- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Celá posádka musí okamžitě po zastavení vypadnout z auta a mazat za svodidla. Bohužel, pokud budete toto jako řidič požadovat, setkáte se většinou s pohrdavou reakcí ostatních. Ono se nakonec nejspíš nic nestane a vy budete za poseru, který je nechal třeba hodinu mrznout venku. Je to asi jako s bezpečnostními pásy. V tom je lidská (a především česká) tupost bezmezná.
S Vaší první větou naprosto souhlasím. Ale mě, jako řidiče fakt nezajímají kecy spolucestujících. Prostě ven, a hotovo. Podobně se chovám k pásům - borce, co se nechtějí připoutat buď vyhodím (někteří stopaři), nebo nenastartuju (známí a rodinní příslušníci).
Stopaře vyhodím, rodina a známí mě poslechnou a nediskutují.
Na železnici zavál vítr výhybky ve stanici Poříčany.
Člověk postupuje dle zákona a zapomíná, že jde hlavně o jeho bezpečnost. A policie při udělování pokut také nepřipouští to, že v daný okamžik to rozhodnutí bylo správné (bezpečné). Neznám okolnosti , ale kdyby si uvědomil, že na místě, kde vyletěl on, může klidně vyletět i někdo další. (klasické "kdyby") Na druhou stranu ho chápu, že měl strach z policisty, co mu napaří pokutu a body.
Vzpomeňte si, kolikrát jste viděli v létě měřit rychlost na táhlé rovince u prdelákova bez jediné duše a kolikrát u namrzlého přechodu v době kdy jdou děti do školy nebo domů? Co jsem si takhle všímal tak je to v poměru 10:1 (ano, občas procházím kolem školy v Brně, kde ráno stojí policista)
A návrh na zamyšlení:
Jedu po hlavní a zprava z vedlejší do mě vletí šílenec co "nedal přednost". Zabije mi spolujezdce. Jak důležitý je pro Vás fakt, že on "nedal přednost" oproti tomu, že "zabil člověka"?
Tak tvůj poslední dotaz je celkem jasný, viník by vyfasoval trest za způsobení smrti z nedbalosti, sazba 6 měsícu až 5 let.
...často vidím lidi běhat v odstavném pruhu s trojúhelníky. Proč s tím nejdou za svodidly a po těch 100 metrech to s opatrností nepoloží na dané místo?
První věc, co musím udělat na dálnici, a nejen na ni, v případě závažné poruchy nebo nehody, je vystěhovat sebe a posádku na co nejbezpečnější místo a nasadit všem vesty. Nechci, aby někdo, kdo to nezvládne uřídit nebo zabrzdit, smetl mě nebo mou rodinu/spolucestující.
souhlas, jak to ale řešit, pokud svodidla nejsou? V tom případě není bezpečno ani do 50 m od silnice.... a jak to bylo v tomto konkrétním případě je těžké posoudit takhle z vyhřáté kanceláře...
Ja bych ty vystrazny trojuhelniky zakazal kdyz sou takhle nebezpecny...
Zkusime misto nich vystrazne kosoctverce, treba se osvedci lepe.
za to samozrejme muzou ridici, ze nedodrzeli rozestup pul kilometru neprizpusobili jizdu stavu vozovky. ze maji silnicari na dalnici led je nepodstatne
Jo jo, všichní lítaj jak prasata, ale hlavně, že je na co se vymluvit.
Nejlepší je nikam nejezdit.
Jezdit se da, neda se zastavit.
Proti sněhový zátaras je zřejmě pro údržbu sinic a tratí pouze sprosté slovo. Potom brečí že nejsou schopni udržet sjízdnost že moc fouká. Kdysi jme na exponovaných místech viděli postaveny sněhové zátarasy teď tam máme třímetrové závěje. Místo pluhu tam musí fréza. Nechápu myslím že sněhový zátaras vyjde levněji a takto ochráněný úsek vyžaduje menší frekvenci průjezdů techniky. Námitky že tyto zátarasy jsou kradeny neobstojí. Již se vyrábějí i z materiálů které nejdou odvézt do sběru ani spálit. Takže nejsou pro určité skupiny spoluobčanů zajímavé.
Nejdou odvézt do sběru - nekovové
nejsou spálit - nedřevěné
To zbývají plastové?
a vymaštěnci s autama mají kalamitu. Co kalamitu, hotovej konec světa.
Mě se ráno v těch možná i 20 cm čerstvého, panenského sněhu jelo autem perfektně, horší to bylo když jsem najel na nasolenej hlavní tah