Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Premiérovi Kosova prý dláždily cestu k moci kradené ledviny

Obchod s lidskými orgány, pašování drog i zbraní. Podle zprávy pro Radu Evropy se kosovský premiér Hashim Thaçi vypracoval díky tomu, že na sklonku války o nezávislost na Srbsku ovládl jako šéf mafie kriminální scénu v Kosovu. Thaçiho strana vyhrála nedělní parlamentní volby.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Deliveres

Zajámalo by mě, zda ti

co uznali Kosovo mají vůbec svědomí a zda si nyní uvědomují, že podporovali vrahy?

0/0
2.1.2011 17:41

pyjonýr z tup009

Re: Zajámalo by mě, zda ti

Oni ho podporují stále,je to přece demokratická země kde vládne demokratická mafie.:-)

0/0
2.1.2011 18:09

Modrá straka zlodějka

Z toho Žlutého domečku bylo zajištěno plno vzorků

DNA, které "náhodou" nechal" Hágský tribunál zlikvidovat, aby se náhodou nedohledali příbuzní obětí. Co se dá od Amíků čekat, než podpora zločinců kteří se hodí do jejich panamerické politiky! Ostatně účel světí prostředky!! Zřejmě to pochopil i kníže pán. Když UCK podpořil!

0/0
23.12.2010 19:53

The last boy scout verze 1.7

Tady krasne vidime, koho

ten pseudofeudalistickej bastard podporuje. Zradil jedine spojence ktere kdy CR mela tim, ze toho dealera drog a lidskych organu spolu s jeho drogovou mafii uznal jako samostatny stat!!!!!!

0/0
23.12.2010 19:34

Arkan81

USA propaganda

Zapadu se hodilo rozbit YU a proto vytvoril masivni proti srbskou propagandu, ktera zacala uz Vukovarem, kdy se cilene zatajovalo vyvrazdovani srbskeho obyvatelstva chorvatskou stranou, ktera konflikt zapocala. Druhy problem je Bosna. Nezavisla komise dokazala, ze zavrazdeni srbove byli cilene prevlekani do bosenskych uniforem a vkladani do hrobu, coz se vi, jen se o tom cilene nemluvi. Jaktoze vic nez 80% udajneho bosenskeho zavrazdeneho obyvatelstva jistym panem bylo psano o par let dele u voleb? Kosovo bylo neobjektivni uz z pocatku a kazda rozumna hlava musela vedet, ze v teto valce neni nic objektvni. OK, svet se postavil za muslimske evropany a poskytl jim vse, vcetne krasneho humanitniho bombardovani srbska. Otazka, pokud melo jit o vojensky zasah, proc se bombardovani zamerovalo v nadpolovicni vetsine na civilni cile a proc dodnes neni napr. bombardovani RTS prohlaseno za valecny zlocin? USA propaganda pokracuje porad a pokracovat bude a s ni bude mit podporu i Mr. Tachi. 

0/0
23.12.2010 18:20

moš

Páchat zločin na té správné straně.

Ten kosovský kmotr pochopil,že když bude rozřezávat lidi na součástky na té správné straně a hlavně s těmi správnými lidmi snadno mu to projde.Ti hodní Albánci přece špatné věci nedělají jinak by jim naše služby nevytvořili loutkový stát.Zlí Srbové museli být potrestáni za neposlušnost.Jde o to že vítězové mohou všechno doba velkorysosti vítězů k poraženým obráncům zůstala v minulosti tedy té naší křesťanské ta osmanská se znovu přihlásila v podobě rozprodeje poražených na náhradní díly pod bedlivým dozorem chazarských odběratelů.

0/0
20.12.2010 17:20

pyjonýr z tup009

Re: Páchat zločin na té správné straně.

R^R^R^R^

0/0
20.12.2010 18:58

nenovak

Bezzásadovost a cynismus

Uznáním Kosova uvrhli Vondra, Schwarzenberg, Topolánek a celá tehdejší vláda na tento národ hanbu. Zachovali se přesně tak zbaběle jako Chamberlain. O Deladierovi nemluvím - pro Francouze je zbabělost normou. Celou dobu lhali, že neuznají, a pak na nočním zasedání rozhodli přesně obráceně. V tomto ohledu můžeme bratrům Slovákům jejich zásadový postoj jen závidět.

0/0
20.12.2010 10:43

pm22

Moralka ?

Tady se ukazuje vsem, ze i zlocinec muze byt podporovan jinak demokracii se pysnicimi vladami.

Chtel bych vedet co Srbove udelali amikum, ze Amici klidne souhlasili s vytvorenim muslimskeho stau na uzemi jineho nemuslimskeho stau a to v Evrope. A nekteri nasi saskove souhlasili take.

0/0
16.12.2010 16:46

JÚLlNEK.ŠÍŠAL

Tady se zase sešla partička srbomilů

Šermují tady výrazy jako "Dinsbier", "zkončil" nebo "Evner". Už od pohledu samí doktoři věd. ;-D

0/0
16.12.2010 10:03

Iskander

Re: Tady se zase sešla partička srbomilů

Pinku a čím se šermujete s Kamilem, údy?;-D

0/0
16.12.2010 14:27

pyjonýr z tup009

Faktem je,že tento terorista a zločinec

měl dávno viset,nebo minimálně sedět u mezinárodního soudu.Ale to by nesměl být věrným spojencem USsA.

0/0
15.12.2010 16:37

Glock Mark XII.

k místím Srbomilům

Zjistěte si, co se o téhle věci píše i na jiných serverech, zejména se soustřeďte na zprávu EULEXu. Většina z těch věcí se neprokázala v dalším šetření - nejsou důkazy.

.

Jinak si tu nadále duševně onanujte, až tady zase bude nějaký článek o hromadných hrobech v Bosně, tak budete někde zalezlí, vy neobjektivní hrdinové.

0/0
15.12.2010 16:04

zmok

Re: k místím Srbomilům

Vy si zase zistite kto sa postaral o to že dôkazy nie sú.

 Carla del Ponte vo svojej knihe Lov napísala, že keď sa snažila začať vyšetrovanie vo veci podozrenia odoberania orgánov srbským zajatcom, vtedajší šéf UNMIK (predchodca EULEX) Bernard Kouchner to zakázal. Prečo asi ?

0/0
15.12.2010 16:35

Milovník mědi, hliníku, železa 2

Re: k místím Srbomilům

EULEX je nové rádio Jerevan... ;-D;-D;-D

0/0
15.12.2010 17:27

captain cook

Re: k místím Srbomilům

ja si zjistil - driv, nez jsi to napsal. Dotycnou zpravou se vazne zabyvaji prakticky vsechna seriozni svetova media, ktera nemaji s Radiem Belehrad ani pribuznym serverem vubec nic spolecneho.

0/0
20.12.2010 15:29

Milovník mědi, hliníku, železa 2

LOL, cynici v ČRo

Týden poslouchám cynické komentáře "politologů", že Srbsko musí vzít nezávislot Kosova jako fakt a jiné řešení není.

Řešení je, deportovat Albánce, kteří nelegálně překročili hranice, když zdrhali před Evnerem Hodžou. Potom provést sčítání lidu  starousedlíků, Srbů i Albánců, a potom místní referenda, kdo s kým chce být v jednom státě. Kosovo by se cca rozělilo 60% (Srbové) a 40% (Albánci). Otázkou je, kolik Albánců by chtělo být v Albánii nebo ve svém státě, ale za svý.... ;-D;-D;-D;-D

0/0
15.12.2010 16:02

greenalien

Re: LOL, cynici v ČRo

Takže odsuneme asi milion a půl lidí (kam?), přečmáráme hranice, a všechny problémy balkánu budou rázem vyřešené?

0/0
15.12.2010 16:29

hubitel iluzí

Re: LOL, cynici v ČRo

Ve státě Izrael je velmi rádi přijmou.Mají s tím už zkušenosti.:-)

0/0
15.12.2010 17:25

Milovník mědi, hliníku, železa 2

Re: LOL, cynici v ČRo

Tito lidé, kteří žijí v Kosovu jednu generaci vyhnali lidi, ktěří zde žijí cca 1000 let... Pokud  jde o mne, já bych nebránil tomu, kdyby se toho ujala srbská armáda. R^

0/0
15.12.2010 17:27

JÚLlNEK.ŠÍŠAL

Re: LOL, cynici v ČRo

Nesmíš věřit všemu, co hlásají bělehradská média. Albánců bylo v Kosovu víc než Srbů už v 19. století, a to je sakra víc než jedna generace zpátky. Srby z Kosova taky za dob Jugoslávie, kdy se poměr ve prospěch Albánců rapidně zvýšil, nikdo nevyháněl. Odcházeli sami za lepším do velkých měst v Srbsku. Chudý kraj v Kosovu jim nebyl dost dobrý, tak teď ať nebrečí. ;-)

0/0
16.12.2010 10:10

captain cook

Re: LOL, cynici v ČRo

"Chudý kraj v Kosovu jim nebyl dost dobrý" jsou uplne stejna slova jakych pouzivala sveho casu Ruda Krava, obvinujici napr. vystehovalce mirici z ruznych statu za lepsim do Ameriky atd. Kecas, fuldo.

Kdypak asi ruzni pitomci totalitou pokriveni konecne pochopi, ze "odejit za lepsim" a snazit se zalozit lepsi zivot pro deti a vnoucata neni zalezitost kde to "neni dost dobre", neni to zadna hanba, natoz zlocin?

V pripade Jugoslavcu ty odchody byly casto jen docasne. Nedostatek pracovnich nebo studijnich prilezitosti nebyl jen v Kosovu, ale i v jinych oblastech, odkud obyvatele normalne odchazeli do vetsich mest. Tam studovali nebo hledali praci a pak posilali penize domu rodine. Znal jsem osobne takove lidi z Kosova, Bosny i z Makedonie. Ruzni jini Jugoslavci jezdili za praci do zahranici -sezonne do Rakouska nebo Nemecka, v jinych pripadech na nekolik let do Kanady nebo Australie. Doma si pak jejich rodiny za poslane vydelky staveli rodinne domky.

0/0
20.12.2010 15:25

Milovník mědi, hliníku, železa 2

Re: LOL, cynici v ČRo

No vrátili  by se domu, Evner je mrtev a komunismus v Albánii zkončil. Kosovo je takový balkánský Libanon, uprchlíci se nasáčkují a pod pár letech vystrnadí domorodce...;-O;-€ France a UK tohle čeká taky...;-D

0/0
15.12.2010 17:29

biggles

Tak to by se hlavní třída

která vede k sídlu vlády měla jmenovat "Ledvinová"

0/0
15.12.2010 15:52

hradec

kdo je kdo

ať žije EU a kandidátská země Kosovo! ...konečně se veřejně profláklo co je ta partička zač a kdo ji u nás podporoval.  A co na to pravda a láska? musí zvítězit?...hmm, že....ehnn

0/0
15.12.2010 14:49

Vinca Ll

Re: kdo je kdo

Že by řízená multi protekce na úkor pravoslavných a křesťanů;-€?Ehm ..konečně je to venku . Pakáž neskutečná , které v krutostech pomáhal Alláh !!

0/0
15.12.2010 15:15

barbu do

Nadpis (jako obvykle) poněkud lže ...

... oni ty ledviny nekradli ...

... oni chytali lidi, zabíjeli je a rozebírali na orgány ...

0/0
15.12.2010 14:00

CM3

A co na to náš ministr zahraničí ? Už gratuloval

 "vítězi demokratických" voleb  ?    Uznáním Kosova  naši přední disidenti jako Havel, Vondra  se  nestydí ? Vyjímkou je Dinsbier  starší - ten po kritice vojsk K FOR  byl z postu pozorovatele odstraněn.  Když v televizi kritizoval přístup EU a NATO, tak si ho televize už podruhé k diskusi na téma Kosovo nepozvala,....

0/0
15.12.2010 13:57

JÚLlNEK.ŠÍŠAL

Re: A co na to náš ministr zahraničí ? Už gratuloval

Nevím sice, kdo je "Dinsbier", ale asi máš na mysli toho topiče Jiřika se srbskými předky. Nedivím se, že mu nedovolili šířit srbskou propagandu. To už si tam mohli rovnou pozvat Rajko Dolečka. ;-D

0/0
16.12.2010 10:18

Eureka!!!

tomu neverim

takoveho vraha, by americka demokracie absolutne neobhajovala a nespolupracovala by s nim.

0/0
15.12.2010 13:32

Bartiqe

Re: tomu neverim

Ked bolo USA ochotne spolupracovat a chranit nemeckych vojnovych zlocincov po II. sv. vojne, preco si myslite, ze dnes je to ine?

USA potrebuju v tomto regione spojencov a su ochotni tolerovat aj zlocinecke praktiky v danej krajine. Staci sa pozriet do Saudskej Arabie.

Ale nie je to len postoj USA. EU je na tom uplne rovnako. Preto mohli Albanci vyhlasit nezavislost.

0/0
15.12.2010 13:56

CM3

Re: tomu neverim

pochopitelně .... největší nepřítel je Fidel a Hugo z Venezuely....

0/0
15.12.2010 13:59

hafusak2

Re: tomu neverim

Dítě naivní. Pokud je dotyčný diktátor vůči USA poslušný, tak proti němu nic neudělají. O jednom takovém už president Eisenhower prohlásil" Já vím, že je to čubčí syn, ale je to náš čubčí syn".Rv

0/0
16.12.2010 14:18

DAVIDIANUS

Premiérovi Kosova prý dláždily cestu k moci .....

Toto by náš Kníže jistě nepodpořil.... Takže to asi nebude pravda ???

0/0
15.12.2010 13:30

hán

Re: Premiérovi Kosova prý dláždily cestu k moci .....

Jasně že ne.

0/0
15.12.2010 14:44

nonick

EU teď objevuje Ameriku...?

;-€ EU Rv

0/0
15.12.2010 13:27

,.palič

No

tak to není přece žádná novinka. Ovšem Sorosovci to Kosovo skutenčě chtěli, kvůli nerostnému bohatství a tak prosadili na úkor Srbů tenot narkostát s obchodníkem s orgány zavražděných v čele. Účel světí prostředky a americká demográcie byla opět vyvezena na další místo ve světe. hurá.

0/0
15.12.2010 13:14

monte melkonian

Bez viny nejsou ani novináři

píší prostě jen to, co mohou, respektivě co je jaksi přijatelné. Byla móda odsuzovat Srby, tak jsme měli plné noviny antisrbských pamfletů. Který z novinářů má tu odvahu dnes napsat svatou pravdu, totiž že celé to Kosovo je jeden velký mafiánský podnik a vřed na mapě Balkánu. Kdo to napíše?

0/0
15.12.2010 13:14

hubitel iluzí

Re: Bez viny nejsou ani novináři

R^

0/0
15.12.2010 13:20

CM3

Re: Bez viny nejsou ani novináři

souhlasím, novináři házeli na Srby špínu, no snahu očistit je ale není demokratické...

0/0
15.12.2010 14:00

barbu do

To má hrábě kamarády ...

0/0
15.12.2010 12:49

Vinca Ll

Re: To má hrábě kamarády ...

R^

0/0
15.12.2010 13:11

hradec

Re: To má hrábě kamarády ...

no už je ve všku, kdy by nějaký tynáhradní orgány mohl potřebovat

0/0
15.12.2010 14:38

jekkal

Kosovský premiér Thaçi

 je šéfem "mafiánské organizace", která pašuje zbraně, narkotika a lidské orgány přes celou východní Evropu. Vyplývá to ze zprávy Rady Evropy o organizovaném zločinu.

Thaçi je identifikován jako "boss" mafiánské sítě, která začala organizovat kriminální spiknutí před válkou o Kosovo r. 1999 a od té doby má stoprocentně pod kontrolou vládu v Kosovu. Thaçi má vazby na organizovaný zločin už po dobu delší než 10 let, kdy jeho skupina Drenica obvládla Kosovskou osvobozeneckou armádu. Od té doby Thaçiho skupina řídí většinu zločineckého podnikání v Albánii.

Thaçi a další čtyři členové jeho skupiny Drenica jsou jmenováni ve zprávě jako pachatelé "vražd, únosů, bití a výslechů". Skupina Drenica má v Kosově už deset let velký mocenský vliv. Podporují ji západní mocnosti v zájmu kosovské stability.

0/0
15.12.2010 12:44

FreeBird

NATO a Balkan.

S tim ze NATO zasahlo proti Srbsku kdyz srbove oblehali Sarajevo souhlasim. Ale NATO roli v konfliktu o Kosovo odsuzuji. To byl nejhorsi politicky a vojensky omyl zapadni aliance po dobu jeho existence.

0/0
15.12.2010 12:43

opinen

Re: NATO a Balkan.

R^

0/0
15.12.2010 13:05

hubitel iluzí

Humanitární bombardéři

Jmenoval bych asi tři největší zastánce vzniku Kosova u nás.

1)Václav Havel, kavárenský levičák se sklony k elitářství, humanitární bombardér a doživotní přispivatel k různým peticím.Je také členem Římského klubu, který v Evropě silně prosazoval agendu Globálního oteplování.

2)Alexandr Vondra, člen internacionalistické elitářské Trilateral Comision, rezident CIA a věrný pravdoláskovec.

3)Karel Schwarzenberg, neuznaný šlechtic, eurofederalista, neomarxista a člen takových obskurních a elitářských skupin jako je Bilderberg a Trilateral Comision.Stejně jako Vondra je to věrný pravdoláskovec.

PS:Obrázek si o těchto lidech udělejte sami.

0/0
15.12.2010 12:38

duhacenzor

Re: Humanitární bombardéři

Mám na ně názor, od dětství jsou mi neskonale milejší agenti CIA, zneuznaní šlechtici a humanitární bombardéři než jejich oponentní levicoví soudruzi. To víš, vaše politické školení Rudého Práva 70. a 80.let + školní výuka marx-leninismu mi nějak nešlo přehlédnout.;-D;-D;-D

0/0
15.12.2010 12:46

hubitel iluzí

Re: Humanitární bombardéři

Smutné je, že takový Havel nebo Schwarzenberg mají k marxismu velmi blízko.Jak jinak by jste pojmenoval jejich vidění světa, kdy národní státy by měli zaniknout pod jednou světovládnou ideologií a měla by být nastolena vláda nevolené elity.Vše v rámci kolektivismu a unifikace.Ne nadarmo je takový Schwarzenberg silný eurofederalista a internacionalista.

Bohužel ve svém vidění světa to jsou pro Vás asi hrdinové.Pravda je taková, že jsou mnohem více marxisticky založení než Vámi proklamovaní socialističtí soudruzi.

0/0
15.12.2010 12:58

ddratm

Re: Humanitární bombardéři

To je hezké že se mocní ať z prava, či z leva mohou spolehnout na své skalní fanoušky, ať provedou jakékoliv prasárny...;-D

0/0
15.12.2010 13:17





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.