Diskuze

Španělé si už na veřejnosti nezapálí, začal platit přísný antikuřácký zákon

Španělští kuřáci už si kvůli novému kuřáckému zákonu v barech nezapálí. Zákon zakazuje kouření nejen v barech, restauracích a kavárnách, ale i v blízkosti nemocnic, škol nebo dětských hřišť. Výjimkou jsou hotely, které mohou mít třetinu pokojů kuřáckých. Změny se dotknou i televizního vysílání, ani v něm se už nesmí objevit cigarety.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
D

duhacenzor

3. 1. 2011 18:58
Levičáci se předvedli jako obvykle,

nicméně co schází je OPOSICE vůči nim, přivítal bych, kdyby pravice, jakožto garant individuální svobody pro změnu řekla, že až vyhraje volby, tak tento nesmyslný a stupidní zákaz zruší. ( A také to po eventuální výhře ve volbách udělala, samozřejmě)Stejně jako další levičácké vynálezy: homomanželstvím počínaje a přistěhovalectvím muslimů do Evropy konče.

0 0
možnosti
0

0xFF

3. 1. 2011 20:05
Re: Levičáci se předvedli jako obvykle,

To je sice pravda, ale kdy jste tady naposledy nějakou pravici viděl. Považujete snad třeba naši současnou vládu za pravicovou? Kdyby tomu tak bylo, nebyl by přece problém praštit do stolu a říct: Zavádíme rovnou daň placenou jednou (žádné sociální a zdravotní  kraviny), rušíme Ochranný svazu autorský, rušíme paragraf o přiměřené obraně, rušíme dotace na kompenzaci nákladů vzniklých při rozdělování dotací a tak dále a tak dále, zavádíme svobodu slova garantovanou ústavou. Protože to problém je, nepovažuji takovou vládu za pravicovou, ať se nazývá jakkoli.

0 0
možnosti
SM

Stephane Margelle

3. 1. 2011 12:12
Kde je problem???????????????????

V cem vidi nasi ohleduplni kuraci a zastanci svobody problem, se zakazem koureni v restauracich??? Problem neni ani v tom, ze ostatnim smrdi jako spis v tom, ze je to zdravi skodlive i pro pasivni kuraky a od tohoto opatreni se lehce ocekava, ze ubyde kuraků, tim padem mene nakladů na lecbu. Detinsky argumetn, ze auta taky skodi, je dost ubohej. Pokud se vlada rozhodne, ze obetuje v rozpoctu penize z tabaku, tak neni na rozdil od dopravy jeden jedinej důvod, proc trpet ve spolecnosti koureni!!!!

0 0
možnosti
H

hlnocd8

3. 1. 2011 15:32
Re: Kde je problem???????????????????

nevidim jediny duvod proc trpet ve spolecnosti alkohol, kavu, nezdrave jidlo atd. A proc ve spolecnosti trpet koureni? Proc ne, mnozi lide trpi vase zlozvyky tak vy by jste mohla trpet zlozvyky ostatnich. Ovsem vy jste jiste nekonfliktni clovek ktery nikoho neomezuje a nikdo nemusi snaset vase rozmary.....az na to ze chcete plosne zakazovat koureni.

0 0
možnosti
H

HancickaP

3. 1. 2011 11:18
kdyz uz kurakum konecne dojde,

ze na ten jejich smrad neni nikdo zvedavej?

0 0
možnosti
EK

Deleter

3. 1. 2011 11:22
---

To se silně mýlíte.

0 0
možnosti
OH

Sulthan

3. 1. 2011 11:07
prilis prisne

Byl jsem dlouho nekurak, nyni jsem kurak. U tehle zakonu vidim jako problem to, ze jsou zbytecne prisne a neresi to, co maji resit.

Souhlasim se zakazem koureni v uzavrenych prostorach (restaurace), pokud tam neni skutecne dobre odvetravani. Ale pokud tam to odvetravani (a zazil jsem ty, ktere jakykoliv kour spolehlive vysaly) je, tak proc maji nekuraci s kourenim problem?

Nekoureni na verejnych prostranstvich je zbytecnost. Ano, na zastavkach, zvlaste zastresenych, samozrejme souhlas. Ale proc zakazovat koureni tam, kde to nikomu nesmrdi? Proc se radeji durazneji nepokutuje odhazovani nedopalku po zemi?

A proc zakony neresi podniky, kam lide chodi prave za kourenim? Napriklad na vodni dymku - vodni dymka obvykle nevadi ani odpurcum koureni (nesmrdi, coz je vetsinou jediny pravy duvod fanatickeho nekuractvi), zdravi skodi jinak nez cigarety, zavislost se vytvari take jinak, ale z hlediska zakona je to koureni jako kazde jine.

0 0
možnosti
ZP

chrtil

3. 1. 2011 10:55
hmmmm

za chvíli nás budou házet lvům, a pomněte, kde by bylo státu, kdyby nebylo spotřební daně na tabák, ..................... ?

0 0
možnosti
W

woodward2.3

3. 1. 2011 10:58
Re: hmmmm

není vyloučený, že až zakážou kouření, zdaněj čistej vzuch. to pak budou dnešní nekuřáci skuhrat:-P

0 0
možnosti
W

woodward2.3

3. 1. 2011 9:56
já bych navrhoval všechny ty militantní nekuřáky stíhat

pro vyvolávání nesnášenlivosti:-P

0 0
možnosti
ZJ

Jean-Luc Picard

3. 1. 2011 10:35
Re: já bych navrhoval všechny ty militantní nekuřáky stíhat

;-D;-D;-DR^R^R^

0 0
možnosti
EK

Deleter

3. 1. 2011 9:07
Jasně,

jak znám Španěláky, tak to nedopadne líp, jak v Řecku, čili EU vlk se nažere a koza si to cígo stejně zapálí.

0 0
možnosti
PF

wotomtoje.

3. 1. 2011 8:56
A už je to tady zase ...

Celej svět jde tím směrem, jenom u nás je to strašnej problém! Divím se, že to nevyužijeme k propagaci republiky k lákání turistů - kuřáků! Mohlo by to znít třeba takto: Kuřáci celého světa, přijeďte k nám, tady můžete hulit a vyhazovat vajgly a krabičky od cigaret beztrestně, kde se vám namane! ;-)

0 0
možnosti
JV

coudy.v

3. 1. 2011 9:00
Re: A už je to tady zase ...

Podle údajů Evropské komise

zkrátí znečištěné ovzduší každému z obyvatel EU život v průměru o 9

měsíců, České republice o více než 10 měsíců. V mnoha městech jsou

přitom dnes právě AUTOMOBILY hlavním příčinou znečištění ovzduší," uvádí

autor publikace MUDr. Miroslav Šuta.

0 0
možnosti

ted61

3. 1. 2011 8:53
ano

Já kuřáky neodsuzuji je to jejich věc ale se zákonem souhlasím. Jenmo my jsme 100 let za ...  a musíme si projít vývojem jako všechny vysúělé země.Místo abychom něco přeskočili. podívejte s ejak to vypadá. člověk si jde sednout na kafe a smrdí jak fabrika, na ulicích se hulí, smradlavý človíček ještě posledního šluka a pak v tramvaji vám to vydechne do obličeje. Ano ano ano zákaz.A to španělé jsou pořádní kuřáci. A argumenty že lidé nebudou chodit do restaurací neobstojí, je to tak ve světě a nic se nezměniloR^R^R^R^

0 0
možnosti
PF

wotomtoje.

3. 1. 2011 9:00
Re: ano

R^ Není příjemná věc, když na ulici potkáte kuřáka s mávajícím cigárem v ruce! Přinejlepším vám propálí bundu!

0 0
možnosti
JK

babacek

3. 1. 2011 8:38
Antikuřácký zákon

Jedině souhlasím a doufám, že jednou bude i zde ! R^EUV

0 0
možnosti
JV

coudy.v

3. 1. 2011 8:44
Re: Antikuřácký zákon

a co ANTIAUTOMOBILOVÝ zákon ??

0 0
možnosti