Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Na kolejích přišlo loni o život 248 lidí, nejvíce od roku 2006

Na kolejích loni zemřelo 248 lidí, nejvíce za poslední čtyři roky. Oběťmi jsou hlavně sražení lidé a pasažéři aut, která havarovala na přejezdech. Celkem se stalo 4 412 nehod, zraněno bylo 641 lidí, ukázala statistika Drážní inspekce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

soudruh.malina

A kolik lidí přislo na silnici o život?

Třeba by jsme se od redaktůrků dozvěděli, že silniční doprava je o několik řádů bezpečnější. ;-D

0/0
5.1.2011 12:02

Martin_Happy

vlaky sou nebezpečný

měly by se zrušit ;-D

ne vážně, nepřipadá mi, že by ten článek měl nějakou vypovídající hodnotu, na silnicích se taky zabijí čím dál víc lidí a těch letadel taky letos spadlo dost, takže bych to nehrotil

0/0
5.1.2011 11:19

sir Humprey II.

ty vejšky jsou dneska ouplnej Bronx

0/0
5.1.2011 11:07

soudruh.malina

Čím dál víc lidí uvažuje demokraticky

a proto se svododně pohybují v obvodu dráhy. Cedulka se zákazem vstupu je pro ně omezování základních práv a svobod. A to ani nemluvím o zákoně č. 266/1994 sb.

0/0
5.1.2011 10:59

Třetí jezdec apokalypsy

Re: Čím dál víc lidí uvažuje demokraticky

R^

0/0
5.1.2011 11:05

untermenschvonsocdem01

Já si tedy mislim, že vlakem jezděj akorát socki.

A taky si mislim, že vlak by mněl před každym přejezdem spomalit a ject tak rychle abi moch před autem dyžtak zastavit. A taky přez nádraží by měli vlaky jezdit pomalu, abi mohli zastavit před lidma co přecházej koleje.

Já to vym nejlíp. Já sem totiž vzdělaný a úspješný a bohatý volič ODS a Václava Klause. VV

0/0
5.1.2011 10:36

hlnocd8

Re: Já si tedy mislim, že vlakem jezděj akorát socki.

neprovokuj mindracku

0/0
5.1.2011 12:34

Ahasver

mhmm

Lepší ilustrační fotka by byla tato: http://i.idnes.cz/06/011/gal/MR10340d_pendolino1.JPG

0/0
5.1.2011 10:18

dunil_3

Tolik,

ty brďo a kolik z toho je sebevražd?

0/0
5.1.2011 10:09

Šinki

Sedím v Praze

 ve svém pokoji na koleji a říkám si, co ti studenti blbnou, když vidím ten nadpis :D.... Až pak jsem si přečet, že jde o vlaky a malinko se za sebe stydím...

0/0
5.1.2011 9:53

Nahlas se ti směju 2

Re: Sedím v Praze

VŠE?

0/0
5.1.2011 10:04

Spytihněv Pidlomotejl v rauši

Aha,tady si někteří pletou kolejiště se silnicí

to je potom těžká debata,že?;-D

0/0
5.1.2011 9:52

tracnik

No jo

študenti to je veselá cháska

0/0
5.1.2011 9:49

DukatovyListopad

Je to smutne,

ale proc se ta cisla nekdo snazi porad vztahovat k nejakemu roku. Proc porad za poslednich X let, od roku oneho...

0/0
5.1.2011 9:49

Spytihněv Pidlomotejl v rauši

Nejvyšší čas,aby choci začali mít přednost

Jinak tyto tragédie neskončí.:-P

0/0
5.1.2011 9:37

net.Xtreme V.

Re: Nejvyšší čas,aby choci začali mít přednost

Přednost chodců se nezavedla kvůli snížení počtu nehod, ale aby se dostali na druhou stranu...

0/0
5.1.2011 9:45

honzaf

Re: Nejvyšší čas,aby choci začali mít přednost

Já jsem za zavedením přednosti chodců na přechodech viděl i přiblížení kulturním státům, ve kterých ne vždy platí právo silnějšího.

0/0
5.1.2011 9:50

cassul

Re: Nejvyšší čas,aby choci začali mít přednost

Zrušme fyziku! Tady nejde o nějakou přednost, odpovědnost, kulturnost, morální povinnost a podobné iluzorní nesmysly. Tady jde především o naprosto základní pojmy, že auto či dokonce vlak nemůže zastavit na tak krátkou vzdálenost a v tak krátkém čase, jako chodec, protože má neskonale větší hmotnost a hybnost. S tím se zkrátka nedá v tomhle vesmíru nic dělat. A pokud budeme lidi přesvědčovat, že nějaký zákon nebo vyhláška je zbaví nutnosti podléhat fyzikálním zákonitostem, tak budou umírat. Tečka.

0/0
5.1.2011 10:06

net.Xtreme V.

Re: Nejvyšší čas,aby choci začali mít přednost

Jaký zákon je nutí umírat?8-o Chodec nemá absolutní přednost, rozumný chodec tam nevleze ani, když by musel spoléhat čistě na řidiče, že zastaví... (to jest vzdálenost od auta musí být taková, aby stihl uskočit...). Fyziku nikdo nepopírá.

0/0
5.1.2011 10:09

cassul

Re: Nejvyšší čas,aby choci začali mít přednost

Zdůraznil bych pojem "rozumný chodec". Bohužel jsou lidé, kteří vesele skáčou pod jedoucí auta a vlaky, s tím, že mají přednost. I kdyby jí nakrásně měli, jako že nemají, tak tím ten vlak či auto nezastaví. To jsem chtěl říct. Zkrátka se neřídit tím, co se někde povídá nebo píše, ale primárně zdravým rozumem a učivem Fyziky pro ZŠ a hned by bylo o stovky nehod méně. Ale to chceme asi moc.

0/0
5.1.2011 10:14

net.Xtreme V.

Re: Nejvyšší čas,aby choci začali mít přednost

Jasně, že paltí fyzika, ale i přesto mohou mít chodci (za určitých okolností) přednost. Kamion má také delší brzdnou dráhu než osobní automobil, přesto třeba na vedlejší dává přednost. To ovšem neznamená, že je rozumné si přednost vynutit, když vidím, že nebrzdí...

0/0
5.1.2011 10:28

Nahlas se ti směju 2

Re: Nejvyšší čas,aby choci začali mít přednost

A na druhé straně jsou řidiči, kteří si myslí, že když jedou 50km/h bezprostředně před přechodem, kolem kterého se pohybují lidé, tak že nedělá nic nesprávného... Nejspíš patříš mezi ně.

0/0
5.1.2011 10:31

Spytihněv Pidlomotejl v rauši

Re: Nejvyšší čas,aby choci začali mít přednost

Před vlaky? Hoplááááááááááá

0/0
5.1.2011 9:50

net.Xtreme V.

Re: Nejvyšší čas,aby choci začali mít přednost

Před vlaky právě ne, vlaky nejezdí tak frekventovaně a když už nějaký jede, tak stačí počkat chvilku, většinou se nečeká vůbec...

0/0
5.1.2011 10:07





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.