Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Policii na nás poslali propuštění zaměstnanci, tvrdí správce dálnic

Za zásahem ministra dopravy Víta Bárty, který posílá policii na management Ředitelství silnic a dálnic v Ústeckém kraji, protože ho prý ovládají "kmotři" Patrik Oulický a Petr Benda, stojí podle šéfa chomutovské pobočky ŘSD Renného Komínka pomsta propuštěných zaměstnanců. Ti poukazují například na výhody placené soukromými firmami.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

cybermiky

tak se koukněte

na další "štiky" v českém rybníce. Dělají to naprosto všichni. Každý tedy v objemu, na který dosáhne svou funkcí. Do výběrovky se přihlásí 5 firem a po "vítězství" se o práci podělí, do 10 procent provize by se vyšší státní úředník urazil. Funguje to u staveb, Pandurů i kdysi třeba GrossTelecomu, Grossdolů /ten byl ale údajně nenajedený/ .

0/0
18.1.2011 7:37

Karel Infeld Prácheňský, osobně

...

Každý člověk má svou cenu, ale nechat se koupit za Octavii RS? To je smutné...

0/0
12.1.2011 6:29

kykynstr6

Jednu větu nechápu !!!

S jedním člověkem jsme měli podobnou zkušenost, byl přistižen, že psal stížnosti," tvrdí. Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/policii-na-nas-poslali-propusteni-zamestnanci-tvrdi-spravce-dalnic-1ph-/domaci.asp?c=A110110_181011_usti-zpravy_alh

,,Sjedním člověkem jsme měli podobnou zkušenost,byl přistižen,že psal stížnosti'''' Tak nevím co si myslet pod pojmem ,, byl přistižen '''' to jako, že spáchal nějaký trestný čin nebo co?8-o

0/0
11.1.2011 18:10

Si0 po třetím zákazu

Re: Jednu větu nechápu !!!

No, asi to dělal v pracovní době na úkor svých povinností.

0/0
12.1.2011 10:56

Si0 po třetím zákazu

No já nevím.

Pokud zhotovitel vy baví zástupci investora kancelář k práci na stavbě a zajišťuje mu přepravu - pouze pro služební účely a pro konktétní stavbu, nikoliv k soukromému užití - tak v tom nevidím nic zlého.

0/0
11.1.2011 15:00

PBJ

Re: No já nevím.

není v tom nic zlého, skutečně, ono je to totiž zahrnuto v ceně díla, takže to neplatí investor, ale zadavatel díla v jeho rámci. Žádná soukromá firma neudělá zadarmo ani čárku, i ty úplatky vůči státním úředníkům a politikům jsou zahrnuty do ceny díla.

0/0
11.1.2011 20:46

Si0 po třetím zákazu

Re: No já nevím.

Úplatky už vyžadují nějaké podvodné jednání. Vybavení investora se ale standardně zaúčtuje jako prokazatelný náklad a nejsou k tomu třeba žádné machinace.

0/0
12.1.2011 10:54

Pan Neumlcitelny

Čo to je "Sportovní Oktávie" ?

0/0
11.1.2011 13:56

vaclavj1

Re: Čo to je "Sportovní Oktávie" ?

To je dobra otazka ;-D

0/0
11.1.2011 14:12

DISK

Dobré PR pana Bárty, nic nového ...

..a navíc citlivě nastavené na českou závistivou notu. Samozřejmě co Čech, to muzikant a odborník na fotbal, hokej a stavění silnic.

 Je zcela běžné, že zhotovitel zajišťuje tento servis, a je to tak leta, navíc naprosto v souladu s běžně užívaným mezinárodním standartem smluvních vztahů FIDIC (www.fidic.org).

 Zajeďte se podívat do zahraničí a pak mudrujte.

0/0
11.1.2011 13:27

vaclavj1

Re: Dobré PR pana Bárty, nic nového ...

nejak nam Barta cim dal vic johnovati ... a to se mi zpocatku na ministerstvu celkem libil

0/0
11.1.2011 14:14

Si0 po třetím zákazu

Re: Dobré PR pana Bárty, nic nového ...

To víte, jak se laici začnou šťourat v dávno zavedených standardech a zjistí, že jim nerozumí, tak aspoň hledají, čím zaujmout aférami nenasycené publikum.

0/0
11.1.2011 15:06

Placirka

Re: Dobré PR pana Bárty, nic nového ...

Pochopitelně jsou nadstandardní různé výhody,to s vámi souhlasím.Ale,zde jde o únik financí formou která má za následek, vysokou pořizovací cenu .A, o tuto cenu to samozřejmě je.Mudrlante;-D

0/0
11.1.2011 15:13

Akire

U velkých firem

 a nejen státních je přidělení  služebního auta podle pozic samozřejmostí, tak nač  diktovat takové podmínky  dodavatelům???:-/ hnus velebnosti 

0/0
11.1.2011 12:38

martin_simek

Citace:

" "Skutečně to platí Skanska. V ŘSD je to běžná praxe. Pokud jsou velké projekty, je normální, že investor má možnost čerpat benefity," přiznává Hofmann." a stat za to firme SKANSKA neplati ? opravdu stavime zadarmo ? je dobre toto vedet. Ted clovek se TOTALNE odrovnal temahle vetama ....

0/0
11.1.2011 12:37

martin_simek

Re: Citace:

zadna privatni firma by ho nezamestnala ! doufam, ze taky nekde chrastil klicema, ze bere malo ve statni sprave ;-(

0/0
11.1.2011 12:37

martin_simek

s SKANSKA toto vse take priznava ?

ze je to bezne ? at tohle reknou jakemukoliv soukromemu investorovi a pojedou jak namydleny ! je neuveritelny, co si ke statni sprave dovoli > je treba trestat v tomto prpade obe dve strany > takto "hospodarici" uredniky vyhazet a Skansku vyskrtnout ze VSECH statnich tendru !

0/0
11.1.2011 12:36

ftf

No to snad ne?!

Vedení Ředitelství silnic a dálnic tvrdí, že je to výhodné. "Aspoň ho nemusíme kupovat sami."

Uff, to je logika. A kdo to auto asi v konečném důsledku zaplatí? Kdyby si to koupili sami a přitom důsledně šlapali stavebním firmám na krk, aby dodržely vše co mají, tak by ty auta mohli koupit klidně dvě a ještě by ušetřili. 8-o8-o8-o

0/0
11.1.2011 12:34

vaclavj1

Re: No to snad ne?!

zahraju si na chvili na dablova advokata - zaplati to SKANSKA, ktera jako velky zakaznik ma mnohem lepsi podminky u prodejcu automobilu / leasingovych firem atd.

Proc by melo RSD kupovat vlastni auta, pro ktere mimo zminovane stavby nema vlastni vyuziti? nebo dokonce z usetrenych penez - mate pocit, ze jsou u nas silnice vtak dobrem stavu, aby se mohly usetrene penize vyhazovat za auta?

0/0
11.1.2011 14:24

fujtajbl

Re: No to snad ne?!

hele ty troubo, jako reditel ma hofmann urcite sluzebni auto,

sportovni oktavku dostal pro vlastni ucely a to ze si ji vyprosil u SKANSKY danove poplatniky urcite stalo peknej balik ... kdyby nebral uplatky (uplatek protisluzbou:-)) a delal to za co je placenej statem (mnou, tebou...) tak svoji praci udela SKANSKA poradne a mame silnice v lepsim stavu. Takhle je uplacenej aby jim kryl zada!

....pochopil?

!!,

0/0
12.1.2011 9:51

martin_simek

ten Hoffmann toto opravdu rekl ? nestacim se divit !

OKAMZITA VYPOVED ! i klidne na zaklade tohoto clanku (jak bezne uznavam presumpci neviny). kde to zije ? on nevi, kdo ve finale plati ty zakazky a ty jeho benefity ? co je to za "hospodare" ? kde je ten blijici smajlik ? bezne ho nepouzivam, ale ted ho vazne potrebuju, Cenzore ! 8-o;-€;-O

0/0
11.1.2011 12:32

skalin2000

Bárta

Moje počáteční antipatie k tomuto člověku se pomalu mění v souhlas s jeho konáním R^

0/0
11.1.2011 12:22

honzaf

To je fuk, kdo to píše

Jako ve státní správě vždy. Není důležité, CO dotyčný píše, ale napřed se zajímáme KDO to píše. Když je to vyhozený zaměstnanec, najednou přestává být pravda, že si nějaký papaláš nechá od firmy platit auto.

.

A že s ním jezdí VÝHRADNĚ jako stavební dozor a nikdy pro soukromé účely, to bych chtěl teda vidět. ;-D

0/0
11.1.2011 12:16

martin_simek

Re: To je fuk, kdo to píše

tady je uplne jedno, pro jaky ucely s nim jezdi prece .... az si treba jezdi soukrome (a hradi si PHM ze sveho platu),ale at ma to sluzebni auto,proboha, od svy firmy, tj. RSD a ne od dodavatele !!! ikdyz je to pro projektovy ucely, tak tahle forma je proste neprijatelna ....

0/0
11.1.2011 12:34

vaclavj1

Re: To je fuk, kdo to píše

proc je neprijatelna?

0/0
11.1.2011 14:25

fujtajbl

Re: To je fuk, kdo to píše

proc asi?

kdyz budes mit sportovni oktavku od skansky ty a skanska neco podela,osidi... co stim udelas? pujdes po nich a seberou ti hracku nebo budes zticha a budes skansky lumpy kryt? he?

0/0
12.1.2011 10:15

josefl

Ještě, že se propouští

Jinak bychom se takovéhle sviňárny ani nedozvěděli. Konečně chápu, že vždy, když stát vyhlásí snižování svých úředníků, tak jich vždy přibyde.

0/0
11.1.2011 12:15

katana.

je to všechno jen boj o ovládnutí ŘSD

Bárta by do ŘSD chtěl co nejdřív nacpat svý lidi z ABL. víc v tom nehledejte. EU

0/0
11.1.2011 12:03

kiwi007

Re: je to všechno jen boj o ovládnutí ŘSD

Jasne, at tam radeji zustanou ti zkorumpovaní. Ono se to rozhazování nejak samo zastaví. :-) Tohle je jasné a není k tomu zapotrebí nic dodávat.

0/0
11.1.2011 12:07

martin_simek

Re: je to všechno jen boj o ovládnutí ŘSD

tuhle provokaci uz jsem nekde cetl, byla to uplne jina diskuze, ale "cinitel" byl ten samy ;-)

0/0
11.1.2011 12:32

kiwi007

jestli má Bárta takových informací víc,

tak se ani nedivím, ze si chce dát Bendu k veceri.

0/0
11.1.2011 12:01

josefl

Re: jestli má Bárta takových informací víc,

Nebylo by lepší, kdyby zajistil Bendovi večeři někde na Pankráci, nebo na Borech?

0/0
11.1.2011 12:16

martin_simek

Re: jestli má Bárta takových informací víc,

nejen Bendovi .... kolem stolu by bylo hodne plno !

0/0
11.1.2011 12:39

prebehlik.od.tupounu.z.novinekCZ

Re: jestli má Bárta takových informací víc,

tu veceri bych klidne obcas rad sam zaplatil..:-P

0/0
11.1.2011 12:39

nevolnik

brouk pytlík

Bárta mi připomíná brouka pytlíka, taky všechno zná, všude byl, ale s tím narozením si nejsem jistý.

0/0
11.1.2011 11:56

jawasta

Benefity

Tak já bych s dovolením nějaký ten benefit pro investora taky rád čerpal, když už to spolufinancuji. Kde se můžu přihlásit?

0/0
11.1.2011 11:55

josefl

Re: Benefity

Na nejbližším nádraží. V lampárně.

0/0
11.1.2011 12:11

Krycyptoris

ŘSD = nejzkorumpovanější úřad v ČR.

A doplácíme na to my všichni, protože bychom za stejné peníze mohli mít 2x více dálnic = méně stresu, méně mrtvých, vyšší HDP,..atd. Takže čistka na ŘDS je nevyhnutelná. Poslat je pro korupci okamžitě do vězení a posadit tam nové lidi. Tyhlete staré prohnilé struktury se už drží jen v Sazce a ČSTV. Dokonce i z fotbalu už je vyhnali.. [>-] Rv 

0/0
11.1.2011 11:53

jeen

optimisto!

0/0
11.1.2011 11:55

jeen

Přirození spolupracovníci v boji proti korupci

Rozvedené manželky a vyhození pracovníci - ty by si "protikorupční bojovník" John měl předcházet, ne-li přímo je motivovat!!

0/0
11.1.2011 11:52

kiwi007

To: Oulický, Benda, Komínek,

bez komentáre. To by i internet odmítl prenést a cenzor by to nerozdýchal. Bárta má muj hlas. Zajímalo by mne jak je ta Octavia prohnaná úcetnictvím a kdo jí ve finále zaplatí? Skanska, nebo danový poplatník? Ta drzost toho klanu je do ocí bijící!!!

0/0
11.1.2011 11:45

dropa

Byl přistižen...!

A co měl dělat, když auto nedostal!! Asi chválit a držet hubu? :-/ R^ [>-]

0/0
11.1.2011 11:42

Menetekel

Ti, co nejméně pracují mají

skutečně přístup k takovým informacím o managementu :-D

0/0
11.1.2011 11:35

Dalšínickvpekle5

psal stížnosti v pracovní době

jasné porušení pracovní kázně ;-)

0/0
11.1.2011 11:35

jeen

Re: psal stížnosti v pracovní době

Ještě vyšší stupeň pracovní nekázně:   Odmítl sdělit, kdo psal tu stížnost!!

0/0
11.1.2011 11:54

vsetin

Okamžitě zavřít

Okamžitě zavřít, do vazby, jinak to nevidím...to snad není možné, my se tady mnohdy hádáme, jestli důchodcům nebo matkám s tětmi přidat stovku nebo dvě...HNUS;-O

0/0
11.1.2011 11:34

vsetin

Benefit nebo úplatek ?

Jak už tady někteří psali, pak se divme, že jsou silnice u nás předražené.8-o Dát si oktávku do nákladů ? A ještě říkat, že je to normální! ... to chce LPK ( lanem přes k.ule );-D;-D

0/0
11.1.2011 11:32

jirkas13

Re: Benefit nebo úplatek ?

R^R^;-D;-D

0/0
11.1.2011 11:33

Kluk ze Zlína

"byl přistižen, že psal stížnosti"

;-D;-D;-D

0/0
11.1.2011 11:32

JfV

A to má být jako úspora pro erár ?

To si ti blbové z ŘSD myslí, že tyhle benafity /auto s PHM a kancl/ si Skanska ubere z výdělku ? Ti si to sakramentsky přirazí a ten co to dostal, jim ještě nad nedodělky či tzv. víceprácemi né přihmouří, ale rovnou zavře oči. Koupit to rovnou za státní by vyšlo mnohem laciněji !

0/0
11.1.2011 11:26





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.