Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Policistka doma pěstovala konopí, je obviněná z výroby drog

Policejní inspekce obvinila olomouckou dopravní policistku z výroby drog. Společně s dalším člověkem v bytě v Litovli pěstovala a sušila konopí, které pak spoluobviněný prodával. V nejbližších dnech ji čeká vyhazov.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

embe

to je pořád dokola!

Legalizovat, regulovat a zdanit. Hotovo! Tohle honění podnikavců je na prd.

0/0
10.12.2010 9:47

Gamehoror

LISTINA ZÁKLADNÍCH PRÁV A SVOBOD

Článek 15

(2) Svoboda vědeckého bádání a umělecké tvorby je zaručena.

Řekl bych že policistka vědecky bádala jaké vlastnosti má THC na lidskou povahu, nebo zkoušela umělecky tvořit z konopí bonsaje které nerostou přírodně ale usměrnění správným přištipováním do patřičného listoví :-)

0/0
10.12.2010 2:32

Gamehoror

Re: LISTINA ZÁKLADNÍCH PRÁV A SVOBOD

Článek 4

(1) Povinnosti mohou být ukládány toliko na základě zákona a v jeho mezích a jen při zachování základních práv a svobod.

_________

Tedy zákony postihující pěstování konopí za účelem vědeckého poznání či uměleckého vyjádření jsou postaveny proti listině základních práv a svobod. :-)

Ty práva mne nakonec i začnou bavit :-)

0/0
10.12.2010 2:50

skryty.vyznam

...

"půlka světa nemá co do huby a Vám vadí tráva..."

0/0
9.12.2010 17:25

Hamburg

Re: ...

;-D;-D;-DR^R^R^

0/0
10.12.2010 1:26

zabanovany.power.plant

Lidi řeknu to na rovinu

ještě předtím, než sem začal hulit, pravidelně na jaře mě sužovali alergie na kvetouci stromy, někdy i dva týdny než přešla ta hlavní vlna. Po podzimní sklizni a vyhulenou zimu mi následující jaro neteklo z nosu a nepčikal sem. Poprvé za x let.

prostě večer dvě brka a nebudete vědět, co je to jít marodit.

Proč bych měl žrát léky na alergii, když mě jí zbaví tráva? Čím to, že přes zimu nemarodím tak jako dřív? Že bych jedl víc Marťánků ? Ale kdepak .....

0/0
9.12.2010 17:04

Moudry_muz

Re: Lidi řeknu to na rovinu

kouření snižuje imunitu, píšete nesmysly. Po dlouhodobém užívání dochází k selhání imunitního systému natolik, že huliči jsou nemocní při každé změně počasí. Pokud vám to však pomohlo s alergií tak gratuluji, za 15 let budete řešit zcela jiné zdravotní problémy :-P

0/0
9.12.2010 17:06

zabanovany.power.plant

Re: Lidi řeknu to na rovinu

Při každé změně počasí? V práci dělám venku za větru, deště, sněžení, mrznutí, za veder prostě pořád, s imunitou na mě nechodte. Takže tohle dobře znám a změna počasí ovlivní leda tak nějakého ouředníčka co je celý rok ve stejné teplotě, pak ho venku ofoukne čerstvý podzimní větřík a marodí s tím měsíc ;-D

0/0
9.12.2010 17:18

Scarlett O Hara

Re: Lidi řeknu to na rovinu

Hulím už 18 let,  za poslední tři roky jsem byla nemocná 2x... ( v obou případech se jednalo o virózu, týden až deset dní rýma a kašel)...

Než jsem začala hulit, byla jsem vedená jako astmatik-bronchitik , léčila jsem se s alergiemi na prach, plísně a některé pyly, byla jsem pořád nemocná... Momentálně bývám nemocná tak jednou za dva roky, alergiemi netrpím, žádné léky na astma ani na cokoliv jiného neberu...

Tak nevím...kouření sice imunitu prokazatelně snižuje, ale pokud nevyhulím dvacet cigaret denně a místo toho si dám večer dva špeky, tak to má asi úplně jiný vliv na zdraví....

0/0
9.12.2010 17:32

Marty518

Re: Lidi řeknu to na rovinu

já hulím 12 let denně a nic z toho co píšete nepociťuji naopak, na neschopence jsem nebyl minimálně šest let a před tím s boreliozou od klíštěte. Je mi líto každého, komu nebylo dáno proniknout k této blahodárné bylině, jedniné co škodí, je kouření, ale to čehokoli z čeho jde dým:), proto jsou tu vaporizery, které bez kouře poskytují blahodárnou čistou páru, o úspoře materiálu nemluvě;)

Nikomu to nenutím, ale když vidím ty zástupy ožralů, klepkařů co o nás říkají, že jsme feťáci, musím se jen blahoskloně usmát nad tím pokrytectvím.

PS:slovo feťák vzniklo ze slova metamFETamin čili pervitin

0/0
9.12.2010 17:52

yamajka89

Re: Lidi řeknu to na rovinu

já hulím opravdu příležitostně (1 za čtvrt/ půl roku) - dříve tak obden :)

nechybí mi to, ale ani se tomu nikdy nebraním. a se všemi pozitivními nazory na travu souhlasím protože jsem to zkusila a věřím v přírodní léčbu.. šamani by určitš nehulili kdyby jim to skodilo..  líbí se mi, jak se tady frajer, kterej to v životě nezkusil, ohání moudrostmi o marihuaně.. ;-D nemá smysl mu cokoliv vysvětlovat.. on je přece ten chytrej dr. bambus. R^

0/0
9.12.2010 18:32

Diskutovat na iDmůžete neomezeně

Re: Lidi řeknu to na rovinu

"nebudete vědět" ... v tom je možná vysvětlení toho všeléku

0/0
9.12.2010 19:31

Icks007

Re: Lidi řeknu to na rovinu

Je zvláštní, že všichni kuřáci trávy jsou spokojeni a vyrovnáni. Bohužel nevidí, že se časem zadrhávají, mluví některé věty znova po odmlce v hovoru, časem žijí v jiném světě. Nemluvím o šílených pstech od špeku, o ztrátě zábran a naivitě v chování. Kuřte si a gumujte si mozek.

0/0
9.12.2010 22:20

Deleter

Re: Lidi řeknu to na rovinu

co je to pstech? Se nějak zadrháváte.

0/0
10.12.2010 10:02

Hamburg

Re: Lidi řeknu to na rovinu

V cizině už dánvo se přišlo na to, že marjánka léči různé neduhy - proto se s z ní dělají různé masti a přidává se i do utišujících léků, jenž v českém Absurdistánu lidi trestají za to, že si vypěstují trochu toho konopí. Přál bych těm magorům, kteří o tom rozhodují, aby jednou byli tak nemocní, aby lezli bolestí po zemi a natahovali pracky, aby jim někdo od bolestí pomohl. ;-O

0/0
10.12.2010 1:31

karelkral

Re: Lidi řeknu to na rovinu

máš recht, já si dám zase prcka 60% a mám taky klid, nevím co je rýma :-):-):-)

0/0
10.12.2010 1:39

trojuhelník

ostrými do VV

každý den aspoň  dvě odhalení nepravostí mezi policajty, jo za Íčka pracovali u policie jen poctiví, pracovití profesionálovéR^

0/0
9.12.2010 16:30

František Procházka

°°°°°°

Z trávy sa majú vyrábať liečivé prostriedky, má sa pestovať, má sa z nej variť a má sa húliť - rozhodne je hnus ju predávať a ešte väčší hnus je trávu kriminalizovať.

0/0
9.12.2010 16:06

Orient-Express

Mladá policistka!!!

Každý děláme chybu.

0/0
9.12.2010 15:16

josefm

Policistka pěstovala trávu...

... to samozřejmě je mimo mísu, ovšem za prodej alkoholu nikdo do basy nepůjde. I když má prokazatelně destruktivnější účinky, vyvolává agresi, a mnohé další.

Nojo, když spotřební daň z chlastu je neodmyslitelnou součástí příjmové stránky eráru...

0/0
9.12.2010 15:16

sampis

Re: Policistka pěstovala trávu...

A hlavně nezapomeňme, že alkohol je první předstupeň k dalším, mnohem nebezpečnějším drogám.

0/0
9.12.2010 15:18

Gilgameš

Re: Policistka pěstovala trávu...

Třeba marihuaně...

0/0
10.12.2010 2:25

yamajka89

ježiš

co furt řešíte kolem  tý trávy? zabíjí to? ne. stve vás že si tím někdo vydělává? zlegalizujte to a zdaňte to. v čr jsou daleko větší zloději proti kterým se nijak nebojuje. dnes tu čtu už druhý článek o trávě. akorát odvádíte pozornost od těch zásadních problémů.

0/0
9.12.2010 15:07

Moudry_muz

Re: ježiš

Jasně, vyhulená mládež, to není vůbec žádný zásadní problém ?;-D

mimochodem se na to samozřejmě umírá, jenom to úmrtí není způsobeno předávkováním jak u jiných drog, ale trvalým poškozováním těla, které končí předčasnou smrtí. 8-o

0/0
9.12.2010 15:13

josefm

Re: ježiš

tohle psali v Trnky - brnky?

0/0
9.12.2010 15:18

Moudry_muz

Re: ježiš

ne toto je životní zkušenost !!

0/0
9.12.2010 17:00

yamajka89

Re: ježiš

aha, tak vy ste si to zkusil na vlastní kůži? životní zkušenost. hmmm... už ste teda mrtvej nebo jak to je?;-D

0/0
9.12.2010 18:34

OQO

Re: ježiš

Pokud mluvíte o cigaretách, máte pravdu.

0/0
9.12.2010 15:41

Moudry_muz

Re: ježiš

cigarety jsou méně škodlivé než marihuanové cigarety :)) Nebo vy snad dokážete hulit trávu přes filtr, který je u cigár? Ne, jednoduše to nejde. Jediné jak můžete snížit škodlivost jsou vaporizéry a jiná bonga, kde kouř přesto není zbaven těžkých kovů, které se vám v těle následně shlukují a září. Je to klasické záření, které následně způsobuje rakovinu. Princip stejný jako u cigaret, akorát že škodlivost mnohem vyšší. Očekávám námitku, že člověk nevykouří tolik jointů jako cigaret. A hned Vám na to odpovím: jak kdo ;)

0/0
9.12.2010 17:04

Ahasver

Re: ježiš

Tak popořadě. Těžké kovy konopí přijímá jen a pouze kořeny z kontaminované půdy, pokud je pěstované v čisté půdě nebo hydroponicky, pak žádné neobsahuje.

Kytka která je přesto přijme je následně ukládá do vláken stonků a nikam jinam, pokud se tedy pro konzumaci použijí výhradně květenství pak je to přesto (v tomto směru) bezpečné.

Ony těžké kovy se pak uvolňují pouze při hoření, což není vaporizace. Ta funguje spíš na principu odpařování, takže o kouři v pravém slova smyslu nemůže být řeč, bo není kouře bez ohně :-) Ostatní karcinogenní látky (benzen, formaldehyd atd.) jsou sice v konopných květech také obsaženy, obsah je však řádově nižší než u fermentovaných tabákových drtí a přenášejí se zas jen "když to hoří" - v jointu, v čilumu, v bongu, ve vodnici, opět ale ne když se to odpařuje z vaporizéru.

0/0
9.12.2010 17:47

yamajka89

Re: ježiš

kovů? proč se teda jointy dávaj lidem co maj raka? Bože, co se tu ještě nedozvíme? :D

0/0
9.12.2010 18:35

yamajka89

Re: ježiš

vyhulená mládež? myslím, že dělá míň problemů, než hospodská individua, která tam nasávají, ale nefetují a nehulí nic!

a jak marihuana, prosím Vás, trvale poškozuje organizmus?  neříkám, že je zdravá (když se hulí), ale rozhodně míň škodlivá než legální cigarety a alkohol..

navíc podle výzkumů, huliči jsou v pohodě, nemají tolik stres - to stres může za většinu nemocí, ty inteligente.. ;-D (nemyslím chřipku nebo anginu!)

0/0
9.12.2010 16:40

Moudry_muz

Re: ježiš

to že někdo nedělá problémy jiným, neznamená, že je nedělá sám sobě. Ono když budeš hulit tak dlouho jak já, tak po čase zjistíš, že na mnoho lidí má marihuana devastující účinky, ale až po několika letech. O tom, že se člověk po x letech nedokáže v životě realizovat, už vůbec nemluvím. A o té škodlivosti si nejdříve něco zjisti. Já tady nezastávám alkohol, to vůbec ne, naopak si myslím, že by měl být buď zakázán jako marihuana nebo naopak by měla být marihuana povolena jako alkohol. Jen dávám najevo to co vidím a již tak slepě marihuanu neobhajuji, což jsem dříve dělal jako mnoho jiných zde na diskuzi. Je to téma na delší rozbor než nám umožňuje diskuze a ochota psaní :))

0/0
9.12.2010 16:58

Deleter

Re: ježiš

No jo, kluku, že ty ses vyfetoval neznamená, že to musí udělat každej. Někdo třeba hulí čtyřikrát ročně, ne čtyřikrát denně, jako ty.

0/0
10.12.2010 10:04

Moudry_muz

Re: ježiš

mimochodem na stres je mnohem lepší sport, funguje dokonce lépe než vyhulování, výzkumy si nevykládej po svém ty inteligente ;)

0/0
9.12.2010 16:59

Marty518

Re: ježiš

a úplně nejlepší je dát si po kvalitním sportovním výkonu a pokud se nedokážete realizovat v životě, nesvádějte to na konopí, to je alibismus jak Brno, no spíš jak Peking

0/0
9.12.2010 17:58

yamajka89

Re: ježiš

denně po práci cvičím, bud doma, nebo fitko, nebo takové to hopsání pro holky, hulim tak brko za pul roku ;-)

0/0
9.12.2010 18:43

závidím plat 45k a více

Kazit byznis druhým se nevyplácí...

0/0
9.12.2010 15:06

H8USuckers Reloaded

muhahahahahaa

http://zpravy.idnes.cz/policiste-susi-tisice-rostlin-zabavene-marihuany-aby-usvedcili-dealery-1o0-/krimi.asp?c=A101208_213803_krimi_abr 

- to bude asi jedna z nich, nakonec skončí všichni policisté ve vězení ;-D;-D;-D;-D

0/0
9.12.2010 15:03

D.E.S.

no a ...

holt ráda něco pěstuje ...

0/0
9.12.2010 15:02

milan001

Ten kryci nazev meli ale fakt vymakanej

ja ,kdyz jdu na ryby tak taky rikam ze jdu na houby a opacne.Ony si pak oboje davaji mnohem mensi pozor.

0/0
9.12.2010 14:59

baggerfuhrer

:)

Po generacni vymene na mocenskych pozicich prijde cas na dekriminalizaci. Je to jen otazka casu.

0/0
9.12.2010 14:58

duff_

Úspěch náborové akce

V poslední době se ukazuje, že personální obměna u policie dost skřípe. Čím to asi bude?

0/0
9.12.2010 14:56

NEKROSNAKE

klasika

Jistě, když už nic jinýho nepomáhá, tak zastrašovat a zastrašovat. Důvod? Vláda si z tohodle podnikání nemůže utrhnout ani korunu. Vyhazov z práce za tohle? Vězení za tohle? Promiňte, ale příde mi to ne až tak směšný, jak smutný. Komu tim škodili... nenapadá mě jediná oběď. Žádná újma nevznikla, nikoho to nepoškodilo, tak proč se snažej drtit každýho kdo si pěstuje? Je zcela jasný že do pátrání po pár kytkách muselo bejt vložený hoodně úsilý. Kdyby to raději věnovali na seznam pedofilů a úchylů, myslim že by to společnosti velice prospělo.

Timhle stejně ničeho nedosáhnou, lidi si budou pěstovat dál a huliči si dál budou vesele pálit, každej zejtra zapomene na to že kůli nesmyslnýmu zákonu sedí další nevinej člověk jako už jich je tam hromada.

Jak dlouho tohle honění čarodejnic potrvá?

0/0
9.12.2010 14:56

ciaman1

Re: klasika

ať si každý pěstuje jak chce, ale kdo prodává je dement. Normálnímu člověku musí stačit jedna kytka na rok a za to rozhodně reálně vězení nehrozí, o vyhazovu bych taky pochyboval, za prvý by to podle mě nikdo neřešil, za druhý by na to ani nikdo nemohl přijít.

0/0
9.12.2010 15:01

yamajka89

Re: klasika

a co lidi jako já, kterým chcípá i kaktus?! nebuď tak omezený.. kdo chce at si to kupuje, kdo nechce - nikdo mu to nenutí.. dýleři nechoděj po barákách a nezvoněj na lidi s tím: "nechcete si zkusit zahulit? je to moooc dobrý, zkuste to.." ;-D

0/0
9.12.2010 15:11

ciaman1

Re: klasika

me de o to, že si tady mastej kapsy nejaký moulové. Kvůli těmto lidem je tady situace taková jaká je. Mě příde ujetý, že vlastně každej hloupej, ale odvážnej člověk tady může parazitovat, prodávat trávu a nedanit. Policajtům je úplně jedno kdo kouří nebo ne, jde o to, že spousty lidí dělá poctivě, ale prodávat trávu za 200+ za gram je trosku hrot.

0/0
9.12.2010 15:21

UdL

Re: klasika

Bohužel je v ceně zahrnuto i riziko a zisk pro toho, kdo na to má koule. Normální výrobní cena je čtvrtinová. Sám jsem kdysi pěstoval pro vlastní spotřebu pod 400 W...

0/0
9.12.2010 15:32

Moudry_muz

Re: klasika

TAK SI RADĚJI, MÍSTO TOHO PRZNĚNÍ JAZYKA ČESKÉHO, SKOČ NA POŘÁDNÝ "OBĚĎ" 8-o;-D

0/0
9.12.2010 15:11

Ahasver

Re: klasika

Žádné úsilí, jen jedno udání.. :-/

0/0
9.12.2010 15:36





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.