- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
by mě zajímalo,co tak na motoru mohl kontrolovat,pokud neměl š105.na běžícím motoru u moderního auta můžete kontrolovat.leda běží,nebo neběží.bez diagnostiky už asi nic dalšího.ach jo................
Já se obávám, že nějakou takovou starou plechovku měl.
starší děda a už mu to moc nemyslelo, nic víc v tom pravděpodobně nebude. A ,,redachtor,, idnesu neumí napsat obyčejný článek a popsat okolnosti ,,ohromného,, případu.
nemusíš být starší děda,aby jsi nepoznal co to je "houser",tokurńa je ti bolest ,že by si se podělal
ale nevedel, jak se da zastavit? To by mne zajimalo, co na nem kontroloval. Jestli je dobre umyty?
Tak píšou že byl zaklíněný mezi autem a vraty a záleží jaké měl auto a kam po uvíznutí mohl dosáhnout.
U mně by stačilo odpojit konektor zapalovací lišty svíček a bylo by.
U moderních zaboxovaných aut, nevím zda by byl amatér schopný vypnout motor z prostoru motoru a ještě zaklíněný vraty garáže.
Nikdo nevíte jaký byl přesně následek té zablokované páteře a nikdo nevíte jestli to auto nestálo tak že by měl pohyblivý člověk co dělat se do něho nasoukat.
od toho to vyřešit jsi tady ty a urážet lidi, je taky tvoje doména.
buď šlo o nepovedenou sebevraždu nebo pak už připadá v úvahu jen imbecilita ...
Pro imbecila každý imbecilem?
Ale když už zůstanu "zablokovaný" nad běžícím motorem, tak znám hned několik způsobů, jak ho zastavit...