- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
běžný stav:)))). Pak je Prágl na nohách a denně tak půl dne jako hlavní zpráva dne:)))). klasika.)).
A ministrovat tomu bude Paroubek!
když mohu žrát španělská? Dyk je přivezou no ni?
Protože většina lidí jsou joudové, co chodí pro ovoce a zeleninu do hypermaretů, kde najdou jen ty špaňelský jabka. A proč? protože jsou krásná, jedno jako druhé, kulatá, s dokonalou slupkou bez vad....
Český šišatý jablko se sem tak nějakou skrvrnkou, ale chuťově o mnoho lepší, by nekoupili.
.
To je ten důvod.
Tady je ale expertů na dopravu Hodně lidí si tu myslí, že ty kamiony tady jezdí asi proto, že to jejich řidiče baví. Lidi, oni něco odněkud někam vezou, myslete na to. A kamionem to ta firma veze z toho důvodu, že je to pro ní asi nejvýhodnější, ne? Když by to bylo levnější nebo spíš rychlejší vlakem, asi to pošle vlakem. Takže pro chytráky, co chtějí zavádět další poplatky za kamiony: ten kamion třeba zrovna veze něco, co dneska budete potřebovat k večeři. Taky z nich nemám radost, nechci stát v kolonách a nebo se bát, že mě sešrotuje srbskej kamioňák, kterej má řidičák nejspíš po dědovi. Ale řešit se to musí jinak než dalším zpoplatněním.
Veškerý tranzit by měl být na kolejích.
v Německu byla v pátek kolona 17km potom se jelo 10 km opravovaným úsekem pak znovu kolona 20km no a 50km trvalo 4 hodiny a za to se tam utratila hromada penez za mýto. A takhle je to tam každý den a nikdo se tomu nediví. Ráno rozhlas hlásí ucpané dálnice půl hodiny v kuse.
stau je nejoblibenejsi nemecke slovo ;-)
Může mi někdo vysvětlit, proč se kvuli kolonám uzavírají tunely? Vždyť jsou ty kolony potom ještě delší a protáhnou se na půl Prahy, to jsou nápady.