- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Musíš se hodně učit, abys poznal, jak málo víš!
PS:
A proboha!
Neučte se od novinářů ! ! !
až jsou podprůměrní všichni.
Přesně tak, tahle klesající úroveň je i produktem pseudohumanismu a integrace slabších žáků do normálních tříd a k tomu potom požadavek, že každý má právo absolvovat úspěšně normální základní školu a mít maturitní vysvědčení i když na to mentálně ani z hlediska vůle nemá. Snaha začleňovat pomalejší žáky do normálních škol a nutnost jim potom přizpůsobovat tempo výuky celé třídy už nese ovoce.
Fakt je ten, že kvalitní materiál, který by na školách mohl učit, tam učit nikdy za ty peníze nebude. Takže zůstanou pouze šikovní blázni, nebo průměrní až podprůměrní učitelé, kteří neumí zrovna nejlépe učit a ani se nezajímají o to, jak nejlépe učit. Co z toho vyplývá? Vyplývá z toho založení soukromých škol s kvalitními kantory, pro vyvolené děti, tedy spíše děti vyvolených A holotě nezbude nic jiného, než usednout zpátky ke strojům Prostě a jednoduše, přestože Jiřík během prvního stupně prokazoval evidentně vyšší inteligenci než Petřík, rychleji četl, rychleji počítal, lépe chápal zadání úloh, tak je dneska Petřík 10x zaopatřenější a šéfuje Jirkovi. Hádejte čí táta měl na tu lepší školu? Je to možná přitažené za vlasy, ale taková budoucnost nás čeká.
Problem bude spis v tom, ze v Evrope nebo Sev. Americe za chvili nebudou ty stroje, ke kterym by slo usednout.
se deti nauci, az ve skolach prestanou pouzivat zjednodusovani a zhovadilosti jako je trojclenka a bude se toho ucit min, ale poradne a na mnoha prikladech ... "A jak budeme poracovat dal s prikladem?" - "Ted se udela trojclenka ... ", odpovi blondyna a stejne ani neni schopna interpretovat, ktera velicina co znamena ... ale kretenismus vetsi je, ze se detem pokrivuje povedomi o vecech jako jsou vzajemne pomery, podily, zavislost jedne veliciny na druhe a nevim co jeste, proste ten "selsky rozum", kterej se tahne celou matematikou, fyzikou, ekonomii, at na ZS, SS nebo VS ...
zhovadilosti jako trojčlenka? Trojčlenka je pouhá lineární interpolace vzniklá řešením soustavy 2 rovnic (lineárních) o 2 neznámých. y1=k*x1 a y2=k*x2, kde k je konstanta úměrnosti, která se výpočtem zkrátí. Takže máme např. y2=x2/x1*y1, což není nic jiného, než trojčlenka (pro přímou úměrnost)
Pro nepřímou úměrnost lze odvodit podobný vztah.
že gramatiku mají mít děti načtenou, psát se naučí, když budou psát babičce(která bydlí za rohem) pod dohledem rodičů a nabídku z cestovky si mohou přečíst na záchodě, jestli obsah nepochopí, nevadí. Nevím, na co by potom byly hodiny češtiny ve škole.
Na biflování se spisovatelů a jejich děl.
Ucitele jsou dlohodobe mizerne placeni a podle toho vypada kvalita. Stejne tak se zrusily osnovy a nejsou definovane standardy ...
Ono to asi tem nahore vyhovuje, ze lide neumeji interpretovat informace a premyslet, jinak by jim nezrali to jejich divadlo a videli ty jejich levarny ...
ucitele byli, jsou a budou vetsinou spatne placeni a nejen u nas. Je to celosvetovy problem. Ale co by jsme sami mohli zmenit je naucit deti opet ucte ke skole a k ucitelum, dat jim kredit jako v minulosti. Ucitel by mel mit pravo nechat dite po skole, dat mu ulohu navic a vyzadovat kazen a za nedodrzovani dat trest (nejen napsat 100x nejaky text, ale i jine daleko duslednejsi (vzpominam na fyzikarku, ktera k tomu ucelu mel archy s ulohami a ty hrisnici museli prinest vyresene nebo je resili po skole). Bylo to vychovne, ale plnilo to i svuj ucel.