt stojí u stánku, tam není tolik hokny.

0/0
14.1.2011 12:03

student PrF MU

Re: je mi z toho zle

Možno to bude tým, že ste študoval (študoval?) inde než oni.

Nedá mi nezareagovať na váš príspevok, pretože - ironicky - som z polovice Vietnamec, z polovice Čech. Vyštudoval som matematické gymnázium a zanedlho budem končiť právnickú fakultu MU. A áno, narodil som sa na Slovensku.

Ešte než začnete peniť, tak vedzte, že obzvlášť v matemat.triedach som stretával dosť čistých či "miešaných" vietnamských detí ako napr. ja (na to, akú menšinu tvoria).

Je pravdou, že väčšina z nich nemá záujem o vyššie vzdelanie. Usudzujem, že je to dané ich jazykovou bariérou a zvykmi v tejto kultúre, a samozrejme individuálnymi možnosťami. Predsa len, tu sú cudzinci. Stačí im spravidla to, čo majú, a nejaké ambiciózne (napr. právnické) profesie sú preto výnimkou.

Predaj lacných čínskych handier sa im osvedčil a je pre nich ľahko prístupný, preto veľká časť z nich predáva na trhoviskách. Nikto vás nenúti tam nakupovať. Drogy, mafie? Za takých sa hanbím, ale ani domáci nie sú vo všetkom nevinní. Dotazy?

0/0
14.1.2011 21:07

nespokojeny_obcan

Re: je mi z toho zle

Nikdo nás nenutí tam nakupovat. Jistě. Jsem rád, že svýma špinavýma praktikama vytlačili klasické české obchody.

Drogy a Mafie, za ty se stydíte. Oni jsou tu ještě jiní Vietnamci?

0/0
15.1.2011 11:08

student PrF MU

Re: je mi z toho zle

Na komentár takejto úrovne nemám inú odpoveď, než popriať vám pekný deň...

0/0
15.1.2011 11:16

Zas ten Qíteček, cenzore

Re: je mi z toho zle

Nic si z něho nedělej, blbci jsou úplně všude. R^

0/0
16.1.2011 23:59

izak__

Re: je mi z toho zle

Jo treba mi kamaradi, co studuji skoly, mnozi delaji v normalnich podnicich, moje velice dobra kamaradka dela v ceske firme, ktera podnika jak zde, tak vyvazi nase zbozi do VN a Ciny.

0/0
16.1.2011 22:06

izak__

Re: je mi z toho zle

No to je tim, ze ta studujici generace teprve nastupuje, dokoncuje skoly a zanedlouho je tam uvidis ;-)

Je pravda, ze mnozi zde vystudovali a vratili se domu.

mnozi cekaji na schvaleni dvojiho obcanstvi, velke mnozstvi chce totiz jak VN tak CZ obcanstvi, nebot se muzou treba vratit, nebo tam maji rodiny a lepe se jim s VN pasem cestuje po Asii, mnozi podnikaji jak v CR tak ve VN.

Ted je ale treba situace s obchodovanim i opacna, ze ve VN kupuji nase el. naradi, nebot tam vyrabeji povetsinou hobby smejdy a dovazeji je k nam, ni zase maji zajem o nase profi narexky, nebo nemecke znacky jako bosh, stihl etc.

No jinak pro VN je rodina vsim a vazi si vzdelani, pokud dite nestiha, nevahaji zaplatit doucovani, aby jejich dite udelalo alespon SS, idealne ale VS. Pokud nestiha nasi, daji jej na zahranicni, ktera je vetsinou lehci, ale o to drazsi. VN jsou pratelsti a mame stesti, ze se zde usidlili, takovi Nemci by araby a kurdy vymenili okamzite.

0/0
16.1.2011 21:57

Diskutovat na iDmůžete neomezeně

Re: je mi z toho zle

když vám nevadí, že to zboží vyrábí i DĚTI a navíc někde v kontejneru bez oken, proto jsou levné

další negativa: drogy-marihuana, vraždy, žádné daně, rakovinotvorné látky, obecné ohrožení extrémně nebezpečnými sklady, ubírání pracovních možností až pozdější nadvláda a zamoření země

to tady chcete, pro ušetření koruny (jen zdánlivé), multikulti úchylky ... Češi vymřou, vlastní vinou

0/0
14.1.2011 15:19

izak__

Re: je mi z toho zle

No to se ale netyka VN, ale Ciny ... zajdete si do obchodu a podivejte na znackove zbozi, kde je vyrobeno ... nadavejte tedy nadnarodnim firmam, ty za to muzou. jeste je zde Indie a Turecko, z tama taky pochazi dost textilu ... treba Turecko je cele postaveno na padelcich.

Jo a nebezpecne latky jsou taktez veci nasich uradu, aby to otestovali a zakazali.

0/0
16.1.2011 22:09

student PrF MU

Re: je mi z toho zle

Naprosto s Vami súhlasím... R^

0/0
14.1.2011 21:12

student PrF MU

Re: je mi z toho zle

(myslené, že súhlasím s A_K_I, 14.01.2011 11:47)

0/0
14.1.2011 21:14

Nobel

Re: je mi z toho zle

Naprosto s Vámi souhlasím a když si čtu některé komentáře žasnu kam až může dojít lidská hloupost!

přesně proto mají češi pověst největších rasistů plných závisti!

Vietnamci jsou nesmírně pracovití lidé kteří nikomu neškodí,drží se jen své komunity  a své práce!a je to práce kterou může dělat každý!jen Češi jsou prostě moc líní!jelikož je to práce časově opravdu náročná!pracují opravdu24/7!

a to že jim jejich obživa lehla popelem je tragédie hodna politování a né oslav a radosti!

0/0
15.1.2011 11:33

izak__

Re: je mi z toho zle

No tak to prrr, cesi jsou jednim z nejtolerantnejsim narodem v EU, mnoho veci jim nevadi, nejsou politicky korektni a rozhodne zde neni rasizmus. To si zajedte do Nemecka, Anglie a ano i Francie.

To ze je par de*bilu zde na diskuzi nerika nic o vetsine, problem cechu je ale ten, ze je zde mnoho zlodeju, ad jiz kradou primo, nebo ve velkem, korupce a tunelovani.

Cech proste bez rukavicek rika, co mu vadi a je mu uplne jedno, zda tim nekoho urazi, nebo ne.

Vetsine cechu dokonce VN vubec nevadi, ja je mam dokonce rad, mam tam par kamaradu a kamaradek.

Na druhou stranu tzv. pracovitost jde proti tomu, co jsme si v Evrope vybudovali a to je socialni stat, pracovni dobu, placene prescasy a DOVOLENOU ... jestli to nevite, v Asii je bezna vec ta, ze na dovolenou maji lidi pravo podle odpracovani v konkretnim podniku, s tim ze rekneme 1. 3 roky si ji nebrou, zacina myslim na 1 dni v 1. roce, to rozhodne neni stav, ktereho bych zde chtel dosahnout. Drit 16hod a volno jen na svatky.

0/0
16.1.2011 22:18

u.boat

být to před měsícem

mohlo to být i s ohňostrojem ;-D

0/0
14.1.2011 11:09

Ghort

Skoda

"Škodu předběžně odhadujeme na 60 milionů korun. Ta však

zahrnuje haly, které lehly popelem, nikoliv zboží, které bylo uvnitř,"

konstatoval mluvčí hasičů Jaroslav Haid.Hm, cekova skoda i se zbozim bude tak 60min a par desitek tisic...:-P

0/0
14.1.2011 10:15

bijec5

Tak se priznejte

kdo jim to podpalil?

0/0
14.1.2011 10:13

Placirka

Nebude dlouho trvat

a milovníci kvalitního asijského zboží budou muset sáhnout hlouběji do peněženky.Cca o 20% budou muset navýšit cenu pracovití asiaté pro tuzemského odběratele a tím se nestanou nejlacinějšími prodejci.Této dani byli celá léta ušetřeni.Rv

0/0
14.1.2011 9:40

tomas_tod

Re: Nebude dlouho trvat

Oni snad nějaké daně platí? ;-D

0/0
14.1.2011 9:45

Rosomak

Kolik hal, tolik Adidaß

Jednou jsem se tam byl podívat. Smrad z plastových výrobků byl velmi intenzivní, výparů z lepidel atp. tam muselo být spousta. Nacpané stánky po střechu, žádné protipožární zábrany - dělení jen síty - či řešení oddělením prostoru, nebo nedejhasič, automatický protipožární systém - v té hale by to stálo pár korun.

Říkal jsem si, až to jednou blafne, že to bude sranda a že na to hasiči jasně pečou, jinak by to musel někdo dávno zavřít.

A hele, ono to ještě vydrželo tři roky.

Vietnamci jsou sice dobří obchodníci a pracovití, ale měli by pochopit, že bezpečnostní předpisy mají smysl, i když zrovna nehoří.

0/0
14.1.2011 9:39

bez_tolerance_hlouposti

Re: Kolik hal, tolik Adidaß

:)

ono to tam takhle fungovalo minimalne 12let, co si pamatuju, takze proc by to nevydrzelo 3 roky, pred kterymi jste tam byl vy ;)

0/0
14.1.2011 10:32

astrix01

Vy taty hořekujete nad vyhořelou tržnicí

Ale zamyseli jste se nad tím co budou dělat celňáci? Když jim vyhořel zákazník?

0/0
14.1.2011 9:25

Antonek1

Re: Vy taty hořekujete nad vyhořelou tržnicí

Začnou více kontrolovat ty zbylé tržnice? Stále jich je dostatek.

0/0
14.1.2011 9:38

Dýzl

Re: Vy taty hořekujete nad vyhořelou tržnicí

Kdysi jsem žil v Jižních Čechách v blízkosti hranic, tam celníci neskutečně bohatli. Nebylo to ale jen od ťongů, platili dovozci ojetin a spousy dalších.

Hádejte, zda toto tiché propojené společenství bylo rádo za náš vstup do EU?

0/0
14.1.2011 10:05

mynyeta

tsss

jsem ráda, že tu Vietnamci prodávají. Ty ceny vychcaných čecháčků jsou pro obyčejného člověka neúnosné.

0/0
14.1.2011 8:50

Viikate

Re: tsss

"Vychcaní čecháčci" prodávají (většinou) originální zboží, které déle taky vydrží a je na to záruka. Na tržnici jsem nekoupil nic už roky, protože ve finále to bylo vždy dražší. Levně koupený, 2x placený. Možná i víc.

0/0
14.1.2011 9:22

Dýzl

Re: tsss

Já jsem koupil v tržnici pěkný kožený řemen do kalhot a za nějakou dobu jsem přesně ten stejný v vyděl v Globusu za dvojnásobek ceny.

Spousta zboží v marketech je ze stejných zdrojů jako v tržnicích.

V těch je samozřejmě i šmejd na jedno použití. Ale i zboží které se dá používat. Já jsem si tam také koupil plátěné kalhoty do dílny místo modráků za stovku. Byly ale tak příjemné na nošení, že jsem s ními projel celou dovolenou. A moji pani jsem koupil u ťongu batoh, je pěkný a použíá jej pár let.

0/0
14.1.2011 9:29

Dýzl

Re: tsss

pardon za chyby >viděl<

0/0
14.1.2011 9:30

Viikate

Re: tsss

To je v pohodě. ;-) Jinak je to možný že na stánku jsou totožný věci co v supermarketech. Já jednou kupoval v Tescu mikinu v super slevě, jednou ji vypral a už ji na sebe nikdy nevzal - protože se na ní objevily díry ;-D Je fakt že i prodejce si musí člověk umět vybrat. Což supermarkety zrovna moc dobrá volba není.

0/0
14.1.2011 10:05

Ocas5

Re: tsss

Jo, ale Tesco Ti na tu mikinu vystavilo účet a můžeš ji reklamovat. Rákosníka už těžko někde najdeš a když ano, tak neumět česky...

0/0
16.1.2011 17:23

Viikate

Re: tsss

Ano, pochopitelně. Však jsem to psal o pár řádků výše v tomto vlákně - že u rákosů nenakupuju. Já se pouze zmínil o tom, že "kvalita" občas skutečně bývá stejná u rákosníka jak v marketu.

0/0
16.1.2011 17:37

izak__

Re: tsss

No a ja videl znackove obchody nakupovat na trznicich ve velkem ale ;-))

Ja kdyz chci kvalitu, kupuji ve sportu, nebo v zahranici, ceske butiky jsou plne 2-3 jakostni zbozi

0/0
16.1.2011 23:09

tomas_tod

Re: tsss

Sice nefandím prodejcům předražených značek oproti zahraničí, ale vietnamci jsou ještě daleko horší. A že jsou levnější už často taky neplatí. Pokud tedy nebereme šmejdy, který na stánkách leží už 20 let...

0/0
14.1.2011 9:45

zdeseny obcan

Re: tsss

Kdyz neplatite dane ani cla, kdyz zaruka je pro vas nezname slovo a kdyz usetrite na povinnem protipozarnim zarizeni tak to se pak konkuruje.

0/0
14.1.2011 11:45

zdeseny obcan

Re: tsss

Kdyz neplatite dane ani cla, kdyz netusite co znamena zaruka a kdyz usetrite i za protipozarni opatreni tak to se snadno valcuje konkurence. Kdyby byl stat co k cemu je polovina Vietnamcu za mrizemi a ta druha utekla domu.

0/0
14.1.2011 11:48

Diskutovat na iDmůžete neomezeně

Re: tsss

kdo zná aspoň základoškolskou matematiku, ten si spočítá že to levnější neni, jen dostanete navíc rakovinu, blbům ji přeji

0/0
14.1.2011 15:22

inkognito79

poslední dobou

je těch požárů asijských tržnic celkem dost

0/0
14.1.2011 8:45

nestačímsedivit

Re: poslední dobou

kór v zimě!

0/0
14.1.2011 10:40

AlterID

Další foto i video

http://www.pozary.cz/clanek/37927-videa-v-brne-shorela-trznice-byl-vyhlasen-treti-stupen/

0/0
14.1.2011 8:45





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.