Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Novou dálnici z Kroměříže do Otrokovic lemují nebezpečná svodidla

Svodidla na novém úseku dálnice z Kroměříže do Otrokovic nejsou bezpečná. Protože vyšlo najevo, že neprošla povinnými bezpečnostními zkouškami, silničáři na nové trase omezili povolenou rychlost. Řidiči tudy nyní mohou jezdit maximálně stovkou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

panzic

škoda

proč konečně nemůžou ldidi začít dělat pořádně.. jak autor článku, tak skanska, tak řsd...

a proč řsd pořád se skanskou spolupracuje, když jsou s ní pořád průsery..

0/0
16.1.2011 10:30

werox

Re: škoda

penize dostavaj tak co by se namahali

0/0
19.1.2011 23:27

computer

Skanska?

No nevím, pokud jsou svodidla testována. mají výrobní čídlo,datum výroby a další evidenční prvky. Pokud si Skanska čísla neověřila a zatloukla svodidla bez identifikačních prvků, je to její vina. Nebo jich část koupile napoříklad někde v Rumunsku a použila, je to její problém. Nosníky lisuje automat a razí tam čísla. Proč tam nejsou, to je problém Skansky. Nějak poslední dobou to ze Skansky hodně smrdí.

0/0
14.1.2011 8:52

Franta Nedobrota

Nádherná ukázka .....

 .... opravdu poctivé novinařiny. Blesk jenom tiše závidí, jak pisálci na i dnes umí překrucovat fakta.

0/0
14.1.2011 8:47

Petrolin3

Každý by měl dělat svoje.

Zdá se,že kde kdo do toho mluví a nikdo pořádně neví co tam zatloukli.Proč to hned trhat a zahazovat.Buď testy jsou nebo je lze dodatečně udělat, nejsou tak náročné a netrvají dlouho.Možná,že by stačilo statické posouzení na konkrétní situaci ,protože nějaké testy zaručeně již firma dělala.Novináři by se neměli pouštět do rozsáhlých závěrů,když pořádně neví o co jde.Pořád zřejmě platí to co řekl jeden z nich(asi K.H.Borovský):Každý dělá svoje,někdo chleba z hnoje někdo z chleba hnůj.

0/0
13.1.2011 18:43

Rubik1

Re: Každý by měl dělat svoje.

Nejde ani o to, zda jsou testy nebo ne, ale zda svodidla skutečně splňují bezpečnostní požadavky nebo ne. I papíry o testech se dají zfalšovat.

0/0
14.1.2011 1:50

janvanek

Hysterii je

třeba udržovat, ať má lid svého nepřítele.

0/0
13.1.2011 18:31

HrubesaMares

svodidla jsou osizena

a co teprv to co neni na prvni pohled videt - slozeni materialu vozovky, podkladu atd. To bude prekvapeni az se objevi pulmetrova boule na silnici...

0/0
13.1.2011 17:57

Neipori2

do 100 dobré

Tak nevím, jsou bez atestu, tedy nikdo neví, zda-li jsou bezpečné i na těch 100 km/hod, takže v celé délce sundat a ze silnice udělat obyčejnou okresku. Co dělal stavební dozor a kolaudační komise? Bude sa taky platit případnou pokutu?;-(

0/0
13.1.2011 17:37

Mysel

Re: do 100 dobré

Tradicni alibismus a dalsi zbytecna buzerace ridicu a instalace znacek, ktere budou po zasluze ignorovany.

0/0
13.1.2011 20:18

lolek77

Jak mohla být stavba ŘSD

převzata a zkolaudována (nebo povoleno předčasné užívání), když dodatečně vznikly pochybnosti o kvalitě díla. Zde se nejedná o skrytou vadu a tato věc měla být zjištěna při přejímce. Buď pracují na ŘSD nekvalitně nebo někdo vzal úplatek.;-€

0/0
14.1.2011 0:30

Lvy

TO je docela síla článek, takhle špatný už jsem dlouho nečet

Ale je v něm krásně vidět problém ČR/EU, jak na něco není papír, tak je to nebezpečné a špatné. Jak na něco papír je, tak je to naprosto v pořádku a přitom realita může být naprosto opačná, ale to už nikoho nezajímá, protože papír je papír... jo bumážka tady bude asi vládnout ještě dlouho... ;-(

0/0
13.1.2011 16:44

tomas_tod

Re: TO je docela síla článek, takhle špatný už jsem dlouho nečet

Tak tak, na vše hlavně musí být lejstro, že to jinak stojí za houby, to nikomu nevadí.

0/0
13.1.2011 23:11

Davidxyz

Nekdo tu dela z prdu kulicku

Vyrobce svodidel (tedy materialu na jejich vystavbu) atest dodal, Skanska ho zabordelila. A pokud by svodidal byly smejdsky, tak spise z duvodu nekvalitni vystavby (spatne ukotvene sloupky) nez kvuli materialu. Agilni a pri tom neznaly novinari tu romazavaji relativni detail - zasadni veci jdou mimo ne.

0/0
13.1.2011 16:37

Baky

Re: Nekdo tu dela z prdu kulicku

Čili jako obvykle...

0/0
13.1.2011 17:42

algra

"novinařina"

Titulek: "...lemují nebezpečná svodidla" -- v článku: "Není u nich záruka, že splňují bezpečnostní parametry". To přece není totéž, pravda?

0/0
13.1.2011 15:39

Live_in_the_death

Re: "novinařina"

no pokud neprošla zkouškou, tak jsou nebezpečná. To je stejně jako když neprojde testem auto nebo dětská autosedačka.

0/0
13.1.2011 15:45

algra

Re: "novinařina"

Ale nikdo nikde nepsal, že by podstoupila nějakou zkoušku. Nebo jsem to přehlídl?

0/0
13.1.2011 15:47

bmira

Re: "novinařina"

Pokud nemá atestační značku, tak sotva.

0/0
13.1.2011 16:59

Baky

Re: "novinařina"

Promiňte, ale píšete nesmysly. Svodidla atestačními zkouškami prošla a mají vystavený certifikát, (stejně jako kterýkoliv výrobek určený pro stavební částa staveb). Taková zkouška se provádí pouze jednou, a to na počátku výroby. Při každé další dodávce a na kteroukoliv stavbu výrobce předá vyššímu dodavateli stavby kopii certifikátu a prohlášení o shodě. U některých výrobků, (např. u svodidel), musí být vyraženo číslo shodné s číslem certifikátu, což v tomto případě nebylo. To je celá ta kauza se strašně nebezpečnými a život ohrožujícími svodidly. NENÍ TAM TO ČÍSLO! Chápete?

0/0
13.1.2011 17:47

HrubesaMares

Re: "novinařina"

nejsou bezpecna neznamena ze jsou nebezpecna. Tady ta logika krapet hapruje...

0/0
13.1.2011 17:56

Mysel

Re: "novinařina"

Pokud neprosla zkouskou, neni garantovano, ze jsou bezpecna. Nijak z toho nevyplyva jejich nebezpecnost.

(Logika, pochopeni psaneho textu...)

0/0
13.1.2011 20:19

west

Re: "novinařina"

Kdyby prošla zkouškou tak nejsou, protože je to zkouška destrukční a proto se jaksi nemůže dělat u všech,,,Auto nebo dětská se taky nezkouší každá.

0/0
13.1.2011 20:19

michal II

Re: "novinařina"

Navic to neni cely dalnice, ale z Hulina rychlostni silnice. Ta ma zase jine parametry.

0/0
13.1.2011 17:26

picky

Co mají společného naše nekvalitní nové a

nekvalitně opravované silnice? Trojúhelník: Skanska - Stabag - ŘSD. Čím to je, čím to je? A komu to prospělo??[>-]?

0/0
13.1.2011 14:54

josnow

Re: Co mají společného naše nekvalitní nové a

Zaintertesovaným úředníkům, kteří si pěkně namastili kapsy. Tak jako vždy.

0/0
13.1.2011 14:55

Live_in_the_death

Doufám

pokud svodidla nebudou podle atestu, tak Skanska odejde z pořádnou pokutou a zákazem účasti na veřejných zakázkách, protože toho už je opravdu dost, jak se rozkrádají naše peníze.

0/0
13.1.2011 14:49

josnow

Re: Doufám

Pláčeš na špatném hrobě.

0/0
13.1.2011 14:56

Fungy

těším

se, až se jednou dočkám toho, že se něco postaví a bude to v pořádku

0/0
13.1.2011 14:37

Tomi480

Re: těším

a laciné...

0/0
14.1.2011 0:04

stefi_ul

Re: těším

co je moc lacine, nebyva obvykle poradne... ani v zahranici...

0/0
18.1.2011 10:42

korsican1

Z Hulína do Otrokovic žádná dálnice nevede

Tam není žádná DÁLNICE !!! Tam je rychlostní silnice, a to je sakra rozdíl...

0/0
13.1.2011 14:33

bizonek123

Re: Z Hulína do Otrokovic žádná dálnice nevede

Prave ze u nas v tom zas takovy rozdil neni.

0/0
13.1.2011 14:50

King Dodatek

Re: Z Hulína do Otrokovic žádná dálnice nevede

Nevím jak vy, ale já v textu čtu "Teď prověřujeme svodidla v celém rozsahu nového úseku dálnice i silnice z Hulína do Otrokovic," uvedla mluvčí ŘSD Martina Vápeníková" - takže nikdo o dálnici z Hulína do Otrokovic nemluví, mluví se o dálnici z novém úseku dálnice a SILNICI z Hulína do Otrokovic...

0/0
13.1.2011 14:53

bmira

Re: Z Hulína do Otrokovic žádná dálnice nevede

Pokud je mi známo, tak i na rychlostní komunikaci je běžně povolená rychlost 130 km/hod.

0/0
13.1.2011 16:57

venca narcis

No, pokud je to pravda, Skanska musí dostat flastr, závady

odstranit, další zakázku nedostat! Pokud je to teda pravda, známa bleskové myšlení bárty a spol., že ...Rv

Ovšem, musím říct, že po svodidlech je mi docela prd, protože jezdím po vozovce! A pokud jezdím jako člověk, svodidla mi fakt můžou být ukradená!

0/0
13.1.2011 14:29

bmira

Re: No, pokud je to pravda, Skanska musí dostat flastr, závady

Pokud Vás do nich někdo nepošle. Pak už je to horší.

0/0
13.1.2011 16:54

CM3

Co to je za "dálnici" , když tam platí

omezená rychlost, i když je nová.... a Dálniční známky jsou na tento úsek určitě nutné....  Jest-li je to pravda, tak Skanska by měla být vyloučena s dalších tendrů 

0/0
13.1.2011 14:21

-Opportunity-

.

Pořád je to jen ochrana proti lidské demenci!

Jo a palec dolů za nadpisRv

0/0
13.1.2011 14:09

escobar

Re: .

Jo jo, od Hulína je to rychlostka ....

0/0
13.1.2011 14:33

habásko

FUJ !

Pozvěme na náš trh zahraniční stavební firmy, ty nám zpřístupní západní metody stavění, nové technologie, nové, moderní přístupy - a tohle je výsledek RvRvRv

0/0
13.1.2011 14:01

chrys

Re: FUJ !

;-D a co je na této firmě zahraničního kromě švédského názvu ???

0/0
13.1.2011 14:10

habásko

Re: FUJ !

... především tok v ČR vydělaných peněz do Švédska takovými šméčky jako se zmíněnými svodidly. To by si Skanska ve Švédsku nedovolila.

0/0
13.1.2011 14:46

picky

Re: FUJ !

No, jo, protože v ČR je Skanska prakticky jen engieneeringová firma, která na práci najímá levné místní firmy ve kterých pracují kvalifikovaní dělníci a nejlépe z Ukrajiny. Je to podobný lajer jak ten most ve Studénce. Zakázku vyhraje ODS Ostrava a najme si za pár šestek firmu B+K, která nemá kvalifikované dělníky a už vůbec ne vhodnou a profefionální techniku. Pak to stojí nejen moc peněz, ale i lidské životy. Rv

0/0
13.1.2011 14:58

Rubik1

Re: FUJ !

Ale je to nejlepší systém, jak vydělat a za nic nezodpovídat.

0/0
14.1.2011 1:56





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.