- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ale ja jsem cetla, ze se zachranilo 50 lidicek, ne jenom 32!! Psali to dneska v The New York Times, .... tak ale co je vlastne pravda???
Svým způsobem na nehodu můžou USA a EU. Kvůli jejich embargu totiž Írán nesmí nakupovat nová letadla od Boeingu a Airbusu, takže mu nezbývá nic jiného, než používat letadla nakoupená už před islámskou revolucí, příp. letadla nakoupená jako vyřazená v některých rozvojových zemích, které se k embargu nepřidaly.
Zajímalo by mě taky, jaká to byla společnost. Nepředpokládám, že Iran Air nebo Mahan Air, které patří k víceméně bezpečným a můžou létat i do Evropy.
Aby jste se náhodou nepokadil , spadlo jim letadlo zemřeli lidi embargo funguje no a co ,oni mají v plánu vyhladit západní civilizaci takže asi i mě .
Ještě jinak - ilustrační foto. Iheute holt nemá fotky amerických letadel.
kdyby na palubě byl nějakej íránskej "jadernej" vědec...
se nezastavy, budou fachcit prescasy jako stachanovci.
Víc než 12 jich na skladě nemají? :-)))
...nápisy na zařízeních, o jejichž určení nemají ponětí. Třeba leteckých motorech.
:-)))
Že by v tom letadle cestoval nějaký jaderný vědec, který měl "nehodu"? Doufám, že sejmout civilní letadlo by bylo i na Izraelský Mosad moc. Ikdyž ono už i ty autonehody a konkrétní vraždy jsou občas drsné.
Ty letadla 15 let neviděla originální náhradní díl. Na to vážně není třeba Mosad.