- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
lze nalézt v některých příspěvcích na webu http://www.lkforum.cz. Ve vyjádření p. Zahradníka mne tam zaujal bod 7: "Vztahy VŠ střediska a leteckého muzea ve Kbelích byly od roku 2000 velice přátelské, kolegiální a přínosné. Docházelo k zápůjčkám exponátů mezi VŠ střediskem a Vojenským historickým ústavem. Od roku 2000 do roku 2008 VŠ středisko umožnilo leteckému muzeu ve Kbelích bezplatně hangárovat stará letadla (exponáty leteckého muzea) v hangárech Staré Aerovky a ještě se jim o ně řádně staralo, rovněž bezúplatně. Tyto letouny byly z hangárů Staré Aerovky odtaženy po osmi letech v květnu 2008 na přímý příkaz vedení Vojenského historického ústavu Armády ČR. Tato letadla byla postavena, většinou venku, v areálu leteckého muzea Kbely. Tak proč byla vlastně tato 2 letadla z leteckého muzea odtažena z hangárů Staré Aerovky, když v nich mohla klidně být dál a bylo o ně profesionálně postaráno?".
Pane Gazdíku, mohl byste vypátrat odpověď na tuto otázku a zveřejnit ji ve Vašem dalším článku?
"Středisko leteckých sportů" nelze nalézt ani v obchodním rejstříku ani v databázi občanských sdružení. Nejspíše se jedná o Mezinárodní vysokoškolské středisko pro letecké sporty v Praze, IČ 47607441 - viz http://www.aerovka.cz.
Souhlasím s petrhajek.blog.idnes.cz: "Otázka je, co je pravda. Uvědomte si, že ne vše, co napíší různé plátky musí být objektivní a plná pravda."
To neví pisatel článku,že na min.arm.je neuvěřitelný bordel,asi je z jiné planety chudák to je překvapen
majitelem je stále armáda, resp. muzeum spadající pod armády. Jen pronajalo, tedy neprodalo. Nicméně pokud byla aspoň trochu smlouva správně napsaná, tak jsou tam dohodnuta pravidla hry, které soudě podle článku snad nejsou ze strany nájemce plněna. Pak by měl vypadnout poměrně rychle, zvláště když jedna ze základních povinností nájemníka je platit nájem majiteli a ten prý dluží ve výši více jak deset miliónů. Takže úvahy o stavebních parcelách jsou nepodstatné či bezpředmětné, neboť žádný investor nebude stavět na pozemku, který by mu jako prodával nájemník, ve výpisu z katastru nemovitostí je uveden skutečný majitel. Ale horší by bylo, pokud by měl předkupní právo stávající nájemník. Další otázkou je, kdo způsobil stávající stav, kdo pronajal za armádu tyto hangáry? Podepsal to kdo? Neměl by být zavřený?
Joo kdyby to bylo naopak a někdo nezaplatil PODVODnikateli, to by bylo skuhrání a kvílení
na fotografii mi připadalo spíše jako DC-3.Takže jsem se podíval do chytré knihy a zjitil,že je to opravdu DC-3,licenčně vyráběné v SSSR pod označením Lisunnov Li-2.
co bude dal? A jestli se to zacne vysetrovat a neco stim delat?
Uz vidim jak se to opet "zamete" a nejak okeca.
Už když jsem l v Kbelech před rokem na Muzejní noci, znechutil mě stav exponátů - nejen Sučka a MiGy, ale i zahraniční unikáty jako průzkumný Viggen jsou oprýskané a mají prasklé pneumatiky (!).
Kdyby to někdo zorganizoval, nabízím se na brigádu ku opravení těch strojů - bez nároku na odměnu. Jako leteckému fandovi mi ze stavu těch exponátů krvácí srdce
To budeš mit s Tatarstánu daleko. My v Česku píšeme ve Kbelich.
Stejně je divný, že se to řeší až teď, když firma dluží deset mega. Před rokem byl taky sníh, dá se předpokládat, že stejně těžkej a moh exponáty poškodit naprosto stejně..
jsou zde spekulanti,zloději a jejich zájmy nadřazováni nad tím,co by bylo správné a potřebné a hlavně jsou hájeni na úkor poctivých a slušných lidí.