- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A ešte jedna, možno dosť dôležitá informácia, ktorá sa v tomto článku neuvádza .Jednou z dvoch obetí havárie je brat dagestanského prezidenta Magomedova. Možno je to len krutá zhoda nešťastných okolností,že zahynul práve on, ale možno aj nie.....
"Sednout do Tupolevu pochybné společnosti jako je Dagestan airlines je čirej hazard se životem"
Tupolev 154 s vyřazenými motory muže aspon nějak přistat ne ranveje, narozdil od Boiengů a Airbusů které v tomto připadu by prostě řitily k zemi...
Kdyby leteli Boiengem nebo Airbusem nikdo by tam vůbec neměl ani šance na přižití!!!
ano, je pravda ze tupolevy, napr. 154, byly puvodne vyvijeny pro armadu a maji velmi silny drak (kontstrukci). Pri takovem "drsnem nouzovem pristani" ma samozrejme vetsi sanci vydrzet konstrukce tupolevu nez boeingu nebo airbusu. Problem je ale v tom, ze neudrzovany stary letoun muze mit drak jak chce silny, ale bude velmi nebezpecny pro kohokoliv, kdo do nej nastoupi, at je to tupolev , beeing nebo airbus ...
a jinak než letadlem se tam přesuny na zápas nestihnou.......
...... a to byl pokus o co? vtipnost, nebo trapnost?
když přistane američan na řece, je z toho sláva jako prase, ve všech televizích, národní hrdina atd. ale když nouzově přistane "rusák" a zachrání spoustu lidí, tak se o tom napíše krátkej článek a skoro to vypadá, že za to mohl pilot. vydíte ten rozdíl. jen taková moje ranní úvaha.
Piloti....? Asi nějakej dobrej oddíl. Zřejmě Křídla sovětů Moskva. To mohl být masakr! Ti dva mrtví, to je samozřejmě smutné, ale těch zachráněných! Ještě že byl Pánbíček doma. Dík, za dobrou zprávu!
Ti dva asi seděli tam kde se to zlomilo.
Hlavně měli kliku že to nechytlo. Předpokládám že se v tom fofru nestačil zbavit paliva. Ránu po takových "hodně tvrdých" přistáních většinou pasažéři přežijí, smrtící bývá následný požár.
jako Polákům?
Dobrovolne se nazvali Tupo lev ...
....když se Rusákům, nebo někomu z RVHP zřítilo civilní letadlo (z většiny stejně ruské), tak to bylo zbytečné zatloukat! Min. to vyřvala Svobodná Evropa, Hlas Ameriky, a na celém jihozápadě se chytalo Rakousko příp.SRN. Ani v SSSR se to kupodivu neutajilo! A ve druhé fázi, když se zjistil nějaký resultát ohledně nehody, tak to dostaly státy které typ tohoto éra provozovali( např. kontrola některých agregátů a pod.) Totéž týkalo i vojenských letadel. Na každém stroji se po letech používání projeví nějaká konstrukční slabina. Viz. např. sklapnutí křídel u Z-142, a nebo v nedávné době u Blaníku L-13 v Rakousku. A v současnosti problém s novým A-380. Když se později prohlíží dokumentace, provádění povinných kontrol a údržby provozovatelem, tak je to zpravidla na odstřel bez soudu!
Na černé listině aerolinek, nejsou jen společnosti s ruskými stroji.
Sednout do Tupolevu pochybné společnosti jako je Dagestan airlines je čirej hazard se životem
Přesně takhle vnímá západ všechno s nápisem Czech republic. Ono to asi nebude tak horké, že?
že tu je docela dost expertů (myslím to vážně, ne ironicky), a tak se
chci, zcela off-topic, zeptat, je někde popsáno, jak to bylo ve
skutečnosti s tím nad Sachalinem sestřeleným jihokorejským civilním
letadlem před cca 30 lety? Nějak to nikde nemohu najít, dík :)
že tu je docela dost expertů (myslím to vážně, ne ironicky), a tak se chci, zcela off-topic, zeptat, je někde popsáno, jak to bylo ve skutečnosti s tím nad Sachalinem sestřeleným jihokorejským civilním letadlem před cca 30 lety? Nějak to nikde nemohu najít, dík :)
pokud si pamatuji, tak se jednalo o let KAL007, http://cs.wikipedia.org/wiki/Let_Korean_Air_007, proc se pilot o takovy kus odchylil z letove trasy a proc nekomunikoval zustava zahadou.