Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Policie vyřešila případ znásilněné ženy, kterou svědci poslali volat z budky

Ostravští kriminalisté objasnili surové znásilnění ženy, která útočníkovi po útoku lstí unikla, ale pak marně žádala kolemjdoucí o pomoc. Policie nyní z napadení obvinila muže, který už je několik týdnů ve vazbě. Koncem října ho totiž dopadl policejní psovod ve chvíli, kdy se agresor snažil znásilnit další ženu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

cenzoramiluji2

no jasan,

chachardistan, pujčíš mobil a jsi bez něj ;-O;-O;-O

0/0
3.12.2010 19:50

Earl.Hickey

Poslat dobitou a znásilněnou ženskou zatelefonovat

benga do budky...... to museli bejt charaktery, ti tříRv

O co sou lepší než pachatel?

0/0
3.12.2010 17:51

babacek

Znásilnění.

….byl již v minulosti trestán. Tak již neměl nikdy vylézt. Rv

0/0
3.12.2010 15:59

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Takovyto clovek je pro me 10x horsi, nez ty lidi na zastavce

"no ja vam uprimne preju za ty nazory neco spatneho a rovnez aby se k vam lidi zachovali presne podle Vasich nazoru. A nic spatneho v tom mimochodem nevidim.  u takoveho ..... vubec.

03.12.2010 09:54 motylek_02"

0/0
3.12.2010 12:17

motylek_02

tak to je strasne

ze nikdo nebyl schopen zavolat ani pomoci. v praze jsem zazila v poledne nehodu, kdy auto srazilo chodce, a 20 lidi okamzite vytahlo telefon, aby sami zavolali. Ach jo.

0/0
3.12.2010 9:42

halagajda

Re: tak to je strasne

porovnavate to s dopravni nehodou;-D

ne Prazsti jsou uplne stejni ignoranti, projedte si cernou kroniku, otevre vam to oci;-)

ale souhlas ze je strasne ze nikdo nezavolal

0/0
3.12.2010 10:33

motylek_02

Re: tak to je strasne

mluvim o vlastni zkusenosti. proc je to k smichu? Co je na tom jineho? odstreleny clovek autem, nebo zenska dobita, polamana a znasilnena? Ten pan u te nehody, mluvil, komunikoval, viditelne mu nic nebylo.  Lidi kteri sli pomahat bylo vic nez bylo treba. Nechapu, ze nikdo nezavolal. Ze se ji nezeptali co se stalo. Stacilo jen vytocit cislo. :-( Uprimne jim preju podobnou zkusenost.

0/0
3.12.2010 10:50

halagajda

Re: tak to je strasne

jsem uplne stejne sokovana jako vy, ze ji nikdo nepomoh(kouknete nize v diskusi)R^

ale bouracka uprostred dne a prepadeni ve 2 v noci mimo centrum je proste jina situace, nechtela jsem se vas dotknout, jen mne to znelo jako ze v praze vsichni pomahaji a v ostrave nikdo..., tak se omlouvam pokud to vyznelo jinak:-)

0/0
3.12.2010 11:05

motylek_02

Re: tak to je strasne

vzdyt nejde tak zobecnovat. :-(

0/0
3.12.2010 17:24

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: tak to je strasne

1) jde o to jak situace vypadala, zda byla zena dobita a polamana je tvuj nazor, nebyl jste tam, tak netvrdte jak vypadala a jak jednala

2) telefoni budka je o 5 metru vedle, stale se dokola ptam, proc dle vas nebyla schopna volat? Nekteri tu brebenti, ze tu slo jen o "zavolani", takze to, ze se kvuli vypovedim po svedcich policie schani je asi z jineho pripadu, pokud jsem nic nevidel, pribehne ke me zena, ktera je v "poradku", proc mam kvuli 5metrum tam s ni travit cas a pak jeste chodit na policii kde stejne nebudu schopny nic rict?

3) Vy odsuzujete ty lidi aniz by jste tam byly? Osobne je mi na zvraceni vic z lidi, kteri nekomu prejou neco spatneho  Jste nechutny, jak by jste byly nejradsi, kdyby se lidem co vam na vse nebekaji a maji jiny nazor neco stalo, to uz je snad horsi jak za totality, kdyz se u nas objevuje takovyto odpad spolecnosti, co by, dle vyjadreni dole, je nechal zavrit a povazuje je za neco horsiho nez je ten nasilnik aniz by o tom cokoli vedeli *blici smajlik*

0/0
3.12.2010 12:14

LUCKA.KOBRA

Re: tak to je strasne

vy jste tam byl?? Asi ano, protože hájíte nepomáhat nikomu za žádných okolností. *blici smajlik* Paní asi nebylo skvěle, po znásilnění určitě pomoc potřebovala, aspoň psychickou podporou než přijede policie. Já bych s ní zůstala, pomoc bych zavolala a vyslechnout se nechala a víte proč?? Ne proto, že bych byla "hrdinka". Ale proto, že mě rodiče slušně vychovali!

0/0
3.12.2010 12:20

pingu1

Re: tak to je strasne

R^

0/0
3.12.2010 12:51

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: tak to je strasne

Pekne, ted mi jeste napis, kde hajim nepomahat nikomu za zadnych okolnosti, at si hned vyrikame, kdo tu lze a prevraci fakta Rv + samozrejme to tve "pani nebylo ASI skvele" se ma brat jako fakt nebo domnenku? Jinak pokud vas rodice slusne vychovali, tak slusne vychovani je prat nekomu neco zleho jako tu nekteri prezentujete? Znova - NEBYLY JSTE TAM !!

0/0
3.12.2010 14:05

LUCKA.KOBRA

Re: tak to je strasne

A kde jsem já přála někomu něco zlého??? A znovu, vy ano?

0/0
3.12.2010 14:24

LUCKA.KOBRA

Re: tak to je strasne

Opravím se "vy ano"-  vy jste tam byl?

0/0
3.12.2010 14:43

motylek_02

Re: tak to je strasne

je to ubozak a chudak. Diky za reakci. Mel by mu nekdo z jeho blizkych nafackovat. Takove bezcitne h.o.v.a.d.o, ktere ma od vseho klice. Takze, ano, preju mu nejakou vyzivnou situaci, kde jeho okoli usoudi, ze vypada dobre, a at si tedy pomuze sam. Rv

0/0
3.12.2010 17:31

motylek_02

Re: tak to je strasne

ja jsem jen zaujala stejne pragmaticky postoj jako vy. Vite jak bych se zachovala? A to Vim jiste. Policii bych zavolala, a protoze by bylo pozde v noci, tak bych odjela tou tramvaji, na kterou bych cekala (pokud bych to uznala za vhodne). Je taky docela mozne, ze bych pockala. A vypovidat jako svedek, v tom mam jasno. Taky bych do toho sla, i kdyz by me to stalo cas. Ono nejhorsi je byt netecna a lhostejna, kdyz se neco deje druhemu, tvarit se ze to nevidim. vy jste pohorsen? Ze nekdo preje neco Vam? No jo to se Vas tyka. Prectete si po sobe ty svoje b.l.it.k.y, a pak pozadejte nekoho blizkeho at fam nafackuje. Stydte se. Rv

0/0
3.12.2010 17:29

motylek_02

Re: tak to je strasne

vite, ono se takhle zobecnovat neda. I lide v ostrave pomohou. A i lide v praze mohou ignorovat. Neda se zobecnovat. Opakuji, beru to na zaklade vlastni zkusenosti.

0/0
3.12.2010 10:51

polvo

No jo tramvaj byla plná deviantů

tak se taky báli, že na ně přijdou :-P

0/0
3.12.2010 8:59

ted61

česká klasika

Žasnu jak jsou tady někteří vyloženě odporní cynici a nepřeji nikomu nic zlého aby prožil. Ano policie svědky vláčí pak po výsleších a naopak je dostane ještě do průseru(mám zkušenost) ale tady šlo fakt jen o zavolání 158. NO ale co chcete byli jsme tak vychováni, i když já říkám nedá se na to vymnlouvat a laždý mám odéovědnost sám před sebou. Ale my se zajímáme o druhé jen když  se jedná o to kolik má peněz jakto že si koupil auto, hurá utekla mu žena, ale jinak já nic muzikant.  A OStrava? Bohužel je tady více těch nemakačenků a závistivých a Ti se pak v takových případech raději otočí.

0/0
3.12.2010 7:52

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: česká klasika

Dotaz, pokud slo "jen" o zavolani, proc je policie schani kvuli vypovedim? :-/

0/0
3.12.2010 8:54

fonteyn

Re: česká klasika

Kvůli svědectví ne? Když někde půjdete, něco se kolem stane a vy to uvidíte, tak vás bude také policie shánět, abyste podal svědectví.

Tak nějak doufám, že se pak policii ti lidé ani nepřihlásili, že jim bylo tak moc trapně, že zbaběle zůstali v anonymitě, než že jim to celé bylo tak jedno, že ignorovali výzvy policie i pak...

0/0
3.12.2010 13:01

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: česká klasika

"ale tady šlo fakt jen o zavolání 158" takze sam uznavas, ze nemel pravdu, samozrejme proc mam vypovidat na policii, co jim reknu? "Prisla za mnou zena, at zavolam, tecka - konec" :-/

0/0
3.12.2010 14:21

halagajda

Re: česká klasika

R^

0/0
3.12.2010 10:24

Pepinie

no

jo...ona se přece nechala znásilnit, zmlátit a polámat schválně aby mohla náhodnému člověku ukrást mobilRv

0/0
3.12.2010 0:05

LUCKA.KOBRA

Re: no

R^

0/0
3.12.2010 12:11

ta, která nejsem

Spíš bych se ptala, co ten člověk dělal na svobodě

Paní je mi líto, ale pokud mohla chodit a nehrozilo jí bezprostřední nebezpečí, z budky si mohla zavolat. Lidé se asi nechtěli nechat vláčet po soudech jako svědci.

0/0
2.12.2010 20:15

motylek_02

Re: Spíš bych se ptala, co ten člověk dělal na svobodě

Vase nektere komentare jsou fakt mimozni. Copak nemate ani trochu empatie? Ze fyzicka zraneni jsou videt a to znasilneni je co? Boze muj Rv

0/0
3.12.2010 9:44

LUCKA.KOBRA

Re: Spíš bych se ptala, co ten člověk dělal na svobodě

no to je fakt hnus. Kdyby se to stalo někomu vašemu blízkému, taky mu řeknete, že lidi neměl otravovat a jít si zavolat z budky?? Možná by bylo lepší, kdyby paní neotravovala ani policii a lékaře a dojela si domů, tam se okoupala a zlomenyiny si zpevnila klacíkem. A nejlépe, aby se na její zmlácený vzhled nemuseli dívat lidé v MHD, aby je to neobtěžovalo, mohla vlastně dojít pěšky. Jste hulvát!!!!

0/0
3.12.2010 12:15

rozhorceny predstavitel ..

V ostravě žije těch romů opravdu moc !

Ten Ind byl již několikrát odsouzen tak měl být vrácen dávno zpátky na Slovensko nebo rovnou domů do Indie..to je to centrum socialistů ostrava;-D

0/0
2.12.2010 18:25

kvak.nořič

to musela byt solidni squadra na te zastavce

pekni srabi

0/0
2.12.2010 17:20

hnusil VII. neoblíbenec idesu

Re: to musela byt solidni squadra na te zastavce

Srabi? V nasem uzasnem systemu ji pomuzes a chytis pachatele, ceka te vazba, hodiny vyslechu, soud, zaplaceni skody a mozna i vezeni. Nasilnik, jestli bude vubec odsouzen, tak dostane podminku.

0/0
2.12.2010 20:46

troll123

Re: to musela byt solidni squadra na te zastavce

ehm, chcela len aby vytocili 158, nie aby toho utocnika zlyncovali. vytocis, povies co a kde, ak sa nebojis povies svoje meno a zlozis. neboli to, vyskusane

0/0
2.12.2010 21:45

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: to musela byt solidni squadra na te zastavce

Pokud je toho v pohode schopna, tak je muze zavolat sama z budky o 5m dale, ne?

0/0
3.12.2010 7:49

halagajda

Re: to musela byt solidni squadra na te zastavce

kdyby to byla vase zena/matka taky by jste se na to takto dival?;-)

porad jen plane reci ze?

0/0
3.12.2010 10:20

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: to musela byt solidni squadra na te zastavce

ona to byla jejich zena nebo matka? Pokud vim, tak na zastavce bylo nekolik mladych lidi a i starsi pani, pokud nepomohla ani ta, tak je velice pravdepodobne, ze to nebylo tak horke jak si tedy nekteri myslite ;-)

0/0
3.12.2010 12:03

lycman

Re: to musela byt solidni squadra na te zastavce

To asi nebude vždycky. Jednou jsem pomohl pumpařce se zlodějem.. Zpacifikovat ho nebyl vzhledem k postavě a mým volnočasovým aktivitám problém. Jen bylo nutno zdržet se zbytečného násilí, navzdory mému rozpoložení a jeho výhružkám. Po příjezdu hlídky si jen poznamenali průběh a opsali nacionále. Na můj dotaz, co bude dál, řekli, že je to známá firma a asi půjde sedět, ale mě se to už týkat nebude.. Je to rok a nepřišlo nic a podle toho, co jsem zjišťoval, tak to s tím vláčením po soudech nebude tak horké. 

0/0
3.12.2010 9:25

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: to musela byt solidni squadra na te zastavce

Dotaz, jak pri zpacifikovani kriminalnika mam zjistit zda to je ci neni znama firma?

0/0
3.12.2010 9:36

halagajda

Re: to musela byt solidni squadra na te zastavce

vy nikdy nic takoveho delat nebudete, vy nikomu pomahat nebudete preci...tak proc takove hloupe otazky?

proste vy nejste ten typ a konec, nehlejdete tisic duvodu proc nemuzete pomoci, ale priznejte si ze na to nemate a hned vam bude lip;-)

0/0
3.12.2010 10:23

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: to musela byt solidni squadra na te zastavce

nic o me nevis, tak neplacej ;-)

0/0
3.12.2010 12:02

lycman

Re: to musela byt solidni squadra na te zastavce

To bylo chycení při činu. Proto jsem zaútočil.

0/0
3.12.2010 12:26

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: to musela byt solidni squadra na te zastavce

ano, ale popisujes skutecnost, kdy jsi pak nemusel sedet nekolik hodin na policii ;-)

0/0
3.12.2010 14:22

Ryp.

Prasata a né lide.

Nechal bych je všechný ojet, ať ví jaké to je.[>-]

0/0
2.12.2010 16:47

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: Prasata a né lide.

ale pachatel byl pouze jeden, kdyby jich bylo vic, tak by jim neutekla ;-)

0/0
3.12.2010 7:49

Křištálová guma krále Dluhoslava

Co je to za chudáky, že nezavolali té ženě pomoc?

Napadá mně je ta sorta lidí, které je líto dát 30 korun za své zdraví. :-/

0/0
2.12.2010 16:34

babacek

Re: Co je to za chudáky, že nezavolali té ženě pomoc?

R^

Nedávno byl případ kdy si lidé fotografovali člověka který dostal infarkt a pomalu umíral místo aby volali pomoc. ;-(

0/0
3.12.2010 16:03

single_female_lawyer

jo dodatečně

a oni by je dodatečně obvinili z bůhví čeho, to víš že jo. Jen ať se PoCh starají.

0/0
2.12.2010 15:54

opportunity

3x a dost...

Muž byl již v minulosti opakovaně odsouzen... Už by měl zůstat za katrem navždy!

0/0
2.12.2010 15:30

Bartiqe

Re: 3x a dost...

R^

0/0
2.12.2010 15:51

Hrdý Budžes

No jo Ostrava - sdrce socialni spravedlnosti.

.

0/0
2.12.2010 14:39





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.