- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pri zacatku snezeni (tentokrat to meteorologum vyslo) kamiony direktivne odstavit do odstavnych pruhu., Stejne se driv nebo pozdejc nekde seknou, takhle by aspon neblokovali ostatni...
Jezdím MHD . Autobusy relativně v pohodě, metro jezdí jak v létě, kde je tedy problém? Než si ničit auto, obětuji trochu toho osobního pohodlí, no ne? A dostanu se tam, kam potřebuji taky a poměrně rychle..
Jsem po šesti kalíšcích trochu out, ale uvažuju ještě v normě, ne?
za sedmihodinovou jízdu pomalým tempem, přičemž jsem nejvíce času strávila v koloně, tak jsem spotřebovala sotva 4 nádrže a ujela cca 100km; nevím tedy, čím to je - auto jelo ve sněhu, čekalo jelo..... a nízká spotřeba....
4 nadrze ? to mate tank ? ale ok, beru to jako 1/4 a ted si vemte auta, ktera pri kazdem zastaveni vypinaji mator a po seslapnuti plynu startuji ... celkem zahul na baterku, v tehle mrazech ...
Je to asi stejné v celém Česku. V Opavě taky silničáři nejsou celý den vidět. A vyjíždějí až po 22 hod. A to ani nepíšu o chodnících, které má uklízet město. A největší sranda je, že nejvíc sněhu je před radnicí.
Bydlím kousek od D8 takze pri ceste domu jsem pozoroval jak kamiony zablokavali i pravý dálniční pruh - muže mi někdo vysvětlit jak to že nedostanou zadnou pokutu kdyz je tam značka že nemají v levém pruhu co dělat? - vzdyt by si tam policajti vydělali na rentu - pokuta 1000 Euro - jo pán chce bloček ?? tak 2000 Euro
ministr dopravy, který při kalamitě a krizových situacích v dopravě řeší odchod lékařů (což je sice krizová záležitost, ale měl by to řešit trochu jiný ministr) by měl vydat zákaz jízdy kamionům v takovémto počasí; nechápu co mu v tom brání - a taky pokutovat všechny, kdo to poruší; kdyby nebylo kamionů na cestách, zdaleka by tu nebyl takový bordel; v Německu to jde a u nás ne?
k těm praktickým radám bych přidal ještě jednu, podle mne důležitou. Vždy mějte v autě autonabíječku telefonu
"dosáhl rychlosti sto metrů za osmdesát minut." Inu, je vidět, že to psal někdo, kdo tomu nerozumí: Dvě ženské
to pak ty banány,jablka,pomeranče a kiwi budou jedna velká dobrota............
-> "Za hodinu a půl "skákání" v koloně můžete projet čtvrtinu nádrže" = nádrž prázdná za 6 hodin????
To opravdu existují tak žravá auta? Já běžně jezdím na Slovensko - 5 hodin tam, 5 hodin zpět a doma mám ještě aspoň 1/3 nádrže. A je to opravdová jízda a ne jen nějaké poskakování v koloně jedničkou na volnoběh.
Normální motor za hodinu provozu na volnoběh spotřebuje kolem 1 litru paliva, pokud budu uvažovat pro popojíždění v koloně dvojnásobek, vychází mi, že redaktorovo auto má 12litrovou nádrž.
Při poskakování v koloně vám to auto může úplně klidně sežrat výrazně víc, než při jízdě v podstatě konstantní rychlostí po dálnici. Při každém poskočení je potřeba motor roztočit a zabrat, což sežere docela dost paliva (v porovnání se stálou jízdou), a když takhle popojedete metr a půl a zase zastavíte, tak tam prostě dochází k neskutečným ztrátám.
Musím říct, že na tomhle mě nejvíc udivuje, že nikdo nehlídá, aby kamiony nezablokovaly všechny pruhy dálnic. V tomhle období prostě vyhlásit zákaz předjíždění, aby vždy nějaký pruh zůstal volný.
no jo, ale to by byl levý pruh bez výběru mýta a to prostě nelze