- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
to budou jeste vetsi kramy nez 14T. Uz jsou 14T porsche po zaruce a pekne se ser.ou.
no jedna je v provozu s cestujicimi, ale jen jedna v praze urcite neni...
ale chápu, že není ekonomicky výhodné provozovat x typů vozidel
Je to velice hezký nadčasový design, podařilo se u nich vyřešit i částečnou nízkopodlažnost, která bohatě stačí, jejich sedačky se dají dobře čistit a neujíždí na nich zadek jak na kluzišti, což se děje u nedokonale tvarovaných dřevěných.
Nejen nejhezčí, ale do pražského provozu neobyčejně vhodná velkým vnitřním prostorem. Tolik lidí jako do soupravy dvou spřažených T3 se do žádné nové tramvaje nevejde. Designéři se sice na vzhledu nových tramvají dobře vyřádili, ale obávám se, že málokterý z nich jel v Praze tramvají v dopravní špičce. To, jak tramvaj vypadá, není tak důležité, jako kolik lidí stačí v zastávce rychle vystoupit a nastoupit a zda je vnitřní prostor vhodný pro velké množství neustále se obměňujících cestujících.
Tramvaj je to sice hezká, pohodlná, prostorově dobře řešená, zkrátka má všechna nej. Přeju to Praze. Dost podobné tramvaje jezdí i ve Vídni. pro maminky s kočárky je tam dost místa, okna velká, sprejeří nepočmáraná, málo hlučná. Konečně i v Praze. Pěkné.
to slovo "sice" jste tam nepoužil moc vhodně :)
tak vo co jim zase jde ?
s nostalgií v srdci vzpomínám na tramvaje s vlečňákem, který měl vstup na středovou plošinu. Pohodlně se tam nastupovalo i vystupovalo. Určitá nevýhoda tam byla v tom, že nebyla vytápěná, ale v létě tam nebylo horko. Nebezpečné byly jen hlupákům. ačkoliv i já jsem byl kdysi za vola, když jsem naskakoval do rozjíždějící se tramvaje(na vlastní riziko) a klopýtl jsem. Než jsem se stačil pustit tyče, tak jsem měl odřené koleno. Nu což! Daň z blbosti je přímá a platí se ihned. Ty tramvaje sice neměly takové jízdní parametry jako ty nejnovější, ale na druhou stranu braly asi 80A oproti 240A u T3. Jinak jsem před pár roky četl ovýrobě nějakých krásných a moderních tramvají na Ostravsku pro export do USA. Ty by se mi docela líbily. Zajímal by mě docela cenový rozdíl proti té plzeňské.
T3 si vezme 240 A jen pokud má poruchu a jede na půl trakce, ve skutečnosti je to zhruba dvojnásobek.
Motorový dvoutisícováky by se ale na 80 A taky rozhodně nerozjely a podle výkonu použitých motorů braly cca 200-250 A.
maji tramvaje taky hezke, ale pritom mnohem tissi, slysite je, jenom kdyz prosvisti kolem vas. Jinak tenhle dizajn neni moderni, je to sice oble, ale takovy dizajn se delal pred 10 lety. Co tu byl clanek s fotkou o tramvaji v Izraeli, to byl moderni dizajn. Jinak je samozrejme defakto jedno, jak to vypada z venci, dulezite je, jak je to poruchove, co to stoji, kolik to uveze lidi, jak rychle se da do toho nastoupit a vystpoupit, jak je to vlidne k pohybove omezenym obcanem, jak je to odolne vuci vandalum atd...
Zcela vážně. Mně zahynul před pár lety tragicky kamarád. V Mnichově ho přejela tramvaj. Neslyšel ji.