Diskuze

Do Prahy přijede s ročním zpožděním 25 nových tramvají ForCity

Vozový park pražského Dopravního podniku by se měl od března příštího roku rozšířit o 25 nových tramvají Škoda 15T ForCity. Zavázala se k tomu plzeňská Škodovka. Ta navíc slíbila, že do Prahy dodá každý rok pětatřicet nových tramvají. Teď jezdí v metropoli jen jedna.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
M

Macourek61

23. 12. 2010 22:35
no

to budou jeste vetsi kramy nez 14T. Uz jsou 14T porsche po zaruce a pekne se ser.ou.

0 0
možnosti
P

pseudopravice

23. 12. 2010 21:09
V Praze jezdí jedna tramvaj ForCity? To je vtip?

;-D

0 0
možnosti
MR

TigerM

24. 12. 2010 1:03
Re: V Praze jezdí jedna tramvaj ForCity? To je vtip?

no jedna je v provozu s cestujicimi, ale jen jedna v praze urcite neni...

0 0
možnosti
HD

opportunity

23. 12. 2010 16:47
S ročním zpožděním

Tak to už je půl záruční doby v čudu.

0 0
možnosti
TB

Tomaseq

23. 12. 2010 16:08
Žádná 15T

není v provozu. Všechny jsou odstaveny.... Rv

0 0
možnosti
JK

demon3

23. 12. 2010 17:27
Re: Žádná 15T

Dočasně a ne z technických příčin.

0 0
možnosti
ML

fsp

23. 12. 2010 15:24
Největší radost mám, když přijede rekonstruovaná T3

ale chápu, že není ekonomicky výhodné provozovat x typů vozidel

0 0
možnosti
HA

hrabě Artstetten

23. 12. 2010 13:43
A stejně jsou T3 nejhezčí!

Je to velice hezký nadčasový design, podařilo se u nich vyřešit i částečnou nízkopodlažnost, která bohatě stačí, jejich sedačky se dají dobře čistit a neujíždí na nich zadek jak na kluzišti, což se děje u nedokonale tvarovaných dřevěných.

0 0
možnosti
AT

topič elektrárenský

23. 12. 2010 16:39
Re: A stejně jsou T3 nejhezčí!

Nejen nejhezčí, ale do pražského provozu neobyčejně vhodná velkým vnitřním prostorem. Tolik lidí jako do soupravy dvou spřažených T3 se do žádné nové tramvaje nevejde. Designéři se sice na vzhledu nových tramvají dobře vyřádili, ale obávám se, že málokterý z nich jel v Praze tramvají v dopravní špičce. To, jak tramvaj vypadá, není tak důležité, jako kolik lidí stačí v zastávce rychle vystoupit a nastoupit a zda je vnitřní prostor vhodný pro velké množství neustále se obměňujících cestujících.

0 0
možnosti
JP

Hrochhonza

23. 12. 2010 13:23
Pěkná tramvaj

Tramvaj je to sice hezká, pohodlná, prostorově dobře řešená, zkrátka má všechna nej. Přeju to Praze. Dost podobné tramvaje jezdí i ve Vídni. pro maminky s kočárky je tam dost místa, okna velká, sprejeří nepočmáraná, málo hlučná. Konečně i v Praze. Pěkné.

0 0
možnosti
ŠD

DonZewl

23. 12. 2010 13:28
Re: Pěkná tramvaj

to slovo "sice" jste tam nepoužil  moc vhodně :)

0 0
možnosti
K-KP

kunta_kinte - konzument psu

23. 12. 2010 13:22
Vzdyt si tam kazdej muze napsat co chce

tak vo co jim zase jde ? :-P

0 0
možnosti
C

celim

23. 12. 2010 13:21
Nevypadají špatně, ale bývaly zde daleko lepší tramvaje!

s nostalgií v srdci vzpomínám na tramvaje s vlečňákem, který měl vstup na středovou plošinu. Pohodlně se tam nastupovalo i vystupovalo. Určitá nevýhoda tam byla v tom, že nebyla vytápěná, ale v létě tam nebylo horko. :-)Nebezpečné byly jen hlupákům. ačkoliv i já jsem byl kdysi za vola, když jsem naskakoval do rozjíždějící se tramvaje(na vlastní riziko) a klopýtl jsem. Než jsem se stačil pustit tyče, tak jsem měl odřené koleno. Nu což! Daň z blbosti je přímá a platí se ihned. Ty tramvaje sice neměly takové jízdní parametry jako ty nejnovější, ale na druhou stranu braly asi 80A oproti 240A u T3. Jinak jsem před pár roky četl ovýrobě nějakých krásných a moderních tramvají na Ostravsku pro export do USA. Ty by se mi docela líbily. Zajímal by mě docela cenový rozdíl proti té plzeňské.

0 0
možnosti
JK

demon3

23. 12. 2010 17:14
Re: Nevypadají špatně, ale bývaly zde daleko lepší tramvaje!

T3 si vezme 240 A jen pokud má poruchu a jede na půl trakce, ve skutečnosti je to zhruba dvojnásobek.

Motorový dvoutisícováky by se ale na 80 A taky rozhodně nerozjely a podle výkonu použitých motorů braly cca 200-250 A.

0 0
možnosti
F

FotoGraf

23. 12. 2010 12:47
V Drazdanech

maji tramvaje taky hezke, ale pritom mnohem tissi, slysite je, jenom kdyz prosvisti kolem vas. Jinak tenhle dizajn neni moderni, je to sice oble, ale takovy dizajn se delal pred 10 lety. Co tu byl clanek s fotkou o tramvaji v Izraeli, to byl moderni dizajn. Jinak je samozrejme defakto jedno, jak to vypada z venci, dulezite je, jak je to poruchove, co to stoji, kolik to uveze lidi, jak rychle se da do toho nastoupit a vystpoupit, jak je to vlidne k pohybove omezenym obcanem, jak je to odolne vuci vandalum atd...

0 0
možnosti
AS

Zabr-Ali Mubarak

23. 12. 2010 13:04
Re: V Drazdanech

Zcela vážně. Mně zahynul před pár lety tragicky kamarád. V Mnichově ho přejela tramvaj. Neslyšel ji.

0 0
možnosti