- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
jezdí jednou za uherský rok,takže je to opravdu frekventovaná trať,jak tu někdo psal.
Možná by pomohlo, kdyby vlak houkal, než přijede na koleje.
ROFL!
Skutečně hodno Křišťálové lupy.
jestli v okoli neni rozsirena nejaka geneticka vada...treba nedostatek pudu sebezachovy
Test znalostí na školách to jasně prokazuje - a co si myslíte? - Když tito lumeni opustí školní lavice, jako první si udělají řidičák - samozřejmě však na silnicích dělají to samé, na co byli zvyklí ze školy: Jsou nepozorní, neukáznění, nevychovaní, drzí.... prostě ignoranti !
já můžu všechno, je to moje právo, a nikdo mě nebude nutit dodržovat hloupá pravidla a už vůbec nebudu někde čekat až přejede vlak, ne?
- to byla ironie, ale řekl bych, že spousta lidí přemýšlí podobným způsobem a ještě se diví, proč ten vlak nezastavil, když je musel vidět
Naši novinářští pisálkové zase něco zbabrali. Ta trať není nebezpečná. Jen ti lidé kolem se chovají jako hovada a myslí si, že když je ta svoboda a demokracie, tak si každý může dělat, co chce. Omyl. I když je demokracie a svoboda, tak by se měly dodržovat zákony, vyhlášky a pravidla.
Ta trať tam stojí od roku 1892, nikdy nikomu nebezpečná nebyla, až teď v listopadu 2010. Takže z toho vyplývá, že blbců valem přibývá!
A místo, abyste tady polemizovali o řidičských (ne)schopnostech, nedisciplinovanosti a dalších příčinách na straně řidičů současnosti, tak obviňujete z nebezpečnosti koleje, které jsou (bohužel) už 118 let stejné. A oč stoupl provoz na silnicích, o to více poklesl provoz na kolejích. Ani nevím, kdy jsem tam nějaký vlak naposled potkal...
Ta trať za nic nemůže, ale lidská blbost je nezměrná!
Ať žije Darwin a jeho teorie. Nemyslíš-zaplatíš...
Na obhajobu řeknu, že vlaky tam jakžtakž jezdí, sic je to opravdu ´střela´ a že na té trati už pár lidí má křížek (v Zubří oproti motorestu to už nejeden zabalil). Ale jinak je to o lidech, ne o trati, jak jinak vysvětlovat úmrtí lidí u mlékáren ve VM, respektive ať jdeme i jinam, třeba neskutečné množství obětí, které si vybral přejezd na Vsetíně u nádru.
Dycky, když jedu od Hrachovca na Rožnov a dál, děkuju bohu za to že nebydlím v těc přilehlých dědinách. Napojovat se na frekventovanou hlavní silnicu, vedle které leží ve vzdálenosti 2 metry frekventovaná vlaková trať, musí být o život.
no tak pokud za "frekventovanou" považuješ trať, kde vlak jede 1x za hodinu z Valmezu do Rožnova a jednou za hodinu zpátky (tedy vlak projede 2x za hodinu), tak máš jistě pravdu
Nákladní vlak jsem tam ještě jet neviděl, ale nejsem tamnější, projíždím jen 2x měsíčně, nicméně osobní vlak jsem viděl mnohokrát, nákladní ještě nikdy.
I když to s bezpečnostní přejezdů je určitě na štíru a trať by si zasloužila pár nadjezdů, tak hlavní vina je stejně na řidičích. Ti mají povinnost se ujistit, že žádný vlak nejede a můžou bezpečně dráhu překřížit.
Některé z těch havárek jsou bohužel typu "buď zůstanu zadkem na kolejích, nebo strčím čumák do silnice, kde to sviští minimálně 90...". Ve chvíli, kdy auto vjíždí na přejezd, po vlaku nemusí být ani vidu ani slechu - bohužel když pak jede, ne vždycky už je kam uhnout - dopředu je to stejná sebevražda...
Koleje jsou hned vedle cesty . Takže mě trefí projíždějící auto nebo částí auta stojím v kolejích . Když tam vidím vlak tak před odbočením je lepši zpomalit
Zkoumal někdo kvalitu místní řidičů? To, že se někde bourá víc, než jinde, nemusí být nutně vinou infrastruktury
Nechci tipovat, ale zkusím - Pražák? Na letních? Tady se jezdí úměrně hornatému terénu a než si budete brát do úst místní řidiče, pojďte si zejezdit na místní silnice...
...je docela hazard.