- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Za posl 5 tydnu 6ty smrtak
Jak by to bylo jednoduché,stačila by alespoň ve směru jízdy ocelová nájezdová mříž.Auto by sice asi udělalo nějaký kotrmelec,ale nemuselo by to být smrtelné,zatím co náraz do takto pevné překážky je smrtelný v 98%.Ale co,lidí je přece dost....
A nebylo by jednodušší jezdit po silnici a ne škarpou? Proč se mají kvůli retardům za volantem dělat úpravy jak na závodním okruhu? Aby mohli mít ještě silnější pocit, že jim se nemůže nic stát?
jak znám naši policii, tak ho ohlásí příslušnému úřadu pro odmítnutí dechové zkoušky..
a on jim upadal do bezvedomi a dokonce mel tezka zraneni :-)
Tak to je úlet, buď měli jen špatnou lékérničku nebo je redaktor reaktor.
..ten na šrot ožralej cyklista !
Náraz do betonového mostku přes nesmyslně hluboký příkop je, zdá se mi, česká specialita. Zřejmě máme nějakou normu na minimální hloubku příkopů a aby se příkopy nemusely stále udržovat, vyhloubí je silničáři přehnaně hluboké. Všiml jsem si, že například v Rakousku jsou příkopy velmi mělké, většinou ale žádné a často je na jejich místě podle silnice cyklostezka. To samé v Itálii, Německu, Švýcarsku...
na alkohol je potřeba dělat hlavně lidem, kteří upadají do bezvědomí. To je prvotní. Pak teprve zahajovat resuscitaci, vážení policisté!