Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Připravme se na mimozemšťany, můžou být špatní jako my, varují vědci

Země by se měla připravit na setkání s mimozemskými civilizacemi, které nemusí být vždy přátelské. Radí to vědci v posledním čísle britského odborného časopisu Philosophical Transactions of the Royal Society A. Nejlepším fórem pro přípravu takového plánu je podle nich OSN.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Larry Matejka

Mediální přípravka na ET False Flag?

Hollywood i televizní média a dokonce vědecké časopisy v poslední době velmi intenzivně připravují veřejnost na "setkání." Pohádka o globálním oteplováním už nudí, bin Laden má prožraný kostým od molů.... Fingovaný útok mimozemšťanů jako finální umělá globální krize? To vůbec není špatný tah... Nemusel by to být ani útok... Po přijetí ET generálním tajemníkem UN se rozšířil mimozemský virus, který vyhubil 95% planety...  To byla přeci vždy globální agenda... Tak jak to popisují Georgia Guidestones... 500 miliónů lidí, jedno náboženství, jeden právní systém, jedna vláda, jedna měna... Dávný vědecký experiment zvaný člověk by mohl dál pokračovat bez zničení planety...

0/0
11.1.2011 2:08

Vlk2_Bily

Re: Mediální přípravka na ET False Flag?

Měl by ses jít opravdu léčit. V tom lepším případě.

0/0
11.1.2011 7:21

Larry Matejka

Re: Mediální přípravka na ET False Flag?

Aktuální číslo světové populace je k právě teď 6,861,954,836 lidí v Roce 2035 to bude přes deset miliard... Nemáme energie ani potraviny a nemůžeme stávajícím uhlovodíkovým způsobem populaci uživit... Už teď přes 40% planety živoří za méně jak dva dolary denně... Na řešení stabilizace populace tím, že ji necháme prosperovat už je pozdě a je to mimo stávající politický i ekonomický model...

Představte si, že jste v mocenské či finanční pozici, kdy máte zodpovědnost za tuto planetu... Otevřete otevřenou celoplanetární, demokratickou diskuzi nebo potají najdete způsob jak redukovat lidský druh na únosnou míru? Přemýšlejte...

0/0
11.1.2011 9:34

dolch

Mě na tom fascinuje

ještě jedna věc. To, že tam ty planety jsou, víme už v podstatě stovky let. Jenom jsme je nedovedli pozorovat. Nedovedeme to ani teď, jen dokážeme přesněji měřit pohyby mateřských hvězd a tím ty planety spočítat. Navíc všechny planety, které takto dokážeme detekovat, jsou veliké a obíhají velmi blízko své mateřské hvězdy, čili pro život našeho typu dost nevhodné. Toto zjištění nám pouze dává větší naději, že existují i planety zemského typu, ale ta pravděpodobnost by i bez toho byla skoro 1. Takže vůbec nic převratného se za posledních 10-20 let neudálo, ale najednou se musíme na mimozemšťany připravit. Tomu říkám logika. Rv

0/0
10.1.2011 23:44

mázaušima

Star Gate - Atlantida,

tam se dějí věci ! Replikátoři , vrejti a jiné potvory ! ;-D;-D;-D

0/0
10.1.2011 21:09

vidocqcz

whuuuhuu

Sex, drogy a Rock´n´roll v galaktickém měřítku. Poď sem ty galaktická děvucho.

0/0
10.1.2011 20:48

Arkadij L. Turagyn - anarchyst

Re: whuuuhuu

Myslíš tu tříprsou děvku z Eroticonu 6. jako já ?;-D;-D

0/0
10.1.2011 21:30

Fai Rodis

Re: whuuuhuu

Jen aby vas neobtocila prisavkami.

Ostatne, kde berete tu jistotu, ze budou mit nejake devuchy?  Treba budou mit ruznych pohlavi sest, nebo zadne.

0/0
11.1.2011 11:24

ArtistCZ

To si dělají legraci ne?

To sem jako přiletí rasa mimozemšťanů ovládající tuny technologií, které jsou XXX let před námi a bude se nás snažit zničit? Takhle uvažují lidi...takhle uvažují jen někteří lidé. A jsou to ti, kteří nechají kvůli ropě a nebo jenom kvůli penězům (papíru) někoho zabít...fakt hrozný v jaký iluzi žijeme a myslíme si, že vyspělá rasa se bude chovat stejně necivilizovaně jako my!!!

0/0
10.1.2011 20:36

kunta_kinte - padly u Krupky

Re: To si dělají legraci ne?

Treba budou potrebovat mimozemstane otroky nebo nejake zdroje co mame. :-P

0/0
10.1.2011 20:39

modern725

?!

Že horší než my být nemůžou? Ale jo, můžou. Extra, když se k nám budou chovat tak jako k experimentu. Jen zpráva o tom, že jsme jen pokusní králíčci včetně celé planety by byla vcelku destruktivní, a myslím i chování tvůrců vůčí nám s tendencí ověřit výzkum. Jak končí laboratorní zvířátka? Většinou se usmrtí a pak je pitva. Hawking říká, že externí inteligenci je lépe nekontaktovat. Myslím, že má pravdu.

0/0
10.1.2011 20:33

mázaušima

Re: ?!

Nemůžou ! ;-O

0/0
10.1.2011 21:10

asik

Jen jediní tvorové se zde chovají jako člověk

Jsou to viry....

0/0
10.1.2011 20:17

Arkadij L. Turagyn - anarchyst

Ja myslim, ze nam tady jeden kalousek staci a

dalsi uz sem ani litat nemusej !;-D;-D

0/0
10.1.2011 20:04

dolch

Re: Ja myslim, ze nam tady jeden kalousek staci a

To teda musej ! S kým by Jirka jinak hlasoval ?

0/0
11.1.2011 0:00

performance

Horší než my být nemohou .....

0/0
10.1.2011 19:42

exoslav

Re: Horší než my být nemohou .....

R^

0/0
10.1.2011 20:10

oracle29

Připravme se na vědce kteří mají tohle v mozkách

!!Rv

0/0
10.1.2011 19:39

S ČSSD do boje proti demokracii

Problém je i v civilizační úrovni

E.T. může být vývojově dál, třeba jen o pouhou jednu miliardu let. A na nás se budou dívat asi tak, jako my se díváme na nějakou plíseň.

0/0
10.1.2011 19:23

mairix

:o)demolife

Lidstvo samo o sobě je nejhorší expanzní druh na této planetě , k tomu

všemu alibistická propaganda nejrůznějších náboženství , co víc ....asi

nic.

0/0
10.1.2011 19:22

Poslední___Mohykán

Re: :o)demolife

Ještě jednoooou!;-D

0/0
10.1.2011 19:23

mairix

:o)demolife

Lidstvo samo o sobě je nejhorší expanzní druh na této planetě , k tomu všemu alibistická propaganda nejrůznějších náboženství , co víc ....asi nic. 

0/0
10.1.2011 19:22

Big.M

Mohou

být  i horší.

0/0
10.1.2011 19:04

w2004

Re: Mohou

to uz snad ani ne, ale stejne hrozny jako my, to jo

0/0
10.1.2011 19:57

exoslav

není emzák jako emzák

No, mě by třeba hrozně zajímalo, jak by na případné setkání s E.T. ragovaly mocnáři všech zemí. Předpokládám, že by se jim snažili nacpat do té jejich zelené prdele a vydělat na tom pokud možno co nejvíce (už vidím ty trička a další ptákoviny s hlavou E.T.ho jakožto skvělý marketingový tah, to by se to prodávalo...). Jak by se prezentovalo lidstvo jako celek? Tak, že se na vzájem vraždíme a ničíme? Lžeme, krademe, podvádíme? Jedno je jisté, emzáci na naši planetě určitě jednou přistanou (možná se podíváme my k nim). Otákzkou je, jestli zítra nebo až za tisíc let... lidi odpradávna ovládají peníze, moc... snažte se toho zlozvyku zbavit...

0/0
10.1.2011 19:03

Poslední___Mohykán

A ti vědci jsou špatní?

0/0
10.1.2011 17:56

Big.M

Re: A ti vědci jsou špatní?

jsou-li lidmi, tak ano, jsou

0/0
10.1.2011 19:04

Poslední___Mohykán

Re: A ti vědci jsou špatní?

No já jen že říkají, že mimozemšťani mohou být stejně špatní, jako oni.

0/0
10.1.2011 19:12

Big.M

Re: A ti vědci jsou špatní?

no však, kouzlo nechtěného

0/0
10.1.2011 19:14

BlueFlash

A kdyby tady přistáli Marťani

...budu je schvalovat i třeba s Marťany ;-D

0/0
10.1.2011 17:48

dolch

Hmmmmm

A máme tady nové strašení. Proč to nezkusit, když klimatologům to tak skvěle klaplo, že? Doba je podobným úletům zdá se, i přes ekonomickou krizi, příznivě nakloněna. Tak honem udělejte co nejvíc komisí, institutů a odborů pro styk s mimozemšťany, dokud je ještě z čeho rozhazovat ...

0/0
10.1.2011 17:09

Eureka!!!

Re: Hmmmmm

kontakty existuji uz dlouho a je stale obtiznejsi je pred nami schovavat. Globalizacni diktatura pokracuje pomalu, proto je nas treba pripravit, zpracovat , rychleji nez se sama globalizace uskutecni. Musime myslet tak , ze za na s budou myslet jini v otevrenem dialogu s cizimi civilizacemi. :-)

0/0
10.1.2011 17:53

dolch

Re: Hmmmmm

No to dá rozum :-)

0/0
10.1.2011 23:40

tmf

nevím proč to řeší

všechno je již dávno vymyšlené, reakce známé http://www.youtube.com/watch?v=-mROAr-D-PE

0/0
10.1.2011 16:57

moebius

všechno je jinak

klasické spekulace vědců, kteří netuší, že podstata vesmíru je úplně jiná. Na Zemi už totiž je spoustu mimozemšťanů inkarnovaných v lidských tělech - ale jak to skloubit s oficiálním vědeckým názorem, že žádná inkarnace neexistuje? že není žádná duše? atd.

0/0
10.1.2011 16:56

The_Real_Koudelka

Re: všechno je jinak

Máš recht, tuhle jsem se vožral jak doga a ráno na mne koukal ze zrcadla docela hnusnej zelenej emzák.

0/0
10.1.2011 17:08

Poslední___Mohykán

Re: všechno je jinak

Asi máš rozbité zrcadlo.

0/0
10.1.2011 17:17

dracekvo

No nevím

No nevím. Ale když už budou mít technologii na to, aby přiletěli z jiné planety a nebudou se chtít kamarádit. Co s tím jako chce někdo dělat? Poslat na ně raketu,  která je ráda, že vyletí na orbitu, bez toho aby vybouchla ;-D

0/0
10.1.2011 16:51

radio_svobodna_evropa

Re: No nevím

to je bezna poucka, ze ten kdo bude objeven musi byt zakonite mene vyspelejsi. Pointa clanku, ze mimozemstane muzou byt stejne nasilni jako my potom vede k hruzostrasnemu zaveru. Pokud nas objevi nejaci mimozemstane driv nez my je a budou mit nasilne sklony jako my, muzou nas snadno vyhubit ...

0/0
10.1.2011 16:56

JosefK.

Re: No nevím

A co je na tom. Kosmická neviditelná ruka trhu se prostě postará, aby vyhrála ta silnější a schopnější civilizace, stejně jako tomu bylo doposud pořád v našich dějinách. Planeta patří tomu, kdo si ji dokáže vybojovat. Jen prosím žádnou falešnou solidaritu s méně schopnými! :-P

0/0
10.1.2011 19:47

bukovski

Násilí vychází ze slabosti, nebo dušení choroby.

Nejvíce násilí se dopouští lidé fanaticky věřící nějakému bludu, nebo s psychickou poruchou osobnosti. Pokud vyhodnotíme případné návštěvníky jako vyspělejší, myslím si, že tyto vývojové anomálie budou mít již více méně pořešeny.

0/0
10.1.2011 16:33

Poslední___Mohykán

Re: Násilí vychází ze slabosti, nebo dušení choroby.

Nesouhlasím. Násilí je našemu druhu naprosto vlastní a bylo mu vlastní nejméně do konce sedmnáctého století. Teprve poté se našlo pár humanistů, kteří je začali relativizovat. Potlačováno začalo být zásadním způsobem (až na pár výjimek, jakými byly modelově světové války) až v posledních dvou stech letech. Náš vývoj jako druhu byl násilí plný a bez něj bychom podle mého názoru dnes již možná ani neexistovali. To nás totiž postavilo na vrchol pyramidy vývojového stromečku druhů. Neobhajuji a neaplikuji, jen vyjadřuji svůj názor. Pokud přijdou agresivní mimozemšťani, možná se nám ta násilně potlačená přirozená vlastnost ještě bude hodit.

0/0
10.1.2011 16:38

james.blond.007

Re: Násilí vychází ze slabosti, nebo dušení choroby.

R^

0/0
10.1.2011 19:25

ArtistCZ

Re: Násilí vychází ze slabosti, nebo dušení choroby.

Násilí nám není vůbec vlastní. Jsme tak akorát programováni. Násilí je vyloženě jen závěr frustrace, které se velice rádo podmaňuje ego. My se nerodíme naprogramovaní k násilí. Dřív bylo násilí potřeba k přežití...dost pochybuju, že rasa co k nám přiletí bůh ví odkud by se k tak ubohé činnost zmohla.

0/0
10.1.2011 20:43

Juras

Re: Násilí vychází ze slabosti, nebo dušení choroby.

V ohrožení můžeme být, i když cizáci nebudou násilní. Když pořádáme zabijačku, taky nejsme násilní - pouze řešíme potravinový problém.

"Vědci" sice říkají, že cizáci se pravděpodobně (ve významu asi, nikoliv matematický význam) vyvinuli na základě neprokázané darwinovy teorie (vědecký výrok jak na bludného balvana), ale skutečnost může být taková, že pro ně jsme zcela nesrovnatelná forma života. Můžeme být vzhledem k nim něco, co jsou pro nás rostliny - můžou být takoví, že je vůbec nemusíme registrovat (třeba pro nás příliš malí).

0/0
10.1.2011 16:45

dolch

Re: Násilí vychází ze slabosti, nebo dušení choroby.

:-)R^

0/0
11.1.2011 0:01

radio_svobodna_evropa

Re: Násilí vychází ze slabosti, nebo dušení choroby.

v takovem pripade jsem ale slabosi a dusevne chorobni uplne vsichni..... a nebo nemate pravdu

0/0
10.1.2011 16:59

zipx

Re: Násilí vychází ze slabosti, nebo dušení choroby.

jasne, pravdepodobne pritom pujde o neco naprosto jineho. Muzeme se stat potravou, zdrojem cehokoliv, nebo proste jen budeme konkurentem v oblasti nekterych zdroju. Nic osobniho, bez emoci. Asi jako kdyz si date k obedu kure nebo vykopete na zahrade velkou jamu i s mravenistem..

0/0
10.1.2011 17:14

Bartiqe

udrziavat strach

Ludi je potrebne udrziavat v strachu a napati a hladat nove tunely na zbytocne vyhodene miliardy dolarov. Rv

-

Za posledne pol storocie sme mali strasiakov: globalne ochladzovanie, nuklerana vojna, AIDS, chripka, SARS, ropny zlom, nano technologie (toxicita), globalne oteplovanie... Teraz mame Cinu, mimozemstanov. Bude nasledovat umela inteligencia, zmeny v geo-magnetizme,... :-/

0/0
10.1.2011 16:28

Juras

To je hlína :-D

Vědci koukali na nějaku béčkoou sci-fi, nebo co?;-D;-D

No jo, ovládání pomocí strachu. Už nefunguje GO, na terorismus hyne tak nějak sám od sebe - je potřeba vymyslet novou hrozbu.

Více takovýchto veselých článků :-)

0/0
10.1.2011 16:24





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.