Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Muslimové z Hradce shánějí peníze na mešitu, odpůrci zakládají sdružení

Muslimská obec v Hradci Králové se nevzdává plánů na zřízení multifunkčního islámského centra. Mělo by sloužit k modlení i společenským akcím. Jeho odpůrci sbírají podpisy pod petici a zakládají občanská sdružení, která mají plán zastavit. V Hradci žije kolem dvou set muslimů, většinou studentů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

raymondchandler

tady

http://www.youtube.com/watch?v=yFkkIpj4kHc          je odpoved rakouskeho mp v parlamentu minuly tyden."Nasednete do Orient expressu a hybaj zpatky !!!" Lidi, nenechte se obalamutit, rakusani uz je tam maji! My tomu muzeme zabranit! Islam je v rozporu s nasi ustavou!

0/0
11.12.2010 9:18

,.palič

VEN VEN VEN

0/0
5.12.2010 15:22

rasta_vesta

Re: VEN VEN VEN

;-D do chanova;-D

0/0
5.12.2010 18:52

Dunja

Re: VEN VEN VEN

Oni si myslí to samé v opačném směru (tedy Evropané z musl. zemí domů) ;-D

0/0
5.12.2010 19:18

verunkabu

Pryč s Muslimy

Určitě se přikláním k těm, kteří nesouhlasí.Co je to za nesmysl???

Nemají tady u nás co dělat, ať se vrátí odkud přišli, jenom tady zabírají místa.

;-€

0/0
5.12.2010 15:14

islandan

Jsem také proti

mešitám. Nejsem zvědav na to, abych se virtuálně přesouval do úplně jiných míst na Zemi a současně o nějakých 400-500 let zpátky, kdy katolická církev taky představovala hrozbu pro jinověrce. Mě stačí (a rozčiluje), že se každé jaro přesouvám o 15 délkových stupňů na východ ;-O

0/0
5.12.2010 13:36

Mallinali

Inu

Že nám tu přítomnost muslimů v zásadě nevadí? To zřejmě pan religionista žije ve vakuu, ostatně u intošů normální jev...ale to je jako jestli byste se zeptali na názor o islámu deseti arabistů...všichni by určitě byli pro, kolovrátek...holt jsou od fochu :-). Ovšem mrkněte se někdy na nějakou internetovou anketu...většinou vyhrávají odpůrci muslimů minimálně 7:3. Islám v české republice prostě nechceme :-)

0/0
4.12.2010 16:17

klarapopov

Muslimové nejsou v Čechách hrozbou!!!

Nechápu co vám všem vadí! V Praze je mešita již přes 10 let a nezpůsobilo to ani nárust přistěhovalců z muslimských zemí, natož pak jakýkoliv nárust kriminality ze strany muslimů, kteří se chodí do mešity modlit. Jakéhokoliv znehodnocení městké části, kde se mešita nachází jsem si taky nepovšimla. Chápu, že to může být pro mnoho z Vás těžké, ale muslimové v čechách žádné problémy nepůsobí, nesnaží se nějak izolovat od okolní společnosti, nechovají se k ní nepřátelsky a ani jí nepohrdají jí! Všech posledně jmenovaných skutků se dopouštíte pouze Vy, vážení autoři většiny předchozích příspěvků. Česká republika je ve věci muslimů úplně jiná než Neměcko a je třeba na to brát ohled! Možná by Vám prospělo, kdybyste si nejdříve něco přečetli o islámu, seznámili se s českou muslimskou komunitou a teprve poté se uchylovali k takovým komentářům!!!!

0/0
3.12.2010 22:25

Rotoped64

Re: Muslimové nejsou v Čechách hrozbou!!!

A co že bychom si mohli o islámu přečíst? Není tohle spíše otázka pro Vás samotnou? Četla jste Korán? Víte, co dělal Mohamed, který je muslimy pokládán za dokonalého člověka? Vy schvalujete trestání rouhání a trest smrti pro ty, kteří odejdou od islámu? Vám se líbí nerovnoprávnost muže a ženy? Pakliže jste skutečně žena, pak jde z Vaší asi o nějaký zvláštní druh masochismu... 8-o

0/0
4.12.2010 1:14

QWERTOP

Re: Muslimové nejsou v Čechách hrozbou!!!

Muslimáci ze všech zemí - vypadněte z České republiky! Nejlépe, z celé Evropy! Jste zhmotnělé Zlo a demokracie je váš nepřítel!

0/0
4.12.2010 11:10

islandan

Re: Muslimové nejsou v Čechách hrozbou!!!

R^R^R^ Bravo Švýcaři !!

0/0
5.12.2010 13:04

Saarinen

Re: Muslimové nejsou v Čechách hrozbou!!!

Jako ženě se Vám a Váším názorům divím-islám popírá vše co vytvořili naši předci-svobodné rozhodování o svém životě-žádná mešita tu zatím není-jsou to motlitebny a ta v Praze je na Černým mostě atam se ztratí,mezi těmi hnusnými poneláky.

0/0
4.12.2010 11:20

hyacintha

Re: Muslimové nejsou v Čechách hrozbou!!!

Musím se postavit za klarapopov, protože jsem s jistá, že věřící muslim se řídí podle svých pravidel které mu určují Korán nebo sunna, které se v etických zásadách často shodují s těmi našemi, neboť islámská kultura v hodně věcech vychází z té křesťanské a židovské - zákazy loupení, ubližování atd. Samozřejmě se ve spoustě věcech neshodneme, ale je zde platforma pro dialog. Myslím, že se máme ještě hodně co učit o respektování cizích kultur.

Připomínám, že strach z jiných lidí máme proto, že se bojíme něčeho cizího, co neznáme a dporučuju islámskou kulturu poznat a není to jen o četbě Koránu.

"Špatní" a "hodní" lidé jsou podle mně ve všech kulturách zastoupené stejně.

0/0
4.12.2010 12:33

Mallinali

Re: Muslimové nejsou v Čechách hrozbou!!!

Devátá súra je celá o vraždění nevěřící, verš 4:34 je zas o tom že je ženská podřadná a když chlapovi připadá nějakej důvod dobrej, může jí v pohodě seřezat. Další verše jsou třeba o nebraní si nevěřících za přátele nebo o povolené krevní mstě. Na požádání klidně odcituju další sviňárny, co se tam nacházejí. Takže to co tu povídáš jsou jenom žvásty, pramenící z neinformovanosti a asi i naivity. Ke strachu z islámu máme důvod a ne, na plno věcech se opravdu neshodneme...a já jako mrtvý nevěřící bych pak těžko hledal na islámu to krásné. A respektování cizích kultur? Něco mi uniklo, nebo jsme tu stále ještě doma my? Ty se většinou přizpůsobuješ návštěvám, nebo oni tobě? Jestli to první, rád se stavím na průzkum tvojí ledničky...;-D 

0/0
4.12.2010 16:24

Mallinali

Muslimové JSOU v Čechách hrozbou!!!

Islám je špatný v samé své podstatě, je plný nenávisti (například celá devátá súra je o boji proti nevěřícím, verš 4:34 je o podřadném postavení a bití žen atd...) . Takže je fajn jestli je plno muslimů milých a slušných, ale jednak jim to nemůže s určitostí nikdo věřit (v Koránu je verš o nebraní si nevěřících za přátele - 4:89, taky tu máme takíju atd, ) a hlavě to že byl nějaký esesák milej kluk ještě neznamená, že byl nacizmus špatný. Takže jak vidíš, Islám znám, Korán jsem přečetl a moc mi to nepomohlo, furt si myslím že je to svinstvo jakému není příliš rovno. :-) Jo a velkému nárůstu muslimů hlavně zabránila imigrační politika našeh státu, oni by docela rádi...;-)

0/0
4.12.2010 16:32

islandan

Re: Muslimové JSOU v Čechách hrozbou!!!

Ano. Jsou nevypočitatelní. Nikdo nepozná, kdo je tzv. "hodný muslim" a kdo přijde s bombou pod oděvem. Nelze souhlasit přinejmenším ze tří důvodů:

1) právo šaríja je v našich zeměp. šířkách a délkách nepřijatelné

2) stejně tak nelze akceptovat netoleratní snahu o boji proti "nevěřícím"

3) apriorní tvrzení o podřadném a závislém postavení žen je taky hrozné

Tak proč tuhle hrůzu ještě v 21. století podporovat - nemáme dost jiných problémů k řešení ?

0/0
5.12.2010 13:11

Sieg1

CH

Proč si konečně nevezmeme příklad ze Švýcarska,tam s nimi konečně zametli.V Německu když máte poblíž svého bytu nebo domu mešitu ,tak cena je zatraceně nízká.Pozor nebo na našich koupalištích se budou válet oblečené tlusté muslimky.Rv

0/0
3.12.2010 19:59

islandan

Re: CH

a ve vodě budou plavat exkrementy. Co že to bylo za případ v hotelu Termal v KV ?

0/0
5.12.2010 13:15

wrangler

Braňme se!

Dokud je čas!!!!!!

0/0
3.12.2010 17:04

starec229

Re: Braňme se!

řekl bych že je už pozdě.bohužel pro evropu.

0/0
3.12.2010 17:04

wrangler

Re: Braňme se!

Pro nás možná ještě ne.

0/0
3.12.2010 17:08

Mallinali

Re: Braňme se!

Ještě není všechno ztraceno. :-)

0/0
4.12.2010 16:33

Ormir

Mešity znehodnocují ceny německých nemovitostí

„Mešitový kráter“, tak říkají němečtí realitní makléři oblasti okolo mešity. Nová mešita totiž dramaticky znehodnotí ceny nemovitostí ve svém okolí až o 30% a to až do vzdálenosti jednoho kilometru.

http://mediaoislamu.cz/2010/mesity-znehodnocuji-ceny-nemeckych-nemovitosti-pi/

0/0
3.12.2010 14:49

Mallinali

Re: Mešity znehodnocují ceny německých nemovitostí

;-€R^

0/0
4.12.2010 16:33

Pavel57

Dvě kontrolní otázky.

Kontrolní otázka č.1:  Občané mého rodného města Ústí n.L. (německy Aussig an der Elbe), hlásící se v dvacátých letech minulého století k německé národnosti a přispívající k rozvoji tohoto města a regionu, se v roce 1938 přidali A) k Němcům, podle své národnosti - B) k Čechům, podle své státní příslušnosti a bydliště.

;-)

Kontrolní otázka č.2: Občané Hradce Králové, Teplic a další, hlásící se roce 2010 k islámskému náboženství a poklidně přispívající k multikulturálnímu prostředí v těchto městech, se za 10-20 let v případě sporů západních a východních kultur přidají A) na stranu muslimů, podle svého vyznání - B) na stranu ateistů a křesťanů, podle majoritní společnosti ve státě a městě, kde žijí.

;-)

0/0
3.12.2010 13:42

Pavel57

Re: Dvě kontrolní otázky.

Poznámka: lidi jsou jen lidi (J.Werich). Lidské chování se nemění. Na obě otázky by měla platit odpověď se stejným písmenem, odpovídající stejnému vzorci chování. Správnou odpověď na otázku č.1 najdete v historické literatuře. Správnou odpověď na otázku č.2 zjistí naše děti.

:-) 

Dodatek: zamyslete se, jak by to asi v Ústí n.L. v roce 1938 vypadalo, pokud by nebyly v České republice před druhou světovou válkou v pohraničí významné národnostní menšiny. Pokud myslíte, že by bylo lepší, aby tam nebyly, tak co uděláme dnes, aby si naše děti za 20 let nemusely pokládat otázku č.2???

0/0
3.12.2010 13:43

holkazdaleka5

Re: Dvě kontrolní otázky.

moc mudrujes, v HK jsou vetsina islamcu studenti, takze se zase vrati domu. nemci v Usti je jiny pripad, zili tam po generace.

0/0
3.12.2010 13:49

Pavel57

Re: Dvě kontrolní otázky.

Tím se problém jen o generaci oddálí. Část studentů zde zůstane, založí tu rodiny, jejich děti budou muslimové narození zde. Je-li snesené slepičí vajíčko udržováno stále při potřebné teplotě, vylíhne se z něj kuře a to doroste v slepici. Většina lidí si to umí představit a chápe tyto souvislosti. Já si dovedu představit, co zde v další generaci udělá malá skupina mladých muslimů, pokud zde budou podporováni a zvýhodňováni.

0/0
3.12.2010 14:00

Vyletnik04

Re: Dvě kontrolní otázky.

Holka, žiješ ve Švajcu, tak bys měla vědět, že co muslimové jednou dostanou, to už z drápů nepustí. Studenti si najdou naivní konvertitky jako např. "klarapopov" (viz výše) nebo si ženy dovezou a budou se rozmnožovat řadou přímo geometrickou.

0/0
4.12.2010 7:29

Dunja

Re: Dvě kontrolní otázky.

Odpověď ke kontrolní otz. 2,

Každý se přihlásí ke své původní národnosti a těch je!!, protože kdyby drželi na základě islámu v historii- Evropa by už patrně nebyla. Stejně jako když Eg. měli bránit svou zemi proti Izraeli tak místo, aby zůstali u jednotek, každý běžel bránit svou vesnici a klan. Na západě i mešity jsou rozdělené podle národností.

Nepropadejte tolik mediální politice dnešní většinu mladých muslimů zajímá spíš aby rodiče sypali peníze, zda vyhraje ve fotbale Madrid nebo Barcelona a zda mají boty adidas či puma. A pokud žijí u nich doma tak, aby měli to nejlepší možné a dostupné vzdělání. Na BV je to VŠ, na dále na východě třeba jen základka.

0/0
3.12.2010 19:40

Rotoped64

Re: Dvě kontrolní otázky.

Ano, Blízký východ je ráj vzdělanosti. Jen to nějak není vidět na Nobelových cenách ani na životní úrovni tam žijících...

Ale jako pokus o vtip dobré...

0/0
4.12.2010 1:18

Dunja

Re: Dvě kontrolní otázky.

Ale na konferencích potkáte mnohem víc arab. odborníků než těch českých;-( A otázka zní komu by prospěl muslimský nositel nobelovy ceny. Evropanům určitě ne!

Jinak chudoba je, protože často ani plat VS profesora nestačí uživit 5čelnou rodinu. Vlády a zvlášť některé kradou a rozkradají a Západ je podporuje a zákony o terorismu umožňují potlačit ne terorismus, ale opozici a demokr. snahy, to je každodenní realita my se k ní také blížíme. Např. Amer. plánem nebylo odstr. diktátora, ale především vrátit Irák o 50-100 let zpět a tak tajné služby za pomoci šíítských sk. vyvraždily velkou část irácké inteligence, tím také oslabujete politickou sílu národa. To je přece normální v boji o svět

0/0
5.12.2010 18:50

Pavel57

pro The Joker

Když zde padají argumenty, že tu je nejvíc ateistů, tak mám nápad - co si přímo proti té plánované mešitě postavit ryze český ateistický svatostánek - HOSPODU? :-)

0/0
3.12.2010 13:21

islandan

Re: pro The Joker

Ano - pravou českou hospodu s rozsahlym sortimentem jidla a pití. Tím také kladně reaguji na příspěvek "Chytrakz hospody" ;-D

0/0
5.12.2010 13:23

Chytrakz hospody

Já jsem pro pokud

se v měšitě budou pořádat vepřové hody, poživat alkohol minimálně v podobě plzeňské 12, rum, slivovice a pro dámy griotka vítany. A místo mezuína budou řvát pro mladé heavymetálové kapely, pro dříve narozené třeba beatles nebo Kryl. Jo a ženský tam budou smět pouze nezahalené;-D

0/0
3.12.2010 10:17

--Judith--

Skupiny toužící po mešitě mají možná bohulibé úmysly.

Ale pak přijde jiná skupina jejich krajanů a mešitu zneužije k organizování terorismu. Vůbec se mi to nelíbí. My jsme k nim tolerantní, oni k nám ne. Z takové nerovnováhy nikdy nevzešlo nic dobrého.

0/0
3.12.2010 9:46

gaDzin

Re: Skupiny toužící po mešitě mají možná bohulibé úmysly.

Jedna se prevazne o studenty. Nedelam si iluze, ze by se nejednalo o potencionalni teroristy. To si takhle za dva tri roky udelaji vylet do vetsiho evropskeho mesta (napr. Praha je hnedle pri ruce) a oslavi to ohnostrojem v metru.

0/0
3.12.2010 11:07

Rotoped64

Re: Skupiny toužící po mešitě mají možná bohulibé úmysly.

Muhammad Ata by student a ostatní únosci letadel povětšinou také. Fakt, že je někdo student, negarantuje vůbec nic...

0/0
4.12.2010 1:20

Pavel57

Re: Skupiny toužící po mešitě mají možná bohulibé úmysly.

Ano. To je přesné a to je důvod, proč i já odmítám stavbu mešity. Ti hodní lidé, kteří nám neubližují a kteří ji staví pro sebe, budou časem postaveni svými militantními souvěrci před volbu - buď nám pomůžeš v boji proti zdejším nevěřícím, nebo sám padneš. A nedělám si iluze, jak by to dopadlo.

0/0
3.12.2010 13:26

Dunja

Re: Skupiny toužící po mešitě mají možná bohulibé úmysly.

Jenomže v tém mešitě je můžeš kontrolovat nasadit špicly a těch je určitě dost a do okolí kamery, ale do soukromých bytů ne.Spíš se ptejte proč se na Západě tak pozdě zasahuje, když informace jsou. Jistě v tom je určitý úmysl, jak vyvolat u lidí nenávist a paniku - prostě nechat tu bombu někde vybouchnout a dělat my nic nemvíme. Což je velký blábol :-/

Jinak narozdíl od emigrantů na západě, z nichž mnozí mají jen zákl. a stř.  vzdělání, zde se jedná většinou o studenty tudíž budoucí lékaře a inženýry, věřte že jejich děti nebudou potřebovat žádnou podporu, pokud je někdo nezmlátí kvůli jménu a tomu že nejí vepř. maso. Většinou s těmito studety a potažmu s dětmi zde žijících muslimů mají učitelé dobré zkušenosti.

No a té skupiny kriminálníků, kdyby úřady chtěli tak se jich hned zbaví< stačí projít třeba Václavákem.

0/0
3.12.2010 16:12

Rotoped64

Re: Skupiny toužící po mešitě mají možná bohulibé úmysly.

Naivní představa... ;-D

0/0
4.12.2010 1:22

emil2

Jsem vlastenec, patriot

Nejsem neonacista, přesto prohlašuji: Čechy jen pro Čechy!

0/0
3.12.2010 9:27

NCS

Žádnou mešitu

co to sem taháte ?????? pokud se vám to nelíbí tak táhněte do hajzlu třeba do Iranu, tam vás budou i vítat a uřežou vám na uvítanou koule:-))))))

ŽÁDNOU MEŠITU V ČESKU NIKDE !

0/0
3.12.2010 9:23

Uncle Hell

Ale klidně si tady...

...u nás v ČR mohou postavit a otevřít mešitu. Stejně tak i jinde, ale jen za podmínky, že třeba v Iránu, Afganistánu, nebo Iráku taky otevřou křesťanský svatostánek, který bude fungovat a nebude mít žádné problémy s provozem. A nebo v něm někdo nepostřílí lidi, kteří za nic nemohou.Jednoduše kus za kus. A když ne, tak ať si těch pár stovek musulmanů sbalí svoje sakypaky a jdou tam, kde již ta mešita postavena je...

...nikdo je tady přece nedrží. Ostatně víra přece není závislá na kostele, nebo mešitě! Jde přece o to, věří-li v něco ten člověk. Nebo se pletu? Tak proč by si tady měli stavět něco, co tady v tomto regionu vyvolá jen rozpaky?

!!;-O

0/0
3.12.2010 9:06

Dunja

Re: Ale klidně si tady...

A kdo tam bude chodit čeští vojáci?

Známý je křeťan zaměstnává muslimy, manželka učí v státní škole, kde je většina muslimů chodí tam normálně v kostýmu či svetru a kalhotech. Jejich dcery chodí do vyhlášené katolické školy a spolužčky jsou také muslimky. Když jdou k lékaři jdou zase k muslimovi. Chodit v neděli do kostela je pro ně samozřejmost a nikdo jim nebrání. Do Evropy by nešli vůbec za nic na světě, i když jim to různí lidé za peníze nabízeli.

0/0
3.12.2010 16:33

starec229

Re: Ale klidně si tady...

no a to je dobře ne?nebo máš jinej náhled na věc?

0/0
3.12.2010 17:01

Asatru

Muslimové

v Hradci Králové, jděte s tou vaší mešitou laskavě do........, nebo do Pakistánu ;-D

0/0
3.12.2010 9:02

Pinocheat

Proč nejdou jinam?

Když se těch pár tisíc šílenců chce věnovat islámu, proč nejedou někam, kde islám vládne? Tam by jim přece bylo lépe, byli by mezi svými a nemuseli by žebrat o peníze.

0/0
3.12.2010 8:02

bitkar

Re: Proč nejdou jinam?

R^

0/0
3.12.2010 9:09

ArtistCZ

Probůh

Já už nechci další kulturní obohacování. Na rohu mam vietnamce, na ulici muslimy, v noci se vždycky odněkaď vyloupnou skupinky rómů (musim slučně aby mě nesmazali) a ve škole mam všechno možný - ale tam se s tim počítá. V sauně samej polák, kamarádi slováci a takhle bych mohl pokračovat až do aleluja.

Obohacování už stačilo, děkuju

0/0
3.12.2010 7:48





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.