Diskuze

Na náledí ráno havarovaly kamiony, Pražský okruh stál přes pět hodin

Ranní nehody na více než pět hodin zastavily Pražský okruh. Dva kamiony bouraly na náledí u Slivence ve směru na Plzeň. V opačném směru havarovala čtyři auta před sjezdem na Jesenici. Kvůli kolonám, které tvořily, musel být uzavřen Lochkovský i Cholupický tunel. Před polednem se kolony začaly rozjíždět.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

špatný sen

13. 12. 2010 15:27
Všichni pražští taxikáci na letních

běžný stav:)))). Pak je Prágl na nohách a denně tak půl dne jako hlavní zpráva dne:)))). klasika.)).

0 0
možnosti

PaulMA

13. 12. 2010 15:33
Re: Všichni pražští taxikáci na letních

R^

0 0
možnosti

k o z a k 5 2

13. 12. 2010 15:03
jen pro informaci , ty kamiony na okruhu stále ješta stojí

0 0
možnosti

dennidavkapravdy

13. 12. 2010 14:17
Kamiony na koleje a koleje na mars !

0 0
možnosti

Spytihněv Pidlomotejl v rauši

13. 12. 2010 14:18
Re: Kamiony na koleje a koleje na mars !

A ministrovat tomu bude Paroubek!

0 0
možnosti

Spytihněv Pidlomotejl v rauši

13. 12. 2010 13:43
Proč bych žral česká jablka

když mohu žrát španělská? Dyk je přivezou no ni?;-D

0 0
možnosti

Nahlas se ti směju 2

13. 12. 2010 13:49
Re: Proč bych žral česká jablka

Protože většina lidí jsou joudové, co chodí pro ovoce a zeleninu do hypermaretů, kde najdou jen ty špaňelský jabka. A proč? protože jsou krásná, jedno jako druhé, kulatá, s dokonalou slupkou bez vad....

Český šišatý jablko se sem tak nějakou skrvrnkou, ale chuťově o mnoho lepší, by nekoupili.

.

To je ten důvod.

0 0
možnosti

Beechcraft

13. 12. 2010 13:35
Tady je...

Tady je ale expertů na dopravu8-o Hodně lidí si tu myslí, že ty kamiony tady jezdí asi proto, že to jejich řidiče baví. Lidi, oni něco odněkud někam vezou, myslete na to. A kamionem to ta firma veze z toho důvodu, že je to pro ní asi nejvýhodnější, ne? Když by to bylo levnější nebo spíš rychlejší vlakem, asi to pošle vlakem. Takže pro chytráky, co chtějí zavádět další poplatky za kamiony: ten kamion třeba zrovna veze něco, co dneska budete potřebovat k večeři. Taky z nich nemám radost, nechci stát v kolonách a nebo se bát, že mě sešrotuje srbskej kamioňák, kterej má řidičák nejspíš po dědovi. Ale řešit se to musí jinak než dalším zpoplatněním.

0 0
možnosti

Nahlas se ti směju 2

13. 12. 2010 13:37
Re: Tady je...

Veškerý tranzit by měl být na kolejích.

0 0
možnosti

Spytihněv Pidlomotejl v rauši

13. 12. 2010 13:33
Někdo asi rozbil SEMAFOR

;-D;-D

0 0
možnosti

petrs51

13. 12. 2010 13:21
Naprosto normální situace

v Německu byla v pátek kolona 17km potom se jelo 10 km opravovaným úsekem pak znovu kolona 20km no a 50km trvalo 4 hodiny a za to se tam utratila hromada penez za mýto. A takhle je to tam každý den a nikdo se tomu nediví. Ráno rozhlas hlásí ucpané dálnice půl hodiny v kuse.

0 0
možnosti

REMET

13. 12. 2010 14:41
Re: Naprosto normální situace

stau je nejoblibenejsi nemecke slovo ;-)

0 0
možnosti

semafor

13. 12. 2010 13:00
Kdo

vlastně potřebuje kamionovou dopravu?

0 0
možnosti

Nahlas se ti směju 2

13. 12. 2010 13:02
Re: Kdo

Především české firmy.

0 0
možnosti

Lam0r

13. 12. 2010 12:28
tunely

Může mi někdo vysvětlit, proč se kvuli kolonám uzavírají tunely? Vždyť jsou ty kolony potom ještě delší a protáhnou se na půl Prahy, to jsou nápady.Rv

0 0
možnosti

Ogrelord

13. 12. 2010 12:29
Re: tunely

ty by jsi chtěl stát 4 hodiny zavřený v tunelu? 8-o

0 0
možnosti

honza-v

13. 12. 2010 12:26
prostě v zimě

nacpat kamiony na vlaky a je po starostech

0 0
možnosti

semafor

13. 12. 2010 12:39
Re: prostě v zimě

Vlaky v zimě nemají problémy?

0 0
možnosti