Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Na náledí ráno havarovaly kamiony, Pražský okruh stál přes pět hodin

Ranní nehody na více než pět hodin zastavily Pražský okruh. Dva kamiony bouraly na náledí u Slivence ve směru na Plzeň. V opačném směru havarovala čtyři auta před sjezdem na Jesenici. Kvůli kolonám, které tvořily, musel být uzavřen Lochkovský i Cholupický tunel. Před polednem se kolony začaly rozjíždět.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

špatný sen

Všichni pražští taxikáci na letních

běžný stav:)))). Pak je Prágl na nohách a denně tak půl dne jako hlavní zpráva dne:)))). klasika.)).

0/0
13.12.2010 15:27

PaulMA

Re: Všichni pražští taxikáci na letních

R^

0/0
13.12.2010 15:33

sigenius

Re: Všichni pražští taxikáci na letních

4 závorky = větší legrace?

0/0
13.12.2010 17:14

k o z a k 5 2

jen pro informaci , ty kamiony na okruhu stále ješta stojí

0/0
13.12.2010 15:03

dennidavkapravdy

Kamiony na koleje a koleje na mars !

0/0
13.12.2010 14:17

Spytihněv Pidlomotejl v rauši

Re: Kamiony na koleje a koleje na mars !

A ministrovat tomu bude Paroubek!

0/0
13.12.2010 14:18

dennidavkapravdy

Re: Kamiony na koleje a koleje na mars !

Už připravuje podklady. Jsem si jist. Ten muž nikdy nezahálí !

0/0
13.12.2010 14:26

Spytihněv Pidlomotejl v rauši

Proč bych žral česká jablka

když mohu žrát španělská? Dyk je přivezou no ni?;-D

0/0
13.12.2010 13:43

Nahlas se ti směju 2

Re: Proč bych žral česká jablka

Protože většina lidí jsou joudové, co chodí pro ovoce a zeleninu do hypermaretů, kde najdou jen ty špaňelský jabka. A proč? protože jsou krásná, jedno jako druhé, kulatá, s dokonalou slupkou bez vad....

Český šišatý jablko se sem tak nějakou skrvrnkou, ale chuťově o mnoho lepší, by nekoupili.

.

To je ten důvod.

0/0
13.12.2010 13:49

Spytihněv Pidlomotejl v rauši

Re: Proč bych žral česká jablka

Nó tak dokud budeme mít křivou a rozmazlenou držťku,tak se budou kamiony válet v pangejtech zbytečně . :-P

0/0
13.12.2010 13:56

Draggo

Re: Proč bych žral česká jablka

ja to delam jinak - na podzim zajedu za pestitelem, nakoupim nekolik beden jablek ruznych odrud, dam do sklepa a na rok mam vystarano. :-)

0/0
13.12.2010 14:06

karelsantora

Re: Proč bych žral česká jablka

:-P;-)R^

0/0
13.12.2010 14:09

Nahlas se ti směju 2

Re: Proč bych žral česká jablka

Tak tak... R^.

0/0
13.12.2010 14:18

Spytihněv Pidlomotejl v rauši

Re: Proč bych žral česká jablka

Je nás málo,příteli.

0/0
13.12.2010 14:19

Graetar

Re: Proč bych žral česká jablka

Ale přitom i v těch supermarketech se dá leccos najít, jen to musí člověk pečlivě sledovat (složení, zemi původu) a pokud možno se vyhýbat nálepkám "Akce". Jenže je nás málo... :-(

0/0
13.12.2010 14:31

jrozec

Re: Proč bych žral česká jablka

Poněvadž ty španělský musíš před jídlem oloupat a říká se jim pomeranče.

0/0
13.12.2010 14:31

Beechcraft

Tady je...

Tady je ale expertů na dopravu8-o Hodně lidí si tu myslí, že ty kamiony tady jezdí asi proto, že to jejich řidiče baví. Lidi, oni něco odněkud někam vezou, myslete na to. A kamionem to ta firma veze z toho důvodu, že je to pro ní asi nejvýhodnější, ne? Když by to bylo levnější nebo spíš rychlejší vlakem, asi to pošle vlakem. Takže pro chytráky, co chtějí zavádět další poplatky za kamiony: ten kamion třeba zrovna veze něco, co dneska budete potřebovat k večeři. Taky z nich nemám radost, nechci stát v kolonách a nebo se bát, že mě sešrotuje srbskej kamioňák, kterej má řidičák nejspíš po dědovi. Ale řešit se to musí jinak než dalším zpoplatněním.

0/0
13.12.2010 13:35

Nahlas se ti směju 2

Re: Tady je...

Veškerý tranzit by měl být na kolejích.

0/0
13.12.2010 13:37

Beechcraft

Re: Tady je...

Ať se tedy dráhy snaží firmám nabídnout takový podmínky, aby to na železnici samy přestěhovaly. Něco nařídit? To už jsme tady kdysi měli a pamatujeme si všichni, jak to tu vypadalo.

0/0
13.12.2010 13:39

Nahlas se ti směju 2

Re: Tady je...

To by to musela být firma, které jde o racionální hospodaření...

0/0
13.12.2010 13:41

Beechcraft

Re: Tady je...

Promiň, ale pod pojmem racionální hospodaření si představuju to, že upřednostním takový druh dopravy zboží, který pro mě bude nejrychlejší a nejlevnější. A ne ten, který se líbí lidem na silnicích. Navíc třeba firmy např. v Průhonicích si asi sotva něco můžou nechat dovézt vlakem. Úplně všude tady v Česku koleje nemáme.

0/0
13.12.2010 13:44

Nahlas se ti směju 2

Re: Tady je...

Ach jo, tady zase někdo nechápe kontext diskuse (myslel jsem ČD, s tím hospodařením) neví, co znamená slovo tranzit....Rv.

0/0
13.12.2010 13:47

Beechcraft

Re: Tady je...

No jo, tak sorry:-) To máš pravdu. To bysme ale po ČD chtěli moc.

0/0
13.12.2010 13:49

řehoř z řep

Re: Tady je...

Jo, jenže leckde, kde je nemáme, by se daly levně postavit, leckde, kde už stály, byly nesmyslně zrušeny a leckde, kde stojí, zase nikoho nenapadlo postavit sklady.

Jeden z nejsmutnějších pohledů jsou sklady u dálničního sjezdu u Popovic. Vede tam vlečka přímo kolem dálnice, mohlo by tam být dobré překladiště vlak-kamion, dokonce tam vyrostly sklady. - akorát tam jaksi nikoho nenapadlo  tu vlečku rozvést do těch skladů, protože stát nastavil podmínky tak, že firmy nevidí důvod snažit se posílat něco po železnici.

0/0
13.12.2010 16:42

jrozec

Re: Tady je...

Jo on ten kamion "něco veze" . To je ovšem ten problém, že je to pro dopravce cenově výhodnější, oproti třeba železnici. Oni totiž nemusí platit výstavbu a údržbu silnic. Vzhledem k tomu, že ty silnice ty náklaďáky ničí mnohonásobně víc než osobní auta, U velké části nákladní dopravy se navíc jedná o transfer přes naši republiku, tj. máme z toho především ty zničené dálnice. Jsem pro ať se zvýší poplatky dle hmotnosti.  Ničíš víc silnice=zaplať to. 

0/0
13.12.2010 14:30

Spytihněv Pidlomotejl v rauši

Někdo asi rozbil SEMAFOR

;-D;-D

0/0
13.12.2010 13:33

petrs51

Naprosto normální situace

v Německu byla v pátek kolona 17km potom se jelo 10 km opravovaným úsekem pak znovu kolona 20km no a 50km trvalo 4 hodiny a za to se tam utratila hromada penez za mýto. A takhle je to tam každý den a nikdo se tomu nediví. Ráno rozhlas hlásí ucpané dálnice půl hodiny v kuse.

0/0
13.12.2010 13:21

REMET

Re: Naprosto normální situace

stau je nejoblibenejsi nemecke slovo ;-)

0/0
13.12.2010 14:41

semafor

Kdo

vlastně potřebuje kamionovou dopravu?

0/0
13.12.2010 13:00

Nahlas se ti směju 2

Re: Kdo

Především české firmy.

0/0
13.12.2010 13:02

semafor

Re: Kdo

Já se domníval, že zákazníci.;-D

0/0
13.12.2010 13:04

Nahlas se ti směju 2

Re: Kdo

To jedno jest.

0/0
13.12.2010 13:05

semafor

Re: Kdo

Není.

Většinou se jedná jen o nesmyslné převážení nákladu.

O 50% nemá nikdo zájem. (můj odhad)

0/0
13.12.2010 13:07

Nahlas se ti směju 2

Re: Kdo

To mé "jedno jest" znamenalo, že i firmy jsou zákazníky. Nepochopils, nevadí.

A když si myslíš, že firmy si objednávají 50% zboží, které nepotřebují, pak tě při tom hloupém názoru nechám.

0/0
13.12.2010 13:10

semafor

Re: Kdo

Potraviny nejsou zboží?

0/0
13.12.2010 13:13

Nahlas se ti směju 2

Re: Kdo

Co tě vede k téhle mimózní otázce? Vlastní zdroje?

0/0
13.12.2010 13:15

vipeeer4

Re: Kdo

Od socdem bijce člověk nemůže čekat zázraky, ale tohle je opravdu dost :-P

0/0
13.12.2010 13:20

garii v18.0

Re: Kdo

Tak semafůrek je malinko zoufalej, to víme... :-)

0/0
13.12.2010 13:20

Nahlas se ti směju 2

Re: Kdo

Semafor je socdem bijec?

0/0
13.12.2010 13:21

vipeeer4

Re: Kdo

No jasně že ano, bije se to za oranžové i rudé denně....

0/0
13.12.2010 13:22

Nahlas se ti směju 2

Re: Kdo

To vysvětluje jeho ulhanost, neschopnost argumentovat a kopírování druhých.

0/0
13.12.2010 13:35

Graetar

Re: Kdo

Nevím, co je semafor zač, ale v otázce nesmyslného převážení má

naprostou pravdu. Proč mám kupovat polské okurky, italská jablka a další

hovadiny v době, kdy je u nás jejich sezóna? Proč se k nám najednou

dovážejí věci, které se u nás vždycky tradičně vyráběly, pěstovaly?

Mnohdy kvalitněji, a to se netýká zdaleka jen čínského česneku... Odpověď je jednoduchá - protože trh je zdeformovaný evropskými socialistickými směrnicemi a dotacemi.

0/0
13.12.2010 13:47

Nahlas se ti směju 2

Re: Kdo

S deformací trhu souhlas.

S tím, že většina zboží v kamionech se vozí zbytečně a že 50% zboží v kamionech nikdo nechce, nemůže souhlasit nikdo s mozkem v hlavě.

0/0
13.12.2010 13:51

Graetar

Re: Kdo

Nevím samozřejmě, jestli je to 50 procent, ale ani bych se nedivil. Nejde o to, že ty komodity nikdo nechce, ale že se vezou úplně zbytečně. A do toho jsme se díky našim šikovným zákonodárcům stali tranzitní zemí numero uno.

0/0
13.12.2010 14:27

Nahlas se ti směju 2

Re: Kdo

Vzhledem k tomu, že drtivou většinu přepravy tvoří přeprava mezi firmama, tak si fakt myslíš, že si dnes nějaká společnost může dovolit držet skladem 50% zásob zbytečně?

Víš, o čem píšeš nebo jen tak tipuješ?

0/0
13.12.2010 14:32

Mysel

Re: Kdo

Protoze kazdy idiot dava prednost jablkum (okurkam,...) o korunu levnejsim, bez ohledu na kvalitu nebo dokonce puvod.

0/0
14.12.2010 15:16

Posel z Liptákova

Re: Kdo

Kamionová doprava je daň za levné zboží. Když se v tomto iracionálním světě vyplatí dovézt brambory několik tisíc kilometrů místo toho, abychom si je sami vypěstovali, tak je něco špatně :-/

0/0
13.12.2010 13:37

HrubesaMares

Re: Kdo

firmy, ktere si z dalnice delaji sklad. Potravin je v kamionech minimum (navzdory diskusim)

0/0
13.12.2010 17:54

Lam0r

tunely

Může mi někdo vysvětlit, proč se kvuli kolonám uzavírají tunely? Vždyť jsou ty kolony potom ještě delší a protáhnou se na půl Prahy, to jsou nápady.Rv

0/0
13.12.2010 12:28

Ogrelord

Re: tunely

ty by jsi chtěl stát 4 hodiny zavřený v tunelu? 8-o

0/0
13.12.2010 12:29





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.