- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
námrazy to není nic neobnvyklého, kdyby dal na okruhu znovu 15% klapky a znovu je zatáhl , tak by měl zřejmě 0. Ještě že nemusel vypouštět palivo.
Byl jsem na palubě. Pilot zjistil problém po 16 minutách letu. Palubní personál potvrdil, že klapky jsou zatažené, letadlo začalo i bez problémů prudce stoupat, podle kapitána ale indikátor signalizoval nedovření, proto se rozhodl pro návrat. Bohužel komunikace ČSA je otřesná, nejen že jsme místo v 7,00 startovali v 11,00 bez jakýchkoliv informací, ale po přistání v 11,55 jsme více než 2 hodiny nedostali absolutně žádnou informaci, co se vlastně bude dít dál. Mně to bylo celkem ukradené, ale na palubě byli lidé z pondělního zrušeného letu, kteří strávili na letišti už více než 20 hodin, a těch mi bylo docela líto.
že to, že případný led blokující zasunutí klapek může ukazovat na nedostatečně provedený de-icing a to by tedy bezpečnostní problém být mohl a ne malý.
Litejte do Bruselu s Brussels Airlines, jsou levnejsi a jejich letadla dnes vpohode odletela :)
no taky už jsem s nima jednou neodletěl. Ale jinak je to s nima lepší, lítaj ve stejný časy a vždycky letím radši s nima.
No onehdy jsem byl vyhozen z autobusu MHD. Řidič prohlásil, že mu nejdou zavřít dveře, měl pravdu, dveře byly furt votevřené, a dál nejede a ať si vystoupíme. Žádný cestující při tomto incidentu nebyl zraněn. Mluvčí DP prohlásila, že tento postup je obvyklý a v souladu s interními předpisy DPP. Cestující byli přepraveni následujícím spojem.
To
anti-evropskou masturbaci !