Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Slováci získali klíčový post v diplomacii EU. Mají na starosti Rusko a Balkán

Slovensko obsadilo klíčovou funkci v čele nové diplomacie Evropské unie. Někdejší ministr zahraničí Miroslav Lajčák dostane na starost Balkán a východní Evropu včetně Ruska. Post si vysloužil svou "obdivuhodnou" diplomatickou kariérou, uvedla jeho čerstvá šéfka Catherine Ashtonová.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kamasutra.novakova

ovensko je stále ve vleku EU !!!

Přeji občanům Slovenska, aby měli nazpět svou silnou a stabilní slovenskou korunu a mohli začít konečně pěstovat kvalitní a poctivé špekáčky  !!! Slovensko má na to stát se ostrovem prosperity, transparentnosti, efektivity ve zkomírající evropě !!!

0/0
14.12.2010 22:08

Durika

Re: ovensko je stále ve vleku EU !!!

Problem je v tom, ze pestovanie spekackov je brutalne ekonomicky neefektivne. Vacsina zhnije v zemi a nic z toho nie je.

0/0
15.12.2010 6:25

DIVIX

Re: ovensko je stále ve vleku EU !!!

;-DR^

0/0
15.12.2010 7:49

Jozko

Re: ovensko je stále ve vleku EU !!!

O slovakov sa neboj, my sme sa vzdy dokazali spravat asertivne, vid roky 1918, 1938, 1992. Akonahle euro zacne byt pre nas nevyhodne, dame od neho ruky prec. Budeme prvy stat co vystupi z EU ak to bude pre Slovakov vyhodne.

0/0
16.12.2010 9:45

Jozko

Re: ovensko je stále ve vleku EU !!!

A nemame radi komunistov, ani tych v light verzii (ktori si hovoria socialni demokrati). To je zaklad prosperity a uspechu. U nas lavica slobodne volby vyhrala len dvakrat: v roku 1920 a v roku 2006. Pokial bude tato periodicita vyhier laviciarov na Slovensku zachovana, uz zakratko bude Slovensko najbohatsia krajina Europy.

0/0
16.12.2010 9:51

karelkral

Slovensko

gratuluji :-) 

0/0
14.12.2010 21:21

CCIR

Re: Slovensko

On ten p. Lajčiak je skutočne špičkový a erudovaný slovenský politik. Takých je skutočne málo. Veľmi sa vyznamenal ako Eurokomisár v Bosne a Hercegovine pri zabezpečovaní mieru a stability ako aj podpísaní rôznych mierových dohôd, ktoré platia na Balkáne až doteraz.

0/0
14.12.2010 21:28

Jozko

Re: Slovensko

A trosku menej sa vyznamenal, ked sa dal naverbovat do sluzieb bolsevika. Lebo mu to pomohlo v kariere. Karierista bez chrbtovej kosti. Ale k Ashtonovej sa hodi, do EU struktur zapadne, bude tam medzi seberovnymi.

0/0
16.12.2010 9:57

ovarovitý Kocanda

Jó... ta Ashdownová...

Nikdy neměla pořádnou práci, nikdy v životě nebyla nikam zvolena.

Takže myslím, že je pro tuhle Evropskou unii dokonalá.

0/0
14.12.2010 20:57

CCIR

Re: Jó... ta Ashdownová...

Každý by sa mal najprv zamyslieť sám nad sebou a potom až spustiť paľbu kritiky na niekoho, koho ani nepozná!!!

0/0
14.12.2010 21:08

ovarovitý Kocanda

Re: Jó... ta Ashdownová...

Není třeba,  Nigel Farrage nám CV té rudé lady představil se vší parádou.

0/0
14.12.2010 21:14

CCIR

Re: Jó... ta Ashdownová...

ovarovitý...

Ale veď to je predsa len jeho subjektívny názor! Verbálne sa dá ublížiť rýchle a jednoducho, no odčiniť to už býva veru ťažšie. Čas je najlepší sudca ...

0/0
14.12.2010 21:17

VentreSaintGris_X2

Re: Jó... ta Ashdownová...

čas již ukázal... aktivistická komunistická baba, co se pak (asi v rámci marxistické revoluce) nacpala do postele nějakému hrabátku....

0/0
14.12.2010 21:20

ovarovitý Kocanda

Re: Jó... ta Ashdownová...

Zřejmě jsi jeho projev nesledoval dost pozorně.

0/0
14.12.2010 21:22

il1948

Re: Jó... ta Ashdownová...

To nie je kritika Lajčáka, takže klídek. Súdružka Aschtononová sa demaskovala a svojimi názormi je niekde medzi maoistami a boľševikmi ruského tipu.

0/0
15.12.2010 10:48

VentreSaintGris_X2

Tak když někoho vybere a pochválí

soudružka baronka Ashton, tak ten musí stát za to. Ale protože ho neznám, tak čest vyjimkám...

0/0
14.12.2010 20:47

CCIR

Re: Tak když někoho vybere a pochválí

Koho ste v Česku kedy a kde pochválili či uznali? Takých príspevkov sa nájde len mizivé minimum!!! 8-o

0/0
14.12.2010 20:58

VentreSaintGris_X2

Re: Tak když někoho vybere a pochválí

Třeba předsedu Slovenského Parlamentu, že Slovensko by mělo mít v záloze plán na znovuzavedení koruny...:-P

0/0
14.12.2010 21:16

CCIR

Re: Tak když někoho vybere a pochválí

Takých je aj u Vás ako v hrnci krúpov ...

0/0
14.12.2010 21:19

VentreSaintGris_X2

Re: Tak když někoho vybere a pochválí

pak jen dobře, to taky nebyla ironie, ale skutečná ppchvala z mé strany...

0/0
14.12.2010 21:22

CCIR

Re: Tak když někoho vybere a pochválí

On ten p. Sulík je ešte len v zábehu! :-) Preto ešte nemá vycibrené názory, postoje, mimiku atď.

0/0
14.12.2010 21:35

duff_

Čte to po sobě někdo?

"Česko zatím podobně vysoko postaveného diplomata v unijním sboru, . Lajčákův post je v unijní hierarchii ještě výše než posty velvyslanců EU,"

Je fakt tak obtížné přečíst článek před tím, než je zveřejněn?

0/0
14.12.2010 20:25

Pattr

Re: Čte to po sobě někdo?

Pan redaktor dumal, jak to kulantně nazvat, psal dál a potom už na to zapoměl. Stává se. :-P

0/0
14.12.2010 20:41

El Commandante 7

Zaujímavé !

Minister zahraničných vecí Ficovej vlády ,,prevelený,, na významnú funkciu do OSN , jeho nástupca Lajčák znova špičková funkcia ! Bývalý minister financií Ficovej vlády Počiatek vyhlásený za najlepšieho ministra financií EU ! Tak ako to vlastne bolo s tou kritikou vlády SMER SD ???

0/0
14.12.2010 20:01

Domitianus

Re: Zaujímavé !

el comandante, dlhodobo tu strápnuješ všetkých slovákov. Teraz mi je všetko jasné.

0/0
14.12.2010 20:09

ezra

Re: Zaujímavé !

koho to v Česku zajímá?;-D

0/0
14.12.2010 20:09

CCIR

Re: Zaujímavé !

Myslím si že by malo zaujímať. Slovensko môže byť ešte nejednému Čechovi dobrou matkou. Jeden nikdy nevie ... :-)

0/0
14.12.2010 21:23

jeden

si robis kozy

alebo sa pytas vazne? Lajcak aj Kubis dostali diplomaticke posty aj napriek tomu a nie vdaka tomu ze robili Ficovi ministrov. Zaroven to boli jediny dvaja ministri odbornici vo Ficovej vlade. Oni si naozaj svoju reputaciu u Fica nezvysovali.

Pociatek nastupil na ministerstvo narychlo, bola to nahrada za dalsieho "odbornika" Sulaja, ktory sa v predvolebnej kampani blysol vyrokom o hedzovani cien ropy a tak ho Robo vymenil a ministrom sa stal Pociatek, ktoreho kvalifikacia na ministra financii bolo spolupartnerstvo s Kalinakom vo firmach. Takze tak sa stal hostinsky a prevadzkar Pociatek ministrom.  To ocenenie minister financii roka 2008, to mu udelil mesacnik The Banker, to je podobne ako ked Novy Cas vyhlasil Brana Mojseja  debilom roka. Inak za rozpocty na rok 2009 a 2010 a tym ako nas minister Pociatek uzasne previezol krizou  by si chmula roku zasluzil tiez.

Este nieco tam mas?

0/0
14.12.2010 20:24

CCIR

Re: si robis kozy

R^

0/0
14.12.2010 21:10

CCIR

Re: Zaujímavé !

El Commandante 7 !!!

Pán Lajčiak je skutočne špičkový politik a v EU politike bol prv ako vo Ficovej vláde, jeho práca v EU už vtedy bola špičková!!! To si tiež nepočul že by robil nejaké prešľapy či jalové vyhlásenia, alebo špinavé obchody! Ten post mu právom patrí!!

0/0
14.12.2010 21:06

Pan Neumlcitelny

Super.

Tak ať si to chlapec těch pár měsíců existence EU užije.

0/0
14.12.2010 19:30

CCIR

Re: Super.

U nás na našom peknom malebnom Slovensku existuje jedna pekná rozprávka a z nej iba jedna myšlienka;varíš kašu, varíš? Ale jesť ju nebudeš, nebudeš, nebudeš ... ;-D No a tak je to aj s tým rozpadom EU čo sa tak túžobne v ČR očakáva!!

0/0
14.12.2010 21:15