- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Inkluzivni vzdelavani je principialne to same, co multikulturalismus. Vlozite cizorody element do fungujiciho systemu a ten se zhrouti. Multikulturalismus vytvari ve spolecnosti napeti, vytraci se pocit bezpeci, zpusobuje nazorovy rozvrat spolecnosti. Coz je presne to, co totalitni stat potrebuje.
Inkluzivni vyuka rozlozi vyucovaci proces, takze ze skoly budou odchazet nevzdelani blbci. Coz je presne to, co totalitni Stat potrebuje.
Já byl na škole s obyčejnými spolužáky a nic dobrého mi to nedalo, jsem pro exkluzivní šlkolství (opak inkluzivního), kdy se zavedou zvláštní školy pro premianty a jejich potenciál se využije naplno...JSem převědčen o tom, že než mít 100% dětí průměrných je lepší mít 60% průměrných, 20% podprůměrných a 20% nadprůměrných. Kromě toho inkluzivní vzdělání spíš povede k 50% podprůměrných a 50% "průměrných"...
Pokud někdo má nějaký handicap a i přes něj zvládne normální nebo náročnější školu, není důvod, aby ji nenavštěvoval, ale pokud to bude znamenat, že výuka pro ostatní se omezí, tak je to špatně.
A v čem jsi tak exceloval, Ajnštajne? Maminka učila ve vedlejší třídě, nebo jsi ve své dutosti nepoznal, že premianty jsou dost často děti, které ani tu nejzamindrákovanější učitelku nemají čím urazit, a proto je jim přáno?
disgrafika nebo dislektika do zvláštní školy, tak to je skoro na soud; když jsem byla malá, měli jsme ve třídě jednoho dislektika, ve druhé třídě ho dali do třídy pro dislektiky - ale bylo to normálně na základní škole, ne zvláštní; jsou to plnohodnotní lidé, kteří mohou vykonávat řasu normálních prací, akorát to nikdy nebudou jazykovědci; stejně tak jako ne všichni mají zrovna talent na matematiku
Není tam, co na to ti "premianti" a jejich rodiče!
mě tedy nevadí, když moje děti budou sedět s dislektiky, autisty atp. do té doby, dokud to nebude mít vliv na kvalitu a množství znalostí mého dítěte
mezi laickou veřejností vžitý názor, že dyslektik rovná se d**il. To není pravda, jsou téměř normální ale jde mnohdy o to, že třeba konkrétně schopnost číst je třeba bídná ale zase tento handicap mají nahrazen v podobě jiném předmětu činnosti které se vyvyšuje nad obecně běžný průměr. Vesměs tyto děti až na výjimky do zvláštních škol nepatří.
Furt je
mezi dysneco veřejností vžitý názor, že tento handicap mají nahrazen v podobě jiném předmětu činnosti které se vyvyšuje nad obecně běžný průměr.
Ale ono se vetsinou jedna o bezne decka, které se lisi jen tou svoji dysnecofunkci.
Znamena to snad, ze by meli mit ulevy aby se umele srovnali s temi ostatnimi?
(ja rikam ne)
mohl stát hercem, tak proč ne zdravotní sestrou, ale z IQ 70 stovku neudělám...
asi bych řekla že časem jich ze třídy spousta odešla.
Disgrafik či dislektik ve třídě? to není až takový problém pokud je jinak inteligentní. ale nějaké děti s retardací bych do normální školy nedávala.
Je zajímavé jak se matlaj dislektici (kteří opravdu VŠ vystudovat mohou a nikdo je normálně do zvláštní školy neposílá-max. do dislektické třídy a to je něco jiného) a retardované děti dohromady. To jako aby se rodiče retardovaných dětí mohli utěšovat, že každý má nějaký problém? možná si dokonce připadají, že když jejich dítě chodí do normální školy, že retardované není.
A věta "Měl doporučení do praktické školy, škola ho tam tedy mohla s klidným svědomím poslat " je lež. respektive poslat ho tam mohla, ale rodiče nemuseli poslechnout. Jít nazvláštní školu je právo, ne povinost. rodiče k tomu nemůže nikdo nutit. navíc tam rodiče ani nemuseli to doporučení dávat. prostě škola ze sebe dělá humánní instituci, přitom je to z nouze ctnost.
No prave. Potreby dys- jsou dost jine, nez potreby tech s nedostatecnym IQ.
Jen mi pripada, ze chtit na uciteli, aby se v jednech 45 minutach venoval zakum s tak rozdilnym spektrem potreb a moznosti, je ponekud zvlastni.
Mne, aspon podle zkusenosti mych ucitelskych rodicu, pripada, ze za tu dobu vylozit latku a trochu procvicit, aby to pochopil aspon prumer a vejs, je docela dost...
Asi bude ban, ale... Jak to tady čtu, tak si říkám, že diskutéři tady jsou... UBOŽÁCI. Zvláštní. K nám na základku chodila holčina, těžká dislektička, zpočátku taky určená do zvláštní. Dneska dělá zdravotní sestru na JIP a velmi úspěšně.
Na gympl zase holčina, které bylo řečeno, že má tak na učební obor. Momentálně dodělává VŠ a uvažuje o studiu v Německu.
Takže ano, jste ubožáci. Tlupa nácků, kteří by nejspíš svoje árijské dětičky nejraději vyděli ve škole s ostatními malými génii. Ještě, že a to nemáte vliv, jina by to s námi jako společností dopadlo špatně.
A mimochodem, nikomu z nás, kteří jsme se spolu s nimi účastnili výuky, to neublížilo. I když vlastně ano. Nemáme totiž tak úzký pohled a vidíme, že ačkoliv jsme rozdílní, všichni jsme lidé a neše rozdíly nás spíš obohacují.
Z te posledni vety vidim, ze to mate hezky naucene. Tlesk, tlesk, tlesk.
Ctu si o tom diktatu.
Jestli to "pri svem vzdelani" chapu, tak jen nekteri pisou opravdu diktat - tj. prevadeji slysene slovo do psaneho, pokud mozno gramaticky spravne.
Ti ostatni si na diktat v zasade hrajou - tj. opisuji jiz napsany text. A ta Romka opisuje psacim pismem napsane zase psacim. Hmmm - no v podstate je to taky zvlastni skola, ale vsichni sedi v jedne tride. Aspon formalne. Ach, jaky to pokrok...
Mám z toho naprsoto stejný pocit.... a nakonec budou mít všichni známku z "diktátu" ....