Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Politické vězně pobouřila milost pro Polednovou. Vesecká či Štětina ji vítají

Prezident Václav Klaus udělením milosti bývalé prokurátorce Ludmile Brožové-Polednové, která ve vykonstruovaném procesu poslala na popraviště Miladu Horákovou, rozzlobil bývalé politické vězně a disidenty. Kritizovali ho Jiří Wolf, Vladimír Hučín či Petr Cibulka. Další osobnosti ale s udělením milosti souhlasí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

najjdu

Politický vězeň Patrik Vondrák na svobodě !

ANO, jeden z novodobých  politických  vězeňů ČR [>-] byl na kauci 400.000,-Kč propuštěn po 14-ti měsících vazby za své myšlenky a politické názory současnou demokratůrou konečně z vězení na Pankráci :-). Bohužel, ostatní jsou vězněni dále ;-O...tak schválně, jako dlouho zde můj příspěvek vydrží nesmazán :-/ ?...ono se o takovýchto věcech totiž nesmí veřejnost dozvědět...!!

0/0
25.12.2010 17:12

foogas

zastanci

no ja zase nechapu,ze se ji najednou tolik lidi zastava a hlavne ze vsech jejich vystupu je videt jen arogance. V zadnem uryvku rozhovoru s ni jsem neslysel nebo nevidel byt jen zminku toho,ze by toho litovala.

0/0
23.12.2010 13:03

opinen

POLEDNOVÁ a spol

O vině L.Brožové-Polednové nelze pochybovat,na druhou stranu nebyla jedinou ,kdo se podílel na zločineckých procesech té doby,ptám se tedy,proč nebyli odsouzeni také ostatní soudci a prokurátoři 50.let,ne všichni jsou po smrti,např. Karel Vaš.Z tohoto pohledu a z pohledu jejího věku mi nepřijde omilostnění nějak ostudné,jak tvrdí někteří antiklausovci,byť chápu politické vězně z 50. let,že milost pro Polednovou se jim nelíbí,nicméně odsouzena byla,část trestu si odseděla,společensky nebezpečná není,a největším trestem pro ni je,že společnost jí pohrdá.

0/0
23.12.2010 11:13

luki

Páni novináři...

"která ve vykonstruovaném procesu poslala na popraviště Miladu Horákovou", co to má být? Zase děláme z prokurátora soudce? Ach jo. Ať je její vina jakákoliv a odsedět si má cokoliv, nedějme z šaška krále.

0/0
23.12.2010 10:42

minutos007

Re: Páni novináři...

Přesně tak.

0/0
23.12.2010 10:49

pohrobek

Nechápu o čem tu kecáte

 Vžijte se do její role v 50 letech.ˇJako mladá právnička měla fakt na výběr..... Myslíte že poslala Horákovou na smrt schválně?  Je jasně že to dostala  nařízené ze shora, že ji tak má obhajovat. Tudíž by měli spíše zavřít jejího nadřízeného.  NO a kdyby  jí odmítla chránit? Kdyby jí xchránila a snažila se o její nevinu? Samo že by byla obžalovaná za vlastizradu a popravili by jí také.  Byla postavena před hotovou věc a neměla volby. Na jednu stranu obdivuji že s tím dokáže žít. Za to nechápu tyhle vaše kecy.

0/0
23.12.2010 10:21

Bejvoc3

Re: Nechápu o čem tu kecáte

Ano. Všichni velitelé koncentráků, také dostali zplynování židů rozkazem a nemohli odmítnout. Také je měli po válce omilostnit??? 8-o8-o8-o8-o

0/0
23.12.2010 10:50

eltanin

Re: Nechápu o čem tu kecáte

No, kdyby ji dobře obhajovala, tak by ji měli zavřít tuplem, protože od toho prokurátor fakt není. ;-)

Ona byla prokurátor-elév a jejím úkolem bylo v podstatě jen dát pár otázek a pronést emočně vypjatou závěrečnou řeč. To, z čeho jí vinila žaloba a z čeho ji uznal soud vinnou, je že prý jí muselo být jasné, že je proces zmanipulovaný a že je o rozsudku rozhodnuto předem, a tím, že se prý dopustila spoluúčasti na vraždě.

0/0
23.12.2010 10:50

minutos007

Re: Nechápu o čem tu kecáte

Každý má možnost volby.. Na druhou stranu v té době to bylo hodně těžké...

Otřesné mi spíš připadá, že byla odsouzena po takové době a pouze ona jediná...

0/0
23.12.2010 10:52

luki

Re: Nechápu o čem tu kecáte

R^

0/0
23.12.2010 10:57

lost

jestli ta baba seděla ...

..měly by některé kreatury viset .

0/0
23.12.2010 9:48

černej oes

Doživotí

a za slušné chování provaz. Komunistická čarodějnice.

0/0
23.12.2010 9:36

itek

Re: Doživotí

Černej ocas asi moc fetuje že jo? Nebejt komunistů tak tady určitě nejsi prde...;-D

0/0
23.12.2010 11:18

mafra_fan

jelikož je spojení "bolševický netvor" na indexu,

napíši to jinak: Škoda, že ta milá a hodná stařenka neskoná v nápravném zařízení;-)Je to tak korektní, Koniáši?

0/0
23.12.2010 9:05

vláda modrých korupčníků

Nezlobte se, modří soudruzi,

ale stejně vám to ta stará dáma natřela ;-D Nesklonila se, stála si za svou pravdou, odcházela z vězení jako vítězka. Kdo z vás to má? ;-D

0/0
23.12.2010 7:16

Mouchard revival

Re: Nezlobte se, modří soudruzi,

Já naštěstí ne, děkuji.

0/0
23.12.2010 7:59

Dr. Grínštajn

Re: Nezlobte se, modří soudruzi,

prdlajs natřela......neodcházela z vězení, ale z "pečovaletáku". Nelze to srovnávat s  výslechy a  vězením např. polit. nepřizpůsobivých za dob bolševika.!!

0/0
23.12.2010 8:25

luki

Re: Nezlobte se, modří soudruzi,

To srovnat samozřejmě nelze, ale co s tím má společného prokurátor? Schvaloval procesy výslechů, stavbu nápravných zařízení a jejich režim, odsuzoval snad obžalované k trestu?:-)

0/0
23.12.2010 10:44

zlomená lopata

Re: Nezlobte se, modří soudruzi,

Stejně už se v pekle brzo obejme se starým Grebeníčkem! Můžou tam založit stranickou buňku!

0/0
23.12.2010 10:56

Lanolin

důležité je,

že byla vůbec kdy postavena před soud a odsouzena. To že si ve svém věku odseděla skoro dva roky je jen bonus.

0/0
23.12.2010 7:03

luki

Re: důležité je,

Souhlas, buďme rádi, jen nevím, proč se chytají malé rybičky a ne velryby.

0/0
23.12.2010 10:46

opportunity

Re: důležité je,

R^

0/0
23.12.2010 10:53

Karelka.

Političtí vězni?

To jako tato tři netáhla?

Hučín-mimoň, Cibulka a jeho maminka, Wolf makáč! ;-D

Političtí vězni?! Netáhla.;-D  Dobrej humor.;-D;-DR^

0/0
23.12.2010 6:53

Lenoch netáhlo.

Kdyby zemřela ve vězení, stala by se z ní modla!

Tedy pan Prezident udělal dobře. Jinak, ona má daleko méně másla na hlavě, než většina předlistopadových soudců

a prokurátorů. O těch polistopadových je škoda slov.

0/0
23.12.2010 6:27

Trpasličí ObJeť Cenzury

a navrhuju zavrit

ty politcky vezne, ktery tam ona dostala!!!!

prece jenom, pravo musi bejt, a kdyz ma svobodu jeden, tak druhej ji prece mit nemuze!!!!Rv

0/0
23.12.2010 5:27

Homer.Simpson.

No a co?

Tak si bábrlina poseděla, v jejím věku je to stejně jedno, jestli jí bolí nohy doma nebo ve vězení. Možná, že na svobodě to bude mít dokonce horší, tam se o ní nikdo starat nebude, jako ve vězení. Bručet měli jiní, například celý ÚV KSČ a půlka StB, ale toho se už bohdá nedočkáme.

0/0
23.12.2010 2:07

camilin

Re: No a co?

Jsem si jistej,ze za katrem ji kazdou hodinu nikdo neprebaloval a odneti svobody je jina vec nez sedet doma u telky a cumet na serial s rodinou.Kazdopadne soud pravem rozhodnul o jeji vine a mela tam zhebnout,to ze je venku,je jeji victoria.Dedek na hrade at uz se necaha vystrelit na Mars,tam bude uzitecnej.Martani na zaklade jeho knizky zalozej novou modrou planetu a on tam bude reditel!!!!!!

0/0
23.12.2010 2:38

vláda modrých korupčníků

Re: No a co?

R^

0/0
23.12.2010 7:17

marty.1ban

...

Když jí nestrčili za katr když byla při smyslech. tj. Nejpozději do roku 92 ,tak ač nerad, musím naprosto souhlasit s panem Štětinou.

0/0
23.12.2010 0:22

Roko Blábola 11

Babizna měla shnít v kriminále.

Má na rukou krev.

0/0
22.12.2010 23:59

camilin

Re: Babizna měla shnít v kriminále.

R^R^R^

0/0
23.12.2010 2:39

camilin

Re: Babizna měla shnít v kriminále.

R^[>-]R^

0/0
23.12.2010 2:43

camilin

Re: Babizna měla shnít v kriminále.

[>-]R^EUR^R^

0/0
23.12.2010 2:56

s.slipknot

Re: Babizna měla shnít v kriminále.

přesně takR^

0/0
23.12.2010 7:08

semafor

Re: Babizna měla shnít v kriminále.

Blábol, který používali komunisté!;-D

0/0
23.12.2010 7:52

luki

Re: Babizna měla shnít v kriminále.

Přesně tak ;-DR^

0/0
23.12.2010 10:48

Vsěvolod Sidorič Majskij - poét

vesecká se štětinou - to jsou ty pravé příklady

pro mládež !;-D;-D

0/0
22.12.2010 22:48

vver440 multikulturní inženýr

Re: vesecká se štětinou - to jsou ty pravé příklady

no bodej´t, prokurátoři-pardon, státní zástupci tzv demogracie

0/0
22.12.2010 23:32

Černoušek Bubu

Naprosto kontraproduktivní úsilí.

V budoucnu, až tu nebudou přímí účastníci dějů  padesátých let a let normalizace po sovětské okupaci, ani jejich děti se svými vzpomínkami, budou zhodnocením těchto období soudní procesy a osoby odsouzené v nich- viz třeba norimberský proces se svým Göringem, Kaltenbrunnerem a dalšími. Co zvídavému badateli vypadne o době 50. let. Jedna mladá svazačka, která přečetla návrh rozsudku smrti pro jednu ženu a po 60 letech po tomto, byla jako osmdesátnice zavřena na rok a půl. Co vypadne o dvaceti letech okupace ?Jeden snaživý mladý komunistický tajemník , který poslal zpendrekovat demonstranty, bez obětí na životech, či těžkých zranění a odseděl si podobnou dobu. Oba procesy, díky výběru jejich účastníků, v podstatě zesměšnily pro budoucnost hrůznost líčení padesátých  let a let normalizace, což měl být hlavní cíl těchto procesů, jako historického zúčtování s tou dobou. Proboha, a to má být celá ta hrůza , řekne si v budoucnu badatel po prostudování veškerých účtujících procesů (tedy dvou).

0/0
22.12.2010 22:47

kaktusak

Re: Naprosto kontraproduktivní úsilí.

Štěpán by měl být pochopitelně rehabilitován a odškodněn.

0/0
22.12.2010 22:57

karelkral

měli by se stydět

Měli by se stydět, chovají se hůř než ti bolševici v padesátých letech ;-€ Jejich reakce mě mě jenom utvrdila v přesvědčení, že bolševici, disidenti, romové, pravicoví extrémisté a náboženští fanatici členové vrcholového vedení ODS a ČSSD jsou problémové skupiny lidí, které se většinou štítí poctivé práce a komplikují svému okolí a celé společnosti  život ;-€;-€;-€

0/0
22.12.2010 22:13

Zas ten Qíteček, cenzore

Re: měli by se stydět

Jo, za bolševika by jistě dostala milost... Probuď se.

0/0
22.12.2010 22:19

karelkral

Re: měli by se stydět

No to nevím????  Ale určitě by se našlo dost  ,, kovaných ,, bolševiků , kteří by byli proti, aby tu seniorku z vězení propustili ;-)     

0/0
22.12.2010 22:38

Zas ten Qíteček, cenzore

Re: měli by se stydět

Ne. Ti by ve fabrikách psali pamflety, aby dostala provaz. Jinak osobně souhlasím s Veseckou. Odsoudit (ale všechny!) hlavně morálně. Aby lidi na ulici věděli, co je to za zrůdu, aby si před ní odplivovali. Aby na každým kroku cítila pohrdání. To by bylo horší, než kriminál.

0/0
22.12.2010 22:52

Kolokol

Politické vězně pobouřila milost ....

Myslíte psychopata Cibulku?

0/0
22.12.2010 21:44

karelkral

Re: Politické vězně pobouřila milost ....

ten evidentně potřebuje odbornou pomoc :-P

0/0
22.12.2010 22:13

Joe_Black

Klaus a komunisti

nic jiného se ani nedalo čekat od někoho, kdo se nechal zvolit prezidentem za pomoci komoušů :-(

0/0
22.12.2010 20:48

Jiricek 1

Re: Klaus a komunisti

Od pana prezidenta Klause bylo rozhodnutí o udělení amnestie paní Polednové prozíravé-lepší dát amnestii,než po rozhodnutí soudu ve Štrasburku , úplné osvobodit a zbavit viny 8-o

0/0
22.12.2010 21:24

DeliriumTremens

Re: Klaus a komunisti

Navíc, kdyby v tom kriminálu zaklepala bačkorama, tak by to u "obyčejných lidí" mohlo zvednout vlnu sympatie k bolševikům.

0/0
22.12.2010 21:30

karelkral

Re: Klaus a komunisti

R^

0/0
22.12.2010 22:39





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.