Diskuze

Švýcaři půjdou tvrději proti cizincům kriminálníkům, vyplývá z referenda

Švýcaři v referendu hlasovali o návrzích na automatické vyhošťování cizinců, kteří spáchali závažný trestný čin. Podle výsledků referenda si ze dvou návrhů vybrali ten přísnější, s nímž přišli populisté ze Švýcarské lidové strany.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TZ

Tom_ze_Svycarska

1. 12. 2010 3:35
Wunderbar

Svycarsko je proste prikladny stat pro celej svet....doufam, ze dostanu svycarsky obcanstvi drive, nez za 10 let.

Svycari vedi, kde jsou ty meze, do jake miry s nimi spasovat.

Bohuzel, takovyhle teatr urcite nepomaha tem slusnym usländerum, kteri tu chteji normalne pracovat a zit. Jediny stesti je, ze jsem Cech a pri pohledu na nasi nacionalitu na tom nejsme tak s povesti spatne jako ostatni ( jihoslovanske) narody:)

[>-][>-][>-]

0 0
možnosti
D

Dunja

30. 11. 2010 9:31
vyhoštění

Jen poznámka vyhostit cizince kriminálníka s by ani dnes neměl být problém narozdíl od občanství mu totiž pobyt či azyl lze odejmout, stačí mu ho neprodloužit apod. Myslím, že naše cizin. policie by v těchto praktikách mohla švýcarům radit.

Občantví člověka můžete sice zbavit tedy zřejmě spíš za velezradu, ale pokud nemá jiné občanství a to mnohdy ani mít nemůže (u nás jen do 18 let pak si člověk musí vybrat), těžko ho vyhostíte. Pokud to bude kriminálník tak jiné státy od něj dají ruku pryč a pokud by došlo k procesnímu omylu, pak se o něj poperou a vy budete mít mezinár. ostudu.

 

0 0
možnosti
D

Dunja

30. 11. 2010 9:19
A co sporné případy

Asi před 15 lety se stal v Německu případ, když manželé ona němka on arab- inženýr požádali starší sousedy, o hlídání dvou malých děti kolem 2 let, aby muž odvezl ženu na pohotovost, když se vrátil byli děti zmlácené a přidušené polštáři. Vrhl se na souseda a málem ho zabil. Dostal 5 let, měl zničenou kariéru a sousedi z toho vyvázli protože jsou němci, přestože děti skončily v nemocnici a rodiče měli lékařské potvrzení. No rozhodně ho nemuseli vyhošťovat odjel s celou rodinou sám a rozhodně mu u nich doma jeho manželku a děti nikdo neuráží ani nenapadá, protože jsou němci a nejsou muslimové.

Takových případu je sice minimum, ale jsou. Nebo snad evropan bude přihlížet jak mu někdo mlátí a dusí děti a čekat na policii (u nám by se možná ani nedočkal, protože známému poradili at si nachytaného pachatele ve svém bytě zadrží sám, že to přijedou až za hodinu)  až dorazí. :-/

0 0
možnosti
JN

Jonáš2

29. 11. 2010 21:22
?

Tož toho by se uchytilo i u nás. Jen bych dal malou změnu - vyhostit všechny i vlastní lidi, když spáchají trestný čin. Ale kam? Nedávno jsem četl, že jsou velmi levné parcely v mariánském příkopu - koupit!!!

0 0
možnosti
D

Dunja

30. 11. 2010 9:20
Re: ?

Koupit letenku do Afganistánu, ale jen cestu tam.

0 0
možnosti
KP

konzervativní patriot

29. 11. 2010 15:09
Jaká je opravdu SVP

Uživatelka "holkazdaleka" předvádí klasickou ukázku multikulti lží. SVP není populistická ani rasistická. Je to konzervativní strana, která proto z těchto pozic hájí švýcarskou suverenitu, podporuje společenský model rodiny a vymezuje se vůči imigraci i multikulturalismu.

V ekonomické oblasti požaduje nízké daně, snížení vlivu sociálního státu a usiluje o vyrovnané rozpočty, jakož i co nejnižší schodky. Je také největším zastáncem švýcarského systému přímé demokracie a hojně jej využívá.

Zběžné bližší info k SVP kupříkladu zde : http://en.wikipedia.org/wiki/Swiss_People's_PartyR^

0 0
možnosti
H

holkazdaleka3

29. 11. 2010 15:25
Re: Jaká je opravdu SVP

jelikoz ziju ve svycarsku a mam i svycarskou prislusnost, tak mam na usudek strany SVP narok. uz si slysel mluvit blochra (potomek vandrovniho farare, i on tak mluvi)? nebo pana brunnera? 

blocher, syn farare, se vicemene vloudil do bohate rodiny a prevzal jejich firmu (EMS-Chemie), tim se stal milionarem. krici neco o vaterlandu, ale jeho firma zavira ve svajcu filialky a stehuje je do levnych zemi. 

tak me nepoucuj o SVP.

ja si nemusim cist na wiki, co je to za partaj, ja je tu mam live. :-P;-D

0 0
možnosti
PD

pedol

29. 11. 2010 15:00
Hitlerovská politika byla socialistická. Mj. zahrnovala:

• administrativní kontrolu některých cen, zejména nájemného

• státní kontrolu nad devizovým hospodářstvím a finančními trhy

• zavedení některých nových daní a zvýšení stávajících (např. daně z příjmu z 20 % na 40 %)

• progresivní strukturu daní z příjmů

• státní kontrolu zahraničního obchodu

• znárodnění některých podniků a podřízení soukromé sféry státu • zavedení centrálního plánování (čtyřletky) • deficitní hospodaření státního rozpočtu • zvýšenou ochranu zaměstnanců • státní dotace hypoték • cenzuru sdělovacích prostředků • politiku státních výdajů a veřejně financovaných staveb za účelem tvorby pracovních míst http://www.konzervativizmus.sk/article.php?1732 Není náhodou, že výše uvedené aspekty dnes více či měně razí i tzv. "nová levice" (ČSSD, Smer, SPD, New Labour Party, Demokaté USA)

0 0
možnosti
PD

pedol

29. 11. 2010 15:00
Re: Hitlerovská politika byla socialistická. Mj. zahrnovala:

eh, patřilo pod jistý příspěvěk. Pardon.

0 0
možnosti
JH

Mallinali

29. 11. 2010 13:59
Gut

Srdečné gratulace do švajcu...ale chci se zeptat proč jsou to populisti? Vždyť každá strana má nějaký okruh potencionálních voličů a na ty působí a na jejich potřeby má přeci reagovat, ne? To není populismus, to je důvod proč vůbec nějaký strany existují!!! ;-O

0 0
možnosti
P

pravicovyruger

29. 11. 2010 13:11
Soudruzi z Rudého Práva by měli radost.

obrat "populisté ze strany..."  mi připomíná obraty  z dob totality alá " Ve Stockholmu dnes na ulici žebrá již každý", který měl ukázat na prohnilost systému.

Pan  "novinář" nezná švýcarské reálie, nezajímá se o problémy s přistěhovalectvím a racionální politiku , tj. vyhoštění potrestaného zločince - cizince  orazítkuje jako "POPULISMUS".

Jen tak mimochodem pane redaktore, náš trestní systém funguje naprosto stejně. Hlupák hájící režim, kdy má zločinec - cizinec pseudohumanistické právo na následný azyl je masochistickým  gestem politicky korektních "intelektuálů" .

K tomu přidejte Váš politicky korektní "NEW SPEAK"  o "populistech" a  jediné , co mne napadne je  SOUMRAK CIVILIZACE".

0 0
možnosti
H

holkazdaleka3

29. 11. 2010 13:22
Re: Soudruzi z Rudého Práva by měli radost.

klidek, SVP je populisticka a rasisticka...

0 0
možnosti
DD

surfer27

29. 11. 2010 12:26
naprosty souhlas

...nevim proc je nekteri odzuji..nevim z jakyho duvodu by si tam takovy xindly meli drzet a platit jim ubytovani ve vezeni....kez bychom tu meli podobne smyslejici politiky kteri by prosadili aby o vsech dulezitych vecech rozhodovali lide v referendech...

0 0
možnosti
H

holkazdaleka3

29. 11. 2010 12:29
Re: naprosty souhlas

spatne si pochopil, vezeni si musi odsedet a pak budou vyhosteni. to je praxe i dnes, jedine co initiativa pozaduje je, ze kazdy ma byt AUTOMATICKY  vyhosten. za jake ciny muze byt vyhosten jeste musi urcit parlament.

0 0
možnosti
MZ

Antikodex

29. 11. 2010 12:14
Švýcarům tleskám

Nepustí si do své země žádný xindl a nějaké multikulti u nich nemá valnou šanci. Kdo to nechce pochopit, holt nemůže žít v jedné z nejbohatších zemí Evropy!

0 0
možnosti
H

holkazdaleka3

29. 11. 2010 12:26
Re: Švýcarům tleskám

spatne si pochopil, tady neslo o to, koho poustet do zeme.

bohuzel ma svajc bilateralni dohody s eu, takze brzy musi pustit do zeme i lidi z rumunska a bulharska. uz se tesim. :-/

0 0
možnosti