- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hold proto se letadla po pravidelne generalce (vetsi prohlidka, treba u sportovnich po 50-100hod) zaletavaji. Na tento zalet musi mit pilot specilai kvalifikaci. Hold technika neni neomylna a stihacka narozdil on normalnich letadel bez motoru nepristane.
Na novinkach bylo, ze ta letedla asi nebudou tak bezpecna. L-39 neni normalni letadlo, je to jedno z nejhezcich proudovych letadel. Pojem stihacka asi neni take spravny, je to vycvikovy letoun nebo bojove letadlo.
A k tem informacim o starem srotu, je to velice oblibene letadlo u akrobatickych skupin.Jenonom dle vykonu, ale i vhledu. Treab Breitling team a tech letadel bylo vyrobeno par tisic a nevim, zda to porad plati, ale bylo to nejpocetnejsi vycvikove prudove letadlo na svetea tesne po revoluci se i uspecne (ac nevyhralo) ucastnilo tendru na vycvik U.S. NAVY mam dojem, ze pristavolo i na ledalove lodi. Z toho pak projekt L-59 a pozdeji vysla L-159 ALCA.
Prosím redakci aby článek doplnila dobře viditelným upozorněním, že L-39 Albatros není L-159 ALCA a že žádná L-39 ve skladech, respektive na prodej nejsou!
Jsem pro, taky cekam na to, az se tu objevi prispevky leteckych "expertu"
To je pravda, ale na nejake zavery je jeste brzy. Hlavne, ze se nikomu nic nestalo