Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Domluvená bitka fanouškům Trnavy a Zlína nevyšla. Útočili proto na policisty

Divoké potyčky fotbalových fanoušků s policií doprovázely dnešní zápas zimní Tipsport ligy mezi slovenskou Trnavou a druholigovým Zlínem, který se hrál v Luhačovicích. Příznivci Trnavy si tu dali sraz se svými zlínskými protějšky, aby se porvali. Když na bitku nedošlo, dělali výtržnosti ve městě. Policie zadržela šest lidí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

opas

proč je nenechali?

Kdyby chtěli ve městě zmlátit někoho jen tak tak ať je klidně všechny postříli, ale pokud se chtějí prát jen mezi sebou někde na odlehlém místě? Proč ne, ať se děcka pobaví.

0/0
7.2.2011 17:31

referentka

hmmm,

na SPZ mají  "TT" - tupí trnaváci....(ať nejsem nespravedlivá, tupí "takyfanoušci" - na obou stranách...):-/

0/0
13.1.2011 8:43

referentka

hmmm,

už se moc těším, až se budou domlouvat v rámci zápasu bitky mezi děckma ze sportovek, nebo na olympiádách mateřských škol....:-/

0/0
9.1.2011 9:11

duhacenzor

Re: hmmm,

Sportem ku zdraví a ke zlepšení vztahů mezi lidmi - tenhle slint neznáš:o)

0/0
9.1.2011 16:04

..hovoří CML..

Až na to,že bitka byla domluvená mezi Trnavou a BRNEM!

;-D

0/0
9.1.2011 0:24

Milovník mědi, hliníku, železa 2

Pokud měla bitka domluvená pravidla

která by zabraňovala fatálním zraněním, nechápu proč se do teho PČR montovala..... 8-oRv

0/0
9.1.2011 0:23

libynn

Re: Pokud měla bitka domluvená pravidla

protože nechápeš!:-)

0/0
9.1.2011 0:28

kunta_kinte - konzument psu

Re: Pokud měla bitka domluvená pravidla

Protoze tohle je preci nejhorsi trestna cinnost. najeka prepadeni ci zlodejiny nema cenu vysetrovat.

U nas se nedokopava, takze zraneni jsou skutecne minimalni.

0/0
9.1.2011 2:06

duhacenzor

Re: Pokud měla bitka domluvená pravidla

Neřeš to, já zase marně přemýšlím nad tím, že někdo chápe výraz "jít na fotbal" tak, že se jde s někým servat do krve a říká si u toho, že "fanoušek":o)

0/0
9.1.2011 16:03

Thorough

Re: Pokud měla bitka domluvená pravidla

Je jasné že když to půjde dneska hladce na odlehlém místě za účasti 50-ti primitivů, tak za nějakou dobu to bude někde ve městě za účasti 250-ti primitivů. Tím nemám nic proti primitivům, ale ať jdou raději házet lopatou.

0/0
10.1.2011 0:58

Bjorn Ole Klaksson

Von ten

Gottwaldov taky hraje fotbal????

0/0
9.1.2011 0:23

bal77

!!

at'' táhnou dělat bordel do mad''arRv

0/0
8.1.2011 23:17

libynn

Re: !!

jo!

0/0
8.1.2011 23:22

2mmmm_2

Seřezat,

zavřít, nechat je někde drtit štěrk alespoň 5 let...pak dají pokoj...

0/0
8.1.2011 23:07

kunta_kinte - konzument psu

Re: Seřezat,

Vzdyt se chteli serezat, ale policie jim to zatrhla. To si taky musite ujasnit, co vlastne chcete. ;-D

0/0
9.1.2011 2:07

loschacharos

Re: Seřezat,

R^;-D

0/0
9.1.2011 9:53

2mmmm_2

Re: Seřezat,

Chápu logiku vašeho nicku, že kniha patří do knihovny, husa do boudy a pes na pekáč, ale nechápu logiku Vaší reakce: kdo hce dělat bordel, má moc energie a od té - když to někdo nedokáže ve svém soukromí - musí být zbaven po zlém: na izolovaném místě, kde nebude škodit ostatním...Chápete už?

0/0
9.1.2011 17:23

Modrá straka zlodějka

Měli je nachat, ať namlátí huby.

Staří policajti by je akorát došli posbírat. Chvíli by byl pokoj.

0/0
8.1.2011 22:58

obertalent

bulvár

"jedna bába povídala" a místní tisk se hned chytne. Ony ty "báby" věcem kolem fotbalu moc nerozumí. Jsou to bludy:-)

0/0
8.1.2011 22:35

kunta_kinte - konzument psu

Kdyby meli cajti mozek

tak je nekde nechaj pomlatit a byl by klid. :-P

0/0
8.1.2011 20:16

libynn

Re: Kdyby meli cajti mozek

Toto nejsou žádní "cajti"! Tady jsi se zmýlil podruhé!

0/0
8.1.2011 20:33

kunta_kinte - konzument psu

Re: Kdyby meli cajti mozek

Pardon. Sbor fararu zamezil domluvene bitce, cim privodil jeste vetsi problemy. Je to tak lepsi ? :-P

0/0
8.1.2011 20:40

libynn

Re: Kdyby meli cajti mozek

Jsi totálně mimo, Ty, obhájče domluvených férovek! Mimochodem, nenapovídají tyto a podobné "domluvy" něco o povaze a vlastně i důvodu fandovství?

0/0
8.1.2011 20:49

kunta_kinte - konzument psu

Re: Kdyby meli cajti mozek

Me jsou nejake domluvene bitky ukradene.At se klidne pomlatej, kdyz o to tak stoji. Ale drive se hools mlatili ve mestech a schytaval to kdekdo kolem. Presunuli se tedy na mene exponovana mista, kde si davaji pres usta. Policie tedy rozprasi i tyto a nazene je zpet do mesta. me to logicke neprijde. :-)

BTW najdi si nekde, kolik lidi se takove bitky zucastni a kolik je ostatnich fans. Treba zjistit, ze medialne prezentovany nazor je trochu (uplne) mimo.

0/0
8.1.2011 20:58

libynn

Re: Kdyby meli cajti mozek

Já vím jedno! A to , že normální fanda aby se bál jít s klukem na zápas! Jsem rád, že je tam policie a že koná! "Oni" to znechucují mě!, není možné, aby je v tom podporovala i policie, podle tebe, na třeba vymezeném území. Hovado je hovadem! Kurňa! Buď rozumnej běloch!! a není problém!  

0/0
8.1.2011 21:10

kunta_kinte - konzument psu

Re: Kdyby meli cajti mozek

1. Chodil jsem na fotbal mnoho let. Ze by se male deti musel bat jsem nepozoroval. Pohybovalo se jich tam dost. ( a pokud nekdo rozpoutal nejakou neprijemnou situaci, byl to nejaky pablb ze sekuritky ). Byl jsi vubec nekdy na fotbale, nebo se jen nechavas desit medialni masazi ? ( Jo pozor, na hokeji se domluvene bitky zacinaji rozmahat take, tak opatrne i tam... )

2. jedinne, kdyz jsem na fotbale byl v ohrozeni, bylo, kdyz nas na vyjedze jedna banda fizlu koordinovane nahnala do druhe bandy fizlu, ktera nas zase tlacila zpet. Skuetcne profesionalni akce, nebylo kam uhnout, byt muj jedinny zajem bylo dostat se pryc.

Ano, hovado zustane hovadem, a kdyz se potrebujou nutne pobit, tak at to udelaj nekde, kde to nebude obtezovat ostatni.

0/0
8.1.2011 21:21

kunta_kinte - konzument psu

Re: Kdyby meli cajti mozek

Jen dodam jeste jejich heslo "fotbal je jen zaminka". Takze, i kdyby se nejakym zahadnym zpusobem je podarilo z fotbalu vyhnat, presunou se jinam. Pripada mi to jako takovy adranlinovy sport.

0/0
8.1.2011 21:23

libynn

Re: Kdyby meli cajti mozek

Pokud bych si měl vybrat mezi tím, co říkáš a tvrdíš, nebo policií, beru policii!! Já mám sebe a kluka rád! Já policii věřím víc, než přiožralímu davu, který "násilí" vyhledává a ještě se na tom domlouvá! Na tom nezměnil nic ani Radek!

0/0
8.1.2011 21:33

kunta_kinte - konzument psu

Re: Kdyby meli cajti mozek

Medialni masaz bohuzel dela sve.

Coz mi pripmina, jak policajti pomahali a chranili pri vyjezdu do ostravy. Kvuli "podezreni" vyhazeli cele autobusy na chodnik a nechali je tam lezet. Zajimave na tom bylo, ze ihned po skonecni utkani byli kudivu vsichni propusteni a vraceni zpet na vlak.. Slavie ova loni. To same se stalo spartanum...

Ja chapu, ze kdyz nekdo dela bordel, ze ho seberou a hotovo... ale provokace neberu, a ze jich je..

BTW takovy box je take domluvena bitka, stejne jako kazdy kontaktni sport...

0/0
9.1.2011 2:05

libynn

Re: Kdyby meli cajti mozek

motáš to

0/0
9.1.2011 16:07

Jonáš2

Re: Kdyby meli cajti mozek

docela souhlas, ALE - cajti se nesmí řídit vlastním rozumem, ale nařízeními politiků - pamatuju, když proběhl czechtek a policisté nezasáhli - to bylo křiku že nic neudělali. Rok na to na stejné akci zasáhli - to bylo křiku, jak ty chudáčky opilé a zfetované zmlátili. Čili - ať tak či onak - vždy špatně.

0/0
9.1.2011 0:14

kunta_kinte - konzument psu

Re: Kdyby meli cajti mozek

Czechtek byla tipicka ukazka politicke zvule "hele jak chranime". Jo branit louku proti udupani, to by jim slo, branit obyvatele mesta proti najezdu zlodejscke chatry je uz znacne tezsi, tak do toho nejdou. :-/

0/0
9.1.2011 2:09

[ antimultikulturista vz. 58 ]

Re: Kdyby meli cajti mozek

tak tentokrat si dovolim s tebou nesouhlasit. na tom czteku jim meli nandat jeste vic ;-DR^R^R^

0/0
9.1.2011 9:31

Huczín von Szinágl

Tvrdě na ně jako kdysi v Anglii

Jak dlouho bude společnost ještě tuhle pakáž trpět? Chce to udělat tlustou čáru jako kdysi v Anglii. Fanoušek může na tribuně či ochozu na svém místě skákat, řvát, objímat se s kolegou, třeba i hrozit pěstí, podílet se na choreografii z transparentů atd. ale když to místo opustí, někoho napadne, něco hodí na plochu, zapálí pyrotechniku ap. na fotbale doživotně končí. Může chodit dělat bordel třeba na pole za městem...

0/0
8.1.2011 19:12

Heimdall8

Re: Tvrdě na ně jako kdysi v Anglii

Myslíš operaci vlastní gol, kdy tupost fízlů udělala z chuligánu boháče když jim museli platit vysoké odškodné, za neoprávněné obvinění a věznění??;-D

0/0
8.1.2011 19:22

JoeSO

Re: Tvrdě na ně jako kdysi v Anglii

právě proto jsou bitky organizovány tak, aby o tom policie nevěděla ;-D

0/0
10.1.2011 12:36

jamming

PROC JE NENECHAJI?

proc je nenechaji se porvat? pokdu se dva dohodnou, tak at se porvou.

0/0
8.1.2011 18:46

VFB

Re: PROC JE NENECHAJI?

Taky nechápu, pokud nezraní někoho "nevinného" tak at se klidně porvou.R^

0/0
8.1.2011 19:00

libynn

Re: PROC JE NENECHAJI?

Protože napravovat ty rozmlácený rypáky stojí peníze, které mohou chybět jinde!

0/0
8.1.2011 20:12

kunta_kinte - konzument psu

Re: PROC JE NENECHAJI?

Otazka zni, zdali je lepsi napravit par odrenin ( s cimz na osetreni ani nikdo nejde ) a maximalne zlomenin ( nejsme v polsku ) nebo zaplatit cele policejni manevry a skody ve meste.

( Coz mi pripomina ty manevry, kdyz prijelo na podzim snad 30 fans tusim hradce. Na tech 30 normalu byla asi 10 nasobna prevaha tezkoodencu vcetne vrtulniku. :-P

0/0
8.1.2011 20:43

VFB

Re: PROC JE NENECHAJI?

Slyšel jsem že provoz toho vrtulníku na jeden zápas vyjde asi na 2 miliony.... Rv

0/0
8.1.2011 22:20

JoeSO

Re: PROC JE NENECHAJI?

Tak myslím si, že je lepší, když se poperou mezi sebou, než když udělají bordel jinde a jiným... Kdy to druhé stojí víc peněz...

0/0
10.1.2011 12:37

MartyKO

Fanoušci?

Já bych snad tyhle vymaštěnce za fanoušky ani neoznačoval. To je urážkou všech normálních fanoušků...

0/0
8.1.2011 18:46

libynn

já jsem fandil policii

R^;-D

0/0
8.1.2011 18:37

nebojsa = nečech

Full contact training

Na techto zviratech si policie muze vyzkouset chvaty a hmaty, tak doufam, ze to tak dela a ze se s nima nemaze. Policie by si mela vybudovat takovy respekt, aby si zadny pritroublik (fanousek) na ni nedovolil ani spatne podivat. Na ten curbes, co tam byl je 6 predvedenych malo.

0/0
8.1.2011 18:14

Narhea

....

Tyhle "fanousky" poslat na verejne prospesne prace. Kdyz maji tolik energie.

0/0
8.1.2011 18:04

semafor

Re: ....

Proč si myslíš, že to byli fanoušci?

0/0
8.1.2011 18:09

aktovkar

Re: ....

Ne, byli to kolemjdoucí, kteří se cestou na kolonádu zastavili na fotbale... Jak by někoho mohlo napadnout, že šlo o fanoušky. Taky to nechápu, stejně jako Ty. Ale také mám IQ v záporných hodnotách, stejně jako Ty ;-)

0/0
8.1.2011 18:17

pavel-m

Re: ....

Nevšiml jste si těch uvozovek kolem slova fanoušci?

0/0
8.1.2011 18:19

aktovkar

Re: ....

Nech ho, on jen nevěděl, co by napsal, ale neovládl se, a tak musel napsat volovinu ;-)

0/0
8.1.2011 18:20





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.