Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Po bouřlivých protestech se Svoboda stal primátorem Prahy, porazil Tůmu

Ve funkci primátora Prahy nahradil Pavla Béma jiný občanský demokrat Bohuslav Svoboda. Podpořila ho velká koalice ODS a ČSSD, proti níž protestovaly stovky lidí přímo v budově magistrátu. Vadí jim, že byla odstavena TOP 09, která volby v hlavním městě vyhrála. Svoboda ve veřejné volbě porazil kandidáta TOP 09 Zdeňka Tůmu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vítek z prčice

uvidíme

Svoboda rozhodně nikoho neporazil, karty byly rozdány předem. Je podivné, že při své inteligenci se uvolil hrát za daných okolností tuto hru. Ztratil tím věrohodnost. Sloužit k zakrytí rejdů pražských lotrů přímo či nepřímo, sloužit poražené ODS není samo sebou. Jakou má motivaci ? Pouhou ctižádost nebo mu slíbili ještě něco?

Uvidíme. Rv

0/0
2.12.2010 10:09

Kriklan49

Pár slov k věci

Všichni se tu oháníte demokracií ve vašem podání, ale základem jsou demokratické volby, které proběhly a ukázaly, že lidé chtějí na magistrátu TOP 09. Nepamatuji si, že by se volila koalice ODS a ČSSD. A stejně tak, jako voliči TOP 09, se můžou cítit podvedeni i voliči obou koaličních stran, tak si odpusťte ty rekruty TOP 09 a havloidy. (Nicméně, o tom, jak spokojení s koalicí jsou voliči ODS a ČSSD svědčí i nynější průzkumy).

A druhá věc. Osobně k panu Svobodovi.

Jako student medicíny chovám úctu k docentům a profesorům mé fakulty, neboť je právem považuji za vzdělané, distingované lidi, kteří dodržují jistý mravní kodex. Vy se třemi ženami, dítětem v 66 letech, odpornou mocichtivostí a pohrdáním k demokratickým zásadám, jste ostudou všech akademiků a lékařů taktéž. Fuj, hanba!

P.S.: Vzpomeňte si na slib Univerzity Karlovy a zpytujte svědomí!

0/0
1.12.2010 11:10

Poslední__Mohykán

Re: Pár slov k věci

Tak já myslím, že TOP 09 na magistrátu je. Nebo mně něco uniklo? Potom už jen snad, že správný výraz je "distinguovaní". Zbytek je tvůj osobní názor a na ten máš jistě právo.

0/0
1.12.2010 11:12

tyrael

Re: Pár slov k věci

TOP09 na Magistratu je, to ukazaly volby, ale aby nekdo mohl na Magistratu vladnout, musi ziskat ve volbe Rady a primatora nadpolovicni pocet hlasu v zastupitelstvu. Ma to snad TOP09? NEMA, takze vladnout nemuze. Ma to koalice ODS a CSSD? Ma, proto vladne. To je demokracie. Takze vy, i s Vaclavame Havlem a dalsimi popiraci neprateli demokracie, bezte laskave do ....... A do osobniho zivota docenta Svobody vam neni uz vubec nic. Urcite lepsi nez Vaclav Havel, ktery se verejne tahal s milenkami cely svuj zivot a kdyz jeho zena Olga umirala na rakovinu, tahal se s Dasou po vecirkach misto aby s ni byl. Racte si to vyhledat. Nez zacnete neco psat, zjistete si fakta.

0/0
1.12.2010 11:18

Chanuka

Re: Pár slov k věci

Tyrael: trochu se mýlíte - osobní život člověka, který je placen i z mých daní mě vždy bude zajímat.A ty nenávisti k Havlovi si už fakt nechte. Vůbec o něm nic nevíte a ty kecy o umírání Olgy nechte spát. Osobně jsem u toho byla, tak tady nežvaňte.

0/0
1.12.2010 11:43

Poslední__Mohykán

Re: Pár slov k věci

A jak to tedy bylo?

0/0
1.12.2010 11:50

Chanuka

Re: Pár slov k věci

o tom těžko budu psát na veřejném fóru.:-/

0/0
1.12.2010 11:54

Poslední__Mohykán

Re: Pár slov k věci

Tak já neměl na mysli samotné umírání paní Olgy, do toho skutečně nikomu nic není. Zajímá mě jen to, co napsal Tyrael o chování VH v té době. Na to se ptám. 

0/0
1.12.2010 11:56

danny47

Re: Pár slov k věci

Jenže taková demokracie se TOPíkům nelíbí - oni "vyhráli" tak oni přece musí vládnout a rozhodovat ..... !! 

0/0
1.12.2010 13:49

Chanuka

Re: Pár slov k věci

Kriklan: 100% souhlasím a i s názorem na pána s motýlkem, který je  především "velkohubý" žvanil a krást koně bych s ním nešla ani kdyby mi za to platil zlatem. Tady  v debatě už od včera se "demokrati" různě rozčilují. My Pražané jsme chtěli změnu a ta nepřišla. Jak jinak dát najevo nesouhlas, když vás jinak nikdo "neslyší". Už někdo z vás byl na jednání Zastupitelstva? Tam se totiž vůbec nedostanete ke slovu, když oni nechtějí. Vzhledem k osobní zkušenosti s magistrátem nás rozhodně žádná změna nečeká a když jsem Svobodovi v zádech viděla zločince Mlejnského (Pha11)  udělalo se mi špatně od žaludku.;-€;-€Rv

0/0
1.12.2010 11:41

jansva

Re: Pár slov k věci

TOP si zvykli, že musí vyhrávat ve volbách.. Už se svoji politikou,o které předem diskrétně pomlčeli skoro přežili. Když nevyjrajeme na pražské radnici, tak to není demokracie, nové volby,kolikrát? Tolikrát dokud nevyhraje TOP.Sami překombinovali předvolební vyjednávání aB.Svoboda o několik hodin je předběhl, TOP chtěli uzavřít s ČSSD koaliciCo je TOP? Jsou to odpadlíci z ODS(Laudát a další),předtím předsedaODS v Praze 5,,pozůstalí po US,ODA,po KDU. Nikdo skutečně nezvolil koalici, ale žádnou..

Kdo byl mocichtivý. Bohužel po moci v Praze toužil pan Tůma s podporou M.Kalouska, jako náplast na ta ztracená velká města. Málo se mluví o zradě na voličích Prahy 1, kde VV a TOP bleskově po volbách navázali koalici s ČSSD.

ODS vyřadili z jednání. Hanba je dav sta křiklounů na zasedání zastupitelstva, hanba jsou virtuální podpisy pod peticí, nikdo neví kolik,protože do pondělí mohl každý napsat jméno dle fantazie,bez ověření. Křičeli pražané, spíš křiklouni z jiných for získaní jistou stranou..

0/0
2.12.2010 6:30

Streit

TOP 09 se odkopala

Jde o kliku Havla a spol. Doufám, že tento polibek smrti zase zafunguje:

http://streit.blog.idnes.cz/c/166227/Brezina-je-vysmechem-ale-havlovska-banda-by-byla-tragedii.html

0/0
1.12.2010 11:10

tyrael

Kdo je pan "cisty" Zdenek Tuma?

Ihned po skole jako agilni clen SSM nastoupil jako asisetent na VSE, aby po nucenem odchodu z fakulty v roce 1989 a kratkem pusobeni na nove vznikle FSV UK nastoupil na Ministerstvo prumyslu a obchodu, kde pusobil v letech 1992 - 1995. Mel zde na starosti privatizaci podniku, mimo jine Becherovky, kdy pripravoval a ridil jeji prodej. Zacatkem roku 1996 odchazi do Patria k Bakalovi, ktera nasledne v privatizaci ziskava celou firmu Becherovka, prestoze nespnila podminky a nepodala ani nejvyssi nabidku. Posleze kupuje Patria za vyhodnych podminek dalsi podniky jejichz privatizaci Tuma pripravoval. Cast akcii ziskava Schwarzenberk, kteremu jsou akcie prodany zcela mimo privatizaci za odhadni cenu. Bakala i Schwarzeneberk timto podvodnym obchodem a naslednemu prodeji Becherovky gigantu Pernord Ricard vydelavaji prvni miliardy a Havlovi se pak bohate odvdeci, kdyz sponzoruji vsechny jeho aktivity a politicke strany.Tumu Havel za odmenun nominuje na pozici viceguvernera a potom guvernera CNB.

0/0
1.12.2010 10:58

ichabod_crane

Re: Kdo je pan "cisty" Zdenek Tuma?

ať vyzve TOP.09 na personální přestřelku ODS nebo ČSSD, nemá šanci ani s jedním prohrát...snad jen Kalousek by měl problém a musel by jít přes palubu;-D

0/0
1.12.2010 11:02

pyjonýr z tup009

Re: Kdo je pan "cisty" Zdenek Tuma?

;-D;-D;-D;-D

0/0
1.12.2010 11:04

ichabod_crane

Re: Kdo je pan "cisty" Zdenek Tuma?

to je legrace, co?;-D

to je Česká republika a její politická reprezentace, tedy zástupce lidu českého:-)

0/0
1.12.2010 11:06

pyjonýr z tup009

Re: Kdo je pan "cisty" Zdenek Tuma?

No je to fakt sranda,to co tady tak obhajuješ je největší 300 dukátů.

0/0
1.12.2010 11:09

tyrael

Re: Kdo je pan "cisty" Zdenek Tuma?

Mam pokracovat s Laudatem, Severou, Kubickem, Sustrem a dalsimi osvedcenimi topkarskymi sibaly?

0/0
1.12.2010 11:07

pyjonýr z tup009

Re: Kdo je pan "cisty" Zdenek Tuma?

To je marné.

0/0
1.12.2010 11:10

ichabod_crane

Re: Kdo je pan "cisty" Zdenek Tuma?

no můžeš, je mi to fakt jedno, chtěl bych vidět na vlastní oči nějakýho troubu, kterej by se v ČR rval za nějakýho politka a bránil by ho na diskusích idnes....to je doména socialistického voliče;-D:-)

0/0
1.12.2010 11:10

pyjonýr z tup009

Re: Kdo je pan "cisty" Zdenek Tuma?

Co je to socialistický volič?Formuluj přesně.

0/0
1.12.2010 11:11

ichabod_crane

Re: Kdo je pan "cisty" Zdenek Tuma?

to seš třeba ty[:-)

0/0
1.12.2010 11:13

pyjonýr z tup009

Re: Kdo je pan "cisty" Zdenek Tuma?

:-):-):-):-) Klasika,ale pleteš se,já tup oo9 nevolím,tolik sebeúcty mám.

0/0
1.12.2010 11:17

jachym2

Jinak koukam, že na diskuze naběhlo KPK komando

Klausovci, Paroubkovci, nemaskovaní komunisti... - když jde o zachování socialismu s lidskou tváří, tak se dokáží komunisti (rozuměj zloději) pěkně spojit....

0/0
1.12.2010 10:24

Johny_S

Re: Jinak koukam, že na diskuze naběhlo KPK komando

To je zvláštní, já jsem při sledování včerejších zpráv měl dojem, že začíná diktatura proletariátu. Pardon, akademiků. ;-D

0/0
1.12.2010 10:30

Johny_S

Re: Jinak koukam, že na diskuze naběhlo KPK komando

To je zvláštní. Já jsem při včerejším sledování zpráv ze zasedání zastupitelstva měl dojem, že začíná diktatura proletariátu. Teda pardon - akademiků. ;-D

0/0
1.12.2010 10:30

tyrael

Re: Jinak koukam, že na diskuze naběhlo KPK komando

Socialismus tady chtel zachovat Havel s jeho komunistickym kamosem ktereho jmenoval premierem Calfou. Nastesti pak nastoupil Klaus a uvedl nasi zemi mezi moderni zapadni zemi do NATO.

0/0
1.12.2010 10:40

Johny_S

Re: Jinak koukam, že na diskuze naběhlo KPK komando

Všakpan  Havel a jeho kamarádi včera předvedli, jak se dělá demokracie "po jejich": svodobné volby jen dotud, dokdy budou vyhrávat ti "správní", jinak opakování voleb a obstrukce. Taková "nová demokracie" po evropsku. Jak to řekl pan Havel: "Kdo seje vítr, sklidí bouři."

0/0
1.12.2010 10:41

,,palič

Re: Jinak koukam, že na diskuze naběhlo KPK komando

To není nic nového. To je standardní postup havloidů už od sarajevské kudly do zad, kterážto akce vyprdla dnes už neexisitující Unii Svobody.

0/0
1.12.2010 10:45

pakostič

Re: Jinak koukam, že na diskuze naběhlo KPK komando

a díky tomu máme vysokou nezaměstnanost, obrovský dluh, bezdomovce, nemáme na důchody, není z čeho financovat zdravotnictví, korupčníky, zloděje-privatizátory, mám pokračovat?

0/0
1.12.2010 10:43

Johny_S

Re: Jinak koukam, že na diskuze naběhlo KPK komando

Raději bys tedy totalitní diktaturu, umělou zaměstnanost, rozpadající se budovy, zastaralé technologie a hlavně smrádek a teploučko a rovnost v chudobě?

0/0
1.12.2010 10:45

tyrael

Re: Jinak koukam, že na diskuze naběhlo KPK komando

Diky tomu jsme svobodny suverenni narod, ktere ma rad sve uspesne a chrani a pomaha svym slabym.R^

0/0
1.12.2010 10:46

Poslední__Mohykán

Re: Jinak koukam, že na diskuze naběhlo KPK komando

Dosaď si před to USA a je to téměř jako přes kopírák.

0/0
1.12.2010 10:46

Humphrey DeForest Bogart

Odkud se vlastně ti fanatičtí TOPkaříci rekrurují ?

Jsou to bývalí lidovci, či pomatenci co sedli na špek Schlafenberkovi??;-D;-D

0/0
1.12.2010 10:23

ichabod_crane

Re: Odkud se vlastně ti fanatičtí TOPkaříci rekrurují ?

"rekrurují"? Davide Rathe?

0/0
1.12.2010 10:26

Humphrey DeForest Bogart

Re: Odkud se vlastně ti fanatičtí TOPkaříci rekrurují ?

No jo no překlep r-t, pojišťováku.

0/0
1.12.2010 10:28

ichabod_crane

Re: Odkud se vlastně ti fanatičtí TOPkaříci rekrurují ?

já ale nejsem pojišťovák, frustrovaný sociální demokrate:-)

0/0
1.12.2010 10:31

Humphrey DeForest Bogart

Re: Odkud se vlastně ti fanatičtí TOPkaříci rekrurují ?

Nač ta silná slova? Není důvod býti frustrovaný. To se ovšem nedá říci o té uřvané partičce TOPkařů. Nebyl jsi tam??;-D

0/0
1.12.2010 10:37

ichabod_crane

Re: Odkud se vlastně ti fanatičtí TOPkaříci rekrurují ?

to byla přdevším uřvaná partička havloidů...Havel, vzpomínáš? to je ten, co prohlásil o produktu magistrátní koaliční spolupráce ODS/ČSSD Paroubkovi, že by se mu s ním "pěkně vládlo";-D

0/0
1.12.2010 10:40

Humphrey DeForest Bogart

Re: Odkud se vlastně ti fanatičtí TOPkaříci rekrurují ?

Jistě pionýre, jistě. Tak proč propadala většina při vyslovení jména Tůma fanatické extázi?;-D

0/0
1.12.2010 10:42

ichabod_crane

Re: Odkud se vlastně ti fanatičtí TOPkaříci rekrurují ?

tys tam byl?

0/0
1.12.2010 10:43

Johny_S

Re: Odkud se vlastně ti fanatičtí TOPkaříci rekrurují ?

Havloidi teď podporujou TOP09. To je nová pravdolásková strana. Nyní se konečně odkryla.

0/0
1.12.2010 10:42

ichabod_crane

Re: Odkud se vlastně ti fanatičtí TOPkaříci rekrurují ?

havloidi budou mít nejspíš problém se jménem arcilotra Kalouska:-)

0/0
1.12.2010 10:44

Johny_S

Re: Odkud se vlastně ti fanatičtí TOPkaříci rekrurují ?

Toho překousnou. Vždycky si nějak zdůvodní, že šéfem strany je přece Schwarzenberg... Včera jsem byl v hospodě s jedním takovým. Echtovní pravdoláskovec, volil postupně ODA, US-DEU, Čtyřkoalici, SZ a teď hodně drží palce TOP09. Ten vždycky vysvětluje: podívej, samozřejmě, že je tam Kalousek, ale on už ho kníže srovná. Tomu věřím, on by tam jinak nebyl. Takže asi tak.

0/0
1.12.2010 10:46

ichabod_crane

Re: Odkud se vlastně ti fanatičtí TOPkaříci rekrurují ?

http://zpravy.idnes.cz/havel-chvali-novou-ods-ta-ho-chce-zapojit-do-predvolebni-kampane-pw1-/domaci.asp?c=A090418_084627_domaci_adb

Ti lidé nemají vlastní názor, jsou za vyjevitelem svaté pravdy Havlem

0/0
1.12.2010 10:49

ichabod_crane

Re: Odkud se vlastně ti fanatičtí TOPkaříci rekrurují ?

"jdou"

0/0
1.12.2010 10:49

Johny_S

Re: Odkud se vlastně ti fanatičtí TOPkaříci rekrurují ?

Musíš to uvést v dostatečném kontextu. Havel podpořil ODS proti Paroubkovi, který chtěl vládnout s komunisty. Před volbami do Sněmovny ale ne - to veřejně dával přednost Straně zelených. A teď podporuje TOP09. Ostatně, Havel je v některých otázkách dost naivní. Kdysi podporoval Stanislava Grosse, neboť mu připadal jako správný, perspektivní politik.

0/0
1.12.2010 10:53

ichabod_crane

Re: Odkud se vlastně ti fanatičtí TOPkaříci rekrurují ?

no jasně, takže se shodneme, že jeho momentální nálada "tihle se mi teď líbí, protože jsou momentálně proti Klausovi" o ničem valně nevypovídá

0/0
1.12.2010 10:55

jachym2

Volil jsem v Praze ODS, po tomto lejnu na hlavu

je nebudu volit ani v parlamentních volbach... To co Bártta na ministerstvu dopravy ušetří to chlapci v Praze na Radnici rozkradou... Super

0/0
1.12.2010 10:22

Johny_S

Re: Volil jsem v Praze ODS, po tomto lejnu na hlavu

A koho budeš volit? A pokud TOP09, nebojíš se, že co Bárta ušetří, Kalouskovi kámoši rozkradou?

0/0
1.12.2010 10:31





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.