Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Štěch vyzval Hegera a Nečase k jednání s naštvanými lékaři. Jde prý o život

Předseda Senátu Milan Štěch z ČSSD vyzval ministra zdravotnictví Leoše Hegera a premiéra Petra Nečase, aby začali jednat s představiteli lékařů a zdravotníků. Podle něj je třeba co nejdříve dohodnout kompromis, který by zabránil výpovědím a odchodu doktorů z českých nemocnic. Situace je vážná, jde o životy i o zdraví, uvedl Štěch.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

MONTELBRUS

DEMISE

Dobrý den

Pan ministr Heger by měl okamžitě odstoupit ,protože absolutně nezvládá svou funkci.V jiných zemích se odstupuje za daleko menší delikty.Pamatuji že nedávno odstoupila z funkce ministrně zemědělstvi myslím v Německu jen proto že v jednom hypermarketu se našla skažená kuřata.Tady se hazazarduje s lidskými životy a s panem ministrem to ani nehne - stydte se pane ministře.Ale holt koryto je koryto že...

0/0
30.12.2010 1:39

sousedsrandista

Spravedlnost

Aby můj příspěvek opět z důvodu vulgárního výrazu nebyl vymazán, tak

prostřednictvím systému, který odkazy zkracuje se podívejte na jiný

pohled na věc. Příjemné čtení všem fanouškům nadrevo.cz přeji a nyní ten

odkaz:  http://tinyurl.cz/0a7j

Správci jste spokojeni? Posílám kytičinku a pusilinku....

0/0
29.12.2010 17:17

puk

Á komunista chce být nepostradatelý!

Ale my na tebe dlabem, hlupáku.

0/0
29.12.2010 12:14

jahana

dranha299@volny.cz

Štechovi jde o život?Šmárja, tak něco dělejte, co si počnem, když příjdeme o předsedu senátu! Ale podle Jana Wericha, když nejde o život, tak jde o ovno, tak nevím, o co tomu Štechovi vlastně jde.8-o

0/0
29.12.2010 10:03

karelkral

asi Štechovi

;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
27.12.2010 18:52

Benzin Petrolejovič Naftěnko

Soudruh amatér

už pochopil, že to těžce prokaučoval.

0/0
23.12.2010 5:47

arogancemoci3

Letmý pohled -

Největší počet lékařů na počet obyvatel? Rusko.

Druhý největší počet lékařů na počet obyvatel? Česko.

= Tak ať jdou, uvidíme kolik z nich někde budou chtít.

0/0
23.12.2010 1:47

Cenda22

Re: Letmý pohled -

tak proč, sakra, pořád musí dělat přesčasy a to 80-100 hodin měsíčně, což by ukazovalo na nedostatek lékařů v řádu 40-60%? Nebude potom chyba někde jinde, než v lékařích?

0/0
23.12.2010 9:58

jarda

Re: Letmý pohled -

Určitě je chyba jinde,ale to si odborářští bosové nepřipouštějí a ministra Hegera nenechají pracovat na reformách zdravotnictví.Jde jim jen a jen o peníze,nikoliv o pacienty a stát. Rv

0/0
27.12.2010 18:39

meeddaa

Re: Letmý pohled -

Vážený kolego, nem. lékařů je kolem 12 tisíc, ten údaj vyvolávající dojem, že je nemocničních lékařů na počet obyvatel víc než průměr v EU je omyl - jednalo se o počet úvazků, ne o počet lékařů. A s tím počtem přesčasů má kolega nad vámi pravdu. Sám vím od několika kamarádek doktorek, že přesčasy mají tak velký, protože prostě není nikdo jinej, kdo by sloužil. Jedna kamarádka v Brně měla třeba za 14 dnů 6 služeb. Podle vás teda asi proto, že jich tam je hodně... ;-D

Ať už si o p. Štěchovi můžeme myslet cokoli, tak v tomhle má pravdu, a jestli si myslíte, že opatření pana Hegera vůči odcházejícím lékařům je nějaká reforma, tak potěš pánbů... Ač to pro vás možná bude paradoxní, lékařům v DO jde právě o pacienty, protože mj. na základě mnou výše uvedených vět je zřejmé, že už teď se celý zdr. systém pomalu, ale jistě hroutí.

0/0
27.12.2010 23:16

jarda

Re: Letmý pohled -

Tak to vypadá,pane doktore " meeddaa", že Němcům navýšíte počet lékařů z 12 tisíc na 20 tisíc (o 8 tisíc našich) a už tady doma nemusíte pracovat 35 hodin denně při čtyřiadvacetidenní době. :-P Min.zdravotnictví Dr.Heger na reformě pracuje,ne že je nějaká již hotová,jak píšete. A pokud jde lékařům o pacienty,tak to řešíte způsobem nátlaku na peněžní ohodnocení této "schudlé" skupiny. Ostatní rezorty se mají božsky? Kde je morálka a vlastenecké cítění? Němci si z 300 volných míst vyberou a to vás uješťuji,že výběr bude velice uvážlivý. To hroucení systému někdo způsobuje a kdo to je,to snad i vy chápete. Rv

0/0
28.12.2010 9:28

jarda

Re: Letmý pohled -

Máte naprostou pravdu!!! R^

Němci se už cukají a CDU jednala o tom,že si budou cizince pečlivě vybírat a to se týká i lékařů z Česka. Kolik z těch odborářských počtů 8350 odejde? Kolik jich umí jazyky? Snad jen Štech a Engele a to pouze částečně rusky. :-PRvRvRv

0/0
27.12.2010 18:34

arogancemoci3

Jo, soudruh Štěch, to je jiné kafe:

 „Přišli tenkrát za mnou se slovy: Hele, Milane, jsi oblíbenej, sportovec, studuješ. Nechceš být členem KSČ? A já chtěl.....

0/0
23.12.2010 1:43

stip

Štěch, Kubek, Engel - stačí napsat ta jména

a dál není třeba dodávat nic. Jen pro natvrdlé doktory: jste křoví v politické hře rudo-rudé smečky.

0/0
23.12.2010 1:15

qwertza

Re: Štěch, Kubek, Engel - stačí napsat ta jména

R^:-)R^ Svatá pravda! Ale oni to doktoři stejně nepochopí ...

0/0
28.12.2010 2:34

brekebrekkeke

U tohoto clanku je to jeste vetsi tragedie, jak u toho druheho o lekarich :-(:-(:-(

Nic jineho, nez zavist lekarum to neni.:-(. Transparentneji to projevit nemuzete. Des bes :-(

0/0
22.12.2010 21:34

noorange

Re: U tohoto clanku je to jeste vetsi tragedie, jak u toho druheho o lekarich :-(:-(:-(

jdi někam se závistí..., to si chlácholíš jen své ego, jde jen o prachy a holt se to zkouší všemi způsoby a zrovna to doktorům moc nejde.

0/0
22.12.2010 22:21

brekebrekkeke

Re: U tohoto clanku je to jeste vetsi tragedie, jak u toho druheho o lekarich :-(:-(:-(

Nevim proc by dal meli zustat mizerne placeni. Zacli to mladi, stari se pridali. Presto mladi odchazi po stovkach. Jste jen zavistivci :-(. Nevite nic

0/0
23.12.2010 6:25

jarda

Re: U tohoto clanku je to jeste vetsi tragedie, jak u toho druheho o lekarich :-(:-(:-(

A ty stovky jsou kde,pane "brekebrekkeke? Odpovímvám: U soudruha Engeleho na hromadě. Výpovědi se podávají zaměstnavateli a ne odborářům. ;-DRv

0/0
27.12.2010 18:43

noorange

Angoráku, tag jag? Ty lidi , to je ale nevědoucí tlupa.

Oni ne a ne pochopit, že ten lékař má na ty prachy prostě už takový nějaký automatický  právo, prostě lidi nechápou, že to musí bejt nejlépe odměňovaný borci hlava nehlava. Nebo že by mohli tenkrát začít dělat něco jiného? Něco dobře placeného? Třeba zubaře nebo obvoďáka? Ty byli považováni tenkrát mezi doktory za ty, co nic neumí... a teď jim zase naopak závidí zase jen ty prachy. Prachy , prachy, prachy, každého zajímají, ale ti doktoři, to tentokrát po..... Chtějí reformu? Nechtějí, chtějí jen prachy za každou cenu. Doufejme, že tímto odstartují něco, co tu již bylo zmíněno, co pročistí konečně jejich řady, aby ti dobří mohli být odměněni a zbytek holt musí být odkázán na to, zda k nim někdo vůbec přijde a obávat se advokátů, když něco zvořou. Do ciziny, lze odcházet  z jakéhokoliv oboru, ale potichu, bez vydírání a je to normální. Některé výkřiky rádobylékařů tady na diskusi jim  na oblibě moc nepřidá.

0/0
22.12.2010 21:00

brekebrekkeke

Re: Angoráku, tag jag? Ty lidi , to je ale nevědoucí tlupa.

Lekari z ceskych nemocnic dali vlade sanci i dostatecny prostor resit reformu. Co udelala vlada? Podrazila je, dal to znas. Lidi jako ty jsou obeti politicke manipulace

0/0
22.12.2010 21:38

noorange

Re: Angoráku, tag jag? Ty lidi , to je ale nevědoucí tlupa.

ale..., spíše bych věřil, že lékaři nemohou zkousnout to své elitářství. Lékaři by si měli udělat také pořádek mezi sebou, odělit lékaře od chodících titulů, ty sympozia se mi nejeví zrovna košer... a lékař manažer nemocnice, to je už úplný fiasko.

0/0
22.12.2010 22:19

jarda

Re: Angoráku, tag jag? Ty lidi , to je ale nevědoucí tlupa.

Právo mají všichni,nejen lékaři,ale to bycho bývali neměli několik desetiletí budovat socialismus a pak bychom měli všichni německé platy,včetně důchodců. Právo a možnost je třeba posuzovat a ne jen prachy,prachy a zase prachy. Kdyby se ostatní profese chovaly jako lékaři,tak by ČR měla obyvatel sotva 1 milión. :-PRv

0/0
27.12.2010 18:48

Huckelberry Švédd 4

BUBUBUBUBUBUBU

.. ale takhle se, soudruzi komoráři, poker nehraje ;-D

0/0
22.12.2010 19:39

rohovín jednorohý

No vzít hrubou mzdu

včetně prémií, přesčasů, příplatků na kterou dosahuje 30% zaměstnanců a z toho si vytvořit nějaký 3x násobek toho co prý je  "spravedlivý" mininimální základ za 40 hodinovou pracovní dobu i pro toho největšího lempla v nemocnici to je opravdu nestoudný požadavek, to se doktoři nemůžou divit že sympatie veřejnosti nemají. To vlastně těm  ostatním co mají třeba 20 tisíc za cenu přesčasů a s krvavýma očima naznačují že doktoři jsou nadlidy a ti ostatní jsou póvl kterému stačí životní minimum,  protože póvl je povinen zajistit ty násobky těm nadlidem. Ti doktoři se snad domnívají že oni jsou základem bez kterého nemůže fungovat společnost ale ono je to naopak,  základem bez kterého nemůže fungovat společnost je produkce a výroba potravin, průmysl, stavebnictví, bez těch lékařů by společnost fungovala klidně 100 let to je vyložený nadstandard, bez tohohle nastandardu by se pouze zkrátil průměrný věk a u některých kvalita života. 

0/0
22.12.2010 18:54

Aischylos

lékař

Níže v diskusi sem byl nakonec "usvědčen", že když mi dojdou argumenty, tak raději uteču....věřte, že to fakt ne, jen člověk i na službě musí občas něco udělat, aby si zasloužil ty peníze a mohl si koupit to BMW, vilu a ty kožichy na manželku...

0/0
22.12.2010 18:31

Nahlas se ti směju 2

Re: lékař

Vysvětli mi tedy prosím ten rozpor. Lékaři odcházejí, protože nejsou dobře zaplaceni. Aby mohli být dobře zaplaceni, je nezbytná reforma. Tím, že ale odejdou, podpoří organizátory akce Děkujeme, odcházíme, tedy socialisty, kteří reformám dlouhodobě brání.

0/0
22.12.2010 18:34

Nahlas se ti směju 2

Re: lékař

Ptám se tě na to už asi po čtvrté a i tentokrát to vypadá, že děláš, že sis otázky nevšiml.

Asi jsi čekal slepou podporu, ne racionální oponenturu. Možná ani sám nevíš, co tvá výpověď vlastně znamená pro tvé kolegy, kteří se rozhodli neodejít. V podstatě jim svou výpovědí vzkazuješ: podporuji setrvání vaší zoufalé situace a nechci pro vás zlepšení.

.

To je překvapivý projev loajality.

0/0
22.12.2010 18:50

brekebrekkeke

Re: lékař

Neni ti divne, ze vsichni tazani ti odpovi a ty porad nerozumis ? Zadny lekar nepristoupi na tvuj potupny zpusob diskuze dlouhodobe. Ty se nikdy nic nedozvis, pze si o sdeleni driv kebuli rozbijes, nez bys pripustil jiny nazor. Se vsemi lekari, kteri na tebe reagovali, plne souhlasim !

0/0
22.12.2010 21:46

xluke

Re: lékař

Má pravdu co? ;-D

0/0
23.12.2010 14:14

puk

Komunisto Štěch zalez do díry

Ty jeden z největších darebáků máš tu drzost vylejzat?

0/0
22.12.2010 16:59

gter

Re: Komunisto Štěch zalez do díry

Bohužel má pravdu, začne jít o život.....

0/0
22.12.2010 18:16

jarda

Re: Komunisto Štěch zalez do díry

R^

0/0
22.12.2010 19:01

rohovín jednorohý

Já bych řekl že hlavní problém bude v tom

že se v těch pojišťovnách a nemocnicích s těmi penězi šafaří stejně jako se státním rozpočtem, tedy že tam prakticky všechno vyjde 2x dráž aby někteří vybraní jedinci mělo svoje korupční provize. Ale tohle se nedá řešit naléváním peněz do té bezedné díry, tohle pacienti nikdy nemůžou utáhnout.

Tam kde hospodaří doktoři soukromníci tam si na peníze nestěžují, praktici, ambulantní, dentisti, všichni jsou vysmátí.

Vezměme třeba i zvěrolékaře, tam funguje trh, platí se hotově a člověk klidně muže zaplatit, tomograf, rentgen,  i komplikované operace, kupodivu tam 300 tisíc za slepák nikdo nechce  a je to prakticky jedna a táž práce. Tam se ale určitě nešafaří a nekrade, ty soukromé firmy si tam  hospodaří rozumně jako to dělá většina lidí doma a potom můžou nabídnout i rozumné ceny.:-/

0/0
22.12.2010 16:56

spokojený20

Myslete

Myslete si co chcete. K tomuto tématu bylo již vše řečeno. Všechny argumenty z obou stran již byly vyřčeny-i ty rozumné. Tak teď je míček na straně vlády. Pokud se nepoučí z historie / Belgie, Anglie , Norsko, atd. atd / . V každém státě to zatím vláda prohrála. A to byly opravdu silné vlády a ne tento slepenec, který se může každým dnem rozpadnout. Takže jsou pouze dvě možnosti. Buď vláda ustoupí, nebo to rozhodne první zbytečně mrtvý. To není vyhrožování , to je fakt.!!!!!!!!

0/0
22.12.2010 16:47

Angorka kocka domaci

Re: Myslete

R^ R^ R^ koukal jsem,ze jsi se casto vyjadroval.predpokladam,ze nejsi v cesku;-) sileny mi pripada to urazeni, co si ti lidi dovoli. ze to sejmulo zeleznou lady vime my, oni to videt nechteji

0/0
22.12.2010 16:50

Nahlas se ti směju 2

Re: Myslete

Mě přijde ještě horší, že pologramotní lidé bez schopnosti odpovědět na i jednoduchou otázku si tu hrají na doktory.

0/0
22.12.2010 16:52

spokojený20

Re: Myslete

Máte pravdu. Jsem již patnáct let v Německu.

0/0
22.12.2010 16:52

Angorka kocka domaci

Re: Myslete

which board ? ;-)

0/0
22.12.2010 16:53

Nahlas se ti směju 2

Re: Myslete

V Německu se mluví německy, ne anglicky, víš?

0/0
22.12.2010 17:00

tigrakrajtovita

Re: Myslete

Dobrý den, četl jsem si Vaše reakce a příspěvky. Rád bych Vás, jako mladý lékař, působící v cizině ujistil, že je na první pohled zřejmé, jak nejste orientován ve zdravotnictví. Dále bych se rád vyjádřil k urážkám, kterými častujete nick "Angorka..". Je to trpce úsměvné, neboť Vy mu pane nesaháte ani po kotníky. Pana doktora si pamatuji jako medik. Stejně tak byste měl řádně číst, co Vám píše nick "spokojený..". Má naprostou pravdu. To Vy ji nemáte. Vaše chování je nepochopitelné.

0/0
22.12.2010 17:06

freak6

Re: Myslete

Felčara z čech aby tady člověk pohledal. Samej solidární zahraniční kolega.;-D

0/0
22.12.2010 17:11

tigrakrajtovita

Re: Myslete

Bílá mafie se spolu zná a také spolu drží, přeci. V ČR mladý lékař opravdu na diskuzi tohoto typu čas nemá. Jsem jednoznačně na straně českých nemocničních lékařů R^

0/0
22.12.2010 17:15

Nahlas se ti směju 2

Re: Myslete

Možná tedy budeš ty umět vysvětlit, proč lékaři nepodporují co nejrychlejší uskutečnění zdravotnické reformy, která je jediným prostředkem ke zlepšení podmínek pro lékaře, ale proč se stavějí na stranu těch, kteří reformám dlouhodobě brání?

0/0
22.12.2010 17:18

tigrakrajtovita

Re: Myslete

Vynasnažím se Vám odpovědět. Obávám se však, že to budete stejně vyvracet. Pokud budete, požádám, zda by to šlo bez urážek. Protest českých nemocničních lékařů je k reformě smeřován. Lékařské povolání je podmíněno řadou zákonů. Není tedy možné zvolit jinou cestu, než tu, kterou zvolili. Roli v negativním přístupu hraje spojení LK a LOK, které, bohužel, lékaři neovlivní. Stávku jako takovou lékaři držet nemohou, právě kvůli zákonům. Protest je opravdu za účelem omezení lobby farmaceutických firem, předražených zakázek a všemohoucího vlivu pojišťoven.

0/0
22.12.2010 17:39

Nahlas se ti směju 2

Re: Myslete

"Protest českých nemocničních lékařů je k reformě smeřován." - krok posilující skupiny dlouhodobě bránící reformám (odbory) není krokem směrem k reformě.

"Není tedy možné zvolit jinou cestu, než tu, kterou zvolili." - je. Mohou například prostřednictvím svých profesních organizací tlačit na ministra, parlament a vládu. Oni ale zatím dělají pravý opak.

"Protest je opravdu za účelem omezení lobby farmaceutických firem, předražených zakázek a všemohoucího vlivu pojišťoven." - ach, jak rád bych tomuhle věřil a jak rád bych tohle poslouchal na tiskových konferencích pořádaných lékařskými odbory a četl v jejich oficiálních prohlášeních. Tak to ale není. Cos napsal, není pravda.

0/0
22.12.2010 17:46

tigrakrajtovita

Re: Myslete

Věřím, že je to pravda. V každém případě jim přeji hodně štěstí. Nyní přecházím na mail, neboť si mnohem raději píši s panem doktorem, kterého jste hanobil.

0/0
22.12.2010 17:49

Nahlas se ti směju 2

Re: Myslete

Uf, mladíku, to není otázka víry, ale faktů. Já nepíšu o víře, ale o faktech.

0/0
22.12.2010 17:52

tigrakrajtovita

Re: Myslete

Já Vás chápu, ale nevím, co k tomu ještě dodat.

0/0
22.12.2010 17:55

Nahlas se ti směju 2

Re: Myslete

To jen potvrzuje má dřívější slova. K tématu nic relevantního, ale hodnocení ostatních diskutujících plná pusa...;-D.

.

Prchej si jakože psát s angorákem. Ten taky hodnotil ostatní a k věci mlel nesmysly.

0/0
22.12.2010 17:57





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.