Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

„Kmotr“ z ODS Oulický musí zbourat jednu z černých staveb, rozhodl úřad

Stavební úřad ústeckého magistrátu nařídil podnikateli Patriku Oulickému, aby do 31. března odstranil zastřešený vjezd do svého sídla v Moravanech na Ústecku. Je to jedna z několika černých staveb, které Oulický postavil v chráněné krajinné oblasti České středohoří.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

raz36

Jeho pozemek

Kazdej at si stavi na svem pozemku co chce, kdyz s tim nikoho (okoli) neobtezuje. Pokud chce nekdo operne zdi, aby se neutrh svah, tak klidne. A komu proboha vadi nejaka striska nad vraty?

0/0
31.12.2010 14:48

p a b e n

Re: Jeho pozemek

souhlas R^

0/0
1.1.2011 12:13

Diskutovat na iDmůžete neomezeně

Re: Jeho pozemek

mně to obtěžuje

a naštěstí tu nemáme anarchismus

komunisti by mu to okamžitě strhli, bohudík, dnes se jen roky prská a nakonec musí jen sundat tu hnusnou střechu

nikdo ho nenutil tam lézt, když chce budovat tak měl jít jinam

0/0
4.1.2011 18:41

SvatyAntonin

oulický

Jestli to bude tak jako v Karlových Varech, tak je to jen mediální bublina.

0/0
30.12.2010 8:17

majkl1

To je zřejmě

příspěvek k povinnému silvestrovskému veselí. Ale tak už to chodí. Aby to neřvalo, odstraní se směšná stříška, za zbytek černé stavby se "vystřihne" pokuta a je vymalováno. Ostatně, ono se to již stává normou. Stavebník postaví černou stavbu, posléze zaplatí pokutu a je vymalováno. A ještě se mu to vyplatí, neboť vyřídit všechna povolení, stavební dozor, dokumentaci a všechny další "serepetičky" by ho stálo víc, o značné časové úspoře nemluvě. A když má štěstí a nikdo ho neudá, nedojde ani na tu pokutu. V reálu je nařízení o odstranění stavby skoro utopie.

Co mne však zaráží, to jsou reakce v diskusi, které schvalují porušení zákona a srovnávají nesrovnatelné. Třeba ta D8 - právě její výstavba váznena neustálém napadání  vydaných stavebních povolení. Pokud by její stavitelé postupovali dle pana Oulického, jednoduše by ji dostavěli a nikdy by nikdo nenařídil její odstranění.

0/0
29.12.2010 13:35

mmmm1

Re: To je zřejmě

-a konečně by byl klid a lidi by nemuseli dejchat v přilehlích vesnicích srač.... z náklaďáků.... kdo rozhoduje o tom, že zrovna tenhle kopec je na nic a tady na tom nemůže bejt dálnice. 5km od toho je těžební prostor, chemické závody, ale zrovna tady vadí silnice.... jak to, že nevadí v ALpách.... vždyť celé je to směšné nastavení jakýchsi norem...jako zákonů.... Bodejť bych si z toho něco dělal--- je mi úplně šum a fuk, že tam Oulický udělal co udělal, kdyby tam nechal polorozpadlou chalupu a vykašlal se na to, tak to nikomu nevadí, ale že to dal dohromady a ...... tak po něm někdo jezdí...až pak teprve jde o zákony.....zákon... je již několik let v tomhle státě úplně to poslední oč většinou jde...a navíc je to kmotr, nebo co.... kdo zkoušel něco stavět v tomhle okolí, tak ho chápe.... nejlepší vyjádření je zdruhé starny republiky....nejste náhodou Patrik;-D bl...z Brna

0/0
30.12.2010 9:12

mmmm1

celý ten spor je směšný

-ano PO stavěl na černo..... kousek od tohoto místa se staví D8 jsou zde 2 kopce napůl odbagrované.... to je CHKO.... zbourání této střechy udělá haló a všichni co nemaj rádi kmotry a ODS se radují i závistivci... Půlka lidí na novinkách včera psala hlouposti  o té chajdě pod zdí a ať si ji postaví jinde. Ta chajda pod tou zdí není ten dům p. O. Ten dům neni totiž téměř vidět. Tou zdí zabránil p. Oulický sesuvu svahu, který ujíždí i když bez povolení... chci vidět, kdo mu nařídí odstr.... Pokud pojedete okolo celé stavby p. O

0/0
29.12.2010 6:48

mmmm1

Re: celý ten spor je směšný

, tak to nebudete ani vědět, jediné odkud je možné celé dílo zahlédnout je letadlo, nebo svah nad jeho domem( těžko přístupný)...takže ráz krajiny byl narušen a marťani se na neby otáčej... vůbec se nedivim, že se mu nechce vyběhávat papíry, ale možná se na nějakého ouřadu nedostalo a to bude ten největší problém... jinak je to směšné: dal bych mu klidně dodatečný souhlas a nazdárek...CHKO neni nic víc než parta birokratů....;-D

0/0
29.12.2010 6:49

zipoun

Re: celý ten spor je směšný

proč tedy CHKO rovnou nezrušit, aby si každej mohl stavět co by chtěl? Přece byste to neodpíral i jiným;-)

0/0
29.12.2010 6:55

mmmm1

Re: celý ten spor je směšný

-já jen nechápu co tam, tak strašně narušil, když  1km od něj se bourají 2 kopce(těžba štěrku) a vede zde zde dálnice D8, která vede přes celé to Č.středohoří.... v kontextu s touto stavbou je to vyloženě směšné....a proto dokážu pochopit, že to měl naháku--- ( a to jestli se to tady 50% nelíbí- a dalším 50 ano) - kdo chce mluvit do toho co je vkusné a co neni)- TO JE JAKO ŘÍKAT SOUSEDOVI, ŽE JEHO MENŽELKA SE MI NELÍBÍ....taky bych byl radši kdyby měl hezčí...;-D Ta stavba je fakt vidět jen z letadla, a z té stráně odkud jsou ty fotky ( převážně jde o vyřizování účtů, závist atd.- bejt to někdo jinej možná nikdo neví ani, že to tam je ....;-D zajímalo by mne kdo  podal podnět... jestli to byli úředníci, nebo to bylo na udání atd.....

0/0
29.12.2010 7:17

majkl1

Re: celý ten spor je směšný

směšný není spor, ale jeho řešení. A možná vaše vidění světa. Černá stavba černou stavbou zůstane, ať je vidět, čili nic. Totéž platí pro porušení zákona. Právě v tomto případě se ukazuje, jak jsme si před zákonem rovní a rovnější.

Ony vámi zmiňované lomy tam byly dávno před vyhlášením CHKO. Jsou šeredné, leč legální. A ta D8 - legální  stavba se táhne díky neustálému napadaní vydaných stavebních povolení. Pokud by byla postavena dle vzoru p.Oulického, tedy načerno, dávno by už stála a nikdo by nikdy její odstranění nenařídil.

0/0
29.12.2010 13:49

mmmm1

Re: celý ten spor je směšný

Ono jde i o to co to je CHKO: - ono vidění světa těch co to tady říděj stojí taky za to...jednou je to CHKO a podruhé těžební prostor...;-D  takzvaní vládci... všehomíra...

- tady už se neřeší jak moc to zasahuje do krajiny, ale kdo a z které lobistické skupiny.... jinak je mi to fuk,  jestli to tam stojí nebo ne .... ale kdybych to měl rozhodovat, tak to řeším pokutou, protže dle mého názoru to do krajiny žádným drastickým způsobem nezasáhlo... to je můj názor a vidění světa nechte na mne..., kdyby tam postavil mrakodrap, tak bych ho nechal sundat ( neb bych to bral jako zásah a dost výrazný do krajiny) proto jsem psal o tom vidět -nevidět:-)

0/0
29.12.2010 14:53

majkl1

Re: celý ten spor je směšný

Co CHKO je není, nad tím netřeba bádat, to je dáno jejím statusem.

Dalším textem jenom potvrzujete nerovnost před zákonem a ještě navrhujete precedens - postav si co chceš a kde chceš, jen to nesmí být moc vidět. Dostaneš pokutu, ale máš postaveno. A bohužel tak praxe často vypadá. 

V tom s vámi rozhodně nesouhlasím. A hlavně - pokud budeme stále tolerovat různé kulišárny, jak zákony obejít či očůrat, nemůžeme se divit stavu státu a společnosti. Ona neúcta k zákonu a následný (a to jen občas) postih-nepostih za jeho porušení formuje společnost. Bohužel tím nejméně žádaným směrem.

0/0
29.12.2010 15:22

mmmm1

Re: celý ten spor je směšný

-fajn ukecal jste mne, tak se to vyřeší malou domů: dostanete povolení a všichni budete držet huby....CHKO nechko...  - některý úřady tady jsou kvůli buzeraci občana...a jenom proto, aby z něj vytáhli prachy různé skupiny: ono stačí se podívat kolik nových nařízení musíte  dodržet př stavbě rodinného domu  a kolik to stojí peněz než vůbec kopnete....   s p. Oulickým soucítím sám jsem několikrát stavěl bez povolení, ne prot ože bych ho nedsotal, ale proto, že by to trvalo moc dlouho a nebaví mne běhat po úřadech....a nechat se buzerovat, když vidím že soused staví to co mne zakazujou.... dnes už to mám vše ok , ale rovněž dodatečně...a kousek od Oulickýho...

0/0
30.12.2010 6:42

Petr_V

Zajímavé

Nechci se pana Oulického zastávat, ale jedna "blbá" zeď v Českém středohoří vadí a Radovesická výsypka v tom samém pohoří a rypadly rozryté Krušné hory nevadí...

0/0
28.12.2010 20:20

Lumpacivagabundus , zlý duch VV

To není možný ...to je úspěch pravice a jejího práva

a správy.......halelujáh.... lidé radujte se 

0/0
28.12.2010 18:27

trojuhelník

§

Přeci jen Saturnin zapracoval. Zdeněk Jirotka by se určitě smál, i teta Kateřina, Dr. Vlach, slečna Barbora Terebová, Milouš i dědeček... Prostě dobrá nálada. :-)

0/0
28.12.2010 17:10

luban12

Mimořádná událost !!!

Tuto zprávu opakují od rána ve všech zprávách,jako kdyby šlo o zločin nejvyššího kalibru a přitom se jedná jen "dupání nožičkama" ochránců přírody,kteří si přivlastňují desítky a stovky hektarů pozemků,které vyhlásí za rezervaci a nikdo tam kromě nich nesmí.Pokud jim nedají k náhradě škody,které svojí činností způsobí,tak budou škodit stále.;-O

0/0
28.12.2010 16:42

Kikek

Vymakané, bez právníků ...

Ale musíte uznat, že to je chytré řešení. Tento stát nevedou žádní blbci.

0/0
28.12.2010 15:40

mirekzelen

malá tajná

dohoda v tichu vše vyřeší!

0/0
28.12.2010 14:58

krvavadasen3

.

Trapný rozhodnutí.Nařídí sundat jakousi bezvýznamnou stříšku,udělaj na něj ty ty ty, zbytek povolí dodatečně.Pod heslem aby se vlk nažral a koza zústala celá.

0/0
28.12.2010 14:56

ferata

Výsměch všem lidem.

Stavební úřad se směje do ksichtu všem. A to i s pánem Oulickým. Toto je jasný důkaz o tom, kdo řídí tuto republiku. Mafián musí zbourat stříšku! Jak směšné. Monstra, které postavil na černo mohou zůstat, ale stříška musí dolů. Tyto stavby měly se neměly vůbec začít stavět. Jak si někdo může začít stavět vilu bez povolen? A v místě, kde je zákaz jakékoliv stavby. Co dělá policie? A co jiné orgány, které můžou zakročit ihned? To kdyby stávěl obyčejný člověk, nemá šanci vůbec začít. Korupce a podvody kvetou směle dál. Za tichého souhlasu úřadu a vlády. [>-]Rv

0/0
28.12.2010 14:14

paiementenespeces

Re: Výsměch všem lidem.

ono je to jednoduche,vzdyt projevi dobrou vuli,tu strisku zboura a je hned velmi slusnym obcanem ,co respektuje rozhodnuti organu.Ze mu zustanou haciendy,to se bude resit priste,a priste znamena casove hooodne daleko.Byt to deda duchodce z Dolni Horni,tak mu nepovolenou kadibudku prijedou strhnout na jeho naklady hned!

0/0
28.12.2010 14:58

Hrustic

Re: Výsměch všem lidem.

Tvoje rozhorceni je roztomile, ale zrejme nesledujes deni, protoze za posledni roky uz jsem podobnych cernych staveb zachytil v mediich nejmin deset - vsech ruznych lidi - od ruskeho mafiana v Karlovych Varech az po nejakeho strejdu s chatou v lese ....

Zatim NIKDO nic nezboural ...

0/0
29.12.2010 0:43

Krycyptoris

Zkorumpovaní úředníci stavebního úřadu

jsou jediný problém této věci. Nechtěli vydat běžné stav. povolení bez tučného úplatku. Tak je dotyčný obešel = nenechal se jimi vydírat. No ale v této zemi nikdo nemá na neomezenou moc úřední, která je nad zákon. Lidi, už jste někdy vyřizovali stavební povolení na nějakou nadstandardní stavbu ? Pouze úředník rozhoduje o tom, co je pěkné a co nikoli ! A co se mu vizuelně nelíbí, to nepovolí. Tohle je pouze důsledek, nikoli příčina ! Je někdo na světě, kromě úředníků, komu vadí vjezdna fotce ? Ať už z nějakých objektivních či vizuelních důvodů ? Ano, podpěrné zdi nejsou hezké, ale jakmile  zarostou, splynou s okolím. A kámen je přírodní materiál. A komu vadí bazén ? Vzdyť dnes je u každého druhého domu. Změnit se především musí stavební zákon. To je příčina všeho špatného.. Rv

0/0
28.12.2010 13:59

Žlababa

Re: Zkorumpovaní úředníci stavebního úřadu

Mně to docela vadí, jednak mi nepřijde správné, aby v CHKO vyrůstaly takový vopičárny, jednak mi vadí, že kmotr Oulický se chová jako samovládce, který si může dovolit za peníze daňových poplatníků všechno.

0/0
28.12.2010 15:32

Luke0102

Re: Zkorumpovaní úředníci stavebního úřadu

pises nesmysly

0/0
28.12.2010 16:37

criticafacilis

objektivne

z tech fotek mohu odobne rict, ze to projektoval nekdo naprosto bez vkusu. takhle si sidlo natoz v chko nepredstavuji ani omylem. taky je fakt ze to muselo stat opravdu peknej balik, terenni upravy, bazen o rozloze jako ten verejny a k tomu naprosto nevyreseny parking... byl bych pro zbourat a prestavet, tato stavba je desnej crap.

0/0
28.12.2010 13:48

ian69

Chudák je unavený

Úřednický aparát uštval dalšího pravicově smýšlejícího pracanta.

0/0
28.12.2010 13:44

ian69

Re: Chudák je unavený

A takový je to hezký člověk: http://i.lidovky.cz/09/113/lnmaxi/TER2f4e12_a9p3h0594_2_.jpg

0/0
28.12.2010 14:10

Nymburský Pudivín

Re: Chudák je unavený

Tady je ještě relativně střízlivý...:-P

0/0
28.12.2010 15:35

Spalovač_šancí

kůadl

0/0
28.12.2010 13:31

saharské iglú

koukem

že se to připravuje podle hesla o vlkovi a koze , zbouráš pergolu  a my zlegalizujeme zbytek , abychom těm imbecilním voličům ukázali jak umíme  zatočit s porušením zákona.

P.S. o tomto případu jsem mluvil s kamarádem v německu , vůbec to nepochopil a jen se ptal jak to , že měsíce stavěl a nikomu to nevadilo

0/0
28.12.2010 13:06

semelik

Téhle hrůze říká někdo STAVBA?

0/0
28.12.2010 13:05

luban12

Re: Téhle hrůze říká někdo STAVBA?

Ten taras je tam aby mu neujela stráň na barák a ta stříška před garáží,aby na něj nepršelo když se vrátí v dešti,zatímco úředníci a ochranáři musí parkovat na ulici a jít do paneláku v dešti.

0/0
28.12.2010 13:18

unbreakable debater vol.15

Re: Téhle hrůze říká někdo STAVBA?

Úředníci by měli chodit kanály a ne jezdit autem. ;-DRv

0/0
28.12.2010 13:29

Výstřik do tmy

K cemu je takovy rozhodnuti, kdyz se muze odvolat? Uz tam davno mely byt bagry, cely to srovnat se zemi, nasledne to kmotrovi nauctovat, prikazat odstraneni suti a vraceni pozemku do puvodniho stavu.

0/0
28.12.2010 13:02

luban12

Re: K cemu je takovy rozhodnuti, kdyz se muze odvolat? Uz tam davno mely byt bagry, cely to srovnat se zemi, nasledne to kmotrovi nauctovat, prikazat odstraneni suti a vraceni pozemku do puvodniho stavu.

A nasadit tam zpět vzácný druh žížal a to,že je to jeho pozemek nikoho nezajímá,protože i o soukromém vlastnictví zde rozhodují ti kteří si přisvojují právo rozhodovat o velkých územích,kam nikdo kromě nich nesmí a buduje se tam prales.;-D

0/0
28.12.2010 13:23

afk

Re: K cemu je takovy rozhodnuti, kdyz se muze odvolat? Uz tam davno mely byt bagry, cely to srovnat se zemi, nasledne to kmotrovi nauctovat, prikazat odstraneni suti a vraceni pozemku do puvodniho stavu.

pokud ma pozemek v CHKO tak musi pocitat s tim, ze tezko neco postavi. co na tom nechapes ?

0/0
28.12.2010 13:26

habr

Re: K cemu je takovy rozhodnuti, kdyz se muze odvolat? Uz tam davno mely byt bagry, cely to srovnat se zemi, nasledne to kmotrovi nauctovat, prikazat odstraneni suti a vraceni pozemku do puvodniho stavu.

Vlastnictví zavazuje se o něj řádně starat v rámci právních předpisů daných společností - tolik volně řečeno o vlastnictví z Listiny základních práv a svobod. která je nedílnou součástí naší ustavy.

Jinými slovy se svým majetkem si zas tak nemohu dělat co chci. Respektive nakládat s ním v rozporu s platnými právními předpisy.

Není naškodu než se začneme ohánět vlastnickými právy si přečíst ty naše nejzákladnější práva a povinnosti !!!!!!

0/0
28.12.2010 13:42

_Zuzka

Re: K cemu je takovy rozhodnuti, kdyz se muze odvolat? Uz tam davno mely byt bagry, cely to srovnat se zemi, nasledne to kmotrovi nauctovat, prikazat odstraneni suti a vraceni pozemku do puvodniho stavu.

Upřímně - ty žížaly tam byly první. :-)

0/0
28.12.2010 14:40

Spalovač_šancí

Re: K cemu je takovy rozhodnuti, kdyz se muze odvolat? Uz tam davno mely byt bagry, cely to srovnat se zemi, nasledne to kmotrovi nauctovat, prikazat odstraneni suti a vraceni pozemku do puvodniho stavu.

jak jste udělal tak dlouhý nadpis?

0/0
28.12.2010 13:32

Výstřik do tmy

Re: K cemu je takovy rozhodnuti, kdyz se muze odvolat? Uz tam davno mely byt bagry, cely to srovnat se zemi, nasledne to kmotrovi nauctovat, prikazat odstraneni suti a vraceni pozemku do puvodniho stavu.

pres mobilni verzi, ta to umoznuje :-)

0/0
28.12.2010 13:36

Spalovač_šancí

Re: K cemu je takovy rozhodnuti, kdyz se muze odvolat? Uz tam davno mely byt bagry, cely to srovnat se zemi, nasledne to kmotrovi nauctovat, prikazat odstraneni suti a vraceni pozemku do puvodniho stavu.

R^

0/0
28.12.2010 13:57

x.time

najde se tady někdo

kdo věří že ty stavby doopravdy odstraní ?

0/0
28.12.2010 13:02

gter

Re: najde se tady někdo

Neodstraní. Jeho straničtí "kamarádi" ho podrží.....

0/0
28.12.2010 13:16

vítek z prčice

nic překvapivého

Neobolševické manýry. Dříve tajemník OV/MV KSČ nyní modrý kmotr. Z bláta do louže, nebo naopak ? Rv

0/0
28.12.2010 13:01

unbreakable debater vol.15

Re: nic překvapivého

Oulickému bylo v roce 1989 necelých 20 let. To by mě zajímalo, jak v té době mohl být v KSČ, natož pak na takové pozici? ;-D

0/0
28.12.2010 13:23

perc

Re: nic překvapivého

Vy asi máte hodně dlouhé vedení.

0/0
28.12.2010 13:48

Tectosagos _)

modrý ideologický aktivista, to je totéž jako tupec

Rv

 

0/0
28.12.2010 14:51





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.